Отново глава

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 15.11.2012
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E68
Детайли за колата: може би 1.9 TDI

Отново глава

Мнение от grobar_partizan » 01 Авг 2013, 4:27

Здравейте колеги. Карам 520 i, 1994. Преди два месеца му смених главата на петака, защото беше спукана. Новата я раздух, шлайфах, беше редовна. Преди два дни обаче се случи нещо и се много си мисля, че пак съм спукал главата.
Прибирах се от работа, и на 100 метра от нас започна да ми вдига температура, започна да пуши под капака и щом отворих видях, че горния маркуч на радиатора се е извадил. Опитах се да го сложа, но не успях. Загасих колата, защото се шашнах вече. Сложих маркуча, чаках го няколко часа да изстине напълно, налях му антифриз, но не успях да го обезвъздуша. При подаване на газ не изкарваше никаква течност от клапата за обезвъздушаване. Пробвах на затворена и отворена капачка на радиатора, но нищо не се получи. Тръгнах да покарам, но за точно 4-5 км. стрелката почва да вдига над 90 градуса, надува маркуча и няма сваляне.
Та въпросът ми е - възможно ли е, след като маркуча беше изваден, да не е показвала реални градуси?
Преди със старата глава като тръгнеше да ми грее отварях клапата за обезвъздушаване и щом свали налягането, всичко се нормализираше, защо сега не е така?
Възможно ли е водната помпа да е заминала? А впрочем е нова, сменена е и тя преди два месеца.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Отново глава

Мнение от Dirty M5 driveR » 02 Авг 2013, 9:31

Остави колата да изстине, сложи маркуча. Спри колата с предницата нависоко, отвори пробката и капачката и наливай течност (пусни парното на макс. топло). Изчакай от от отвора за обезвъздушаване на почнат да излизат балончета, респективно доливай течност докато започне да излиза само чиста такава от отвора. Затвори си пробката, ако имаш спринцовка изтегли малко от казанчето, защото ще е пълно до горе и отивай да караш. Ако всичко по охладителната система е ок не трябва да има ядове. Нещо друго сменял ли си освен глава и помпа? Термостат, виско? Течност губи ли?

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 15.11.2012
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E68
Детайли за колата: може би 1.9 TDI

Re: Отново глава

Мнение от grobar_partizan » 02 Авг 2013, 12:46

Термостата също е нов, виско не съм сменял. Течност не губеше, но от онзи ден явно бая е изтекло, събра ми днес над 3 литра вода.

русата мафия!
Аватар
Мнения: 874
Регистриран на: 12.02.2009
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Отново глава

Мнение от Ronka » 02 Авг 2013, 12:53

Aз не видях да е сменял помпа, термостата нов ли е? Радиатора ти малък ли е?
Тая кола и трябва поне 1 ч обезвъздушаване.
ИзображениеIs...

Много като тебе вече плакаха ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 21.05.2011
Местоположение: г.Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E39 520 TU 1999г.
Мечтае да кара: BMW М 5

Re: Отново глава

Мнение от E39 Rider » 02 Авг 2013, 13:46

Ronka написа:Aз не видях да е сменял помпа, термостата нов ли е? Радиатора ти малък ли е?
Тая кола и трябва поне 1 ч обезвъздушаване.

на тая кола и трябва точно това дето е казал колегата Dirty M5 driveRпо негов си начин а за единия час изобщо не съм съгласен.
На студен двигател наливаш течност до горе в радиатора затваряш го правиш парното на макс в червеното палиш да работи мотора като загрее да отвори термостата гасиш пак наливаш течност бавно само че отваряш и винта за обздушаване наливаш бавно докато излезе въздуха и почне само течност затваряш радиатора и вита за обездушаване качваш се и караш докато загрее много добре колата после спираш на работещ двигател отваряш вита за обездушавана може да има още въздух после затваряш и си обездушен перфектно. :yes:
Последна промяна E39 Rider на 02 Авг 2013, 13:54, променена общо 2 пъти
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Отново глава

Мнение от Dirty M5 driveR » 02 Авг 2013, 13:51

И аз мислех, че е нужно повечко време да трае операцията, но явно се дообезвъздушава сама. Правя тая процедура вече 2 пъти и е единствено това, което описвам (което знам от други колеги, а съм гледал и по клипове). После дори не е било нужно да доливам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 21.05.2011
Местоположение: г.Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E39 520 TU 1999г.
Мечтае да кара: BMW М 5

Re: Отново глава

Мнение от E39 Rider » 02 Авг 2013, 13:57

Dirty M5 driveR написа:И аз мислех, че е нужно повечко време да трае операцията, но явно се дообезвъздушава сама. Правя тая процедура вече 2 пъти и е единствено това, което описвам (което знам от други колеги, а съм гледал и по клипове). После дори не е било нужно да доливам.

по принцип иска малко да се покара да се разкара охладителната течнос и ако има малко въздух наистина се обздушава сама но ако има възглавница от въздух как да се обездуши сама неможе . :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Отново глава

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 02 Авг 2013, 14:53

Ronka написа:Aз не видях да е сменял помпа, термостата нов ли е? Радиатора ти малък ли е?
Тая кола и трябва поне 1 ч обезвъздушаване.



a 1 , Поне 3 :) . станала е инфекция , тия коли държат много ако всичко е наред и стрелката мърда когато я няма половината вода или ако системата надува.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Отново глава

Мнение от Jordana » 02 Авг 2013, 23:06

Какво пък толкова - ще се дигне малко компресията още тъман ще бяга повече.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

Re: Отново глава

Мнение от biem_w » 04 Авг 2013, 5:41

ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:
Ronka написа:Aз не видях да е сменял помпа, термостата нов ли е? Радиатора ти малък ли е?
Тая кола и трябва поне 1 ч обезвъздушаване.



a 1 , Поне 3 :) . станала е инфекция , тия коли държат много ако всичко е наред и стрелката мърда когато я няма половината вода или ако системата надува.


ххаахха тва си почти един работен ден бре ... кой ще седи да му бае на тоя мотор. До ся не съм имал проблем с въздух на м50.. само когато забравя да я обезвъздуша,но тогава капачката отпуска налягането и пак съм капитан. А колега не е зле да си провериш радятора.
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook