E34 525turbo> E34 528turbo
Модератор: bum_bum
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Наредих сергията най накрая


Жалко че големите жеги отминаха за да пробвам какъв ще е ефекта.


Жалко че големите жеги отминаха за да пробвам какъв ще е ефекта.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Днес даже покарах и си е всичко ток. Въпроса е че не намерих място за радиатора на хидравликата и го махнах и маслото загря и хвърли помпата. Не е голяма болка понеже имам една камара помпи и утре ще я сменя но сега се търси място и за тоя охладител. Чудя се къде и как ще го сложа и него. Голям филм. Идва ми на идея да си нагъна медна тръбичка като серпентина където е удобно и с нея да охлаждам ама не знам дали ще е удачно.
Отворен съм и на съвети относно такъв тип охладител
Отворен съм и на съвети относно такъв тип охладител
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
вземаш 3,4 метра тръба за газово,която е за пълнене-по дебелата и си решаваш проблема,може да я правиш сякакви форми и да я прекараш от къдто си искаш 

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
От тая гладката дето е медна нали ??? И аз нещо подобно бях замислил ама викам да питам. Иначе съм гледал едни странно рошави тръби с ламели по тях за охлаждане. Виждал съм ги по ралиджийките ама от къде ги вземат идея си нямам.kirililiev написа:вземаш 3,4 метра тръба за газово,която е за пълнене-по дебелата и си решаваш проблема,може да я правиш сякакви форми и да я прекараш от къдто си искаш
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Най-вероятно от някой магазин за климатична техника.От там и медната тръба ще вземеш.Кеф ти 6 кеф ти 8мм.Има метрични и цолови размери.Фитинги най-вероятно пак от там ще намериш.Според мен фи 8 ще е екстра и лесно ще се гъне според нужната ти форма.
Може и ф10 де,но там ще трябва повече да се внимава.Но идеята е добра и ще спестиш от търсене на това къде да сложиш поредният охладител.
Навремето имах едно кавазаки 600 което страдаше от пробит охладител на маслото.Тъй като не намерихме същият направихме охладителя от тръба в 28 с две колена на П като в двата края заварихме метални гайки( да е жив и здрав заварчика) към който вързах заводските си накрайници.Работата заспа и повече проблеми не е имало с течове и прегрявания.
Та смятам,че и ти ще се справиш успешно.Ако не се намери тръба и фитинги при вас свиркай да търсим и пращаме от тук.
Може и ф10 де,но там ще трябва повече да се внимава.Но идеята е добра и ще спестиш от търсене на това къде да сложиш поредният охладител.
Навремето имах едно кавазаки 600 което страдаше от пробит охладител на маслото.Тъй като не намерихме същият направихме охладителя от тръба в 28 с две колена на П като в двата края заварихме метални гайки( да е жив и здрав заварчика) към който вързах заводските си накрайници.Работата заспа и повече проблеми не е имало с течове и прегрявания.
Та смятам,че и ти ще се справиш успешно.Ако не се намери тръба и фитинги при вас свиркай да търсим и пращаме от тук.

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:От тая гладката дето е медна нали ??? И аз нещо подобно бях замислил ама викам да питам. Иначе съм гледал едни странно рошави тръби с ламели по тях за охлаждане. Виждал съм ги по ралиджийките ама от къде ги вземат идея си нямам.kirililiev написа:вземаш 3,4 метра тръба за газово,която е за пълнене-по дебелата и си решаваш проблема,може да я правиш сякакви форми и да я прекараш от къдто си искаш
е чак пък ламели,няма нужда,обикновенна медна траба няколко метра огъната по твой вкус,слагаш и забравяш.

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
С ламели няма да се налага да пускам една камара тръби. С един метър бих си решил проблема. Ф 6-8 няма ли да е малко ? В смисъл оригинално вътрешното сечение май е по голямо. На тия климатичните има и до Ф 14 но пък по кофти ще се гънеkirililiev написа:slavianko написа:От тая гладката дето е медна нали ??? И аз нещо подобно бях замислил ама викам да питам. Иначе съм гледал едни странно рошави тръби с ламели по тях за охлаждане. Виждал съм ги по ралиджийките ама от къде ги вземат идея си нямам.kirililiev написа:вземаш 3,4 метра тръба за газово,която е за пълнене-по дебелата и си решаваш проблема,може да я правиш сякакви форми и да я прекараш от къдто си искаш
е чак пък ламели,няма нужда,обикновенна медна траба няколко метра огъната по твой вкус,слагаш и забравяш.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Климатична има и до доста по-големи размери,но без пружина ще ти тегаво да гънеш без опасност от спукване.
Иначе ф12 е оптималният вариант при сравнително голям радиус на завой и опитна ръка при прегъването.
Иначе ф12 е оптималният вариант при сравнително голям радиус на завой и опитна ръка при прегъването.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Ф12 ще е да. И пружина имамslatanic написа:Климатична има и до доста по-големи размери,но без пружина ще ти тегаво да гънеш без опасност от спукване.
Иначе ф12 е оптималният вариант при сравнително голям радиус на завой и опитна ръка при прегъването.

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
След доста мислене накрая каква стана тя. Тъста има сервиз за климатици и ми просветна една идея. Взех си един радиятор климатичен и го нарязах точно по размера който искам. После си играх да го окрайча за да придобие фешън вид и му запоих с припой накраници за маркуч и стана като оригинален.
Ето го и него.

и понеже така и не намерих подходящо място реших да сложа охладителя хоризонтално и му направих едно дифузьорче да отвежда въздуха към него.

После си направих стойки и си монтирах и радиаторчето.

Също си взех и едно по малко радиаторче като искам да го монтирам отзад на излишното да ми охлажда и бензина. При последното каране като бутнах кеч танка и беше буквално горещ. Не съм го сложил все още понеже чух много противоречиви мнения за охлаждането и на бензина. Някой казват че трябва други пък че било в минус ако горивото е по студено. Тук искам мнения и от някой с опит ако му се пише разбира се.
Ето го и него.

Ето го и него.

и понеже така и не намерих подходящо място реших да сложа охладителя хоризонтално и му направих едно дифузьорче да отвежда въздуха към него.

После си направих стойки и си монтирах и радиаторчето.

Също си взех и едно по малко радиаторче като искам да го монтирам отзад на излишното да ми охлажда и бензина. При последното каране като бутнах кеч танка и беше буквално горещ. Не съм го сложил все още понеже чух много противоречиви мнения за охлаждането и на бензина. Някой казват че трябва други пък че било в минус ако горивото е по студено. Тук искам мнения и от някой с опит ако му се пише разбира се.
Ето го и него.

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Като цяло добре се е получило.Дано само в тази позиция шанса да го удари някое камъче не е голям.Боядисването на радиаторчето можеше да си го спестиш,че ще намали топлопроводимостта,но и така ще работи.Аз продължавам да си мисля за идеята с тръбата.
Доста по практична е.Не изискваше мислене къде да се сложи и щеше да ти е по лесно може би.Е нямаше да има КПД-то на радиатора,но с подходящата дължина щеше да стане.И шанса за пропуск там е нулев.Ма ме кефи иначе как е станало.
За охлаждането на бензина ще очаквам да видя и аз какво ще е мнението.
Доста по практична е.Не изискваше мислене къде да се сложи и щеше да ти е по лесно може би.Е нямаше да има КПД-то на радиатора,но с подходящата дължина щеше да стане.И шанса за пропуск там е нулев.Ма ме кефи иначе как е станало.

За охлаждането на бензина ще очаквам да видя и аз какво ще е мнението.

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Има шанс от удари да но аз и не я карам като евридейка и се ползва само по предназначение. Боята я пръснах понеже не е нов радиатора и почва да се окислява алуминия а така държи повече но и той спрея е толкова тънък че едва ли ще му промени толкова кпд-то но по принцип си прав да.slatanic написа:Като цяло добре се е получило.Дано само в тази позиция шанса да го удари някое камъче не е голям.Боядисването на радиаторчето можеше да си го спестиш,че ще намали топлопроводимостта,но и така ще работи.Аз продължавам да си мисля за идеята с тръбата.
Доста по практична е.Не изискваше мислене къде да се сложи и щеше да ти е по лесно може би.Е нямаше да има КПД-то на радиатора,но с подходящата дължина щеше да стане.И шанса за пропуск там е нулев.Ма ме кефи иначе как е станало.![]()
За охлаждането на бензина ще очаквам да видя и аз какво ще е мнението.
Относно охлаждането на бензина и аз много искам да видя други мнения но едва ли ще стане това тук

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Чух доста положителни мнения относно охлаждането на бензина тия дни и май ще го слагам 

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4195
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Е кажи ги де 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Е положителни са.Какво да ти каже.Имаше и някакво споменаване на постигната увеличена мощност с намаляване на температурата на горивото което може също само да те радва!Дет се вика не е важно дали има приходи,важното е да няма разходи. 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани