Производителят на спортни коли Wiesmann фалира
Модератор: Общи модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- MoToPuCT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: BG, EU
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d, E60 530xi, Yamaha YZF R1
- Мечтае да кара: E92 M3, E46 M3 CSL, всякакви Aston Martin
Re: Производителят на спортни коли Wiesmann фалира
Аз си мисля, че пърформънса на тези автомобили не е най-важната им характеристика. Не че не е важно, но вероятно не е от първостепенно значение за повечето хора, които биха дали 200к EUR за кола с дизайн като от 60-те на миналия век. В общи линии, повечето пъти като съм виждал такава кола в движение, е била карана от чичко с каскет на видима възраст към 60, което май потвърждава моята теория. Такива хора държат повече на върховното качество и първокласната ръчна изработка, отколкото на това за колко ще вдигнат 100 (или за колко взимат 1/4 миля). А това че се ползват първокласни двигатели на BMW си мисля, че е по-скоро част от стремежа за перфекционизъм на собствениците на марката.
Надявам се накой ден да бъда достатъчно богат, за да мога да си позволя да имам MF3/4/5 в гаража. Явно няма да е нова, но и с втора употреба бих се примирил. Wiesmann, заедно с Aston Martin са ми любимците в класа над 150-200k EUR.
DrivinGGoD написа:Иначе аз съм огромен фен на компанията, защото носят изключителен дух и перфекционизъм, съчетани с правилните съставки за създаване на истински добър автомобил
Надявам се накой ден да бъда достатъчно богат, за да мога да си позволя да имам MF3/4/5 в гаража. Явно няма да е нова, но и с втора употреба бих се примирил. Wiesmann, заедно с Aston Martin са ми любимците в класа над 150-200k EUR.
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Производителят на спортни коли Wiesmann фалира
Явно е че щом са фалирали Уесмън не са имали достатъчно кандидати да им купят колата с ретро дизайн за 200 000 евро.
Явно са имали куц мениджмънт довел компанията до края и.
В същото време Порше е най-печелившата компания за миналата година с чиста печалба 15 868 евро от едно произведено мпс!
Порше 997 Турбо Ес е на цената на 458 Италия и въпреки това се продава успешно.
Явно че феновете на ретро дизайн коли за по 200 000 евро не са достатъчно бройки - за да съществува такава компания дълго.
Явно са имали куц мениджмънт довел компанията до края и.
В същото време Порше е най-печелившата компания за миналата година с чиста печалба 15 868 евро от едно произведено мпс!
Порше 997 Турбо Ес е на цената на 458 Италия и въпреки това се продава успешно.
Явно че феновете на ретро дизайн коли за по 200 000 евро не са достатъчно бройки - за да съществува такава компания дълго.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- MoToPuCT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: BG, EU
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d, E60 530xi, Yamaha YZF R1
- Мечтае да кара: E92 M3, E46 M3 CSL, всякакви Aston Martin
Re: Производителят на спортни коли Wiesmann фалира
Демирев написа:Порше 997 Турбо Ес е на цената на 458 Италия и въпреки това се продава успешно.
Казваш го сякаш не ти звучи логично. От моята гледна точка това е нормално, аз бих предпочел поршето.
Демирев написа:Явно че феновете на ретро дизайн коли за по 200 000 евро не са достатъчно бройки - за да съществува такава компания дълго.
Убеден съм че е така, това е доста специфичен продукт. Такива компании в наши дни могат да съществуват само под шапката на някой голям. Фирми като Ferrari, Lamborghini, Bugatti, Bentley щяха да са история (предполагам), ако някой не ги беше спонсорирал. Bugatti например не биха могли да изкарат модел (какъвто и да е), а благодарение на технологиите и финансите на VW изкараха Veyron - продукт, който въпреки високата си цена се продава на загуба - създаден е, произвежда се и се продава само за да бъде престижната кола на корпорацията. Porsche едва ли щяха да са това, което са, без масовата продукция на VW. А някои въпреки всичко не успяват - Maybach например.
И на мен ми се иска да с занимавам само с уникални проекти в моята си област (доказал съм, че го мога), но през 75% от времето съм принуден да се занимавам с ширпотреба, която в крайна сметка ми осигуряват 95% от доходите - такъв е живота, какво да се прави.
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани