M54B30 в Е36 .....

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от maxpower » 16 Сеп 2013, 19:56

delas_328 написа:На мен лично 2.8 като изпълнение,иновация и инженерна мисъл по ме кефи,но 3.0 върви къде къде повече все пак е 38 коня повече и аз се каня да сменям от миналата година и все се чудя кой от двата и не мога да реша :paranoid: все ми се ще М54 ката :mrgreen:

Въпроса е пари да ти се дават все пак са едни 1000 лв отгоре,ама е такова човешката лакомия край няма ,но според мен в ония дето кода йм започва с S е истината :bowdown:

Не че с тия 1000лв на 2,8 няма да му да се доближиш като коне до 3.0 ама айде :winky:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от delas_328 » 17 Сеп 2013, 9:05

И тук си прав ,ама нали се сещаш,че само валове не можеш да земеш за тия пари :dunno:
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от maxpower » 17 Сеп 2013, 20:35

delas_328 написа:И тук си прав ,ама нали се сещаш,че само валове не можеш да земеш за тия пари :dunno:

Има и по евтини варианти от м-кови, вярно с по ниски показатели ама "за толкова пари, толкова любов" са казали хората :mhihi: Все си мисля, че с лек маховик, къс диф, смукалтелен вал от м54б30 и един смукателен от без ванос, колектора от м50б25 и разплетени китайчета и някой лев за ремап ще стане интересно ама айде, че пак се размечтах :mrgreen:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от DirtySouth » 23 Сеп 2013, 18:23

Абе колеги как ги слагате тея лапи от м50 , то като наложих 2те една до друго нямат нищо общо е36 и е46 :roll: Някой по запознат би ли споделил как се връзва на м52ката водата от към радиатора и отзад при ел клапана
I'm slowly drifting
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 358
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: на Софията
Пол: Мъж
Кара: e46 328ti
Мечтае да кара: лястовица с рамка

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от Skip_209 » 20 Ное 2013, 10:58

http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=282210

4 pin connector:

1: empty
2: switched 12+ from ignition switch (red/white wire) this turns on DME relay
3: reverse light switch on transmission (yellow/blue wire)
4: reverse light switch on transmission (white/green wire)

8 pin connector:
1: starter run wire from ignition switch (black wire)
2: oil level sensor switched 12+ from ignition switch (brown/green wire)
3 4 5 6 7 8 are all empty

The dual 2 pin connectors with red wires are all 12+ constant battery
You will have to wire fuel pump relay the same way it is on E36, it is just basic 5 pin light green relay. The DME and Injectors relay is already integrated into MS42/MS43 harness.

40 pin X60004 plug wiring:

1: alternator charge indicator signal, [run this wire to inctrument cluster battery light]
7: ground wire for electronic pedal to pin 1 [MS43 only]
8: electronic pedal signal to pin 4 [MS43]
9: voltage supply for pedal pin 5 [MS43]
10: fuel pump relay activation ground wire [wire this to fuel pump relay, sends ground signal to activate fuel pump relay coil]
11: oil pressure warning light [wire to instrument cluster oil pressure light]
12: ground pedal sensor to pin 2 [MS43]
13: signal pedal sensor to pin 6 [MS43]
14: voltage supply for pedal to pin 3 [MS43]
17: RPM signal to instrument cluster
26: switched +12 from ignition switch
32: K-line to pin 7 of OBD2 connector
www.Steroid-X.com
0887 474 880

Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 4.06.2005
Местоположение: Морската СТОЛИЦА
Кара: e36 m44b19

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от BMWFen » 26 Ное 2013, 17:40

Колеги, аз също си мечтая за M54b30.

Бихте ли ме ориентирали какво би струвало да се сложи на 318ис от 98г.

Интересува ме всичко нужно, като хардуер цена и разбира се кадърен Swap цена.

Долу горе съм чувал, че около 3000 лева, но вие запознатите кажете? Благодаря!
BMW 318is M44B19

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от SlowMotion » 26 Ное 2013, 17:50

Малко над 3000 излиза ако си правиш сичко сам, ако сложиш и поне едни читави спирачки в микса 3.5К мисля ще стигнат ...... Ама тоя мотор и да нямаш шпер примерно, е голям смях, или да не си с поне м-тех окачване, много зависи с какво започваш.То принципно може и да земеш мотор, да му смениш маслото и да даваш газ ако си такъв тип човек и може и под 2.5К да ти излезе :mhihi: , ама никво БМВ не е тва ако питаш мене ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 4.06.2005
Местоположение: Морската СТОЛИЦА
Кара: e36 m44b19

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от BMWFen » 26 Ное 2013, 17:54

SlowMotion написа:Малко над 3000 излиза ако си правиш сичко сам, ако сложиш и поне едни читави спирачки в микса 3.5К мисля ще стигнат ...... Ама тоя мотор и да нямаш шпер примерно, е голям смях, или да не си с поне м-тех окачване, много зависи с какво започваш.То принципно може и да земеш мотор, да му смениш маслото и да даваш газ ако си такъв тип човек и може и под 2.5К да ти излезе :mhihi: , ама никво БМВ не е тва ако питаш мене ...


Ами нямам време за сам, а и не разбирам толкова :)
Иначе с М Техник окачване съм оригинално. Шпер някой ден ще има :)

Труда на някой, който разбира какви пари е? Има ли колеги от форума, които биха предложили услугата за Swap?

Поздрави
BMW 318is M44B19

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1668
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от host » 26 Ное 2013, 17:56

Той неговия IS е със спирачки като на 2.8 ... айде тях само ще им заложи по-свестни накладки, ревизийка тънка хава ще е. Окачването и шпер ... все според нуждите :D

Ама колега като мислиш за тва м54б30 ... мислиш ли кой ще слага или сам ще го садиш. Щото дан е стане после тема в е36 раздела "помощ колеги майстора ми заеба колата". Виж в околието кой е присаждал м54 ... пък мисля той ще ти каже най-адекватно цената (само са присаждането на мотора).

И от IS-ката ... кутията ск няма да я бъде на м54 или ще има мунинг, кардана и той ... няма да е плъг енд плей.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 4.06.2005
Местоположение: Морската СТОЛИЦА
Кара: e36 m44b19

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от BMWFen » 26 Ное 2013, 18:02

host написа:Той неговия IS е със спирачки като на 2.8 ... айде тях само ще им заложи по-свестни накладки, ревизийка тънка хава ще е. Окачването и шпер ... все според нуждите :D

Ама колега като мислиш за тва м54б30 ... мислиш ли кой ще слага или сам ще го садиш. Щото дан е стане после тема в е36 раздела "помощ колеги майстора ми заеба колата". Виж в околието кой е присаждал м54 ... пък мисля той ще ти каже най-адекватно цената (само са присаждането на мотора).

И от IS-ката ... кутията ск няма да я бъде на м54 или ще има мунинг, кардана и той ... няма да е плъг енд плей.


Да, затова и пиша. Оглеждам се и проучвам. Майстора е много важен.
За скоростната кутия сигура няма да стане, така ли?
Ще съм благодарен на още мнения по темата. Принципно идеята ми е, че м52б28 са по-старички мотори и според мен инвестицията в по-нов м54б30 е по правилния избор, въпреки препятствията?
BMW 318is M44B19

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от SlowMotion » 26 Ное 2013, 18:07

Пак казвам много зависи как искаш да станат нещата - самия суап според зависи - 300-500 лв. После обслужване на мотора (съединител,гарнитури,масла,филтри,термостати,водни помпи,антифриз,радиатор и бог знае какво още, пак + труд) - около 1200-1500лв. ама тука страшно много зависи на какъв мотор ше попаднеш и какво ще решиш да смениш и какво не ... После за да запали тоя мотор в твойта кола ти трябва някой да ръчка с лаптопчето - около 100-200 и накрая самия мотор 2К :driving: Поне според мене малко не си заслужава парите освен ако не си като 90% от хората тука и колите са ни станали отдавна златни и продажба не е опция :smoke:

Едит: Кутията му остава неговата !
Последна промяна SlowMotion на 26 Ное 2013, 18:13, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от Vanqu1sh » 26 Ное 2013, 18:09

BMWFen написа:
host написа:Той неговия IS е със спирачки като на 2.8 ... айде тях само ще им заложи по-свестни накладки, ревизийка тънка хава ще е. Окачването и шпер ... все според нуждите :D

Ама колега като мислиш за тва м54б30 ... мислиш ли кой ще слага или сам ще го садиш. Щото дан е стане после тема в е36 раздела "помощ колеги майстора ми заеба колата". Виж в околието кой е присаждал м54 ... пък мисля той ще ти каже най-адекватно цената (само са присаждането на мотора).

И от IS-ката ... кутията ск няма да я бъде на м54 или ще има мунинг, кардана и той ... няма да е плъг енд плей.


Да, затова и пиша. Оглеждам се и проучвам. Майстора е много важен.
За скоростната кутия сигура няма да стане, така ли?
Ще съм благодарен на още мнения по темата. Принципно идеята ми е, че м52б28 са по-старички мотори и според мен инвестицията в по-нов м54б30 е по правилния избор, въпреки препятствията?

Според мене много по-важно е как е каран и поддържан мотора. Разликата в годините нищо не е, а и б28-цата си я взимаш със скоростите и всичко останало и нещата заспиват.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от Haddess » 01 Дек 2013, 10:29

като говорите за м54б30 аз все още търся помощ с M57TUD30 ще влезне ли в е36 купе и как но информация никаква никъде :dummy:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: M54B30 в Е36 .....

Мнение от DirtySouth » 29 Апр 2014, 14:06

Към колегите правили го това да питам на някой случайно лапа от Е36 под смукателния колектор да им е идвала само на 3 болта ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
I'm slowly drifting
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook