1989 E30 Touring M40B18

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Re: 1989 E30 Touring M40B18

Мнение от ///ivanE30 » 26 Юли 2013, 20:29

:OT: да спомена че и аз сам имал комби с климатик без хидравлика заводски :mrgreen:
bedrock city racing

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

Re: 1989 E30 Touring M40B18

Мнение от teao » 26 Юли 2013, 22:09

Не бе не са от 2ен стоп десните фарове,а от първите без усмивката.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 3.11.2012
Пол: Мъж
Кара: ше 1989 E30 Touring M40B18
Мечтае да кара: 1991 Corsa A GSi C20XE

Re: 1989 E30 Touring M40B18

Мнение от AcPerformanceGarage » 19 Сеп 2013, 23:36

Заминах за Англия , колата цял месец вече зимува

ТЪРСЯ : Ниски и твърди пружини и амортисьори за комбито, идеално ще е ако не свалят много , отзад ще сменявам целия заден мост с дискове, понеже гайката на лява полуоска е като заварена и няма махане, така и така ще се прави, ще се слага и от БГ полиуретана на Steroid - X , досега не съм карал с такива тампони, Корсата ми е на Powerflex но тя все още не е видяла асфалт, ще ревизирам наново и предната рейка с нови вътрешни и външни накрайници и маншони и след това реглаж, търсят се и хубави предни колонки да свирят хубаво по възможност оригинални, приемам предложения на ЛС.

Другия вариант е директно за Mobile.bg и на лято друга че на зима ми се очертава 1 седмица само каране, а доста правене и после пак в Англия, търсят се и десни фарове с усмивката

Благодаря :)

Препоръки в темата , относно части или продаване на е30-ката на ЛС

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: 1989 E30 Touring M40B18

Мнение от uricatoli » 20 Сеп 2013, 8:01

AcPerformanceGarage написа:
Препоръки в темата , относно части или продаване на е30-ката на ЛС


Какви пари ще и искаш? :mhihi:
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: 1989 E30 Touring M40B18

Мнение от amd » 20 Сеп 2013, 10:03

Друг заден мост с дискове - имаш на предвид друг мост с нови спирачни дискове ли, защото комбитата доколкото знам, всичките са с дискови спирачки отзад, няма с барабанни такива. Виж има ли стабилизираща щанга отзад (май и това имат комбинизоните), колко е дебела, може да сложиш от по-дебелите. Идеята за полиуретановите тампони е добра, за окачване като че ли бих сложих нещо по-умерено, в никакъв случай китайските регулируеми щуротии.
BMW only!

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 3.11.2012
Пол: Мъж
Кара: ше 1989 E30 Touring M40B18
Мечтае да кара: 1991 Corsa A GSi C20XE

Re: 1989 E30 Touring M40B18

Мнение от AcPerformanceGarage » 20 Сеп 2013, 15:58

@КРЕТЕН - дай ми 2-3 дни да се приберат нашите от почивката и ще ти отговоря на ЛС-то,че колата е при тях.

@amd - моя мост си има дискове и всичко, но гайката няма махане, на мен ми трябва или задна лява полуоска и носач, или цял мост с носачи и всичко щото така или иначе повечето продават на цяло, по дебела щанга няма да слагам че RWD с по дебела щанга = недозавиване, а относно амортите и пружините , няма да взимаме китайци я , стига корсата е на GAZ, са е30ката е бюджетната евридейка , ще гледам за KW сигурно но няма да рискувам да се изтрепя с евтинджос. Като цяло искам да е твърда щото в момента кляка доста по завойте и и нямам грам вяра и не ме кефи.

@uricatoli - имаш ЛС

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: 1989 E30 Touring M40B18

Мнение от M10 » 21 Сеп 2013, 16:55

По-дебела щанга отзад=презавиване ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 3.11.2012
Пол: Мъж
Кара: ше 1989 E30 Touring M40B18
Мечтае да кара: 1991 Corsa A GSi C20XE

Re: 1989 E30 Touring M40B18

Мнение от AcPerformanceGarage » 30 Сеп 2013, 22:09

@M10 - благодаря за поправката, прав си тук ! обърках се малко с тва предно и задно , забравих че нещата си остават същите...

Аз вече официално съм болен от H5Ne30 , колата я очакват Пружини FK отпред и отзад , каяба амортисьори отзад, FK отпред - дебело стебло , с нови шенкели

@КРЕТЕН - бях говорил преди да се разберем с теб с Динко Динев (ФБ БМВ-страницата) , той ще ми свали цял мост с всичко, пръскалка за стъклото, колони че музиката ми е като на Лада .... и нов заключващ механизъм за колана че моя е от Е34, не че си личи, ама не ме кефи.

Остана да си намеря от бг полиуретана и за зимата ще съм стегнат :P

Снимки :

Изображение

Изображение

Защо тая пластмаса над таблото в средата така се е нагърчила, болест ли им е това на 30-ките ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: 1989 E30 Touring M40B18

Мнение от M10 » 01 Окт 2013, 12:02

Ако вече не си взел фк пружини не е зле да смениш избора, меки са като стоковите и само колата ти е ниска (опира навсякъде).

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 3.11.2012
Пол: Мъж
Кара: ше 1989 E30 Touring M40B18
Мечтае да кара: 1991 Corsa A GSi C20XE

Re: 1989 E30 Touring M40B18

Мнение от AcPerformanceGarage » 01 Окт 2013, 19:14

Вече съм ги запазил, не е редно да се отмятам, ще ги сложа, ще видим как ще седи, ето това ми прати като обява колегата, от това купе са(на снимките е без мотор), така че мисля че на комбито ще заспинкат екстра.

Изображение

Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

Re: 1989 E30 Touring M40B18

Мнение от teao » 02 Окт 2013, 8:40

H&R :winky:

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 3.11.2012
Пол: Мъж
Кара: ше 1989 E30 Touring M40B18
Мечтае да кара: 1991 Corsa A GSi C20XE

Re: 1989 E30 Touring M40B18

Мнение от AcPerformanceGarage » 02 Окт 2013, 22:20

@teao - за всичко ти си виновен :mrgreen: треаше да ме излъжеш че тая 30-ка не става за нищо, а гледай поболех се , за H&R-а по нататък като изпадне, за сега толко :)

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 3.11.2012
Пол: Мъж
Кара: ше 1989 E30 Touring M40B18
Мечтае да кара: 1991 Corsa A GSi C20XE

Re: 1989 E30 Touring M40B18

Мнение от AcPerformanceGarage » 07 Окт 2013, 19:43

Приемам оферти за M20B25 с климатик , маркучи за климатик, , радиатор, скоростна, кардан и диф(може и шпер) :driving:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: 1989 E30 Touring M40B18

Мнение от ///Явор » 08 Окт 2013, 9:13

пробвай в купува
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: 1989 E30 Touring M40B18

Мнение от Делян » 08 Окт 2013, 19:08

M10 написа:Ако вече не си взел фк пружини не е зле да смениш избора, меки са като стоковите и само колата ти е ниска (опира навсякъде).

За избора си прав, но за твърдостта - не. По-твърди са и то не с малко. Като взех колата беше с ФК, в момента съм с лилави H&R. Да, поведението сега е по-добро, но разликата специално в твърдостта е по-малка от колкото между стокови пружини и ФК.
Но пък описанието ти важи с пълна сила за ФК пружини при е36. Временно съм карал с такива е36-цата ми.

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook