Малко Upgrade в моята кола.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 30 Апр 2013, 14:45

b00st написа:Много хубаво е станала централната конзола, но този head unit е с касетка :confused:
Управлява ли чейнджър поне?


Под снимките има и обяснение:

stony1 написа:Касетофонът от Е38 работи само с MID, управлява стандартния чейнджър на Е36 и се управлява от мулти волан. Към така изградената система може да бъде свързан и телефон. Това ще стане след празниците.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 448
Регистриран на: 28.06.2009
Местоположение: високо в планината
Пол: Мъж
Кара: млади майки да полудяват ...
Мечтае да кара: всичко,без пари да давам

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от vanko 318i » 30 Апр 2013, 22:31

stony1 написа:Малко развитие по темата:
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение


:bowdown: уникално се е получило,браво следя темата ти с голям интерес и аз имам желание да си вграждам разни екстри в моята кола и по добър учител от теб няма след празниците ще се позаигравам с един телефон от Е38 да проработи на моята кола. ще следя темата ти с интерес :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 12 Сеп 2013, 16:22

От известно време се радвам на втория си комфорт модул, който работи както беше проектиран. Остава да се направят малко настройки по отношение на температурата, при която автоматично да сваля четирите стъкла. За момента е настроен на 26 градуса, но си мисля малко да завиша тази граница, иначе е голямо удоволствие да си отключиш колата с дистанционното и докато стигнеш до нея стъклата да са свалени до долу и чеаст от горещината в купето да се е разсеяла :mhihi:
А самия монтаж беше меко казано кошмарен :mhihi: и май не го заснех целия:
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Определено има още снимки, но трябва да ги потърся.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 12 Сеп 2013, 20:10

Ето и един работещ MID в Е36 :lalala:
Изображение
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: бургас
Кара: 318тдс комби

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от mgate » 15 Сеп 2013, 19:01

stony1 написа:От известно време се радвам на втория си комфорт модул, който работи както беше проектиран. Остава да се направят малко настройки по отношение на температурата, при която автоматично да сваля четирите стъкла. За момента е настроен на 26 градуса, но си мисля малко да завиша тази граница, иначе е голямо удоволствие да си отключиш колата с дистанционното и докато стигнеш до нея стъклата да са свалени до долу и чеаст от горещината в купето да се е разсеяла :mhihi:
А самия монтаж беше меко казано кошмарен :mhihi: и май не го заснех целия:
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Определено има още снимки, но трябва да ги потърся.

:clap: пак си се раздал Браво,резултат от много усилия и ентусиазъм :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 04 Окт 2013, 22:07

Някъде из компа имах още снимки от великото прекарване на проводници и докато ги търси открих едни доста интересни фотоси:
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Качеството на звука е ........, абе трябва да се чуе. Винаги съм казвал, че при мен басът в колата е супер без дори да има субуфър. След смяната на усилвателя с този от Е46, който има допълнителен изход за усилвател за субуфър, монтирането на субуфъра и усилвател за него, установих, че и предните 13 см говорители могат да изкарат бас.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 05 Окт 2013, 9:34

Някъде из темата бях качил снимки от направата на светеща топка за скоростен лост. Оказа се, че съм събрал доста информация по въпроса и реших да я обобщя в една отделна тема: viewtopic.php?f=8&t=350905
В темата ще разгледам преработването на обикновенна топка за скоростен лост в светеща с много снимки и обяснения.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 24 Ное 2013, 21:47

Реших да поизтупам темата от прахоляка и да споделя още една реализирана идея.
Преди повече от една година се сдобих с ОЕМ шити кори от Е36. Проблемът беше че са сиви на цвят и имаше доста протъркано на предните, особено на шофьорската кора. Хубавото беше, че са от кола с ляв волан.
Понеже сивите кори по никакъв начин не се вързваха с интериора на колата, а и вече бях претапицирал едни кори с тъмно червена кожа, идеята ми беше да пребоядисам сивите кори в същия цвят като тези, които са на колата. До тук добре, но никъде не успях да намеря боя за естествена кожа с нужния ми цвят. После реших да потърся човек, който се занимава с боядисване, пребоядисване и освежаване на естествена кожа. И тук започна едно голямо търсене (направо не ми се говори) и след около година успях да открия човек, който да пребоядиса корите в цвят по мое желание. Следващите няколко снимки са на старите и новите кори. За съжаление не намирам снимки на корите в състоянието, в което бяха когато ги купих, но сега изглеждат така:
Изображение
Ето и днешното занимание:
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 28 Ное 2013, 8:18

Ето и една нова идея относно корите на задните врати:
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Ще има и продължение след като довърша проектчето.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от Haddess » 01 Дек 2013, 10:16

Евала :bowdown: !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 15 Фев 2014, 18:56

Докато чакам да се постопли, за да довърша един проект, започнат през есента ми дойде една идея:
ИзображениеИзображение
Не съм пушач и пепелникът не ми е нужен. Реших, че мястото може да се ползва за допълнтелни бутони, USB и AUX. Ето каква е идеята:
В кръглия отвор ще бъде монтирана "запалка", която на практика ще представлява бурон за включване/изключване на аудиото, както и усилване/намаляне на звука. Трите правоъгълни отвора са стандартни като тези на конзолата пред скоростния лост. Четирите малки са за USB, а в ъгъла между тях ще има AUX (отвор и букса за 3,5мм жак). Най-трудно беше да се съединят отделните елементи достатъчно здраво. Сега остана само шкуренето и боядисването.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 23 Фев 2014, 23:13

Доста шкурене падна :mhihi: Чак се престарах. Като боядисах детайла с черен мат си пролича къде съм се поувлякъл:

ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

Ще трябва да потърся много фин кит, за да запълня неравностите и след това да боядисам модула отново.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 255
Регистриран на: 2.08.2012
Пол: Мъж

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от Deyan Velev » 23 Фев 2014, 23:37

Хубава глезотийка , много добре се получава :yes:

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от SuPeR_FLY » 24 Фев 2014, 0:20

Просто не търкай кита докато остане само в цепнатината, китосай цялата повърхност и го остави да я скрива нацяло и занули само ръбовете да стане преливащо с пластмасата и най-добре след това му пръсни 1-2 ръце шприц, за да няма граници има го и на спрей :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 24 Фев 2014, 8:17

Аз смело китосах цялата повърхност, но докато шкурех жената ми правеше компания и нещо се разсеях :mhihi: което е видно от резултата. Сега мисля да повторя цялата операци без странични занимания пък да видим какво ще излезе.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook