Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Здравейте, колеги. Вчера реших да се обадя на автора на следната обява: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3zgj7v
В тази връзка ми направиха впечатление някои неща, които реших да споделя с вас. Първото нещо, което попитах беше къде се намира автомобила в момента, за да насрочим евентуален оглед на живо, тест-драйв, диагностициране и обсъждане вариантите за продажба. Беше ми отговорено, че колата се намира в гр. Копривщица, макар че в обявата пише Пазарджик. Попитах откъде е внесена колата и търговецът каза че е от Англия. Третият въпрос, който зададох беше, дали ако отида на място, проведа оглед и диагностика и харесам колата, мога да я закупя веднага. Дали разполага с надлежните и редовни документи и дали в близост има нотариус, който да изповяда сделката. Търговецът отговори че НЕ ползва нотариус. Озадачен, попитах "защо"? Така и не получих категоричен и утвърдителен отговор, а само уверено твърдение, че досега търговецът бил продал над 50 коли и НИКОГА не бил ползвал нотариус. Попитах го как тогава ще сключим сделка, ние ли ще съставим договор и ще го подпишем? Каза: "няма такова нещо, даваш ми парите, аз ти предавам документите на англичанина и отиваш в КАТ да си регистрираш колата". Попитах го как ще докажа че тази кола въобще е моя, а не съм я откраднал от автокъщата му. Как ще докажа, че съм му броил пет хиляди лева за нея, без насрещен документ? Как ще я регистрирам в КАТ без договор за покупко-продажба или документ за собственост. Как ще удостоверя, че тази кола е моя? Ако по пътя до София ме спре КАТ, как ще докажа пред тях, че съм закупил колата от търговеца и кой ми гарантира че той след това няма да каже че не ме познава? Кой гарантира произхода на колата и съответно факта, че не е открадната от Англия? На всички тези въпроси също не получих обоснован и мотивиран отговор. Беше ми отговорено, че досега нямал подобни проблеми. Да хвана някой приятел, който да кара пред мен до София и нямало да имам проблеми с КАТ. Много интересно защо някой трябва да ме пази и от кого и какво да се крия? Нали би следвало да съм закупил колата и вече да е моя собственост? Не само че не получих адекватен отговор на въпросите си, но ми беше даден и ироничен пример, че това че ще ми предаде документите на колата било достатъчно основание, защото англичаните си държали документите в жабките на колите и щом документите им били там, респективно колата се удостоверявала като тяхна.
Следващият въпрос беше в какво състояние е колата - каза че нищо по предницата не тропа и колата си палила. Вероятно това е достатъчно основание да формиране на заключение, че колата е в добро техническо състояние.
Попитах има ли наблюдения за разхода на гориво - каза ми че на газ ще ми е тънко. Заявих му, че не желая да слагам газ, особено на трилитров класически шестак на БМВ. Отново последва ироничен коментар, който не успях да възприема изцяло и да изтълкувам.
Относно цената - по телефона я редуцира до 5300, като каза че е крайна.
Нормална ли е според вас такава сделка? Без нотариус, без договор за покупко-продажба. Просто ми предава документите на колата и отивам в КАТ да си я регистрирам?

По тази логика утре ще се кача във вашата кола, ще ви взема от жабката документите на колата и хоп-колата ви вече е моя. Отивам в КАТ и си я регистрирам, след което необезпокоено си карам вашата кола на мое име
В тази връзка ми направиха впечатление някои неща, които реших да споделя с вас. Първото нещо, което попитах беше къде се намира автомобила в момента, за да насрочим евентуален оглед на живо, тест-драйв, диагностициране и обсъждане вариантите за продажба. Беше ми отговорено, че колата се намира в гр. Копривщица, макар че в обявата пише Пазарджик. Попитах откъде е внесена колата и търговецът каза че е от Англия. Третият въпрос, който зададох беше, дали ако отида на място, проведа оглед и диагностика и харесам колата, мога да я закупя веднага. Дали разполага с надлежните и редовни документи и дали в близост има нотариус, който да изповяда сделката. Търговецът отговори че НЕ ползва нотариус. Озадачен, попитах "защо"? Така и не получих категоричен и утвърдителен отговор, а само уверено твърдение, че досега търговецът бил продал над 50 коли и НИКОГА не бил ползвал нотариус. Попитах го как тогава ще сключим сделка, ние ли ще съставим договор и ще го подпишем? Каза: "няма такова нещо, даваш ми парите, аз ти предавам документите на англичанина и отиваш в КАТ да си регистрираш колата". Попитах го как ще докажа че тази кола въобще е моя, а не съм я откраднал от автокъщата му. Как ще докажа, че съм му броил пет хиляди лева за нея, без насрещен документ? Как ще я регистрирам в КАТ без договор за покупко-продажба или документ за собственост. Как ще удостоверя, че тази кола е моя? Ако по пътя до София ме спре КАТ, как ще докажа пред тях, че съм закупил колата от търговеца и кой ми гарантира че той след това няма да каже че не ме познава? Кой гарантира произхода на колата и съответно факта, че не е открадната от Англия? На всички тези въпроси също не получих обоснован и мотивиран отговор. Беше ми отговорено, че досега нямал подобни проблеми. Да хвана някой приятел, който да кара пред мен до София и нямало да имам проблеми с КАТ. Много интересно защо някой трябва да ме пази и от кого и какво да се крия? Нали би следвало да съм закупил колата и вече да е моя собственост? Не само че не получих адекватен отговор на въпросите си, но ми беше даден и ироничен пример, че това че ще ми предаде документите на колата било достатъчно основание, защото англичаните си държали документите в жабките на колите и щом документите им били там, респективно колата се удостоверявала като тяхна.
Следващият въпрос беше в какво състояние е колата - каза че нищо по предницата не тропа и колата си палила. Вероятно това е достатъчно основание да формиране на заключение, че колата е в добро техническо състояние.
Попитах има ли наблюдения за разхода на гориво - каза ми че на газ ще ми е тънко. Заявих му, че не желая да слагам газ, особено на трилитров класически шестак на БМВ. Отново последва ироничен коментар, който не успях да възприема изцяло и да изтълкувам.
Относно цената - по телефона я редуцира до 5300, като каза че е крайна.
Нормална ли е според вас такава сделка? Без нотариус, без договор за покупко-продажба. Просто ми предава документите на колата и отивам в КАТ да си я регистрирам?


По тази логика утре ще се кача във вашата кола, ще ви взема от жабката документите на колата и хоп-колата ви вече е моя. Отивам в КАТ и си я регистрирам, след което необезпокоено си карам вашата кола на мое име

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Superexstatic написа: скоро един приятел си купи купе от дупница форца италия, сравнително прилично за 7к след коментара.. питал после джамбазина колко му е стъпила, оня му казал 1900евро.. seems legit
Ще чакаш търговец да ти каже на колко му е "стъпила" колата

Най-обичам някакви псевдо големи търговци като почнат да ми се хвалат коя кола какви нереално ниски пари била му струвала и как изкарал супер печалбата и това за всяка втора кола.. то е смешно.
И нали 1 900 евро са под 3 800 лева, от Италия имаш поне 650 - 700лв. транспорт (толкова върви що годе) останаха 3 000 лева за колата, имаш измиване комплексно което поне в София под 60 - 70лв. надали ще намериш (на Горубляне цените са към 100лв.) , да поуправиш някоя забележка щото стара кола все ще има (я детайл за боя - 100 лева поне, волан за претапициране 10 лева поне) и то какво стана търговеца купил купе за 1 300 евро... ми успех ако купиш за тея пари

Това са някакви рибарски истории...
bmw55 написа:Когато закупите кола от Италия, джамбазина, както всички му викаме ти дава фактура за продажбата на колата, както ти дава и фактурата за покупката на колата от Италия и документ, с кой автовоз и какви коли е имало на автовоза. Така че всеки може да види за колко е закупена от Италия.
Но ако не обърнете внимание на тези документи в КАТ Ви ги взимат и после даже и не разбирате, че я е ималоОбикновенно еуфорията от нова кола те замъглява и ти е се тая за документи, пари и секви такива "глупости".
Грешиш

Предполагам знаеш, че разликата между стойността от фактурата която ти издава на теб и стойността която е вписана в договора за покупко продажба между търговеца и лицето от което е закупило колата е печалбата на търогвеца и върху нея се дължи ДДС.. (например договора пише че я е купил за 1000 евро, а ти я продава за 7000 лева сиреч около 5 000 лева разлика върху която той ще плати ДДС)
Мислиш ли че търговеца иска да плати ДДС върху 5000 лева? Аз не мисля.
При сключване на договор за покупко продажба в повечето Европейски страни (всички от които се вкарват масово коли) не се минава нотариус сиреч цената за която си закупил колата по договор е пожелание. (сятам ме разбра)
Фирмата може да се регистрирал по два начина по които да дължи ДДС - единия когато продаде кола да дължи 20% от цялата сума вписана в фактурата (ако ти я продаде за 1000 лева 20% от тях) другия и правилен начин е да плати 20% само върху печалбата (купува колата за 1000 и я продава за 1200 по фактура сиреч плаща ДДС само на 200лв.)
Та това да разбереш за колко е закупил "джамбазина" колата последния начин е да гледаш договора за покупко продажба и да съдиш по фактурата

Извинявам се за отклонението, но сметнах че е нужно да уточня това за кандидат купувачите.
п.с. surfboard не е трудно да прочетеш преди да задаваш въпрос, може и да има отговор на въпроса ти. Писано е много пъти за покупката на нов внос кола.

- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
И къде е писано? Вместо да остроумничиш покажи къде, защото търсих и не намерих. Освен това споделям конкретен случай, за конкретна кола, за да го имат предвид колегите в случай че решат да се обадят за същата обява и да са подготвени. Наред с това, в мнението ми са включени и впечатления относно мнението на продавача за техническото състояние на колата, актуалната цена и документите й.
- Superexstatic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Bavarcho написа:Superexstatic написа: скоро един приятел си купи купе от дупница форца италия, сравнително прилично за 7к след коментара.. питал после джамбазина колко му е стъпила, оня му казал 1900евро.. seems legit
Ще чакаш търговец да ти каже на колко му е "стъпила" колатаАко тръгне да ти разправя толкова и ще е търговец..
Най-обичам някакви псевдо големи търговци като почнат да ми се хвалат коя кола какви нереално ниски пари била му струвала и как изкарал супер печалбата и това за всяка втора кола.. то е смешно.
И нали 1 900 евро са под 3 800 лева, от Италия имаш поне 650 - 700лв. транспорт (толкова върви що годе) останаха 3 000 лева за колата, имаш измиване комплексно което поне в София под 60 - 70лв. надали ще намериш (на Горубляне цените са към 100лв.) , да поуправиш някоя забележка щото стара кола все ще има (я детайл за боя - 100 лева поне, волан за претапициране 10 лева поне) и то какво стана търговеца купил купе за 1 300 евро... ми успех ако купиш за тея пари![]()
Това са някакви рибарски истории...
а като докара 1 автовоз кочини, на промоция тип - зимаш няколко, една ти е безплатна, колко да му се връзва всяка? все ми е тая колко е достоверно казаното, но некаси повече ми се вярва тва, отколкото, че ги взимат за 6 и ги продават за 7 точно па в дупница.

- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
За английския хАвтомобил на колега по-нагоре...
Да, с документите е така.
Живял съм в Англия, купувал съм кола там.
Цялото нещо по прехвърлянето ТАМ е една бележка, в която пише стар собственик -> нов собственик. Стария го попълва с данните на новия и го изпраща в общината. Ти взимаш колата и чакаш писмо с новите документи. Това е!
Ако дойдеш с колата от Англия и в документите пише - твоето име, ок. Отиваш в Кат и регистрираш.
Но, ако те спрат с колата в БГ, с английски документи, на които пише не твоето име, а бай Иван...то...как да докажеш, че си я купил тая кола. Най-вероятно ще имаш проблеми.
За това, почти 100% от англичанките се регистрират в БГ и после се продават.
Успех!
Да, с документите е така.
Живял съм в Англия, купувал съм кола там.
Цялото нещо по прехвърлянето ТАМ е една бележка, в която пише стар собственик -> нов собственик. Стария го попълва с данните на новия и го изпраща в общината. Ти взимаш колата и чакаш писмо с новите документи. Това е!
Ако дойдеш с колата от Англия и в документите пише - твоето име, ок. Отиваш в Кат и регистрираш.
Но, ако те спрат с колата в БГ, с английски документи, на които пише не твоето име, а бай Иван...то...как да докажеш, че си я купил тая кола. Най-вероятно ще имаш проблеми.
За това, почти 100% от англичанките се регистрират в БГ и после се продават.
Успех!
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Волана и е сменян,така,че едва ли това са и оригиналните километри,най-много трябва да те притеснява притрисането,защото ако е маховик тои е доста солен.Като работи на празен ход и натиснеш съединителя трака ли?Отвори капачката за маслото и я огледай от доло и вътре колкото може да видиш,ако има няква огромна гняс и чернилка бягай от тая кола,задължително и една диагностика преди закупуване.OkObOkO написа:Здравейте колеги,
Питах ви за мнение за следната кола :
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11377505907917861&f1=details&slink=3xb3i4
С изключение на един коментар, друг колега не се включи.
Днеска имах възможност и ходих да я видя, поради това възникват и някои въпроси, които ще се радвам да дискутираме.
След справка по вин, колата е произведена 02.2003г., за немския пазар, явно по някое време е изчезнала за Италия![]()
Колата е с ASC, не трябва ли да е DSC ?
Съединителя ми се струва, че отделя една идея по-високо от нормалното, но нямам голяма база за сравнение с е46![]()
Турбото ми звучи добре, не чувам някакво виене и съскане. /Но пък и последните 6 години съм карал атмосферкасъс скромни к.с./
Скоростите влизат прилично, само задната имам чувството, че изисква голяма доза натиск за да включи. Това нормално ли е? Ако някоя 50кг. госпожичка се качи бая зор ще види![]()
Двигателя работи добре, монотонно, при спиране има леко притрисане - тампоните предполагам са позаминали? Лашкане в купето осезаемо не успях да усетя от маховик![]()
Колата я закачихме на бош машинка /ако така е правилно/. Резултата, няма да го коментирам тука, по-скоро на ЛС с някой от запознатите с комп.диагностика, ако прецени.
Оглеждах фугите сториха ми се добре, боята и тя - имайки предвид годините и експлоатацията.
Дисковете са с големи ръбове, но пък при спиране от 110-0 липсваха усезаеми вибрации![]()
Коментара на цената, който ми направиха ще си го спестя, мисля е в приемливи граници.
Ще се радвам, ако дадете някакви насоки и коментари, както и въпроси.
П.С. А умуването остава за мене![]()
Поздрави.
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
cHaunepucTa написа:За английския хАвтомобил на колега по-нагоре...
Но, ако те спрат с колата в БГ, с английски документи, на които пише не твоето име, а бай Иван...то...как да докажеш, че си я купил тая кола. Най-вероятно ще имаш проблеми.
За това, почти 100% от англичанките се регистрират в БГ и после се продават.
Успех!
Да, колега, именно това е проблемът, че няма как да докажа пред КАТ, че тази кола е моя, защото като си тръгна от автокъщата с нея няма да имам разписка за платена сума, няма да имам договор за покупко-продажба, няма да се води на мое име и никъде няма да фигурирам като неин собственик или ползвател. Това е и причината да се откажа от тази кола.
- drago_im
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 25.01.2012
- Местоположение: София/Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: Mini Cooper R50
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Superexstatic написа:Bavarcho написа:Superexstatic написа: скоро един приятел си купи купе от дупница форца италия, сравнително прилично за 7к след коментара.. питал после джамбазина колко му е стъпила, оня му казал 1900евро.. seems legit
Ще чакаш търговец да ти каже на колко му е "стъпила" колатаАко тръгне да ти разправя толкова и ще е търговец..
Най-обичам някакви псевдо големи търговци като почнат да ми се хвалат коя кола какви нереално ниски пари била му струвала и как изкарал супер печалбата и това за всяка втора кола.. то е смешно.
И нали 1 900 евро са под 3 800 лева, от Италия имаш поне 650 - 700лв. транспорт (толкова върви що годе) останаха 3 000 лева за колата, имаш измиване комплексно което поне в София под 60 - 70лв. надали ще намериш (на Горубляне цените са към 100лв.) , да поуправиш някоя забележка щото стара кола все ще има (я детайл за боя - 100 лева поне, волан за претапициране 10 лева поне) и то какво стана търговеца купил купе за 1 300 евро... ми успех ако купиш за тея пари![]()
Това са някакви рибарски истории...
а като докара 1 автовоз кочини, на промоция тип - зимаш няколко, една ти е безплатна, колко да му се връзва всяка? все ми е тая колко е достоверно казаното, но некаси повече ми се вярва тва, отколкото, че ги взимат за 6 и ги продават за 7 точно па в дупница.
А не ти ли се вярва и, че с някоя кола може да им излезе назад...
- OkObOkO
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 2.02.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 1.9 TDI
- Мечтае да кара: 335d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
GecataBMW-E46 написа:Волана и е сменян,така,че едва ли това са и оригиналните километри,най-много трябва да те притеснява притрисането,защото ако е маховик тои е доста солен.Като работи на празен ход и натиснеш съединителя трака ли?Отвори капачката за маслото и я огледай от доло и вътре колкото може да видиш,ако има няква огромна гняс и чернилка бягай от тая кола,задължително и една диагностика преди закупуване.
Може би не се изразих много правилно, при гасене се усеща леко разклащане на двигателя, но не и в купето

При натиснат съединител и тракането...честно казано не забелязах, а може и да съм пропуснал.
Маслото го гледах на щеката преди да я запаля, стори ми се добре, но капачката пропуснах да видя

Като загря двигателя, при смачкана газ за няколко секунди - изпушване никакво.
Волана, кое точно те притеснява и те кара да мислиш, че е сменян. Огледах и не ми се стори да е прясно тапециран, а по вин е този модел

Поздрави.
- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Колега стига само да се чуе, че колата е била на Германец и след това по някакъв начин е отишла в Италия.
Това означава, че е в южна Италия, а от там читава кола е 1:10000.
Мърлячи са здрави и карат до последно и след това фърлят(на балъците в БГ).
Опел астра на 96000км от първи собственик в южна Италия си взе един колега и му трябваха още 3500лв за да успее да възкръсне тая астра, а при покупката, според него е уцелил джакпота
, след това му беше доста тъпичко.
Както каза колегата "GecataBMW-E46", погледни под капачката дали има някакви "лайна", но може и джамбазина да ги е промил и нищо да не видиш, божа работа
Колега "surfboard", мисля че да спориш с колегата "Bavarcho" е малко тъпо, защото той колко коли е вкарал и продал, ти едва ли имаш толко коса, щом казва че е така, значи е така
п.п Мое мнение е, че ако взимате кола от Италия, искайте да Ви покажат талона(италианския) и гледайте в кой град е регистрирата, ако е в северна вероятността да уцелите по-читава е доста по-голяма, не че и там няма мърлячи.
Това означава, че е в южна Италия, а от там читава кола е 1:10000.
Мърлячи са здрави и карат до последно и след това фърлят(на балъците в БГ).
Опел астра на 96000км от първи собственик в южна Италия си взе един колега и му трябваха още 3500лв за да успее да възкръсне тая астра, а при покупката, според него е уцелил джакпота

Както каза колегата "GecataBMW-E46", погледни под капачката дали има някакви "лайна", но може и джамбазина да ги е промил и нищо да не видиш, божа работа

Колега "surfboard", мисля че да спориш с колегата "Bavarcho" е малко тъпо, защото той колко коли е вкарал и продал, ти едва ли имаш толко коса, щом казва че е така, значи е така

п.п Мое мнение е, че ако взимате кола от Италия, искайте да Ви покажат талона(италианския) и гледайте в кой град е регистрирата, ако е в северна вероятността да уцелите по-читава е доста по-голяма, не че и там няма мърлячи.
OkObOkO написа:Здравейте колеги,
Питах ви за мнение за следната кола :
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11377505907917861&f1=details&slink=3xb3i4
С изключение на един коментар, друг колега не се включи.
Днеска имах възможност и ходих да я видя, поради това възникват и някои въпроси, които ще се радвам да дискутираме.
След справка по вин, колата е произведена 02.2003г., за немския пазар, явно по някое време е изчезнала за Италия![]()
Колата е с ASC, не трябва ли да е DSC ?
Съединителя ми се струва, че отделя една идея по-високо от нормалното, но нямам голяма база за сравнение с е46![]()
Турбото ми звучи добре, не чувам някакво виене и съскане. /Но пък и последните 6 години съм карал атмосферкасъс скромни к.с./
Скоростите влизат прилично, само задната имам чувството, че изисква голяма доза натиск за да включи. Това нормално ли е? Ако някоя 50кг. госпожичка се качи бая зор ще види![]()
Двигателя работи добре, монотонно, при спиране има леко притрисане - тампоните предполагам са позаминали? Лашкане в купето осезаемо не успях да усетя от маховик![]()
Колата я закачихме на бош машинка /ако така е правилно/. Резултата, няма да го коментирам тука, по-скоро на ЛС с някой от запознатите с комп.диагностика, ако прецени.
Оглеждах фугите сториха ми се добре, боята и тя - имайки предвид годините и експлоатацията.
Дисковете са с големи ръбове, но пък при спиране от 110-0 липсваха усезаеми вибрации![]()
Коментара на цената, който ми направиха ще си го спестя, мисля е в приемливи граници.
Ще се радвам, ако дадете някакви насоки и коментари, както и въпроси.
П.С. А умуването остава за мене![]()
Поздрави.
Бъди честен пък да става квото ще
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
мнение ? http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3zlwxz
Освен , че е с много грозен салон...
Освен , че е с много грозен салон...
- drago_im
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 25.01.2012
- Местоположение: София/Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: Mini Cooper R50
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
surfboard написа:И къде е писано? Вместо да остроумничиш покажи къде, защото търсих и не намерих. Освен това споделям конкретен случай, за конкретна кола, за да го имат предвид колегите в случай че решат да се обадят за същата обява и да са подготвени. Наред с това, в мнението ми са включени и впечатления относно мнението на продавача за техническото състояние на колата, актуалната цена и документите й.
Колега, виждам че и ти си от Дупница и ми е странно, че питаш за нотариус при кола нов внос... Точно при англичанките не знам как точно стоят нещата, но не би трябвало да има голяма разлика с колите внос от други държави членки на ЕС. Най-добрият вариант за теб е да отидеш с търговеца в местния КАТ и да изкарате транзитни номера на твое име, след това може да си караш спокойно докато изтекат номерата и да си я регистрираш.
П.С. Само се чудя защо ти е тая англичанка. Нямаш ли познат в Дупница, който да ти докара читаво Е46
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
bmw55 написа:
Колега "surfboard", мисля че да спориш с колегата "Bavarcho" е малко тъпо, защото той колко коли е вкарал и продал, ти едва ли имаш толко коса, щом казва че е така, значи е така![]()
Не знам защо мислиш че споря с него. Аз спор никъде не виждам. Виждам наставническо и безполезно приканване към ползване на търсачката и молба от моя страна за посочване на относим резултат към моя въпрос. Никой не му е отрекъл факта за продажбата и вкарването на коли. Но вместо на база описа си да сподели с 1 изречение /което ще му отнеме 15 секунди/ решението си по поставения казус, той пренасочва към търсачката, която преди да пусна поста използвах. Не виждам къде съм спорил с него, нито с какво той е полезен по отношение на моето питане, освен с приканването към търсачката. Като искаш да си полезен и твърдиш че нещо вече е описано, подкрепи твърдението си с линк и бъди истински полезен.
Това е все едно някой да ме помоли за услуга, като ме попита колко е 2 + 2. И аз вместо да му кажа че е 4, да му кажа - учи се в първи клас, отиди и се запиши на училище, учи цяла година и тогава ще знаеш колко е. Какво значение има кой какъв опит има с вкарването на коли, като не може да напише едно изречение на колегите, например от рода на "не се занивамай с тази кола" или "няма нищо обезпокоително" или "изискай от продавача еди какво си". Като време и обем на написаното, не би се различило с много от "използвай търсачката, има писано по въпроса", но като полза, разликата би била огромна.
Нито ме интересува темата за внос и износ на автомобили, нито искам да задълбавам в нея. Просто питах дали описаната ситуация е нормална, като успоредно с това споделих и впечатления относно продавания автомобил. От вас се искаше да изложите своята гледна точка и да кажете има ли нещо обезпокоително в цялата ситуация.
- HackeD
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
kamko написа:мнение ? http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3zlwxz
Освен , че е с много грозен салон...
Алкантарата била грозна?

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Алкантарата става грозна след много километри. Конкретно този салон на мен ми се вижда много запазен и колата е хубава. Има само един недостатък - твърде е дълга
и можеше поне навигация и мултиволан да има
"Обявата е посетена 20856 пъти" има толкова посещения и никой не я купил 



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани