Неоткриваем проблем с парно.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е91 m57tu2

Неоткриваем проблем с парно.

Мнение от driftline » 14 Сеп 2013, 15:36

Колеги съжалявам, че пускам поредната тема за проблема с парното, но вече не може :| Изчетох всички теми за проблема опитах да ги разреша правих проверки и не.Имам парно само на моменти.Започвам от клапаните на парното - установявам, че маркучите преди и след тях са студени (или хладки на моменти).Не търся проблема в тях в такъв случей нали? Радиатора на парното и него не го закачам защото входните му маркучи са студени.Обезвъздушавах колата по всички начини написани във форума.Водната помпа е сменявана.Термостата отваря и затваря перфектно.Колата загрява, стрелката застава на 12ч. и не мърда по-нагоре.Колата е BMW 318is M44B19 1997г с електрическия климатроник, и обикновена газова уредба :( Моля дайте съвет къде остава да търся този проблем ? Благодаря Ви предварително.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Неоткриваем проблем с парно.

Мнение от vladi_a_i » 14 Сеп 2013, 16:46

Проблема ти е точно от клапаните за парното,ту пропускат малко,ту не пропускат нищо и затова нямаш никаква топлина в купето.Обаче,ако идва всичко от некадърното поставяне на обикновенната газова,не мога да ти помогна както и колегите,дори и да я обезвъздушиш и 100 пъти.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Неоткриваем проблем с парно.

Мнение от Dirty M5 driveR » 14 Сеп 2013, 16:59

Ми ако след клапаните е студено значи търсиш първо в тях проблема. Ако и на други участъци (примерно други съединения, или места от радиатора) се усеща студено, значи може да имаш някакво запушване по системата, или въздушен джоб. Обърни внимание наистина на газовата, защото като пернат тоя изпарител на м@йната си и остава въздух. Ама чак толкова, че грам топло да не духа... не вярвам. А може и от самото управление да е. Ако имаш възможност да закачиш друго за проба ще си улесниш доста работата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: Неоткриваем проблем с парно.

Мнение от Борис_Малинов » 14 Сеп 2013, 19:11

Често пъти "газаджиите" захранванат с охладителна течност изпарителя паралелно на парното отопление и в повечето случаи поставят маркучи с по-голям дебит, при което от там преминава доста по-лесно течноста и за парното на практика почти не остава. Този проблем се решава, кото се поставят маркучи с по-малък дебит.
При колегата проблема може и да не е този, но нека огледа и сподели...
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е91 m57tu2

Re: Неоткриваем проблем с парно.

Мнение от driftline » 14 Сеп 2013, 20:50

По-принцип не разбирам много от АГУ-та, но огледах какво става около изпарителя.Захранващия маркуч на изпарителя е доста дебел.За пример давам това, че е по-дебел от тези захранващи парното.Другото което ми направи впечатление е това, че изпарителя е монтиран по-високо от разширителния съд и по-високо от клапаните на парното.Не съм голям фен на алтернативните горива особено на автомобили на които е монтирана обикновена АГУ, а те трябва да бъдат с ГИ.Има ли вариант захранващи маркуч на изпарителя да бъде изолиран от системата колкото за пробата?
Друго нещо което ми светна в тиквата е това какво ще се случи ако свържа маркучите на парното директно без да минават през клапани? Ще им измисля по една муфа за свръзка и готово.Благодаря на Ви колеги.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Неоткриваем проблем с парно.

Мнение от Dirty M5 driveR » 14 Сеп 2013, 21:20

За пробата можеш да свържеш двата маркуча за изпарителя, както и да излолираш клапаните. Но аз си мисля, че или клапаните ти не работят адекватно, или управлението не ги управлява.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е91 m57tu2

Re: Неоткриваем проблем с парно.

Мнение от driftline » 14 Сеп 2013, 21:56

Ако клапаните на работят маркучите след тях ще бъдат студени, а тези преди тях топли нали така? Проблема е, че тези преди клапаните са студени.
Все си мисля, че проблема е от АГУ-то.Стария собственик обяснява, че е хоум мейд.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е91 m57tu2

Re: Неоткриваем проблем с парно.

Мнение от driftline » 15 Сеп 2013, 11:26

Тази сутрин отново си играх с обезвъздушаването на системата.Установих, че когато натискам с ръка захранващия маркуч на изпарителя от пробката за обезвъздушаване излиза въздух/балончета.Самият маркуч е доста твърд.Мисля да откача захранващия маркуч за да го изолирам временно.С какво мога да го запуша, че да не протече?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: Неоткриваем проблем с парно.

