дискове и накладки от Е32 735 за Е34?
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
дискове и накладки от Е32 735 за Е34?
Интересувам се някой слагал ли е дискове и накладки от Е32, но от 735 и нагоре, на Е34.
Знам, че Е32 730 има същите като на Е34(без М5), но на Е32 735+ дисковете са 28мм, вместо 22мм на Е34. Четох някъде, че с дискове и накладки от 735+ било доста по добре, а също няма нужда да се сменят джантите, защото на на М5 спирачките имат нужда от 17''.
Ако някой е правил подобен опит моля да сподели, че ми предстои са сменям дискове и накладки.
Знам, че Е32 730 има същите като на Е34(без М5), но на Е32 735+ дисковете са 28мм, вместо 22мм на Е34. Четох някъде, че с дискове и накладки от 735+ било доста по добре, а също няма нужда да се сменят джантите, защото на на М5 спирачките имат нужда от 17''.
Ако някой е правил подобен опит моля да сподели, че ми предстои са сменям дискове и накладки.
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Общо взето няма да има друг ефект освен че ще тежат повече дисковете.
Би било добре ако сложиш дискове с по-голям диаметър но тогава трябва да сменяш и спирачните апарати.
Между другото е34-те са с едни от най-големите дискове като диаметър-302мм, който е идентичен с този на е32.Дори е39 е с по малък диаметър 296мм мисля че беше.
Би било добре ако сложиш дискове с по-голям диаметър но тогава трябва да сменяш и спирачните апарати.
Между другото е34-те са с едни от най-големите дискове като диаметър-302мм, който е идентичен с този на е32.Дори е39 е с по малък диаметър 296мм мисля че беше.

абе гедах едни теми
абе гедах едни теми
как на е34 с 17 ки джанти се слагат дискове и апарати от 850 ка отпред и от 540 ка отзад
ама си мисля за едно идеята на апарата е като стисне и гумите да спрат демек да блокират това е максималния ефект демек ако както си караш натинснеш твоите си спирачки и гумите ти блокират значи спирачките ти са достатъчно ефективни, ако ги смениш с по чки ще имаш просто повече работа на абса ....
при 150 и скачасх на спирачките абса почва да работи непрекуснато
така че ...
как на е34 с 17 ки джанти се слагат дискове и апарати от 850 ка отпред и от 540 ка отзад
ама си мисля за едно идеята на апарата е като стисне и гумите да спрат демек да блокират това е максималния ефект демек ако както си караш натинснеш твоите си спирачки и гумите ти блокират значи спирачките ти са достатъчно ефективни, ако ги смениш с по чки ще имаш просто повече работа на абса ....
при 150 и скачасх на спирачките абса почва да работи непрекуснато
така че ...
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: абе гедах едни теми
Слагаш по широки джанти и гуми и абса няма да се включва и колата ще спира по добре. Много е просто. А на Е34-ка можеш да сложиш доста широки джанти. На моята са 10 j на 255 и не ми опират никъде. Мисля че това е максимумът но е абсолютно достатъчно за по добро спиране535 написа:абе гедах едни теми
как на е34 с 17 ки джанти се слагат дискове и апарати от 850 ка отпред и от 540 ка отзад
ама си мисля за едно идеята на апарата е като стисне и гумите да спрат демек да блокират това е максималния ефект демек ако както си караш натинснеш твоите си спирачки и гумите ти блокират значи спирачките ти са достатъчно ефективни, ако ги смениш с по чки ще имаш просто повече работа на абса ....
при 150 и скачасх на спирачките абса почва да работи непрекуснато
така че ...
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Работата не е само да блокират гумите.Когато се кара здраво по завои особенно при спускане сприрачките загряват и се получава т.нар. фадинг.
Естествено когато диска е с по-голям диаметър или е по-дебел се нагрява по-бавно и колата спира по-добре.
А иначе варианта с по-широките гуми също е добър.
Естествено когато диска е с по-голям диаметър или е по-дебел се нагрява по-бавно и колата спира по-добре.
А иначе варианта с по-широките гуми също е добър.
мдамм това с гумите наистина не го съобразих
мдамм това с гумите наистина не го съобразих
ама никак ...
савсем прави сте с по щироки гуми нещата се променят зверски ...
тогава има яко смисъл
http://www.bmwe34.net/
има за дискоже от 850 ка и спирачни апарати и за задни от 540 ...
ама никак ...
савсем прави сте с по щироки гуми нещата се променят зверски ...
тогава има яко смисъл
http://www.bmwe34.net/
има за дискоже от 850 ка и спирачни апарати и за задни от 540 ...
смяна на дискове
За да не започвам нова тема, реших да продължа тази.
Вече е време да сменям дисковете!!! Четох някъде, че когато се сменят дисковете задължително трябва да се сменят и болтовете. От там където си намерих дискове и накладки нямат болтове.
Въпросът ми е, задължително ли е да сменят болтовете или може и със старите.
Благодаря!
Вече е време да сменям дисковете!!! Четох някъде, че когато се сменят дисковете задължително трябва да се сменят и болтовете. От там където си намерих дискове и накладки нямат болтове.
Въпросът ми е, задължително ли е да сменят болтовете или може и със старите.
Благодаря!
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани