проблем отново с 325 тдс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 28.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e 38

проблем отново с 325 тдс

Мнение от spraggabenz » 27 Авг 2013, 3:01

здравейте колеги имам следния проблем за 2ри път. когато натискам съединителя се чува прещракване или понякога съединителя остава до средата и трябва да го бутна назад с крак да си доиде на мястото.та въпроса ми е какво може да е това ? 1 майстор ми каза ,че трябва да се смени съединителя.
1вия път когато имах този проблем преди 1 година отидох при 1 майстор и тои ми каза че е от помпата на съединителя , но не знаел коя е (долна или горна) щото трябвало да стане при него за да разбере.. ии така сменихме само долна помпа (само да вметна че 1вия път съединителя направо си еба ... натискам го тои си остана долу и така не можех да включа на скорост ) и проблемите спряха ,но това прещракване си остана и както си карам и си натискам съединителя се чуваше прещракване от време на време . сега вече понякога натискам и тои не се връща до края и има някакъв луфт. та това е моя проблем ако някои може да помогне да каже щото не ми се дават 500 лева на вятъра омръзна ми майстори да ми казват "ти караш бмв ти имаш пари" все едно карам бмв 2013 година .

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: проблем отново с 325 тдс

Мнение от vld » 27 Авг 2013, 8:05

кажи от къде си да те насочим да смениш майсторите.
Иначе потъването е от помпа, щом си сменял долната може и да е от горната.
За щракането трябва да се огледа на подемник какво щрака, ти да си в колата и да натискаш, а някой да слуша къде точно щрака.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 15.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание

Re: проблем отново с 325 тдс

Мнение от Conqueror » 27 Авг 2013, 9:53

Майстори аз им обяснявам че карам бмв защото нямам пари :wave:

Да ти обясняват че едната ти глава е крива на редови мотора си е забавление :ahah:

По темата може и да минеш с профилактика на помпата(помпите) а чаткането сам почти убеден че идва от скоростите има ли претрисане и колебания при тръгване?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: бургас
Кара: 318тдс комби

Re: проблем отново с 325 тдс

Мнение от mgate » 27 Авг 2013, 12:38

имах аналогичен случай на мой приятел ,след натискане на педала 10 пъти на 11-тия остава долу ,след това бъркам с крак под педала връщам го и се оправя ,след смяна на горна помпа проблема изчезна и вече няма и следа от него :yes:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 28.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e 38

Re: проблем отново с 325 тдс

Мнение от spraggabenz » 27 Авг 2013, 12:50

до Conqueror притрисане няма замисляне също обаче от известно време не върви както вървеше карах я на майстор и ми казаха че Intercooler-а ми е спукан . има наистина голяма разлика в вървенето .някой да знае тва чудо колко пари струва долу -горе щото не знам аз ли не съм в ред ама за смяна на долна помпа дадох кам 200 лева близо (с работата) и някак си почти двойно ми се видя пък съм чувал ,че горната била по евтина и тръдно ли се сменят да зема да си я сменя сам?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: проблем отново с 325 тдс

Мнение от vld » 27 Авг 2013, 13:55

spraggabenz написа:до Conqueror притрисане няма замисляне също обаче от известно време не върви както вървеше карах я на майстор и ми казаха че Intercooler-а ми е спукан . има наистина голяма разлика в вървенето .някой да знае тва чудо колко пари струва долу -горе щото не знам аз ли не съм в ред ама за смяна на долна помпа дадох кам 200 лева близо (с работата) и някак си почти двойно ми се видя пък съм чувал ,че горната била по евтина и тръдно ли се сменят да зема да си я сменя сам?

Интеркулера ако е сцепен на алуминия, можеш да го завариш на аргон.
Малко са те одрали с тая цена за смяна на помпата.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 2.07.2009
Местоположение: Кърджали
Пол: Мъж
Кара: 728
Мечтае да кара: Алпина

Re: проблем отново с 325 тдс

Мнение от denises26 » 27 Авг 2013, 15:40

Тъй, като наскоро минах през този проблем, започна по същия начин и лека полека задълбочи дотам, че това го правеше на чат пат ами при всяко натискане искаше да го връщам с крак. Първо долна, без ефект, последва горна и сега всичко е точно. Само ориентировъчно долна помпа-40лв, 10лв смяна+обезвъдушаване. Горната я взех втора ръка с уговорката да я върна ако има нещо, 30лв+30лв за смяна и обезвъздушаване (горната е на малко по-гадно място). Незнам кой ти е взел 200лв за долна помпа обаче лекичко са ти смъкнали кожата.

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 28.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e 38

Re: проблем отново с 325 тдс

Мнение от spraggabenz » 27 Авг 2013, 16:33

а някой може ли да каже защо колата не върви както преди ? карах я на майстор и тои каза че всичко си е наред само интеркулера е спукан може ли от това да е проблема или? каза ми нещо от сорта на 100 лева 2ра ръка също?

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 28.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e 38

Re: проблем отново с 325 тдс

Мнение от spraggabenz » 27 Авг 2013, 21:24

днес ходих и свалих кората правих-струвах и мисля че разбрах къде е проблема.когато натисна съединителя понякога опира болта в пружината.също когато натисна съединитела се чува шум от пластмастовите елементи на помпата,но те не се виждат щото те са в маншона идеята е там че като натисна мн леко съединителя и се чува лек шум а скърцането става като натисна съединителя до края и някаде по средата го усещам с крак и мисля че е от болта които опита...


WP_000231.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook