М57 помпа високо налягане устройство
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- khaled
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: Варна
- Кара: Х5 4.0д
М57 помпа високо налягане устройство
Някой знае ли какво е устройството на комонрейл помпата на дизеловите двигатели? Чудя се дали има някакъв предпазен клапан за ниското налягане вътре, който да байпасира част от горивото и да го праща директно към връщащата линия.
Проблема при мен е, че има голяма утечка на гориво в нея което ми дава грешка 4704 "pre-supply pressure monitoring". Подкачващата помпа дава 7 бара затапена, но като е свързана и дам на контакт не вдига повече 2.9бара и пада до 2, когато колата е натоварена в обороти.
Проблема при мен е, че има голяма утечка на гориво в нея което ми дава грешка 4704 "pre-supply pressure monitoring". Подкачващата помпа дава 7 бара затапена, но като е свързана и дам на контакт не вдига повече 2.9бара и пада до 2, когато колата е натоварена в обороти.
- BMW_M42
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 14.06.2012
- Местоположение: ///БУРГАС
- Пол: Мъж
- Кара: Е 36
- Мечтае да кара: заварениа диф на заварена гас
Re: М57 помпа високо налягане устройство
баи гугал рече
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=2435509
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f18/4704-pre-supply-pressure-monitoring-330d-m57-184bhp-t123298/
http://92.247.8.69/forums/viewtopic.php?p=2675202&sid=d35ef08d0a4fc5473f3023fcd07d1bbe
http://92.247.8.69/forums/viewtopic.php?p=2675202&sid=d35ef08d0a4fc5473f3023fcd07d1bbe
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=2435509
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f18/4704-pre-supply-pressure-monitoring-330d-m57-184bhp-t123298/
http://92.247.8.69/forums/viewtopic.php?p=2675202&sid=d35ef08d0a4fc5473f3023fcd07d1bbe
http://92.247.8.69/forums/viewtopic.php?p=2675202&sid=d35ef08d0a4fc5473f3023fcd07d1bbe
Кръвта е най-важното гориво! Инициатива на BMW Клуб България
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: М57 помпа високо налягане устройство
Има клапан-ограничител на налягането. Аз го смених, че беше протекъл. Но този клапан, доколкото знам, пуска нафта обратно през кръга на излишното гориво, когато налягането стане по-високо от 3 бара. При теб като гледам, както и колегата те е насочил, най-вероятно проблемът е в помпата под шофьорската седалка!
Ако ти забива колата на определени обороти или чат-пат не ще да пали, за помпа си. Иначе клапанчето се намира на маркуча след горивния филтър, преди помпата има разклонение с трипътник и се вижда , едно малко е, колкото монета от лев някъде.
Ако ти забива колата на определени обороти или чат-пат не ще да пали, за помпа си. Иначе клапанчето се намира на маркуча след горивния филтър, преди помпата има разклонение с трипътник и се вижда , едно малко е, колкото монета от лев някъде.
- khaled
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: Варна
- Кара: Х5 4.0д
Re: М57 помпа високо налягане устройство
Аз този клапан го извадих и проверих, отваря чак на 3.5 бара. Помпата държи 2.7 бара(мерено с манометър, 3.7 по INPA) в системата, а ако я затапя вдига до 7 бара. Затова си правя извода, че налягането се разтоварва някъде през комон-рейл помпата. Това е като дам на контакт за да не вкарвам и други неизвестни. Ако комон-рейл помпата няма утечки означава, че трябва да видя налягане от 4.5 бара на INPA-та като дам на контакт т.е. излишното гориво се разтоварва през този клапан за който става дума.
Нещо не открих по форумите някой да е описал колко му показва ИНПА-та за pre-supply pressure, като е на контакт.
Нещо не открих по форумите някой да е описал колко му показва ИНПА-та за pre-supply pressure, като е на контакт.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: М57 помпа високо налягане устройство
Ето един клип, колега, дано ти свърши работа: http://www.youtube.com/watch?v=ua8J_XTt2o8
- khaled
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: Варна
- Кара: Х5 4.0д
Re: М57 помпа високо налягане устройство
Това е доба идея да видя нормални показания в инпа. Интересно,че при тези данни комон-рейла е с около 50бара по-високо, но много играе.
Аз мога да си поставя въпроса по елементарно,дано някой да има възможност да провери:
Нормално ли е като духна през подаващия маркуч на комон-рейл помпата въздуха да излиза директно без през връщащата линия?
Аз мога да си поставя въпроса по елементарно,дано някой да има възможност да провери:
Нормално ли е като духна през подаващия маркуч на комон-рейл помпата въздуха да излиза директно без през връщащата линия?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: М57 помпа високо налягане устройство
Сега като погледнах, нормално е на манометър да дава една цяла единица по-малко-при стойностите на инпа трябва да вадиш единица, понеже атмосферното налягане в системите на колата е константа и е 1000 mbar. За въздуха не знам, но ако е помпата ще има и други признаци-ти не си споделил за такива??
- khaled
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: Варна
- Кара: Х5 4.0д
Re: М57 помпа високо налягане устройство
То май само ние с теб си гадаем тука за горивната система. Аз и по чуждите форуми нищо особено не открих. Най-вероятно ще се окаже помпата, но ако дам 400лв и се окаже нещо друго ще е кофти.
Моята теория е, че горивото свободно си циркулира през помпата за високото и има само някакъв дросел на изхода, който да държи налягането. И подкачващата помпа като почне да сдава багажа не и стига дебита да държи това налягане над 4 бара. А този клапан след филтъра ще е само за безопасност ако се запуши дросела.
Моята теория е, че горивото свободно си циркулира през помпата за високото и има само някакъв дросел на изхода, който да държи налягането. И подкачващата помпа като почне да сдава багажа не и стига дебита да държи това налягане над 4 бара. А този клапан след филтъра ще е само за безопасност ако се запуши дросела.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: М57 помпа високо налягане устройство
Аз доколкото знам, помпата под шофьора прави постоянно предналягане, след което горивото минава през комън-рейл помпата, която прави налягането много по-високо. Това налягане се поддържа почти постоянно в рейла, а горивото се дозира спаред инфото от педала на газта, данни от дебитомер и MAP сензор, след което се подава сигнал към турбото за необходимия надув.
При теб има ли някакви проблеми с колата или само е записала грешка? И пробвал ли си да гледаш помпата на живи данни?
При теб има ли някакви проблеми с колата или само е записала грешка? И пробвал ли си да гледаш помпата на живи данни?
- khaled
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: Варна
- Кара: Х5 4.0д
Re: М57 помпа високо налягане устройство
Той принципа е такъв, но мен ме интересува какво става точно преди ниското да стане високо в тая помпа.
Симптомите при мен са грешката и чуството,че колата не дърпа много добре като наближи 4000оборота.
Симптомите при мен са грешката и чуството,че колата не дърпа много добре като наближи 4000оборота.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: М57 помпа високо налягане устройство
На едно приятелче за проба взехме от една морга работеща помпа, оказа се, че тя е причината и после той реши да си вземе нова. Ако имаш някой познат, вземи за проба, иначе 400 пари са риск, но мисля, че и при теб причината е в помпатал А за устройството й не мога да кажа нищо.... 

- A-style
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: М57 помпа високо налягане устройство
При мен ситуацията е - изписва грешка подкачващата помпа ! Симптоми има лагване между 1600-1900 оборота и когато е студена колата или след голям престой (5-6) часа , като я изпомпам над 3500 оборота на първа предавка и заглъхне за 3-4 сек(натискаш газта ,обаче никакъв ефект) и после се оправя(чак променя работата на двигателя през това заглъхване) ...
Подкачващата помпа я пробвахме от лаптопа да включваме и изключваме и сякаш си работи както трябва (има го това шумене под седалката)
Някъде четох , че ако при пълен резервоар го няма това лагване, значи е подкачващата помпа, обаче при мен и при пълен резервоар пак си ги прави тея мизериии и съм склонен да приема ,че нее от подкачващата помпа, анещо др !НО какво
Подкачващата помпа я пробвахме от лаптопа да включваме и изключваме и сякаш си работи както трябва (има го това шумене под седалката)
Някъде четох , че ако при пълен резервоар го няма това лагване, значи е подкачващата помпа, обаче при мен и при пълен резервоар пак си ги прави тея мизериии и съм склонен да приема ,че нее от подкачващата помпа, анещо др !НО какво

- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: М57 помпа високо налягане устройство
Гледай помпата на живи данни - налягането не трябва да пада под 3 бара, защото тогава колата забива и не се оправя, докато не пуснеш педала на газта. А за да работи нормално, в смисъл без кратки лагове при ускорение, трябва налягането да е над 3.5 бара... 

- Методи_Методиев
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 1.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D M sport
- Мечтае да кара: много безавариини километри
Re: М57 помпа високо налягане устройство
Привет,
за да не отварям нова тема ще питам тук (надявам се колегата няма против).
Подкачващата помпа (pre supply pump) не спира да се качва като съм на контакт, преди време работеше за кратко и спираше. Къде може да е проблема?
Прецака ми се кабела за диагностика и нищо не мога да видя на този етап.
за да не отварям нова тема ще питам тук (надявам се колегата няма против).
Подкачващата помпа (pre supply pump) не спира да се качва като съм на контакт, преди време работеше за кратко и спираше. Къде може да е проблема?
Прецака ми се кабела за диагностика и нищо не мога да видя на този етап.
- stsenkov
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 10.03.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E53 3.0d 218ps
Re: М57 помпа високо налягане устройство
Методи_Методиев написа:Привет,
за да не отварям нова тема ще питам тук (надявам се колегата няма против).
Подкачващата помпа (pre supply pump) не спира да се качва като съм на контакт, преди време работеше за кратко и спираше. Къде може да е проблема?
Прецака ми се кабела за диагностика и нищо не мога да видя на този етап.
Колега, отстрани ли проблема? Какво се оказа?
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани