Проблем след смяна на термостат 530Д
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Проблем след смяна на термостат 530Д
Здравейте колеги, преди малко си смених термостатите (главния и на ЕГР-ра) сам, събрах всичко, налях си антифриз, обезвъздуших системата(след дълго четене и питане на няколко майстора как става). Запалих и седях 15мин да се включи перката но не стана, влезнах в скритото меню и гледам на 70 градуса беше температурата. Пуснах парното и падна до 65, направих 2 обиколки и едвам са изкачи до 85 и след още 10мин чакане се покачи до 90 се включи перката. Пак пуснах парното и падна на 87. На вън е 28градуса и не трябва да мърда температурата. Направи ми впечатление като карах колата показваше, че имам 210км до свършване на нафтата, и като се прибирах падна на 190 (карах 2-3км). Иначе главния термостат е на бмв оргинален а егр-ра мисля че беше на behr. От какво може да е това? От обезвъздушаване то или новите са проблемни? Или някъде другаде да търся проблема. И между другото след като бях запалил,преди да е загрял отворих капачката на антифриза да погледна нивото и видях, че от тънкия маркуч(който връща антифриза в казанчето) пуска от там антифриз демек върти системата. Не трябва ли като е загряла колата тогава да почне да върти системата?
Благодаря ви.
Благодаря ви.
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3415
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Всичко си е ОК не търси под вола теле, първо тези коли загряват по бавно и само в движение,и 2 ро че никога не държат една и съща температура това че ти мърда на дисплея с 5-6 градуса не е нищо.
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Не колега, не търся нищо, но снощи при каране на градски условия темепарурата ми се покачваше до 97 градуса, а извън града ми падаше до 80 градуса при спускане по наклон. Според мен не трябва да пада под 88, защото на самия термостат пише толкова. Разликата не е 5-6 а 16-17, затова се съмнявам, че има нещо по системата.
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
hol1gans написа:Не колега, не търся нищо, но снощи при каране на градски условия темепарурата ми се покачваше до 97 градуса, а извън града ми падаше до 80 градуса при спускане по наклон. Според мен не трябва да пада под 88, защото на самия термостат пише толкова. Разликата не е 5-6 а 16-17, затова се съмнявам, че има нещо по системата.
При мене е така от години и се отказах да се мъча. Смених 2 пъти малкия термостат и е сигурно че не е от него. Според мене е от големия термостат.
Tool - Fear Inoculum
- vgza
- младши ентусиаст
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Оригинални термостати ли си сложи?
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
vgza написа:Оригинални термостати ли си сложи?
Колега горе сам описал какви сам сложил. Главния е оригинален на бмв а малкия е на бехр мисля че беше
- timur_lenk
- младши ентусиаст
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Абе добре е колата,ръчка повече и ще се нагласят температуртие
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3415
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Покарай я малко по интензивно и пак пиши какво става.
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Atsalov написа:Покарай я малко по интензивно и пак пиши какво става.
Качва се до 97 градуса в градски условия при каране по интензивно
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3415
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Не е достатачно интензивно,аз я качвам до 103
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3726
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Колега всичко си е съвсем нормално. не се вкарвай в някакви филми. Карай си и не се притеснявай. Датчика за скритото меню ти е на главата и за това така варира температурата - като отвори термостата и влиза рязко студена вода от радиатора.
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
За съжаление сам бил прав. Тази сутрин за 15км не можа да загрее колата и да имам добро парно при 6 градуса външна температура. В скритото меню показваше от 70 до 80 градуса извънграда и в града едвам се качи до 88-89 без парно и малко пържене, иначе си седеше на 80градуса. Уш смених с оригинални термостати преди месец но явно са толкова оригинални. Мога ли да хвана от кой термостат е без да ги сменям? Или може ли да е от друго нещо проблема, като примерно да има въздух в системата и за това да не държи температура или друго нещо?
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3726
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
hol1gans написа:За съжаление сам бил прав. Тази сутрин за 15км не можа да загрее колата и да имам добро парно при 6 градуса външна температура. В скритото меню показваше от 70 до 80 градуса извънграда и в града едвам се качи до 88-89 без парно и малко пържене, иначе си седеше на 80градуса. Уш смених с оригинални термостати преди месец но явно са толкова оригинални. Мога ли да хвана от кой термостат е без да ги сменям? Или може ли да е от друго нещо проблема, като примерно да има въздух в системата и за това да не държи температура или друго нещо?
Няма въздух колега, просто си уцелил кофти термостат. Залагам, че големия е проблемен.
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
adovet написа:hol1gans написа:За съжаление сам бил прав. Тази сутрин за 15км не можа да загрее колата и да имам добро парно при 6 градуса външна температура. В скритото меню показваше от 70 до 80 градуса извънграда и в града едвам се качи до 88-89 без парно и малко пържене, иначе си седеше на 80градуса. Уш смених с оригинални термостати преди месец но явно са толкова оригинални. Мога ли да хвана от кой термостат е без да ги сменям? Или може ли да е от друго нещо проблема, като примерно да има въздух в системата и за това да не държи температура или друго нещо?
Няма въздух колега, просто си уцелил кофти термостат. Залагам, че големия е проблемен.
И аз на него залагам, но този път ще закарам колата да ми го сменят в сервиз, за да сам сигурен, че не бъркам някъде.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3726
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
hol1gans написа:adovet написа:hol1gans написа:За съжаление сам бил прав. Тази сутрин за 15км не можа да загрее колата и да имам добро парно при 6 градуса външна температура. В скритото меню показваше от 70 до 80 градуса извънграда и в града едвам се качи до 88-89 без парно и малко пържене, иначе си седеше на 80градуса. Уш смених с оригинални термостати преди месец но явно са толкова оригинални. Мога ли да хвана от кой термостат е без да ги сменям? Или може ли да е от друго нещо проблема, като примерно да има въздух в системата и за това да не държи температура или друго нещо?
Няма въздух колега, просто си уцелил кофти термостат. Залагам, че големия е проблемен.
И аз на него залагам, но този път ще закарам колата да ми го сменят в сервиз, за да сам сигурен, че не бъркам някъде.
По принцип този двигател се обезвъздушава сам - няма как да остане въздух
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]