Мнение от Cosworth » 16 Сеп 2013, 10:37

driftline написа:Тази сутрин отново си играх с обезвъздушаването на системата.Установих, че когато натискам с ръка захранващия маркуч на изпарителя от пробката за обезвъздушаване излиза въздух/балончета.Самият маркуч е доста твърд.Мисля да откача захранващия маркуч за да го изолирам временно.С какво мога да го запуша, че да не протече?

Премести ги тея маркучи на изпарителя... виж дали имаш отопление на дросела, махни маркучите от там и ги вържи на газовото... :yes:
Точно заради това нямаш парно.... или ги премести на друга линия но не и там до клапаните...
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 2.02.2009
Местоположение: София/Младост
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57D25
Мечтае да кара: E60///M5

Re: Неоткриваем проблем с парно.

Мнение от kufi01 » 16 Сеп 2013, 11:28

Cosworth написа:
driftline написа:Тази сутрин отново си играх с обезвъздушаването на системата.Установих, че когато натискам с ръка захранващия маркуч на изпарителя от пробката за обезвъздушаване излиза въздух/балончета.Самият маркуч е доста твърд.Мисля да откача захранващия маркуч за да го изолирам временно.С какво мога да го запуша, че да не протече?

Премести ги тея маркучи на изпарителя... виж дали имаш отопление на дросела, махни маркучите от там и ги вържи на газовото... :yes:
Точно заради това нямаш парно.... или ги премести на друга линия но не и там до клапаните...
:idea: :yes: Само че ако ги хващаш на дросела трябва да се махне термостата за самия дросел ако си близо около младост колега звънни да се видим и ще ти обясня какво да направиш 0988 909 943-Андро
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е91 m57tu2

Re: Неоткриваем проблем с парно.

Мнение от driftline » 16 Сеп 2013, 13:48

Днеска откачих маркучите на газовата уредба и ЙОК... вода до тях не стига.Ако дойде идва при високи обороти и с ниско налягане.Купих една добавка и я сипах в радиатора.След 50-60км. Ще видим какво ще стане.Може да има запушване някъде по системата, но на мене все ми се върти в главата, че проблема е около тъпата газова...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Неоткриваем проблем с парно.

Мнение от ~Мишо~ » 19 Сеп 2013, 18:03

;) Колко време ще ти е нужно за да се увериш че имаш проблем с клапаните?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е91 m57tu2

Re: Неоткриваем проблем с парно.

Мнение от driftline » 19 Сеп 2013, 21:59

Найстина проблема колеги беше в клапаните на парното.Днес ги реших.Благодаря Ви.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 30.11.2008
Местоположение: софия
Кара: тук там

Re: Неоткриваем проблем с парно.

Мнение от азззз » 13 Фев 2015, 2:46

Здравейте колеги. Вадя тази стара тема, за да не пускам нова. От всичко което изчетох до този момент, излиза че имам подобен и/или същия проблем като колегата, с изключение на това, че колата няма газова.
Наскоро ми изтече антифриза на пътя, от скъсал се О-пръстен. Подмениха ми 2 пръстена, макар и не с оригинални, тъй като само от Дару можел да се купи оригинален. Сипаха ми нов антифриз и обезвъздушиха системата. Водната помпа е ок, а термостата е почти нов. Въпроса е, че преди да ми изтече антифриза на пътя проблеми нямах с парното. Винаги си духаше топло и силно (с дигитален климатроник съм). Но след инцидента парно йок. На 1-2 пъти успя да зацепи, но за кратко и пак изчезна. Иначе колата си достига нормално работна температура и не мърда. Предполагам са точно въпросните клапи. Разбрах г/д къде се намират и че трудно се свалят, но може ли някой да ми разясни малко повече. Как точно се свалят. Трябва ли ми задължително канал, трябва ли да източвам пак антифриза и т.н. И другото съществено нещо - какво правя след като успея да ги сваля. Промиват/смазват, рециклират ли се или се подменят с втора/нова ръка ?

Благодаря предварително.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: Неоткриваем проблем с парно.

Мнение от mihal » 13 Фев 2015, 8:33

обезвъздушете по внимателно ;) има и теми за обезвъздушаване
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook