Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
Модератор: Технически модератори
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
Аз пък бих карал една кола цял живот - не обичам да сменявам машините, но понякога се налага. Честно казано, не мога да разбера някои колеги - купуват си SUV и започват да се оплават от шума, от друсането и твърдото окачване, от липсата на динамика, от тежкия волан, от материалите, от ограничението на скоростта, от теглото... Добре де, вие какво очаквате? "Джип", който да вози като S-класа, да е тапициран с крокодилска кожа, да ускорява като R1, да вдига 300 и да е безшумен? Едва ли има автомобил, който да съчетава всичко това. Аз искам само колата да бъде надеждна - да ме закара докъде искам по всяко време и всякакви условия. Всичко друго е второстепенно за мен. Въпрос на приоритети...
Ами да пожелаем успех на Колегата с продажбата на неговата Х3 и покупката на бензиновата Е90. Дано намери "своята" кола и да я кара без проблеми и с удоволствие ...

Ами да пожелаем успех на Колегата с продажбата на неговата Х3 и покупката на бензиновата Е90. Дано намери "своята" кола и да я кара без проблеми и с удоволствие ...


Excellent! Steven is my name!
Re: Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
goro57 написа:Nukem написа: другото е че наскоро карах една феисова Х5-ца и ми пасна страхотно, Х3-та е пълен боклук като материали, дизаин и пътно поведение и вози като каруца сравнение с Х5!
![]()
На пръв поглед голяма глупост е изречена, но тя си има обяснение-просто се казва „синдром на недостатъчност”,т.е. колегата много рядко сменя возилата и се впечатлява страшно много и прави прибързани заключения. Ако наскоро подкараш совалката „атлантис”, Х5-цата вероятно ще ти вози не като каруца, а като каменотрошачка...
Колегата Nukem е абсолючтно прав, след Х3 като седнеш в Х5 Е70 все едно влизаш в друга автомобилна епоха. Особено материалите в интериора и въобще оформлението не могат да се сравняват. Освен това по мое лично мнение Х5 с 20" дори и спортно окачване вози много по-комфортно от Х3.
Re: Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
Ilko Ivanov написа:LABRISS написа:За материали и дизайн съм съгласен. Но не мога да си представя че ти харесва возията на Х5. Сложи 19' джанти и спортен пакет и усещаш релефа на всяко паве по улицата.А колегите с 20ки направо ги съжалявам. Но поне нямат камъни в бъбреците
Качи се на някой Х5 с въздушно окачване на двата моста и после сподели как е возията
Колега не съм виждал Х5 с въздушно окачване и на двата моста. Специално Е70 има само на задния и няма разлика във возията със и без въздушно на задния мост. По-скоро има разлика ако е с адаптив драйв. Ти за предното Х5 ли говориш?
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
Koliu написа:Колега не съм виждал Х5 с въздушно окачване и на двата моста. Специално Е70 има само на задния и няма разлика във возията със и без въздушно на задния мост. По-скоро има разлика ако е с адаптив драйв. Ти за предното Х5 ли говориш?
Говоря за Е53

- goro57
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 13.03.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
- Детайли за колата: X5 E70 35d 2009 г.
Re: Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
Koliu написа:
Колегата Nukem е абсолючтно прав, след Х3 като седнеш в Х5 Е70 все едно влизаш в друга автомобилна епоха. Особено материалите в интериора и въобще оформлението не могат да се сравняват. Освен това по мое лично мнение Х5 с 20" дори и спортно окачване вози много по-комфортно от Х3.
Първо едно уточнение, че няма абсолютни неща, т.е. относително всеки за себе си е прав и не отричам това право на никого.За друго беше мисълта, не да се спори за качествата на 5-цата и 3-та, което е пълна безмислица.....или „ако си пил вода от един кладенец, никога не плюй в него”... Поради различни обстоятелства съм карал всевъзможни (не лични разбира се) леки автомобили, товарни и тирове с последните възможни екстри, след като слезеш от MAN-а например с въздушно окачване на шаси и отделно на кабината, а след това седнеш в модел s-класа се чувствам като Фред Флинстоун, но никога не бих се присмял на лекия автомобил и да го сравня с „каручка”, за това беше думата...
Още повече, че става дума за един наистина универсален автомобил като Х3, съчетал всичко най-добро на марката...
А връзката м/у „друга автомобилна епоха” , „с 20" дори” и едновремешното ми Трабантче на което слагах гуми от Мотокар,е само една–да погледнем нещата и от към веселата им страна ..



- LABRISS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 22.03.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: 3.0 CSi
Re: Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
Истината е че всеки има различни предпочитания и най-вече различни изисквания от един автомобил.Така че всеки е прав за себе си и да не се бъдем докачливи
Във всяко едно отношение ми допада Х5-цата освен твърдото спортно окачване. Сега господин Иванов ме вкара в нов филм - защо не гледах колата да има такова окачване като я избирах
Бях харесал една но много кусири й намерих и дори не се качих да я пробвам...а трябваше.Е пълно щастие няма но сега няма да спя няколко дена като знам че може и още по-добре.
Едно въпросче към колегите с това окачване - накланя ли се в завоите при бързи завои? Защото обратната страна на твърдото окачване е (относителната тук) стабилност при завои с по-висока скорост.

Във всяко едно отношение ми допада Х5-цата освен твърдото спортно окачване. Сега господин Иванов ме вкара в нов филм - защо не гледах колата да има такова окачване като я избирах


Едно въпросче към колегите с това окачване - накланя ли се в завоите при бързи завои? Защото обратната страна на твърдото окачване е (относителната тук) стабилност при завои с по-висока скорост.
The only thing to FEAR is running put of BEER!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
Така днес имах малко време и се заехме да сменим семеринга на раздатката който течеше, семеринг 53лв, масло 1л 83лв, баси. Иначе семеринга влезе изненадващо лесно, хм, чак се чудя дали ще уплътнява добре, от теча за една година беше загубила към 200мл масло, смених го! Ето няколко снимки, на едната се вижда заварката където миналата година заваряхме ухото на скоростната кутия, като я преглеждах отдолу забелязах леко умасляване до предна дясна полуоска където влиза в дифа трябва да го видя там какъв семеринг е! Иначе забелязах че ги няма всичките кори отпред, сега трябва да си ги набавя!














Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- goro57
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 13.03.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
- Детайли за колата: X5 E70 35d 2009 г.
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
Nukem написа:... Иначе забелязах че ги няма всичките кори отпред, сега трябва да си ги набавя!
Остави корите, алуминиевата плоча под мотора нали я имаш? Че нещо не я виждам на снимките... Сериозно, пише да не се кара колата без нея, била "закоравяваща плоча" (ако си превеждам "stiffening plate" правилно). Лично аз не вярвам тази нещастна 2мм дебела, надупчена алумиева плочка да е толкова решаваща за здравината на купето, но така пише...
Толкова е маслото за раздатката, и аз се чудех какво има в него и мноооооого се изкушавах да й ливна обикновен ATF или синтетика за мотоциклетни 4Т двигатели (не заради икономията, ами просто за експеримента, да видя дали ще върви с него), но ме уплашиха и не посмях да рискувам...
Excellent! Steven is my name!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
"Тая ламарина 2мм" отдолу е съществена... Разхлаби малко болтовете и ще чуеш разни готини звуци и пуканици при маневри напред и назад. Направо се бях scary докато не го открихме проблема. 

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
ооооо е чудя се къде е избегала тази метална кора баси, то на мен ми липсва и разпанката над двигателя явно ще си взимам и нея, общо взето като лего още година и ще я сглобя тази кола!
Много интересно как тази тънка кора ще причинява тази пукания за който говори колегата!

Много интересно как тази тънка кора ще причинява тази пукания за който говори колегата!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
ICE написа:"Тая ламарина 2мм" отдолу е съществена... Разхлаби малко болтовете и ще чуеш разни готини звуци и пуканици при маневри напред и назад. Направо се бях scary докато не го открихме проблема.
Не съм пробвал това, но е напълно възможно... Ето я самата плоча, снимал съм я на мястото й, без другите кори пред и зад нея:

И ето какво пише на плочата:

Наистина изглежда невероятно една алуминиева плоча да има такова значение за коравината на купето, но ето... Щом са сложили специално на плочата този надпис - значи е имало защо. Не бих се учудил, ако проблемът с някакво каре на предната полуоска (който описваше в началото) в крайна сметка се дължи именно на липсата на тази нещастна плоча... Вече си мисля, че при тези коли ВСИЧКО е възможно, дори и най-странните и нелогични неща. Май е най-добре просто да не се пипа нищо по тях, само да се карат докато вървят и това е... Всякакво ТНТМ (по-младите сигурно не знаят какво значи съкращението...) рано или късно ти излиза през носа. Няма как да излезеш по-хитър от немските инженери, признавам си...
Excellent! Steven is my name!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
Леле знаеш ли, че може и да си прав за карето и полуоската, защото я гледахме не е усукана не е логично да я чупи, тя разликата беше някакви си мм-ри при чашката на карето, може и да се усуква леко при условие че я няма кората а още повече и разпънката като и нея я няма, ще се погрижа в скоро време тези две неща да ги набавя!
Мерси за снимките и за помощта като цяло колеги!
Мерси за снимките и за помощта като цяло колеги!

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
Благодаря на Borymeckata за диска за навигацията, за съжаление пак не тръгна, пише че няма диск в двд-то, явно ще трябва да търся друго двд!

Иначе днес след работа ми остана малко време и смених осветлението в колата с бели диоди, винаги ме е дразнело как свети жълто, пък и тези крушки нагряват страшно, много! За плафона ми се наложи да сваля и стъклото за средния диод, че дупката е много малка, за страничните подбрахме диоди с най-малките основи, за останалите в краката и отзад над дръжките нямаше проблеми, установих че някой изглежда преди е свалял задните плафони и е счупил единия, сега и него трябва да го търся, и се убеждавам че този италянец нищо здраво не е оставил по-тази кола!



Преди:

След:


Иначе днес след работа ми остана малко време и смених осветлението в колата с бели диоди, винаги ме е дразнело как свети жълто, пък и тези крушки нагряват страшно, много! За плафона ми се наложи да сваля и стъклото за средния диод, че дупката е много малка, за страничните подбрахме диоди с най-малките основи, за останалите в краката и отзад над дръжките нямаше проблеми, установих че някой изглежда преди е свалял задните плафони и е счупил единия, сега и него трябва да го търся, и се убеждавам че този италянец нищо здраво не е оставил по-тази кола!




Преди:

След:

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
Същият надпис (но на английски) ми излиза, пъхам диска и след няколко секунди на дисплея излиза менюто на навигацията - пита за страна (Country ?). За да съм сигурен - изпратих диска от колата (работил ми е без никакъв проблем от миналата година), а аз си записах нов.
Би трябвало да тръгне, освен ако няма някакъв хардуерен проблем (четящото устройство) или ако не бъркаш нещо... Извинявай, но би ли описал стъпка по стъпка какво правиш с навигацията? Все си мисля, че трябва да тръгне. Не може всичко да е изпотрошено по тази кола, все нещо трябва да е останало здраво и работещо...


Excellent! Steven is my name!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани