318ТИ не държи обороти първите 10,15сек
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- rangel_9g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 1.10.2007
- Местоположение: Пловдив ,Дълго поле
- Пол: Мъж
- Кара: E39 да се върти
318ТИ не държи обороти първите 10,15сек
От скоро имам компакт м42 мотора с газов изжекцион , но когато пали като че ли върти повече от нормалното и като запали трябва да се подава газ 10,15 сек и след това си държи оборотите без значение дали е топла или студена . това го прави само при паленето след това оборотите са си стабилни.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: 318ТИ не държи обороти първите 10,15сек
Почисти си стъпковия мотор...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- rangel_9g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 1.10.2007
- Местоположение: Пловдив ,Дълго поле
- Пол: Мъж
- Кара: E39 да се върти
Re: 318ТИ не държи обороти първите 10,15сек
трябва ли да сваля горната част на колекторите за да стигна до него
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: 318ТИ не държи обороти първите 10,15сек
rangel_9g написа:трябва ли да сваля горната част на колекторите за да стигна до него
По-принцип да,щото няма да може да отвиеш маркучите му,и ако не го знаеш как стои и какво го крепи.Тъкмо като разглобиш,ще погледнеш дали са ти здрави всички маркучета,било то за въздух или бензин

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани