M54B30 в Е36 .....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
59 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: M54B30 в Е36 .....
delas_328 написа:На мен лично 2.8 като изпълнение,иновация и инженерна мисъл по ме кефи,но 3.0 върви къде къде повече все пак е 38 коня повече и аз се каня да сменям от миналата година и все се чудя кой от двата и не мога да реша все ми се ще М54 ката
Въпроса е пари да ти се дават все пак са едни 1000 лв отгоре,ама е такова човешката лакомия край няма ,но според мен в ония дето кода йм започва с S е истината
Не че с тия 1000лв на 2,8 няма да му да се доближиш като коне до 3.0 ама айде
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- delas_328
- ентусиаст
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: M54B30 в Е36 .....
И тук си прав ,ама нали се сещаш,че само валове не можеш да земеш за тия пари
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: M54B30 в Е36 .....
delas_328 написа:И тук си прав ,ама нали се сещаш,че само валове не можеш да земеш за тия пари
Има и по евтини варианти от м-кови, вярно с по ниски показатели ама "за толкова пари, толкова любов" са казали хората Все си мисля, че с лек маховик, къс диф, смукалтелен вал от м54б30 и един смукателен от без ванос, колектора от м50б25 и разплетени китайчета и някой лев за ремап ще стане интересно ама айде, че пак се размечтах
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: M54B30 в Е36 .....
Абе колеги как ги слагате тея лапи от м50 , то като наложих 2те една до друго нямат нищо общо е36 и е46 Някой по запознат би ли споделил как се връзва на м52ката водата от към радиатора и отзад при ел клапана
I'm slowly drifting
- Skip_209
- младши ентусиаст
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: M54B30 в Е36 .....
http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=282210
4 pin connector:
1: empty
2: switched 12+ from ignition switch (red/white wire) this turns on DME relay
3: reverse light switch on transmission (yellow/blue wire)
4: reverse light switch on transmission (white/green wire)
8 pin connector:
1: starter run wire from ignition switch (black wire)
2: oil level sensor switched 12+ from ignition switch (brown/green wire)
3 4 5 6 7 8 are all empty
The dual 2 pin connectors with red wires are all 12+ constant battery
You will have to wire fuel pump relay the same way it is on E36, it is just basic 5 pin light green relay. The DME and Injectors relay is already integrated into MS42/MS43 harness.
40 pin X60004 plug wiring:
1: alternator charge indicator signal, [run this wire to inctrument cluster battery light]
7: ground wire for electronic pedal to pin 1 [MS43 only]
8: electronic pedal signal to pin 4 [MS43]
9: voltage supply for pedal pin 5 [MS43]
10: fuel pump relay activation ground wire [wire this to fuel pump relay, sends ground signal to activate fuel pump relay coil]
11: oil pressure warning light [wire to instrument cluster oil pressure light]
12: ground pedal sensor to pin 2 [MS43]
13: signal pedal sensor to pin 6 [MS43]
14: voltage supply for pedal to pin 3 [MS43]
17: RPM signal to instrument cluster
26: switched +12 from ignition switch
32: K-line to pin 7 of OBD2 connector
4 pin connector:
1: empty
2: switched 12+ from ignition switch (red/white wire) this turns on DME relay
3: reverse light switch on transmission (yellow/blue wire)
4: reverse light switch on transmission (white/green wire)
8 pin connector:
1: starter run wire from ignition switch (black wire)
2: oil level sensor switched 12+ from ignition switch (brown/green wire)
3 4 5 6 7 8 are all empty
The dual 2 pin connectors with red wires are all 12+ constant battery
You will have to wire fuel pump relay the same way it is on E36, it is just basic 5 pin light green relay. The DME and Injectors relay is already integrated into MS42/MS43 harness.
40 pin X60004 plug wiring:
1: alternator charge indicator signal, [run this wire to inctrument cluster battery light]
7: ground wire for electronic pedal to pin 1 [MS43 only]
8: electronic pedal signal to pin 4 [MS43]
9: voltage supply for pedal pin 5 [MS43]
10: fuel pump relay activation ground wire [wire this to fuel pump relay, sends ground signal to activate fuel pump relay coil]
11: oil pressure warning light [wire to instrument cluster oil pressure light]
12: ground pedal sensor to pin 2 [MS43]
13: signal pedal sensor to pin 6 [MS43]
14: voltage supply for pedal to pin 3 [MS43]
17: RPM signal to instrument cluster
26: switched +12 from ignition switch
32: K-line to pin 7 of OBD2 connector
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
- BMWFen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 117
- Регистриран на: 4.06.2005
- Местоположение: Морската СТОЛИЦА
- Кара: e36 m44b19
Re: M54B30 в Е36 .....
Колеги, аз също си мечтая за M54b30.
Бихте ли ме ориентирали какво би струвало да се сложи на 318ис от 98г.
Интересува ме всичко нужно, като хардуер цена и разбира се кадърен Swap цена.
Долу горе съм чувал, че около 3000 лева, но вие запознатите кажете? Благодаря!
Бихте ли ме ориентирали какво би струвало да се сложи на 318ис от 98г.
Интересува ме всичко нужно, като хардуер цена и разбира се кадърен Swap цена.
Долу горе съм чувал, че около 3000 лева, но вие запознатите кажете? Благодаря!
BMW 318is M44B19
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: M54B30 в Е36 .....
Малко над 3000 излиза ако си правиш сичко сам, ако сложиш и поне едни читави спирачки в микса 3.5К мисля ще стигнат ...... Ама тоя мотор и да нямаш шпер примерно, е голям смях, или да не си с поне м-тех окачване, много зависи с какво започваш.То принципно може и да земеш мотор, да му смениш маслото и да даваш газ ако си такъв тип човек и може и под 2.5К да ти излезе , ама никво БМВ не е тва ако питаш мене ...
- BMWFen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 117
- Регистриран на: 4.06.2005
- Местоположение: Морската СТОЛИЦА
- Кара: e36 m44b19
Re: M54B30 в Е36 .....
SlowMotion написа:Малко над 3000 излиза ако си правиш сичко сам, ако сложиш и поне едни читави спирачки в микса 3.5К мисля ще стигнат ...... Ама тоя мотор и да нямаш шпер примерно, е голям смях, или да не си с поне м-тех окачване, много зависи с какво започваш.То принципно може и да земеш мотор, да му смениш маслото и да даваш газ ако си такъв тип човек и може и под 2.5К да ти излезе , ама никво БМВ не е тва ако питаш мене ...
Ами нямам време за сам, а и не разбирам толкова
Иначе с М Техник окачване съм оригинално. Шпер някой ден ще има
Труда на някой, който разбира какви пари е? Има ли колеги от форума, които биха предложили услугата за Swap?
Поздрави
BMW 318is M44B19
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: M54B30 в Е36 .....
Той неговия IS е със спирачки като на 2.8 ... айде тях само ще им заложи по-свестни накладки, ревизийка тънка хава ще е. Окачването и шпер ... все според нуждите
Ама колега като мислиш за тва м54б30 ... мислиш ли кой ще слага или сам ще го садиш. Щото дан е стане после тема в е36 раздела "помощ колеги майстора ми заеба колата". Виж в околието кой е присаждал м54 ... пък мисля той ще ти каже най-адекватно цената (само са присаждането на мотора).
И от IS-ката ... кутията ск няма да я бъде на м54 или ще има мунинг, кардана и той ... няма да е плъг енд плей.
Ама колега като мислиш за тва м54б30 ... мислиш ли кой ще слага или сам ще го садиш. Щото дан е стане после тема в е36 раздела "помощ колеги майстора ми заеба колата". Виж в околието кой е присаждал м54 ... пък мисля той ще ти каже най-адекватно цената (само са присаждането на мотора).
И от IS-ката ... кутията ск няма да я бъде на м54 или ще има мунинг, кардана и той ... няма да е плъг енд плей.
- BMWFen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 117
- Регистриран на: 4.06.2005
- Местоположение: Морската СТОЛИЦА
- Кара: e36 m44b19
Re: M54B30 в Е36 .....
host написа:Той неговия IS е със спирачки като на 2.8 ... айде тях само ще им заложи по-свестни накладки, ревизийка тънка хава ще е. Окачването и шпер ... все според нуждите
Ама колега като мислиш за тва м54б30 ... мислиш ли кой ще слага или сам ще го садиш. Щото дан е стане после тема в е36 раздела "помощ колеги майстора ми заеба колата". Виж в околието кой е присаждал м54 ... пък мисля той ще ти каже най-адекватно цената (само са присаждането на мотора).
И от IS-ката ... кутията ск няма да я бъде на м54 или ще има мунинг, кардана и той ... няма да е плъг енд плей.
Да, затова и пиша. Оглеждам се и проучвам. Майстора е много важен.
За скоростната кутия сигура няма да стане, така ли?
Ще съм благодарен на още мнения по темата. Принципно идеята ми е, че м52б28 са по-старички мотори и според мен инвестицията в по-нов м54б30 е по правилния избор, въпреки препятствията?
BMW 318is M44B19
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: M54B30 в Е36 .....
Пак казвам много зависи как искаш да станат нещата - самия суап според зависи - 300-500 лв. После обслужване на мотора (съединител,гарнитури,масла,филтри,термостати,водни помпи,антифриз,радиатор и бог знае какво още, пак + труд) - около 1200-1500лв. ама тука страшно много зависи на какъв мотор ше попаднеш и какво ще решиш да смениш и какво не ... После за да запали тоя мотор в твойта кола ти трябва някой да ръчка с лаптопчето - около 100-200 и накрая самия мотор 2К Поне според мене малко не си заслужава парите освен ако не си като 90% от хората тука и колите са ни станали отдавна златни и продажба не е опция
Едит: Кутията му остава неговата !
Едит: Кутията му остава неговата !
Последна промяна SlowMotion на 26 Ное 2013, 18:13, променена общо 1 път
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: M54B30 в Е36 .....
BMWFen написа:host написа:Той неговия IS е със спирачки като на 2.8 ... айде тях само ще им заложи по-свестни накладки, ревизийка тънка хава ще е. Окачването и шпер ... все според нуждите
Ама колега като мислиш за тва м54б30 ... мислиш ли кой ще слага или сам ще го садиш. Щото дан е стане после тема в е36 раздела "помощ колеги майстора ми заеба колата". Виж в околието кой е присаждал м54 ... пък мисля той ще ти каже най-адекватно цената (само са присаждането на мотора).
И от IS-ката ... кутията ск няма да я бъде на м54 или ще има мунинг, кардана и той ... няма да е плъг енд плей.
Да, затова и пиша. Оглеждам се и проучвам. Майстора е много важен.
За скоростната кутия сигура няма да стане, така ли?
Ще съм благодарен на още мнения по темата. Принципно идеята ми е, че м52б28 са по-старички мотори и според мен инвестицията в по-нов м54б30 е по правилния избор, въпреки препятствията?
Според мене много по-важно е как е каран и поддържан мотора. Разликата в годините нищо не е, а и б28-цата си я взимаш със скоростите и всичко останало и нещата заспиват.
- Haddess
- младши ентусиаст
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: M54B30 в Е36 .....
като говорите за м54б30 аз все още търся помощ с M57TUD30 ще влезне ли в е36 купе и как но информация никаква никъде
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: M54B30 в Е36 .....
Към колегите правили го това да питам на някой случайно лапа от Е36 под смукателния колектор да им е идвала само на 3 болта ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
I'm slowly drifting
59 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани