318i към 318is

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 6.05.2009

318i към 318is

Мнение от ipdown » 09 Сеп 2013, 21:44

Здравейте колеги,
може ли цилиндрова глава от M42B18 да стане на M43B18 блок? Цилиндровите блокове изглеждат еднакви и ако маслените и водните магистрали съвпадат би трябвало да стане. Ако да, какво още е необходимо от М42 мотора? Някой правил ли е такава конверсия и ако да може ли линк към тема и/или снимки.
Благодаря предварително.

P.S. Знам че е по-лесно да се смени целия двигател. Не това е въпроса.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 20.04.2010
Местоположение: Ямбол-Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 318is Coupe
Мечтае да кара: BMW e21

Re: 318i към 318is

Мнение от valeri_86_ » 10 Сеп 2013, 10:59

Ще следя темата с интерес...:) :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: 318i към 318is

Мнение от beco109 » 10 Сеп 2013, 11:20

По - добре не се занимавай :yes:
Ако имаш възможност купи си едно М42 не обурудвано за 200лв и си карай :winky:
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: 318i към 318is

Мнение от amd » 10 Сеп 2013, 17:01

На мен ми писаха, че маслените и водните магистрали не съвпадали :dunno: Иначе и за мен би било гот, да боцна глава от М44Б19. Макар, че трябва оборудвана глава, с 2-та датчика за позиция на разпределителните валове, компютъра от IS-ката, от там и проблема с EWS-а (чипа в ключа, който търси компа), а също и веригата с обтегачите и т.н. (ангренажния комплект).
И като се замисли човек, че отворен мотор трябва да се обслужи с нови части, верно си е по-добре нов мотор.
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: 318i към 318is

Мнение от M10 » 10 Сеп 2013, 20:01

Мажи силиконче и си свиркай, кво ше обслужваш :ok: Не съм сравнявал блок до блок, но на м40 и м43 е еднаква гарнитурата на главата http://bmwfans.info/parts/catalog/11127504586/ а на м40ков блок става всичко от м42 ;) Смисъл няма, трябват глава, всичко от ангренажа, бутала, коляновия вал на м42 е кован, всички болтченца и дреболиики, цялата електроника и инсталация (мисля само дебитомерите са еднакви ако е Б18 и датчика на водата). На практика цял мотор донор.
Последна промяна M10 на 13 Сеп 2013, 19:05, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 7.04.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E91'07 325d
Мечтае да кара: М3

Re: 318i към 318is

Мнение от hus0 » 10 Сеп 2013, 21:01

Здравейте интересува ме какво може да се постигне с м40 ако се сменят тия части с такива от м42?
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: 318i към 318is

Мнение от vladi_a_i » 10 Сеп 2013, 23:13

hus0 написа:Здравейте интересува ме какво може да се постигне с м40 ако се сменят тия части с такива от м42?

Нищо не правиш без главата :yes:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 7.04.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E91'07 325d
Мечтае да кара: М3

Re: 318i към 318is

Мнение от hus0 » 10 Сеп 2013, 23:49

Е добреде като се смени и главата?
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: 318i към 318is

Мнение от amd » 11 Сеп 2013, 0:35

Излиза, че ползваш "скъпоценния" блок на М40/М43, и почти всичко останало от М42/М44, в което няма особена логика, освен ако нямаш проблем и не си купил блок от М40/М43 :)
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Re: 318i към 318is

Мнение от stormrider » 11 Сеп 2013, 10:16

amd написа:На мен ми писаха, че маслените и водните магистрали не съвпадали :dunno: Иначе и за мен би било гот, да боцна глава от М44Б19. Макар, че трябва оборудвана глава, с 2-та датчика за позиция на разпределителните валове, компютъра от IS-ката, от там и проблема с EWS-а (чипа в ключа, който търси компа), а също и веригата с обтегачите и т.н. (ангренажния комплект).
И като се замисли човек, че отворен мотор трябва да се обслужи с нови части, верно си е по-добре нов мотор.

Датчикът на разпределителните валове е един.
С много любов към децата!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: 318i към 318is

Мнение от ~Мишо~ » 11 Сеп 2013, 20:26

Има такава тема на Методи, там е разисквано, може да я потърсиш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: 318i към 318is

Мнение от M10 » 13 Сеп 2013, 19:03

amd написа:Излиза, че ползваш "скъпоценния" блок на М40/М43, и почти всичко останало от М42/М44, в което няма особена логика, освен ако нямаш проблем и не си купил блок от М40/М43 :)

Или така и така разтъргваш/правиш ремонт и предпочиташ да ти остане оригиналния блок на колата примерно...

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: 318i към 318is

Мнение от amd » 13 Сеп 2013, 19:39

Всъщност прав си, оригиналния блок -> отговарящ номер на мотора и по-малко разправии. Ама другите чудесии са си бая.
BMW only!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook