Два много странни проблема в Е36 ??
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- denises26
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: 728
- Мечтае да кара: Алпина
Два много странни проблема в Е36 ??
Здравейте, направо давам по същество.
1. След като се покара известно време, стартера започва да върти много мудно, първите 2-3 оброта са все едно е паднал акумулатора. Иначе си пали, но е странно, защо го прави само на загряла кола, сутрин върти, като побъркан, като постои малко също.
2. Иззад таблото се чува шум наподобяващ къкрене (да точно къкрене, все едно вариш яйца
). Звука се появява след 50км/час и се усилва с увеличаването на скороста. 
1. След като се покара известно време, стартера започва да върти много мудно, първите 2-3 оброта са все едно е паднал акумулатора. Иначе си пали, но е странно, защо го прави само на загряла кола, сутрин върти, като побъркан, като постои малко също.

2. Иззад таблото се чува шум наподобяващ къкрене (да точно къкрене, все едно вариш яйца


- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Два много странни проблема в Е36 ??
Къкренето идва от не добре обезвъздушена водна система , стартера може да е от хлабави кабелни обувки ,има логика на топло да се отпускат и да се проявява проблема,така също може да е от втулките на стартера.
- marto7067
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 2.09.2011
- Местоположение: София/Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: с волан от М5
- Мечтае да кара: Scott Gambler 730
Re: Два много странни проблема в Е36 ??
Atsalov написа:....,така също може да е от втулките на стартера.
най-вероятно
- denises26
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: 728
- Мечтае да кара: Алпина
Re: Два много странни проблема в Е36 ??
Забравил съм да спомена, че колата е 318тдс, проблема с обезвъздушаването отпада. За втулките ще закарам стартера при един познат да ги смени. По-интересно ми е това къкрене откъде идва?
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Два много странни проблема в Е36 ??
Може ли да поясниш защо отпада?
- denises26
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: 728
- Мечтае да кара: Алпина
Re: Два много странни проблема в Е36 ??
Защото доколкото ми е известно дизела се обезвъздушава сам (специално за тдс говоря), а може би бъркам? Би ли обяснил как да я обезвъздуша в случай, че греша.
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Два много странни проблема в Е36 ??
Прав си. Дизелите се обезвъздушават сами.
- Дидо ди
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 6.02.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е38 3.5 V8
- Мечтае да кара: 328 с колектор от 325
- Детайли за колата: Без задни гърнета
Re: Два много странни проблема в Е36 ??
аз наскоро си купих 318 тдс и забелязах същия проблем с къкренето но се чуваше само като я изгася в загрято састояние...оказа се че нивото на антифриза е спаднало в казанчето и след доливане се оправи
а за трудното въртене на загрят двг. е нормално ако ти е слабичак акомулатора , понеже буталата са по разширени отколкото при студен двг.
а за трудното въртене на загрят двг. е нормално ако ти е слабичак акомулатора , понеже буталата са по разширени отколкото при студен двг.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Два много странни проблема в Е36 ??
"Къкренето" може да идва от липсата на херметичност във водната система ..... Долей антифриз (ако има нужда) и го следи дали се губи ....
За стартера - сваляне и обслужване ... Виж си и акумулатора как е ...
За стартера - сваляне и обслужване ... Виж си и акумулатора как е ...
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Два много странни проблема в Е36 ??
Двигателя работи и вдига температура , през това време капачката на разширителния съд е махната , парното в купето на топло го даваш на по-голяма темп.( демек хубаво да отвори клапаните ) и вентилаторчето като сила на средно положение или по-високо . Това състояние докато ти отвори термостата и да пусне охл. течност по големия кръг демек ще го усетиш като започне да затопля долния мъркуч. Гледаш малкото мъркучле от горната част на радиатора който отива в разширителния съд да " пикае " постоянна струйка антифриз т.е. да не се прекъсва от въздух и чакаш докато го изчисти. Трябва да следиш и за падане нивото на антифриза в казанчето ма не го допълвай много че той постоянно се разширява и не може да се прецени точно та да не напълниш много системата. При тези действия трябва да имаш добре духащо топло парно ( ако естествено другите елементи , клапани , радиаторче , филтъра за купето са в изправност и незапушени ). След като е отворил термостата и малкото мъркучле вади постоянна струйка и при подаване на газ се вижда и фърля по-добре може да се счита че си обезвъздушил системата при което затваряш капачката и оставяш колата да поработи още няколко минути да си вдигне налягане ( съществено важно за добрата циркулация и съответно охлаждане на двигателя ). Хубаво е предницата да не ти е на ниско т.е. разширителния съд да е в най висока точка . И друго тоя двигател е малкото братче на 2.5ТДС и няма загряване на място. Имам предвид че ако чакаш да чуеш перка да се включи или нещо такова няма да се случи - изпробвано многократно на около 30-на градуса външна темп. И да се отвори по-бързо термостата посръчквай я отвреме навреме че наистина дизела бавничко загрява на място да не кажа че без сръчкване няма отваряне тоя термостат. На следващия ден ( т.е на изстинал хубаво двигател ) провери си нивото на антифриза , но както съм описал по-горе не отваряй капачката за щало и нещало или само за проверка за херметичност може лекичко да отвиеш докато чуеш изсъскване ( и пак затягаш) знак че капачката държи налягане иначе смяна с нова ( ама и там има немалко примери за родени насрани тъй че не се учудвай ако и новата е в г..за ами продължаваш с друга). Тоа което си описал ( после видях и другата ти тема ) за отвреме навреме тполо е едно от показанията за недобро обезвъздушаване. Пък за налягането в системата се пробват мъркучите за твърдост ( на загрял мотор ) ама е много относително и няма как коректно да се опише . Иначе капачката отваря клапанчето и предпазно на 1.4бара , затова на нея трябва да е изписано цифрата 140 (така е прието ).
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Два много странни проблема в Е36 ??
Горното мнение е пост на колегата Владобате от една друга тема. Това е начина за обезвъздушаване на ТДС.
- denises26
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: 728
- Мечтае да кара: Алпина
Re: Два много странни проблема в Е36 ??
Благодаря колеги. Ще се заема с обезвъздушаването. Колкото до акумулатора, ще го заредя профилактично пък да видим. 

- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Два много странни проблема в Е36 ??
Това къкрене може и да е от клапите,който при бензинов мотор са отпред в отсека на двг-то,но един вид точно пред таблото.
На дизела незнам пак ли там се намират
На дизела незнам пак ли там се намират




13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани