Проверка на дюзи. common rail
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			47 мнения
			 • Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
- LUCIFER'S
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1953
 - Регистриран на: 11.08.2009
 - Местоположение: Добрич
 - Кара: Е39 '02 530d
 
Re: Проверка на дюзи. common rail
Ako не тресе мотора не пипай. Пушека и харча може да е от калпаво гориво... Преди месец така се наиграх с един резервоар и то на ОМВ- Добрич беше супер барчок горивото им от последната зарядка
			Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
		- DekeR
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 235
 - Регистриран на: 23.04.2009
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: е39 525D 163hp 2001г.
 
Re: Проверка на дюзи. common rail
Здравейте!! Прочетох темата която използвам в помощ да видя коя дюза до колко е заминала, но имам един проблем....не ми се получава  
 Знам, че съм на  прав път маркучи колби всичко си има, на теория всичко е ясно(уж) но в момента в който дам на контакт да запаля, от маркуча който минава през всичките свещи почва да тече нафта!! В смисъл малко съм шубе и недозапалих, но от двата пъти стана леко нафтено положението!? Може ли само лек доориентир как точно се свързват !? Мерси  
			
		- nightdriver
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1163
 - Регистриран на: 5.07.2008
 - Местоположение: banlieu parisienne
 - Пол: Мъж
 - Кара: 530da turing
 
Re: Проверка на дюзи. common rail
DekeR написа:Здравейте!! Прочетох темата която използвам в помощ да видя коя дюза до колко е заминала, но имам един проблем....не ми се получаваЗнам, че съм на прав път маркучи колби всичко си има, на теория всичко е ясно(уж) но в момента в който дам на контакт да запаля, от маркуча който минава през всичките свещи почва да тече нафта!! В смисъл малко съм шубе и недозапалих, но от двата пъти стана леко нафтено положението!? Може ли само лек доориентир как точно се свързват !? Мерси
Върху всяка дюза има пластмасово Т-образно разклонение с платнени маркучета . По тези маркучета тече обратната нафта и ти ще замерваш точно дебита от тази нафта на всяка дюза . Вадиш всички маркучета от Т-образните разклонения и на тяхно място слагаш други маркучи , които отиват в приготвените от теб шишета или колби . Всеки втори отвор на Т-образното раклонение го запушваш или слагаш втори маркуч , който също отива в шишето на съответната дюза .
дюза - Т-образно - два маркуча - едно шише !
или
дюза - Т-образно - тапа на единия отвор - маркуч на другия отвор - едно шише !
- sannikolaus
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 373
 - Регистриран на: 21.09.2008
 - Пол: Мъж
 - Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI 
Re: Проверка на дюзи. common rail
А при мен като проблемът е толкова сериозен, че на стартер колата не иска изобщо да запали, как да направя теста с колбите, след като трябва на работещ двигател да е? Всичко друго съм сменил. Датчик на рейла, реле зад жабката, горивен филтър. Проверена помпа в резервоара. До дюзите стига гориво в изобилие, което предполагам значи, че ГНП работи добре. Само с бутане или дърпане може да запали колата. 
			
		- DekeR
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 235
 - Регистриран на: 23.04.2009
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: е39 525D 163hp 2001г.
 
Re: Проверка на дюзи. common rail
nightdriver написа:DekeR написа:Здравейте!! Прочетох темата която използвам в помощ да видя коя дюза до колко е заминала, но имам един проблем....не ми се получаваЗнам, че съм на прав път маркучи колби всичко си има, на теория всичко е ясно(уж) но в момента в който дам на контакт да запаля, от маркуча който минава през всичките свещи почва да тече нафта!! В смисъл малко съм шубе и недозапалих, но от двата пъти стана леко нафтено положението!? Може ли само лек доориентир как точно се свързват !? Мерси
Върху всяка дюза има пластмасово Т-образно разклонение с платнени маркучета . По тези маркучета тече обратната нафта и ти ще замерваш точно дебита от тази нафта на всяка дюза . Вадиш всички маркучета от Т-образните разклонения и на тяхно място слагаш други маркучи , които отиват в приготвените от теб шишета или колби . Всеки втори отвор на Т-образното раклонение го запушваш или слагаш втори маркуч , който също отива в шишето на съответната дюза .
дюза - Т-образно - два маркуча - едно шише !
или
дюза - Т-образно - тапа на единия отвор - маркуч на другия отвор - едно шише !
Значи колега, аз правя следното!! Отстранявам цялото мъркуче което минава през всичките дюзи и към което съответно са закрепени въпросните Т-образни тръбички и го слагам на страна !! Пускам маркучи директно от дюзите в чашките им....но в момента който дам на контакт, от въпросния маркуч(който е на страна) почва да блика нафта през всяко едно Т-образно поотделно!!!...и всичко става в нафта!! Това е само като дам на контакт, но ме е шубе да дозапаля при положение че за секунди всичко плува в нафта!!

- Speed_Am_All
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 423
 - Регистриран на: 28.06.2011
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E60 530i
 
Re: Проверка на дюзи. common rail
Моята (530d) до миналата седмица си работеше и вървеше екстра. Но почна да претриса много силно на празен ход, за 2-3 секунди и после се оправя. После го усетих и в движение, губи мощност и претриса. Закачих имапата и си призна, дюза на шести цилиндър. Въпросите ми са:
Кой е шести цилиндър?
Как колата се усеща, коя е проблемната дюза?
Нормално ли е да умре от веднъж или просто си е отдавна в джаза, а аз не съм го знаел?
Гледах из нета че бая трудно излизат, има ли някакъв чалъм при смяната?
Предполагам е наивно да питам дали добавка ще помогне?
Ето и грешката:

			
				Кой е шести цилиндър?
Как колата се усеща, коя е проблемната дюза?
Нормално ли е да умре от веднъж или просто си е отдавна в джаза, а аз не съм го знаел?
Гледах из нета че бая трудно излизат, има ли някакъв чалъм при смяната?
Предполагам е наивно да питам дали добавка ще помогне?
Ето и грешката:

Последна промяна Speed_Am_All на 21 Сеп 2013, 0:30, променена общо 1 път
					
				
			
		- gentata
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1658
 - Регистриран на: 4.11.2009
 - Местоположение: Край морето
 - Пол: Мъж
 - Кара: седнал
 - Детайли за колата: Правиланта 39-ка
 
Re: Проверка на дюзи. common rail
6-ти цилиндър е най-вътрешния към купето. Към радиатора е 1-ви.
			
		- Z3Ro*
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1659
 - Регистриран на: 16.11.2011
 - Местоположение: Монтана
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
 - Мечтае да кара: Murcielago SV
 
Re: Проверка на дюзи. common rail
Колега, дай снимка на работата на дюзите, ако можеш  ! 
			
		- W140_S600_V12
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 101
 - Регистриран на: 16.06.2012
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39 530DA/ E34 520i 24V
 - Мечтае да кара: S65 AMG
 
Re: Проверка на дюзи. common rail
Speed_Am_All написа:Моята (530d) до миналата седмица си работеше и вървеше екстра. Но почна да претриса много силно на празен ход, за 2-3 секунди и после се оправя. После го усетих и в движение, губи мощност и претриса. Закачих имапата и си призна, дюза на шести цилиндър. Въпросите ми са:
Кой е шести цилиндър?
Как колата се усеща, коя е проблемната дюза?
Нормално ли е да умре от веднъж или просто си е отдавна в джаза, а аз не съм го знаел?
Гледах из нета че бая трудно излизат, има ли някакъв чалъм при смяната?
Предполагам е наивно да питам дали добавка ще помогне?
Колега, аз имах сериозен проблем с 4 дюза - колата тресеше здраво - корекцията и беше 4,5 при допустим интервал -1 до 1. Според майсторите следваше неизбежна смяна или рециклаж. Колкото и наивно да звучи си купих добавка Castrol TDA и след точно 3 резервоара с нея дюзата се изчисти и колата се оправи. От тогава сипвам такава на всеки резервоар като превенция и колата работи като часовник без грам претрисане. Добавката никак не е скъпа и съветвам, който има проблем да опита - и без това няма какво да се загуби.

- Speed_Am_All
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 423
 - Регистриран на: 28.06.2011
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E60 530i
 
Re: Проверка на дюзи. common rail
И аз пробвах с добавка преди 3 часа. Само че сложиш двойно количество след консултация с един майстор на който имам доверие. Освен това преди да сложа добавката свалих горивния филтър и изсипах мръсната нафта от него за всеки случай. След това минах 160км и без никакъв проблем. И на мен ми беше странно как така от нищото тая дюза спря да работи. Най-странното беше че като откачих кабела от нея, мотора се тресеше съвсем леко а не както когато направи проблем. После разбрах че дюзата като почне да "плюе", се получават детонации и от там идва силното тресене. уМисля за напред да слагам профилактично добавка за почистване от време на време. Явно има ефект.
			
		- Speed_Am_All
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 423
 - Регистриран на: 28.06.2011
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E60 530i
 
Re: Проверка на дюзи. common rail
Добавката при мен се оказа временно решение. Въпреки че почнах да сипвам добавка редовно, проблемите пак започнаха и разбира се като ми предстояха 1000км път по празниците. Днес е смених проблемната дюза и колата заработи осезаемо по-тихо от преди.
			
		- Dimitroff
 - Фен на тройките
 - 
				
			 - Мнения: 6397
 - Регистриран на: 21.02.2007
 - Местоположение: СА,Х
 - Пол: Мъж
 - Кара: Колите да палят и работят!
 - Мечтае да кара: ;)
 - Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
 
Re: Проверка на дюзи. common rail
kokoko написа:те немците са казали ; НОВОс добавки само си харчиме паричките
Не е точно така...
Ако дюзата се хване навреме и не е пикаеща, а запушена - шанса да има положителен резултат е доста голям - проверено многократно!
- DekeR
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 235
 - Регистриран на: 23.04.2009
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: е39 525D 163hp 2001г.
 
Re: Проверка на дюзи. common rail
Тази зима или поне дните които беше по-студено, ми изникна следния въпрос! Когато паля сутрин, особено ако е след два или повече дни в които не е работила...след като завъртя, тресе доста силно и всяка възможна част от двигателя тропа(дори един път мислех да я спра, защото сякаш всичко беше напът да се разпадне), така известно време докато се нормализира сама и не се върне към нормален процес на работа! А всичко това е придружено с изпушване, кога по силно, кога по слабо(но него си го е имало винаги)! Това възможно ли е да е от дюза запушена и не подаваща достатъчно или да си търся проблема накъде другаде !?
			
		- Z3Ro*
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1659
 - Регистриран на: 16.11.2011
 - Местоположение: Монтана
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
 - Мечтае да кара: Murcielago SV
 
Re: Проверка на дюзи. common rail
DekeR написа:Тази зима или поне дните които беше по-студено, ми изникна следния въпрос! Когато паля сутрин, особено ако е след два или повече дни в които не е работила...след като завъртя, тресе доста силно и всяка възможна част от двигателя тропа(дори един път мислех да я спра, защото сякаш всичко беше напът да се разпадне), така известно време докато се нормализира сама и не се върне към нормален процес на работа! А всичко това е придружено с изпушване, кога по силно, кога по слабо(но него си го е имало винаги)! Това възможно ли е да е от дюза запушена и не подаваща достатъчно или да си търся проблема накъде другаде !?
Първо провери подгревните свещи...
			47 мнения
			 • Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани