Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- sparky01
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 1.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: е70’40d; е60’530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
sapio написа:adko001 написа:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11373702723395364&f1=details&slink=3yj6ag
Може ли някой да изкаже детайлно мнение относно този автомобил ? Има ли нещо притеснително по интериор/екстериор, което аз лично не мога да уловя по простата причина, че не съм на 100% запознат с детайлната конкретика в Е90 фейслифтно колата ми харесва и ще ходя да я гледам тези дни
По принцип не е редно човек да издребнява като си купува кола втора употрба, но все пак като ти продават нещо, което представят като излязло от завода, може да се позагледаш. Питай къде са уплътненията над фаровете и бъбреците и защо ги няма? Както писах някъде напред - може и да са ги запиляли в някой сервиз, но ако нищо не е пипано отпред, защо са махани?
Не, че е проблем, обаче тази добавената навигация по-добре да я няма и да си с поне 500 лева отдолу и за тях да си сложиш един Гармин (примерно). Така хем нямаш I-Drive, хем ти го продават като с навигация. Ама I-Drive не е само навигацията, а доста други настройки по колата, които иначе трябва да търсиш в n-то подменю, ако въобще ги има.
От друга страна, по-добре ходи ѝ виж техническото състояние какво е, защото все пак си купуваш кола, а не холова гарнитура.
Освен това и репутацията на автокъщата не е за пренебрегване. Потърси я в гуглето и сам си направи изводите дали да купуваш кола точно от тия джамбази.

- Piqndurnik
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 3.09.2013
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, харесал съм си едно 318d от 2010, но малко ме притеснява фактът, че е на 140 000 км. Карам по около 60 000 км годишно и смятам това да го карам около пет години. Та въпросът ми е, какъв е ресурсът по принцип на тези коли? Ще изкара ли още 150 000 и какво най-общо мога да очаквам от него?
Живея около Мюнхен, но макар да съм работил със самата фирма BMW, опитът ми с колите им се свежда до няколко пъти кола под наем. Зная, че е добре да изчета цялата тема, обаче мухата ми влезе днес в главата, а довечера смятам да ходя да я гледам.
Живея около Мюнхен, но макар да съм работил със самата фирма BMW, опитът ми с колите им се свежда до няколко пъти кола под наем. Зная, че е добре да изчета цялата тема, обаче мухата ми влезе днес в главата, а довечера смятам да ходя да я гледам.
- sapio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 20.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бензинояд
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ако ще го взимаш от дилър на БМВ и километрите са реални, ще те е изкара още 150 хиляди. После ги връщаш пак на 140 000, добавяш сервизната книжка, вкарваш я в България и я продаваш като нова
Последното в рамките на черния хумор и родната действителност. Иначе, според мен, ако я поддържаш като хората, ще те изкара и повече. Друг е въпроса, че 60000 по 5 години са още 300 хиляди, а не 150 хиляди, ама карай. И толкова може да изкара сигурно.
Ако ще я караш в Германия имаш някои облаги - хубави пътища да не мислиш ходова част, макар че е здрава; добро гориво да не мислиш ЕГР-и, колектори, ДПФ, турбо, и ред други чувствителни елементи; За сервизното обслужване нямам идея как е в Германия. Ако ще я обслужваш в официален сервиз, шансовете ти нарастват още
Сигурно и другите ще споменат, но вероятно е по-добре да търсиш 320д. 318 е 143 коня, а 320 е 177 коня. Има си значение по принцип, но си е въпрос на желание.
Ако въпроса ти е насочен към слабите страни на модела, мисля че бяха дюзите, които са скъпи и не подлежат на ремонт и проблем с ангренажния комплект.
viewtopic.php?f=112&t=345713
и
Това е от 8-ма страница на темата.

Ако ще я караш в Германия имаш някои облаги - хубави пътища да не мислиш ходова част, макар че е здрава; добро гориво да не мислиш ЕГР-и, колектори, ДПФ, турбо, и ред други чувствителни елементи; За сервизното обслужване нямам идея как е в Германия. Ако ще я обслужваш в официален сервиз, шансовете ти нарастват още

Сигурно и другите ще споменат, но вероятно е по-добре да търсиш 320д. 318 е 143 коня, а 320 е 177 коня. Има си значение по принцип, но си е въпрос на желание.
Ако въпроса ти е насочен към слабите страни на модела, мисля че бяха дюзите, които са скъпи и не подлежат на ремонт и проблем с ангренажния комплект.
viewtopic.php?f=112&t=345713
и
Dimitroff написа:Soultaker написа:Dimitroff написа:Определено има и то сериозна разлика в двата мотора 163 и 177.
Най-малкото при втория - дюзите са пиезо-кристални!
Плюса: значително по-добра работа на мотора и по-прецизно дозиране на горивото.
Минуса: ако нещо стане - директно се сменят - тези дюзи към настоящият момент не се рециклират (няма ремонтни комплекти!), но пък в сравнение със стандартните комън-рейл-ски дюзи са доста по-здрави.
Пропускаш да отбележиш че 177к.с веригата му е отзад и 20% от колите я късат, което им е детската болест. Този 163 к.с е в пъти по-здрав и спестява нерви
Безспорно го пропуснах!
Вярно е, че веригата е отзад, но пък не смятам, че 20% е реалната ставка - по-скоро 5%
Друг минус на 177к.с. е, че филтър картерни газове не е отделен компонент, а е част от самия капак на клапаните - за разлика от 163 к.с. тук смяната вместо на 50тина хиляди е дадена на 160 000км, а цената за момента е около 500лв
Това е от 8-ма страница на темата.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
adko001 написа:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11373702723395364&f1=details&slink=3yj6ag
Може ли някой да изкаже детайлно мнение относно този автомобил ? Има ли нещо притеснително по интериор/екстериор, което аз лично не мога да уловя по простата причина, че не съм на 100% запознат с детайлната конкретика в Е90 фейслифтно колата ми харесва и ще ходя да я гледам тези дни
Моето мнение е малко по-различно от на колегата sapio. Тази навигация е оригинална БМВ, те се монтират така и хич не е евтина. Щом гледаш кола без айдрайв, явно не ти е важно (на мен лично изобщо не ми липсва). Това, че я продава автокъща трябва да те направи подозрителен към километрите, защото цената е сравнително ниска за кола 2009г. (можеш да се поровиш в мобиле.де). Въпреки че по улиците виждам много коли с лепенка на тази автокъща, явно продават добре. Иначе колата изглежда доста свежа, дори да е на повече километри, е пазена. Пиано-лакът и бежовият салон са много добра индикация за отношението на предишния собственик, защото всяка немарливост им личи. Имаш професионална музика, което значи, че може да добавиш блутут и USB, ако няма. И нещо много важно за мен - има си вградените поставки за чаши

Never mistake motion for action...
- Piqndurnik
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 3.09.2013
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
sapio написа:... Друг е въпроса, че 60000 по 5 години са още 300 хиляди, а не 150 хиляди, ама карай...
Моя грешка. По 30000 карам годишно.
Това за веригата ми звучи доста притеснително. Ако не е току що сменена май вероятността да стигне 300 000 без проблем клони към 0.
Ако е BMW, май ново на оперативен лизинг за три години звучи по-добре.
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Парите които ще дадеш за нова са доста повече , отколкото да смениш верига. А гаранцията ти е до 100 000 км, освен ако не си платиш за още и то не малко пари. Няма нищо лошо човек да си купи чисто ново, ама цената...... . Аз те разбирам така.... искаш да купиш кола и да е караш безпроблемно поне 150 000км. Ако е така всичко опира до късмет - дали нова, дали стара. При новата, поне ще си спокоен откъм финансова страна по отношение на ремонти докато е в гаранция. После не се знае. Иначе за този модел с 177к.с. двигател това е притеснителното - веригата. Иначе е супер като икономия.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте колеги,
тъй като оглеждам пазара за е91, като държа да е 320д, ръчка, като екстри задължителната е i-Drive, се спрях на една, която влиза в ограничения ми бюджет:
http://www.mobile.bg/11376745927533822
По принцип се старя от авто къщи да не вземам вече автомобили, че съм си патил, но просто не намерих читава обява. Знам че много ще кажат по-добре да взема е46, ако нямам достатъчно пари и тн, но съм се насочил твърдо към е90 (старая се да влезна в 15 000лв, но в най-лошия случай, мога да го вдигна малко). Огледах колата, направиха ми впечатление, че може би маховика е заминал или пък аксиалния лагер, защото при натиснат съединител, двигателя работи усезаемо по-шумно. Също забелязах запазения салон, педали и тн, но дръжката на шофьорската врата е доста надрана. Колебая се дали колата е изнасилена от каране и са подменили всичко по салона, но тогава се питам, защо не са сменили и въпросната дръжка? Хората от авто къщата се съгласиха да я огледаме в Камор и запазих час за Сряда, но все пак, ако някой е виждал колата или пък знае нещо повече във връзка с потенциалните и проблеми - нека го сподели. Иначе ми направи лошо впечатление, че кабелите към фаровете са омотавани в изолирбанд?
Малко се отплеснах, всяко мнение е добре дошло.
Поздрави
тъй като оглеждам пазара за е91, като държа да е 320д, ръчка, като екстри задължителната е i-Drive, се спрях на една, която влиза в ограничения ми бюджет:
http://www.mobile.bg/11376745927533822
По принцип се старя от авто къщи да не вземам вече автомобили, че съм си патил, но просто не намерих читава обява. Знам че много ще кажат по-добре да взема е46, ако нямам достатъчно пари и тн, но съм се насочил твърдо към е90 (старая се да влезна в 15 000лв, но в най-лошия случай, мога да го вдигна малко). Огледах колата, направиха ми впечатление, че може би маховика е заминал или пък аксиалния лагер, защото при натиснат съединител, двигателя работи усезаемо по-шумно. Също забелязах запазения салон, педали и тн, но дръжката на шофьорската врата е доста надрана. Колебая се дали колата е изнасилена от каране и са подменили всичко по салона, но тогава се питам, защо не са сменили и въпросната дръжка? Хората от авто къщата се съгласиха да я огледаме в Камор и запазих час за Сряда, но все пак, ако някой е виждал колата или пък знае нещо повече във връзка с потенциалните и проблеми - нека го сподели. Иначе ми направи лошо впечатление, че кабелите към фаровете са омотавани в изолирбанд?
Малко се отплеснах, всяко мнение е добре дошло.
Поздрави
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Дръжката е слабо място, боята се бели лесно и пластмасата се драска, дори почти нови коли съм виждал с проблем там. За фаровете - виж по ВИН, нищо чудно да е излязла с ксенони и да са ги свалили или да е оправена евтино след удар. Щом са се съгласили да я гледате в Камор е добър знак. Като цяло с този бюджет ти си се обрекъл на компромисно Е90, така че няма с какво толкова да ти помогнем. Освен визия в купето, не виждам за какво ти е iDrive и за мен това е първата екстра от която човек се лишава с ограничен бюджет. Успех с огледа все пак!
Never mistake motion for action...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Честно казано, за мене са важни няколко екстри: ксенона (който лесно се ретрофитва), парктроника поне назад (тази го има), както и iDrive-а, защото си мислих, че дава повече възможности за следене и информация. Но ако всичко е възможно да бъде показано на дисплей-а на таблото, а и въпросната Е90-ката е твърде карана или поддържана зле, ще преосмисля решението си. Напатил съм се от авто къщи и подхождам доста внимателно. Не ми е проблем да сменя съединителя с маховика, ако евентуално това е проблема, но ме притесняват разни скрити проблеми. За фаровете и аз това си помислих, ама реших да питам, може да има нещо по-специфично. Наистина бюджета в момента ми е доста малък, но се надявам да успея да намеря някоя добре експлоатирана е90-ка от първите години, ако ли не - ще се преориентирам. Благодаря за съветите. А за автокъщата? Потърсих по всички форуми, никъде не съм видял отрицателно мнение.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Взимай ВИН-а и проверявай - ще си каже с какво е излязла от завода:
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
Също така в Камор поискай да ти кажат по ВИН кога за последно е влизала в оторизиран сервиз и на какви км - така поне ще се ориентираш до колко е реален пробега.. По интериор доста се заблуждава..
Шуменето при натиснат съединител може и да е само лагера - не е задължително и маховика да е заминал.
Пък хем и ще можеш да свалиш някой лев от цената.
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
Също така в Камор поискай да ти кажат по ВИН кога за последно е влизала в оторизиран сервиз и на какви км - така поне ще се ориентираш до колко е реален пробега.. По интериор доста се заблуждава..
Шуменето при натиснат съединител може и да е само лагера - не е задължително и маховика да е заминал.
Пък хем и ще можеш да свалиш някой лев от цената.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз съм я виждал - колата на живо изглежда още по-хубава отколкото на снимките. Цената е повече от добра за това, което получаваш. Закарваш я в сервиз и действаш.
Never mistake motion for action...
- sapio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 20.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бензинояд
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Американката голяма хубавица, ама не трябва ли да минава Технотест? Питам информативно.
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
"Американката" пише има навигация, има "перка", но нави вътре не виждам. Салона кожен ли? Иначе другото е добре!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани