1989 E30 Touring M40B18
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: 1989 E30 Touring M40B18


bedrock city racing
- AcPerformanceGarage
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 3.11.2012
- Пол: Мъж
- Кара: ше 1989 E30 Touring M40B18
- Мечтае да кара: 1991 Corsa A GSi C20XE
Re: 1989 E30 Touring M40B18
Заминах за Англия , колата цял месец вече зимува
ТЪРСЯ : Ниски и твърди пружини и амортисьори за комбито, идеално ще е ако не свалят много , отзад ще сменявам целия заден мост с дискове, понеже гайката на лява полуоска е като заварена и няма махане, така и така ще се прави, ще се слага и от БГ полиуретана на Steroid - X , досега не съм карал с такива тампони, Корсата ми е на Powerflex но тя все още не е видяла асфалт, ще ревизирам наново и предната рейка с нови вътрешни и външни накрайници и маншони и след това реглаж, търсят се и хубави предни колонки да свирят хубаво по възможност оригинални, приемам предложения на ЛС.
Другия вариант е директно за Mobile.bg и на лято друга че на зима ми се очертава 1 седмица само каране, а доста правене и после пак в Англия, търсят се и десни фарове с усмивката
Благодаря
Препоръки в темата , относно части или продаване на е30-ката на ЛС
ТЪРСЯ : Ниски и твърди пружини и амортисьори за комбито, идеално ще е ако не свалят много , отзад ще сменявам целия заден мост с дискове, понеже гайката на лява полуоска е като заварена и няма махане, така и така ще се прави, ще се слага и от БГ полиуретана на Steroid - X , досега не съм карал с такива тампони, Корсата ми е на Powerflex но тя все още не е видяла асфалт, ще ревизирам наново и предната рейка с нови вътрешни и външни накрайници и маншони и след това реглаж, търсят се и хубави предни колонки да свирят хубаво по възможност оригинални, приемам предложения на ЛС.
Другия вариант е директно за Mobile.bg и на лято друга че на зима ми се очертава 1 седмица само каране, а доста правене и после пак в Англия, търсят се и десни фарове с усмивката
Благодаря

Препоръки в темата , относно части или продаване на е30-ката на ЛС
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: 1989 E30 Touring M40B18
AcPerformanceGarage написа:
Препоръки в темата , относно части или продаване на е30-ката на ЛС
Какви пари ще и искаш?

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: 1989 E30 Touring M40B18
Друг заден мост с дискове - имаш на предвид друг мост с нови спирачни дискове ли, защото комбитата доколкото знам, всичките са с дискови спирачки отзад, няма с барабанни такива. Виж има ли стабилизираща щанга отзад (май и това имат комбинизоните), колко е дебела, може да сложиш от по-дебелите. Идеята за полиуретановите тампони е добра, за окачване като че ли бих сложих нещо по-умерено, в никакъв случай китайските регулируеми щуротии.
BMW only!
- AcPerformanceGarage
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 3.11.2012
- Пол: Мъж
- Кара: ше 1989 E30 Touring M40B18
- Мечтае да кара: 1991 Corsa A GSi C20XE
Re: 1989 E30 Touring M40B18
@КРЕТЕН - дай ми 2-3 дни да се приберат нашите от почивката и ще ти отговоря на ЛС-то,че колата е при тях.
@amd - моя мост си има дискове и всичко, но гайката няма махане, на мен ми трябва или задна лява полуоска и носач, или цял мост с носачи и всичко щото така или иначе повечето продават на цяло, по дебела щанга няма да слагам че RWD с по дебела щанга = недозавиване, а относно амортите и пружините , няма да взимаме китайци я , стига корсата е на GAZ, са е30ката е бюджетната евридейка , ще гледам за KW сигурно но няма да рискувам да се изтрепя с евтинджос. Като цяло искам да е твърда щото в момента кляка доста по завойте и и нямам грам вяра и не ме кефи.
@uricatoli - имаш ЛС
@amd - моя мост си има дискове и всичко, но гайката няма махане, на мен ми трябва или задна лява полуоска и носач, или цял мост с носачи и всичко щото така или иначе повечето продават на цяло, по дебела щанга няма да слагам че RWD с по дебела щанга = недозавиване, а относно амортите и пружините , няма да взимаме китайци я , стига корсата е на GAZ, са е30ката е бюджетната евридейка , ще гледам за KW сигурно но няма да рискувам да се изтрепя с евтинджос. Като цяло искам да е твърда щото в момента кляка доста по завойте и и нямам грам вяра и не ме кефи.
@uricatoli - имаш ЛС
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: 1989 E30 Touring M40B18
По-дебела щанга отзад=презавиване 

- AcPerformanceGarage
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 3.11.2012
- Пол: Мъж
- Кара: ше 1989 E30 Touring M40B18
- Мечтае да кара: 1991 Corsa A GSi C20XE
Re: 1989 E30 Touring M40B18
@M10 - благодаря за поправката, прав си тук ! обърках се малко с тва предно и задно , забравих че нещата си остават същите...
Аз вече официално съм болен от H5Ne30 , колата я очакват Пружини FK отпред и отзад , каяба амортисьори отзад, FK отпред - дебело стебло , с нови шенкели
@КРЕТЕН - бях говорил преди да се разберем с теб с Динко Динев (ФБ БМВ-страницата) , той ще ми свали цял мост с всичко, пръскалка за стъклото, колони че музиката ми е като на Лада .... и нов заключващ механизъм за колана че моя е от Е34, не че си личи, ама не ме кефи.
Остана да си намеря от бг полиуретана и за зимата ще съм стегнат
Снимки :


Защо тая пластмаса над таблото в средата така се е нагърчила, болест ли им е това на 30-ките ?
Аз вече официално съм болен от H5Ne30 , колата я очакват Пружини FK отпред и отзад , каяба амортисьори отзад, FK отпред - дебело стебло , с нови шенкели
@КРЕТЕН - бях говорил преди да се разберем с теб с Динко Динев (ФБ БМВ-страницата) , той ще ми свали цял мост с всичко, пръскалка за стъклото, колони че музиката ми е като на Лада .... и нов заключващ механизъм за колана че моя е от Е34, не че си личи, ама не ме кефи.
Остана да си намеря от бг полиуретана и за зимата ще съм стегнат

Снимки :


Защо тая пластмаса над таблото в средата така се е нагърчила, болест ли им е това на 30-ките ?
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: 1989 E30 Touring M40B18
Ако вече не си взел фк пружини не е зле да смениш избора, меки са като стоковите и само колата ти е ниска (опира навсякъде).
- AcPerformanceGarage
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 3.11.2012
- Пол: Мъж
- Кара: ше 1989 E30 Touring M40B18
- Мечтае да кара: 1991 Corsa A GSi C20XE
Re: 1989 E30 Touring M40B18
Вече съм ги запазил, не е редно да се отмятам, ще ги сложа, ще видим как ще седи, ето това ми прати като обява колегата, от това купе са(на снимките е без мотор), така че мисля че на комбито ще заспинкат екстра.






- AcPerformanceGarage
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 3.11.2012
- Пол: Мъж
- Кара: ше 1989 E30 Touring M40B18
- Мечтае да кара: 1991 Corsa A GSi C20XE
Re: 1989 E30 Touring M40B18
@teao - за всичко ти си виновен
треаше да ме излъжеш че тая 30-ка не става за нищо, а гледай поболех се , за H&R-а по нататък като изпадне, за сега толко 


- AcPerformanceGarage
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 3.11.2012
- Пол: Мъж
- Кара: ше 1989 E30 Touring M40B18
- Мечтае да кара: 1991 Corsa A GSi C20XE
Re: 1989 E30 Touring M40B18
Приемам оферти за M20B25 с климатик , маркучи за климатик, , радиатор, скоростна, кардан и диф(може и шпер) 

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: 1989 E30 Touring M40B18
пробвай в купува

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: 1989 E30 Touring M40B18
M10 написа:Ако вече не си взел фк пружини не е зле да смениш избора, меки са като стоковите и само колата ти е ниска (опира навсякъде).
За избора си прав, но за твърдостта - не. По-твърди са и то не с малко. Като взех колата беше с ФК, в момента съм с лилави H&R. Да, поведението сега е по-добро, но разликата специално в твърдостта е по-малка от колкото между стокови пружини и ФК.
Но пък описанието ти важи с пълна сила за ФК пружини при е36. Временно съм карал с такива е36-цата ми.
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани