E34 C0438 или...?

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

E34 C0438 или...?

Мнение от PARADOX_sf » 22 Сеп 2006, 0:32

Май тва му беше номера, кой е да си признае ? :mhihi:
Та как започва цялата история. Часът е към 23-23:15 часа, намирам се в Овча Купел вече свършил работа. Скачам в колата и тръгвам да се прибирам съвсем нормално и кротко към другия край на града. Тръгвам по ул. Месечинка после по Житница посока Красно Село и си карам съвсем спокойно слушайки някое от многобройните столични радиа.
На Светофара преди Красно Село се се появи някаква S класа с пернихшка регистрация и някви доста селташки джанти. Е естествено направи няколко пернишки изпълнения докато достигнеме бул. България като например едно минаване на червено, от средна лента десен завой, но кво да го коментирам, просто перничанин.
Завих от Гоце Делчев по България посока центъра наслаждавайки се на сравнително разтовареното движение. Интересното се случи на светофара на който бул. Пенчо Славейко се "слива" с бул. България.
Намалявайки забелязах в крайна лява лента компакт с лепенка на сектата и до него в среданата Е34-ка пак със същата лепенка :roll: , аз най-отдясно.
Оххх сектантиии :nono: Докато чакахме жълтия сигнал се почна някво форсиране на "резки" 6-таци :mhihi: , пилене на гуми на място и/или подгрване нагумите на място (не знам ква беше целта) и други подобни изпълнения. Натиснах съединителя вкючих 1-ви зъб :driving: чакайки съвсем кротко. Гледам вътре някви уредчета наредени, отзаде няква ужасна броня (въпрос на вкус де).
Светофара смени цвета си от червен на жълт, пуснах съеднителя и се изтрелях доколкото може да се каже де. Все пак четиривратия седан е оборудван с гуми 98-ма година карани и лете и зиме и са стабилно спечени. :confused:
Точно вкарах 2-ри зъб :driving:, но някъф чичка с камион реши да се престрои от лентата за десен завой в моето платно карайки най-много с 20км/ч. С 2-та крака на спирачката. АБС-а затопурка и спрях. През тва време Е34-ката профуча, ляв мигач 1-ви зъб :driving: и след нея. 1-вия светофар на Евлоги Георгиев не ни хвана. На 2-рия се наредихме на 1-ва линия отново. Викам си ей ся ше видиме кой, какво, защо. Жълто, 1-ва седи заредена, нооо се осрах мнооо грубо, от силната музика и рева на 6-така не видях, че оборотомера е бил на 1500 оборота и колата заби муцуна мноо грубо. Е34-ката се катапултира. Газзззз въбреки че беше изгубена битка, на 1-ва ми избяга, на 2-ра леко почнах да я застигам, ръгнах 3-та продължих, но предината си каза своето. Застигнахме спрялите на светофара други автомобили и натиснахме спирачките.
Пътят ми е направо към цариградско, но колегата тръгна да завива надясно по бул. Драган Цанков, реших че този път ще ми е по-интересно да мина по от там. Газ след него. След като минахме по пъветата се откриха 2-те празни ленти :twisted: , кварах 2-и зъб :driving: застанах до другия автомобил и двамата натиснахме педала на гаста. На 2-ра му поизбягах, оборотомера почна да влиза в лютеницата и ръгнах 3-ти зъб :driving:, обаче 3-ти зъб не влезна :help:, последва 2-ри опит :driving: е стана, след около 1-2 сек Е34-ката ми показа задния си номер, към края на 3-та пак почнах да го застигам, после не помня вкарах ли 4-та (адреналина си беше казал думата :uups: ), Май спряхме на светофара на Телевизионната кула, смъкнах си джама и намалих музиката в следващия ми спомен е как цедях 2-ра и взимах минимална преднина, последва 3-та при което преднната беше изядена, малко след средата на 3-тата се чу едно ТССССССССС :shock: и БМВ-то почна да губи 1-ния си калник преднина, 3-тата свършваше, но вече бях по-напред, последва 4-та :driving:, но ах тез червени светофарииии. Този път на Цанков и Незабравка. Последва екстремно спиране от около 160 до 0 в тва студено, леко влажно време и с тез "хубави" гумета. Натиснах спирачката силно, задницата олекна, а в този лек ляв завой с тази скорост гуми и най-дясна лента не е от най-приятните усещания, рязко връщане на спирачката и отново натискане във вече поизправилия се завой и заклиних предницата. Спрях... :dummy:
От там нататъка кротко кротко се прибрах с треперещи краченца от свръхдозата адреналин :uups:
Като цяло се накефих на мах на гонките. Напраих си кефа за месеци напред. ;)
Ся накой ще издаде ли каква е таз кола?
П.С. Не съм сигурен дали точно това беше номера... Той човека ако влиза тук ще се сети за кво става дума. :bchug:

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 22 Сеп 2006, 0:42

на Дизелчето колата ;) Доколкото знам има проблеми с турбинката и не мое да качи налягане... доста повече би трябвало да върви като я оправи ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

Мнение от pAbLo » 22 Сеп 2006, 9:17

По описание на него прилича ;)
Но не се надявай на бонус друг път :mhihi: :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 22 Сеп 2006, 10:12

A Парадокс какво шофираш?
Че чак и да пръснеш на трета за да избягаш на ТДС-а :roll:
да не е нещо мало литраж?

Иначе по темата браво страхотно преживяване и добре описано :clap:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 22 Сеп 2006, 10:33

то на дизела един "дизел" таа леле :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ti е лоша работа :twisted:
парадокса май беше с сивик в-тек 160 пс 8) ;)
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 22 Сеп 2006, 11:01

c 0448pk ,аз бяха с сами вътре и доста с епосмяхме беше забвно турбото си работи на пълна пара си4ко си му е ок (оправих си го де един вакум се беше отскубнал) колата си варвеше 4удесно ,по драган цанкоф на горе като ти сменяше скоростите на 2 пъти те 4ух аз още си пълнех трета ,и с сами тва се радвахме 4е неми се налга да сменям толко 4есто скоростите а да пълним яко до горе ,само ми не налгаше да спирам доста преди тебе тъи като се стресках от това 4е невиждам много пътя и каде може да има дупки по него пак и да имаме пове4е време за спиране ,въпреки 4е колегата спираше доста по рисковано от мене но се пак показа завидни умения евала ,след тлевизионата кула беше по добре пътя и беше голям фън колегата ме из4ака да го настигна и от там пак гасссссссссссссссссссс,адреналин голям и аз сам много доволен 4е имаше скои да се пуснем е така малко зарадост на душата пак и да тествам как се напиня возилото или както викате тежкия кораб макр и тежак тоста добре си варвеше оплаквания нямам само дето 4укаше аванса но за него мие ясно от де така прави ,мап ка и сами само ме подкукоросваше само ми вика са си караи бавно и иведнъж даваи даваи даваи :mhihi: за задната брония на никои нему харесва на мен много ме радва такъф сие и модела на ригер за е34 пак и по приемлив за нея несам срещал както и да е много емоции много адреналин хубаво стана само кам колегата само кам колегата парадокс сф колега отказвах се доста преди свфетофарите 4е аз сам потежак и спира4ния ми път е доста по голям испира4ките се запиха рано рано ,мислатамие 4е нее важно кои пе4ели и кои губи подобре да се отказваме по рани4ко за да спрем като хората от колкото да рискуваме за 20 метра 4е ти като по4на да спираш на руското посоство видях как и твоита и моита кола по4на се онася на една страна от спира4ките бе както се казва си4ко е добре когато завършва добре и винаги остават добри емоции от преживяното :winky:

хубавото е 4е поне видех от кои елемнти от колата в наис коро време трябва да се освободя 4е да може по добре да се изтрелва и да не с еполу4ава засе4ка от 2500 до 3500 оборота ама пак и турбото сие турбо нема такава радост за душата
ИзображениеИзображение
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 22 Сеп 2006, 11:02

Значи има няколко 5-ци така ли?
При явор имаше една зелена на която правиха ремонт на мотора и от там разбран ,че е ТДС,може да съм се объркал нещо. :uups:
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 22 Сеп 2006, 11:11

не е ТДС-ка бре...бензинова е ;)

Направо ви завиждам благородно - е това е да си напраиш един ластик як и да си напраите кефа а не да се почнат хранитбите :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 22 Сеп 2006, 11:14

моита е зелена ама нее тдс то друга зелена маи несам виждал по нашия форум освен на пе4ев комбито ама то е мноооооооо хуууууууу зелено сас здраве да сия кара
ИзображениеИзображение
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 22 Сеп 2006, 11:24

Къв е мотора :?:
Сори за объркването :uups:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 22 Сеп 2006, 11:31

м20 б20
ИзображениеИзображение
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 22 Сеп 2006, 11:41

На колко я надуваш ,разреждан ли е ,мерил ли си я на дино?
Много питам ма съм любител на тунинга и ми е интересно :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 22 Сеп 2006, 12:03

0.5 близо ама 4ак на 5 та некаде на диното без електроника и щпер 182 на колата и 19 и няколко на валовете и мисля 219 нм въртящт момент ама не си спомням диаграмата кво беше
ИзображениеИзображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 22 Сеп 2006, 12:43

dizelboy написа:...

М да... Бях се онесъл на руското посолство и въобще не гледах напред... :uups:
Само в един момент гледам биеш некви спирачки и си помислих: Този пък ся що спира?! В следващия момент гледам светофара червен и се почна едно спиране. След като спрях се видяха 2 струи дим от предна лява и предна дясна жанта. :lol:

Добре че на скоро смених течноста с Кастрол Дот4 синтетичен, но въпреки тва педала беше поомекнал.
Иначе колата ти върви доста добре! Мислих че е някои Б25 многоклапанов или Б30 ама тва ТССС те издаде. :lol:

За мойта кола: Сивик 96-та, Седан, 4 порти, пепси 1.6 литра, 160 коне, мерен преди 3 дена излезна 1200 кила без мене и звучи умопомрачително ужасно заради пробилите гърнета. :bcry:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 22 Сеп 2006, 14:40

ще ги оправиш бре нема ядове некои ден ако изкаш може да се пуснем на божура за фън аз несам голем кара4 но бих се радвал да се пуснем не4е нема да ме биеш 4е старта мие гола вода ,ама е така емоции да има
ИзображениеИзображение
Изображение

Следваща

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook