ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Благодарско колега
Май ще се окаже наистина залепено с някакво лепило, или силокон.

Никой не мое ма връне на селу!
- oL1pS
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 30.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Пешеходец съм малко ас
- Мечтае да кара: VW 5 / 530D
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Добро утро на всички
))
Поразгледах форума и се интересувам за 323i... но не мога да намеря всичко...
от няколко дена на сам съм метнал окото на: http://www.cars.bg/c351116 , външно има забележки , но те се оправят... От вътре изглежда добре за годините си...
Интересуваме ме следното: за тази кола , нормално ли е да е такава цената?! 2.500 иска собственика, а и споделя още без да съм го питал за коментар на цената - значи ще сваля още!? или просто иска да се отърве от нея...
Към обслужване как стоят нещата...
Дали се носи лоша слава на този мотор (Абсолютно начинаещ съм... никога не се интересувал от BMW, първата ми кола беше Opel Astra 75hp - и беше слаба... и за това я мъчех нон стоп..)
Но просто не знам дали да скокна на този мотор 170 коня са доста за мен... данъка е 207 лв.. обслужването - НЕ знам все още как е но и него може да споделите как е :S , но поне нищо друго от към вървеж ще ми трябват.... , главно ще се ползва за града колата от нас до работа.. от там до университета и за разходки.
Също така обмислям вариант и за 320i 150 hp.
Просто се нуждая от вашето мнение, все пак познавате колите си.. , а и колите на вашите колеги...
БЛАГОДАРЯ!! предварително

Поразгледах форума и се интересувам за 323i... но не мога да намеря всичко...
от няколко дена на сам съм метнал окото на: http://www.cars.bg/c351116 , външно има забележки , но те се оправят... От вътре изглежда добре за годините си...
Интересуваме ме следното: за тази кола , нормално ли е да е такава цената?! 2.500 иска собственика, а и споделя още без да съм го питал за коментар на цената - значи ще сваля още!? или просто иска да се отърве от нея...
Към обслужване как стоят нещата...
Дали се носи лоша слава на този мотор (Абсолютно начинаещ съм... никога не се интересувал от BMW, първата ми кола беше Opel Astra 75hp - и беше слаба... и за това я мъчех нон стоп..)
Но просто не знам дали да скокна на този мотор 170 коня са доста за мен... данъка е 207 лв.. обслужването - НЕ знам все още как е но и него може да споделите как е :S , но поне нищо друго от към вървеж ще ми трябват.... , главно ще се ползва за града колата от нас до работа.. от там до университета и за разходки.
Също така обмислям вариант и за 320i 150 hp.
Просто се нуждая от вашето мнение, все пак познавате колите си.. , а и колите на вашите колеги...
БЛАГОДАРЯ!! предварително

Nothing is eternal.
///MPower <3
///MPower <3
- BavarianPower
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 4.08.2013
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги! Имам няколко въпроса.
Преди има-няма 2 седмици си купих една 318-ка tds Компакт 90коня-чипосан, но не знам точно колко са 110 или 113. Както и да е де. Та като сменям на втора и като подам малко повече и отзад прави облак. Явно не изгаря добре нафтата и все си мисля, че като са я чипосали колата, нещо много са надули мотора. Възможно ли е да е от това и ако се върнат заводските настройки или се дооправи чипа, ще спре ли да прави димни завеси?
И другото кеото е, че за 2 седмици съм сложил дизел за 95лв, което са 35 литра за приблизително 450-500 км. Изминал съм 240км, а лампичката ми за резерва свети. Според изчисленията ми колата гори около 11-12литра градско. Възможно ли е толкова много да се е качил разхода от едно чипосване?
Благодаря предварително!
Преди има-няма 2 седмици си купих една 318-ка tds Компакт 90коня-чипосан, но не знам точно колко са 110 или 113. Както и да е де. Та като сменям на втора и като подам малко повече и отзад прави облак. Явно не изгаря добре нафтата и все си мисля, че като са я чипосали колата, нещо много са надули мотора. Възможно ли е да е от това и ако се върнат заводските настройки или се дооправи чипа, ще спре ли да прави димни завеси?
И другото кеото е, че за 2 седмици съм сложил дизел за 95лв, което са 35 литра за приблизително 450-500 км. Изминал съм 240км, а лампичката ми за резерва свети. Според изчисленията ми колата гори около 11-12литра градско. Възможно ли е толкова много да се е качил разхода от едно чипосване?
Благодаря предварително!
- edimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Първо тея огледала направо ми бъркат в здравето
За поддръжката ако сравняваш с Опел Астра 75 коня моно, ще ти се види висока. Иначе пълно е с цени в нета за Е36, както и във форума раздел > viewforum.php?f=63 има доста нови части и може да се ориентираш. Да не забравяме щом ще ти е ежадневка очаквай разхода градско 13-15л зависи от карането. Иначе отиваш и гледаш на място, ако може колата се качва на стенд/канал и се проверяват стандартните неща, ако е здрава взимаш. Иначе цената изглежда ниска, това което се вижда от снимките е лошите гуми и забележките по боята, но е доста възможно и да има по сериозни проблеми.

- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги,
масло за отворен диф на компакт може ли да ми предложите?
масло за отворен диф на компакт може ли да ми предложите?
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Хърка ми нещо около 1200 оборота М43 е мотора. Преди беше изчезнало сега пак се появи. Да кажа, че имам проблем с притрисане на съединителя като потеглям, но това хъркане ме изнервя. Хъркането е подобно като проблемен бендикс на стартер като залепе.
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
BavarianPower написа:Здравейте колеги! Имам няколко въпроса.
Преди има-няма 2 седмици си купих една 318-ка tds Компакт 90коня-чипосан, но не знам точно колко са 110 или 113. Както и да е де. Та като сменям на втора и като подам малко повече и отзад прави облак. Явно не изгаря добре нафтата и все си мисля, че като са я чипосали колата, нещо много са надули мотора. Възможно ли е да е от това и ако се върнат заводските настройки или се дооправи чипа, ще спре ли да прави димни завеси?
И другото кеото е, че за 2 седмици съм сложил дизел за 95лв, което са 35 литра за приблизително 450-500 км. Изминал съм 240км, а лампичката ми за резерва свети. Според изчисленията ми колата гори около 11-12литра градско. Възможно ли е толкова много да се е качил разхода от едно чипосване?
Благодаря предварително!
Здрасти и добре дошъл, колкото до облаците отзад ако са черни не се притеснявай, виж ако пушека е бял или синкав вече може да търсиш проблеми по мотора. Мненията от сорта на "щом дизела пуши черно отзад значи е заминал" за мен са напълно грешни. След надуването няма как да не пуши, все пак му вкарваш повече гориво. Моята е седан със същия мотор + чип и дори на около 2000-2500оборота си пуши черно. Катализатора как е или и той е свален? Карах една дизелова Вектра на времето (сега я кара баща ми) без никакви доработки по мотора и като свалих катализатора започна и тя да пропушва отзад като види зор.
Колкото до разхода, ти си минал 240км. и ти е светнала резервата, така ли? Доколкото знам тя е 10 литра (нека колегите да ме поправят ако греша), което означава, че до момента ти е давала разход около 10. Предполагам, че като всеки от нас доста я настъпваш по пътищата докато ти мине кефа. Моята също първия ден ми даде такъв разход с душманско каране и след това като вече й се нарадвах свали разхода на около 7. Също така около колата когато спреш и слезеш мирише ли на нафта?
oL1pS написа:Добро утро на всички))
Поразгледах форума и се интересувам за 323i... но не мога да намеря всичко...
от няколко дена на сам съм метнал окото на: http://www.cars.bg/c351116 , външно има забележки , но те се оправят... От вътре изглежда добре за годините си...
Интересуваме ме следното: за тази кола , нормално ли е да е такава цената?! 2.500 иска собственика, а и споделя още без да съм го питал за коментар на цената - значи ще сваля още!? или просто иска да се отърве от нея...
Към обслужване как стоят нещата...
Дали се носи лоша слава на този мотор (Абсолютно начинаещ съм... никога не се интересувал от BMW, първата ми кола беше Opel Astra 75hp - и беше слаба... и за това я мъчех нон стоп..)
Но просто не знам дали да скокна на този мотор 170 коня са доста за мен... данъка е 207 лв.. обслужването - НЕ знам все още как е но и него може да споделите как е :S , но поне нищо друго от към вървеж ще ми трябват.... , главно ще се ползва за града колата от нас до работа.. от там до университета и за разходки.
Също така обмислям вариант и за 320i 150 hp.
Просто се нуждая от вашето мнение, все пак познавате колите си.. , а и колите на вашите колеги...
БЛАГОДАРЯ!! предварително
Както каза колегата по-горе с тоя мотор на тая цена и с този люпещ се лак и ръждата по багажника е страшен уникат...
Иначе и аз минах от Опел на БМВ и цените не са кой знае колко фрапиращи, има и по-скъпи неща но има и по-евтини. Прав си, че конете са си доста повече от на Опел-а и според мен по-добре се огледай за някоя по-запазена 320-ка (щом ще караш само в града аз лично бих ти препоръчал 318is, разхода е по-нисък a ускорението по светофарите е почти като на 320-ка) около тези пари, че тази не вдъхва много голямо доверие.
- lancerpor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колата ми изпушва страно, само като я карам извънградско... След като определено време съм се пускал на по инерция на скорост и след като подам газ след това и вади един облак дим. Като я настъпвам при изпреварване или нещо такова не се забелязва. М52В20 е мотора, с газов инжекцион, на 10 000км губи по около литър масло
Нещо притеснително ли е? И ако си понагаря масло, за сегменти ли е?


- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
M50B20 Ванос на бензин се държи странно - при подаване на газ сякъш забива муцуна в първите секунди след което си набира както трябва. На газ отсъства проблема. Идеи? Мислех, че няма бензин и от лашкането прекъсва подаването от помпата, но след зареждане пак не се оправя.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- BavarianPower
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 4.08.2013
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
raptorxbg написа:Здрасти и добре дошъл, колкото до облаците отзад ако са черни не се притеснявай, виж ако пушека е бял или синкав вече може да търсиш проблеми по мотора. Мненията от сорта на "щом дизела пуши черно отзад значи е заминал" за мен са напълно грешни. След надуването няма как да не пуши, все пак му вкарваш повече гориво. Моята е седан със същия мотор + чип и дори на около 2000-2500оборота си пуши черно. Катализатора как е или и той е свален? Карах една дизелова Вектра на времето (сега я кара баща ми) без никакви доработки по мотора и като свалих катализатора започна и тя да пропушва отзад като види зор.
Колкото до разхода, ти си минал 240км. и ти е светнала резервата, така ли? Доколкото знам тя е 10 литра (нека колегите да ме поправят ако греша), което означава, че до момента ти е давала разход около 10. Предполагам, че като всеки от нас доста я настъпваш по пътищата докато ти мине кефа. Моята също първия ден ми даде такъв разход с душманско каране и след това като вече й се нарадвах свали разхода на около 7. Също така около колата когато спреш и слезеш мирише ли на нафта?
Облаците са черни. Катализаторът е махнат, както и средното гърне. Когато сляза от колата не мирише на нафта(поне моите сетива не усещат мирис на нафта). Облакът който прави отзад е адски голям, не знам за тези 2 седмици колко човека са ме напсували вече по пътищата. Лампата светна още преди 40-50км. което е страшно много като разход.
Та ако се върнат заводските настройки, ще спре ли да пуши и ще се смъкне ли разхода или ако се сложи катализатор или средно гърне? Ти как би постъпил?
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги търся решение на проблема си из форума от 2 седмици изчетох сумати теми но не открих така търсеното решение.Колата е е36 316 купе,като започна да свалям десния прозорец се сваля до някъде и излиза от пластмасовите водачи. Какво ли не правих водачите сменявах,сумати работи опитвах общо взето всичко което съм прочел тук там и всичко което са подсказвали приятели но проблема си седи славя се 3-4 пръста няма проблем тръгна ли да го свалям повече и излиза дайте някаква идея какво друго да опитам :?
- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Питах те дали ти мирише на нафта, понеже се чудех дали нямаш някой скъсан маркуч за обратната нафта и тя просто да си изтича по пътя.
Колкото до катализатора предполагам, че пушенето ще се намали, но пък ако е много запушен колата ще започне да върви по-лошо и разхода ще се вдигне, което означава, че ще трябва да си вземеш чисто нов, а той е прекалено скъп и просто не си заслужава (още повече при положение, че келешите се научиха да ги свалят през нощта от колите).
Аз бих сменил въздушния и горивния филтър (ако не си) и бих сипал нафта в колата да кажем около 10-15 литра (колкото стрелката да стигне до първото деление) и след това бих карал 100км. по лекичко, като да превключвам скоростите на 2000 максимум 2500 оборота и така да засечеш отново разхода (то вярно, че е най-добре да го напълниш догоре с нафта ама това са си доста пари) и след това ако отново смяташ, че е прекалено голям отиди в някой сервиз, обясни им какво си сменял до сега и нека да я погледнат. Колкото до връщането на заводските настройки ако има кой да ти го направи за без пари пробвай, но тогава вървежа няма да ти хареса. Също така може да намериш кой е слагал чипа първия път и да ходиш да разговаряш с него какво е променял по колата и т.н.
Даже бих ти препоръчал да се свържеш с колегата Пресиян Василев и да го помолиш за съвет и ако си близо до Габрово да се разходиш до неговия сервиз, не го познавам лично понеже ми е далече но съм го питал през форумите за съвети и винаги ми е помагал, а и доста хора са останали доволни от него.
Колкото до катализатора предполагам, че пушенето ще се намали, но пък ако е много запушен колата ще започне да върви по-лошо и разхода ще се вдигне, което означава, че ще трябва да си вземеш чисто нов, а той е прекалено скъп и просто не си заслужава (още повече при положение, че келешите се научиха да ги свалят през нощта от колите).
Аз бих сменил въздушния и горивния филтър (ако не си) и бих сипал нафта в колата да кажем около 10-15 литра (колкото стрелката да стигне до първото деление) и след това бих карал 100км. по лекичко, като да превключвам скоростите на 2000 максимум 2500 оборота и така да засечеш отново разхода (то вярно, че е най-добре да го напълниш догоре с нафта ама това са си доста пари) и след това ако отново смяташ, че е прекалено голям отиди в някой сервиз, обясни им какво си сменял до сега и нека да я погледнат. Колкото до връщането на заводските настройки ако има кой да ти го направи за без пари пробвай, но тогава вървежа няма да ти хареса. Също така може да намериш кой е слагал чипа първия път и да ходиш да разговаряш с него какво е променял по колата и т.н.
Даже бих ти препоръчал да се свържеш с колегата Пресиян Василев и да го помолиш за съвет и ако си близо до Габрово да се разходиш до неговия сервиз, не го познавам лично понеже ми е далече но съм го питал през форумите за съвети и винаги ми е помагал, а и доста хора са останали доволни от него.
Последна промяна raptorxbg на 06 Авг 2013, 16:46, променена общо 2 пъти
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Hopeto написа:Здравейте колеги търся решение на проблема си из форума от 2 седмици изчетох сумати теми но не открих така търсеното решение.Колата е е36 316 купе,като започна да свалям десния прозорец се сваля до някъде и излиза от пластмасовите водачи. Какво ли не правих водачите сменявах,сумати работи опитвах общо взето всичко което съм прочел тук там и всичко което са подсказвали приятели но проблема си седи славя се 3-4 пръста няма проблем тръгна ли да го свалям повече и излиза дайте някаква идея какво друго да опитам :?
Извинявай, но точно на този проблем с водачите да не си открил проблем не е сериозно

Never mistake motion for action...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Leon написа:Hopeto написа:Здравейте колеги търся решение на проблема си из форума от 2 седмици изчетох сумати теми но не открих така търсеното решение.Колата е е36 316 купе,като започна да свалям десния прозорец се сваля до някъде и излиза от пластмасовите водачи. Какво ли не правих водачите сменявах,сумати работи опитвах общо взето всичко което съм прочел тук там и всичко което са подсказвали приятели но проблема си седи славя се 3-4 пръста няма проблем тръгна ли да го свалям повече и излиза дайте някаква идея какво друго да опитам :?
Извинявай, но точно на този проблем с водачите да не си открил проблем не е сериозноСменят се и си караш.
Това го пробвах със смяната ама не се получи
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Сменя се ножицата ,понеже се цепят там като е най-голямо напрежението. Като свалиш кората и като видгнеш и свалиш прозореца ще видиш къде се сгъва.. Всъщност може и да се завари ,пак не е проблем - моята се сваляше с по 3 см и като свалих кората ... 


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани