висок разход м40б18
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: висок разход м40б18
Ако има дефектирали детайли или нови фабрично дефектни то си е ясно,че проблемът ще си остане,но тогава ЕКУ-то безпогрешно си записва грешката и откриването на неработещото става лесно.
Колега, не винаги се случва това, което описваш- системата за самодиагностика не е толкова съвършенна. Да кажем една блокирала ламбда сонда, няма да се запише като грешка. Ако е бавна също няма да се запише като грешка. Един MAF сенсор със сигнал, който почти няма нищо общо с този, който трябва да има не се записва. Датчика за температурата на антифриза или въздуха може да дават отклонение с 20 градуса и пак няма да има записана грешка. Да не изброявам повече- и прословутите датчици на коляновият и разпределителен вал могат да дават изкривен сигнал без да се запише грешка.
Re: висок разход м40б18
bavreca_94 написа:да ви кажа честно аз винаги съм се съмнявал в дюзите щото ми се струват макло по различни от оригиналните чисто черни са с синя лента но ги сравнявах с друг мотор и са зелени с жълта лента или са били заминали или са били подменени с такива който впръскват с по големи кубици
Колега да ми кажете номерът на дюзите.Трябва да се вижда добре на първата дюза.Ако е прашасало и не се вижда само като го тръкнете с пръст и ще се покаже.Каквото видите ми е достатъчно,дори и да не е пълен номерът не е проблем.
- bavreca_94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: девин
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i compact
- Мечтае да кара: BMW F-03
- Детайли за колата: всичко възможно
Re: висок разход м40б18
колега на дюзата пише 2241
- bavreca_94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: девин
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i compact
- Мечтае да кара: BMW F-03
- Детайли за колата: всичко възможно
Re: висок разход м40б18
преди малко реших да погледна компютъра как е в кво състояниее и дали е отварян и като го извадих видях че имаше две букси който не бяха включени за какво са и какво да правя с тях
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: висок разход м40б18
bavreca_94 написа:преди малко реших да погледна компютъра как е в кво състояниее и дали е отварян и като го извадих видях че имаше две букси който не бяха включени за какво са и какво да правя с тях
Това е плюсовата свръзка на буксата на жабката.Не Ви трябва.Като отворите жабката вляво има два штивта стърчащи като щепсел на шуко.Свържете двете букси,за които питате и ще имате 12V напрежение между щифтовете в жабката.Серийно е изключено това,но не пречи да го ползувате.
Дюзите са Ви за смяна.Не са Ви за мотора.Сменете ги! Убиват Ви колата.
- bavreca_94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: девин
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i compact
- Мечтае да кара: BMW F-03
- Детайли за колата: всичко възможно
Re: висок разход м40б18
така но какви дюзи да си търся с какъв номер ?
- bavreca_94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: девин
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i compact
- Мечтае да кара: BMW F-03
- Детайли за колата: всичко възможно
Re: висок разход м40б18
колега проследих къде води началото си този кабел идва от 4-ти пин на дебитомера черно сив кабел - в ауто дата изкарвам буксата на компютъра и намирам на 31-пин и излиза (maff temp-sensor signal on )(off)
Re: висок разход м40б18
bavreca_94 написа:така но какви дюзи да си търся с какъв номер ?
0 280 150 715 на Бош.Само от този номер можете да намерите читави на сносна цена.
- bavreca_94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: девин
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i compact
- Мечтае да кара: BMW F-03
- Детайли за колата: всичко възможно
Re: висок разход м40б18
Благодаря колега
- Bavarec88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 29.07.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i
- Мечтае да кара: 330i--> e39 M5/e46 M3 -->e60 M5/e92 M3 --> F10 M5
Re: висок разход м40б18
Benord написа:Първо проверете маслото дали мирише на бензин.Ако мирише имате дюзи за смяна.Ако не,направете следното.Мотора се управлява от компютър,а като всеки компютър си е нормално бъгав.Има нужда от рестартиране.Вечер като се приберете и колата не Ви е необходима до сутринта,откачете минусовата клема на акумулатора и оставете всичко така до сутринта.Като се наспите,на сутринта или когато Ви е кеф закачете клемата обратно и стартирайте двигателя на празен ход.Без да форсирате или да притеснявате мотора по какъвто и да е начин го оставяте да си загрее на тихи обороти напълно.Когато се убедите,че стрелката е точно където трябва при напълно загрял мотор,се качвате на автомобила и буквално си играете с него в една разходка за десетина минути из улиците където живеете по избор.Газ до дупка на първа,втора пълна газ за момент и намаляване на скороста и така...както Ви е кеф.Прибирате си се и загасяте мотора.Това е.Ако си познаете колата на следващият ден значи не разбирам нищо от автомобили.Успех! Надявам се си знаете кода на радиото ако сте с оригинаното,разбира се.
И при мен остава проблема с мириса на бензин в маслото, сменил съм ламда (NGK) и свещите, като и не видях голяма разлика в разхода на гориво, колата си дава 15-18 градско, вярно на къси разтояния, ама ми се струва, че е много.
Та утре не съм на работа и ще го пробвам това упражнение с компютъра, има логика да се сбъгясва. Все пак си е дооооста стара техника е36-цата.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани