Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Модератор: Общи модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
zlatko_baretata написа:Абе аз се бях зарекъл да не пиша, ама...
@vld - не знам какво ти става, но не е коректно да изопачаваш нещата да извратена степен. Е30 е изключително здрава кола и при правилната поддръжка, няма никакви ядове с нея. Това, че твоята е дефектирала през ден, не е критерий. Моите са перфектни, без никакви технически проблеми.И бих разчитал на всяка една от тях, за каквато и да е дестинация.
Виж това и после ми обяснявай как се чупели:
http://www.youtube.com/watch?v=gHmMlU8Q-V8
Тук нещо като се видехте пластмасовите фенове в чудо и като започнахте да се чудите какво да си изсмучете от пръстите, започнахте некви свободни режисури и преразкази. Кво ми разправяте приказки под шипковия храст за пластмасите ви, че били надеждни и здрави? Нема такъв смях... добре, че и идея си нямате каква е основната дейност на дилърските сервизи - гаранционна.![]()
Нито са ви по-надеждни пластмасите, нито са по-здрави от Е30, нито по-качествени... вече не се правят такива коли, това ще ви го кажат както и стари, така и млади монтьори.
Единственото е КОМФОРТ. Е тука вече, да, Е30 отстъпва пред пластмасите... Ама кой по-дяволите го интересува КОМФОРТА и ИКОНОМИЯТА като се качва на БМВ???![]()
Ако искам КОМФОРТ ще си взема тъпия мерцедес, ако искам ИКОНОМИЯ ще си взема японска чекия...
Ето къде е истината - БМВ приключиха идентичността си с Е30, след това се превърнаха в един от многото автомобилни производители... и както каза един колега по-напред в темата, причината да са "премиум" марка е синьо-белия пропелер и славата, която им е донесена от "дъртите кочини" и най-вече от Е30.
А пък тоя гурел F30 е една от най-големите изцепки... не можеш даже да му затвориш нормално вратите, трябва да люскаш...![]()
Били надеждни пластмасите... кво беше, айн, цвай, дрън-дрън...
Какво да ми става Камене? Просто съм реалист, аз съм си същия пак си ровя постоянно по колите, давам им газ като за последно всеки път, само, че за това удоволствие плащам по малко и съитветно мие по добре, не бих казал, че ми има нещо, просто тая провокация с тия пластмаси дразни много, все едно в по истинските Е30 демек тройно стопче няма пластмаска?
Ай стига сте писали глупости фен маняк ентусиаст... дрън дрън, едните просто са по реалисти другите си знаят едно и това е.
Култовото Е39 М5 било пластмаса, Е92 М3 и то, е малко прекалявате.
Приказката гроздето е кисело е много на място, ама не вие от 100кладенеца вода ще донесете, че Е30 с М20 е мега добрата кола.
Била е ма преди 25 години.
Докато не произвеждат Е36 с М50


- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
vld написа:zlatko_baretata написа:Абе аз се бях зарекъл да не пиша, ама...
@vld - не знам какво ти става, но не е коректно да изопачаваш нещата да извратена степен. Е30 е изключително здрава кола и при правилната поддръжка, няма никакви ядове с нея. Това, че твоята е дефектирала през ден, не е критерий. Моите са перфектни, без никакви технически проблеми.И бих разчитал на всяка една от тях, за каквато и да е дестинация.
Виж това и после ми обяснявай как се чупели:
http://www.youtube.com/watch?v=gHmMlU8Q-V8
Тук нещо като се видехте пластмасовите фенове в чудо и като започнахте да се чудите какво да си изсмучете от пръстите, започнахте некви свободни режисури и преразкази. Кво ми разправяте приказки под шипковия храст за пластмасите ви, че били надеждни и здрави? Нема такъв смях... добре, че и идея си нямате каква е основната дейност на дилърските сервизи - гаранционна.![]()
Нито са ви по-надеждни пластмасите, нито са по-здрави от Е30, нито по-качествени... вече не се правят такива коли, това ще ви го кажат както и стари, така и млади монтьори.
Единственото е КОМФОРТ. Е тука вече, да, Е30 отстъпва пред пластмасите... Ама кой по-дяволите го интересува КОМФОРТА и ИКОНОМИЯТА като се качва на БМВ???![]()
Ако искам КОМФОРТ ще си взема тъпия мерцедес, ако искам ИКОНОМИЯ ще си взема японска чекия...
Ето къде е истината - БМВ приключиха идентичността си с Е30, след това се превърнаха в един от многото автомобилни производители... и както каза един колега по-напред в темата, причината да са "премиум" марка е синьо-белия пропелер и славата, която им е донесена от "дъртите кочини" и най-вече от Е30.
А пък тоя гурел F30 е една от най-големите изцепки... не можеш даже да му затвориш нормално вратите, трябва да люскаш...![]()
Били надеждни пластмасите... кво беше, айн, цвай, дрън-дрън...
Какво да ми става Камене? Просто съм реалист, аз съм си същия пак си ровя постоянно по колите, давам им газ като за последно всеки път, само, че за това удоволствие плащам по малко и съитветно мие по добре, не бих казал, че ми има нещо, просто тая провокация с тия пластмаси дразни много, все едно в по истинските Е30 демек тройно стопче няма пластмаска?
Ай стига сте писали глупости фен маняк ентусиаст... дрън дрън, едните просто са по реалисти другите си знаят едно и това е.
Култовото Е39 М5 било пластмаса, Е92 М3 и то, е малко прекалявате.
Приказката гроздето е кисело е много на място, ама не вие от 100кладенеца вода ще донесете, че Е30 с М20 е мега добрата кола.
Била е ма преди 25 години.
Докато не произвеждат Е36 с М50
Абе, човек, ти верно много си се променил, откакто те оцветиха в зелено...

Кво Е36 с М50 те гони, та то не може да излезне срещу стоково Е30 325 в добро здраве...

А те помнех като друг... няма значение.
Без да се обиждаш, ама погледни немското мобиле и виж любимата ти пластмаса как върви, после разгледай и Е30-ките и после ми говори кой модел е по-стойностен. А после отвори и Е46-чките и пак ще говорим.

Как вика Яшката, те немците са глупаци да му изкупуват Е30-ките, а Е36-чки ///М и Е46-чки ///М той ги изкупува на килограм, за да ги прави на варели за Калояново и Серес... поне веднъж му прочети внимателно мненията, без да втриваш кълки...

И сега Е46 ///М като си купи някой е ебати героя, а ако го хвана със зеленото комби, ще си помисли че се ударил в бетонен стълб... аре стига вече глупости от вас, че ми писна от "надеждните" ви пластмаси... щот ние Е30-каджиите сигурно ядем доматите с колците и не знаем точно колко са "надеждни"???
Кво се правите на слепи и глухи? Кво се правите на много модерни? Повечето от вас знаят Е46 или Е39 най-много, ама тука са първи писти? Повечето не са се качвали на читава Е30-ка, ама тука са оратори и знаят всичко?
Повечето от вас сънуват мокри сънища за Е46 М3, аз ако поискам утре отивам и си взимам Е92 М3. Ама се хабя тука да ви обяснявам неща, които никога няма да разберете... толкова сте задръстени, та гледате да следвате общото стадно чувство, за да не бъдете "отритнати" от "модерно-разумно-мислещите"...

Кво било важно - КЛИМАТИКА. Оли, оли, оли, оли... не знаех, че за едно БМВ най-важното е климатика...

Карайте си аклиматизираните, сигурни и "надеждни" пластмаси, женчовци, и оставете истинските коли, на нас - балъците.


- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Вие тия е30-ки как ги преценявате - по права линия ли само? Как завиват, как спират не е от значение. Хора, преобръщате ми представите за това какво търси БМВ фена в една кола. Аз се интересувах как върви по права линия колата като си взех първата преди 3 години. До днес имам съвсем различен поглед върху това какво искам от автомобила. И ме боли фара кой колко бърза кола си е взел. Аз пък се кефя да се уча да карам така, както другите не могат 

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Глезотии са автопилот, парктроник и тем подобни а климата, абс-а и хидравликата са MUST, не сме 83та година. Вчера беше 38 градуса в 4 часа докато бях в колата, ходи седи в задръстването на отворени джамци и се радвай, че караш 30ка. Както казах, който му харесва да си ги кара. Да добре събрани коли са, чисто хардуерно, но са остарели и не са практични, стават за 2ра кола, но БМВ не правят коли за 2ра кола! БМВ правят коли за да се карат всеки ден и да те возят от тука до морето добре. И тия глупости с ненадминатата надеждност моля ти се, мойта от 6 години я карам и не ме е оставила на пътя а е на 18 години. Само, че съм 2рия собственик, не 20ти.
Последна промяна b00st на 30 Юли 2013, 21:14, променена общо 1 път
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Dirty M5 driveR написа:Вие тия е30-ки как ги преценявате - по права линия ли само? Как завиват, как спират не е от значение. Хора, преобръщате ми представите за това какво търси БМВ фена в една кола. Аз се интересувах как върви по права линия колата като си взех първата преди 3 години. До днес имам съвсем различен поглед върху това какво искам от автомобила. И ме боли фара кой колко бърза кола си е взел. Аз пък се кефя да се уча да карам така, както другите не могат
Не е истина, че го написа това... Е30 се ползва най-малко за драг проекти.
Поразгледай малко нетя, ще откриеш освен ДТМ и рали, също и пистови шампионати, а и модерния в УСА ауто-крос...
Не пиши така от прима-виста глупости.

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Качвал съм се , возил съм се в повече от перфектно Е30 - да не кажа едно от най-добре реставрираните в България
Колата изглежда като от витрината на БМВ Велт . М20Б25 върви доста добре (горе-долу колкото моята) , звука е най-доброто нещо в колата - страхотен е . . . Абсолютно всичко друго в нея говори, че е кола от преди 30 години .
ПС: собственика на въпросното Е30 е ГОЛЕМ
- Е30 - малко коне , особено масовите чудовища 318, нютони малко , особено в ниски и средни обороти няма никлй , поведения на пътя - години назад от Е36 , особено пък Е46 , спирачки - няма смисъл да говорим .
Сега че има Е30ки на които само фаровете им са останали от Е30 е друг върпос . И ква е тая странна мания маниаците на Е30 да плюват Е36 . Все едно мен като ме кефи Е46/Е38 , че е със класически черти , да плювам Е90 че загубило индивидуалност - е ок , ама поведение и особено двигатели си е с класи отгоре .

ПС: собственика на въпросното Е30 е ГОЛЕМ

Превърнахте тоя форум в БГ Мама, най-важни са ви глезотийките, никой вече не говори за коне, нютони, поведение на пътя и т.н., за каквото всъщност трябва да се говори за едно истинско БМВ.
- Е30 - малко коне , особено масовите чудовища 318, нютони малко , особено в ниски и средни обороти няма никлй , поведения на пътя - години назад от Е36 , особено пък Е46 , спирачки - няма смисъл да говорим .
Сега че има Е30ки на които само фаровете им са останали от Е30 е друг върпос . И ква е тая странна мания маниаците на Е30 да плюват Е36 . Все едно мен като ме кефи Е46/Е38 , че е със класически черти , да плювам Е90 че загубило индивидуалност - е ок , ама поведение и особено двигатели си е с класи отгоре .
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Не пиша от прима виста глупости, а гледам как във всеки си пост казваш колко велико-бърз е М20
Никой не каза колко по-добре спират новите БМВ-та, колко по-добре седят и завиват. Вика му се еволюция на това и не можете да го отричате вечно. Няма го усещането, за което говорите (което и аз споменах по-рано в темата), но това не променя фактите. е30 е била в ДТМ едно време, сега е е92 и е 1000 пъти по-бърза. Всичко еволюира. За щастие има запазени стари модели и които иска ги кара и им се наслаждава. И аз боготворя е34, ама с едни парички няма да се поколебая да скоча в е60. Други пък не биха го направили. То затова всеки човек е различен и не виждам въобще причина да съществува спор.

Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
някои от писалите в тая тема не могат да проумеят как е възможно хората да очакват от евридейката си да притежава поне минимално количество екстри
за същите тези явно е достатъчно да се потят пред гледката на сцепеното на две табло и това ги докарва до екстаз...
подозирам, че дори наличието на ел. стъкла им идва в повече...вероятно заради пластмасата по копчетата...

за същите тези явно е достатъчно да се потят пред гледката на сцепеното на две табло и това ги докарва до екстаз...
подозирам, че дори наличието на ел. стъкла им идва в повече...вероятно заради пластмасата по копчетата...

Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Добре де Златко, как точно им излизаш и сипваш с големия черпак с зеленото комби Е30, което всъщност е Е3856 серия
, понеже мотор и скорости примерно от е39 м5 пластмаса, скорости пак от там, диф от е34, к, заден мост пак е34, рейка от е36 кардан от някаква друга пластмаса, маслен радиатор от арджента и спирачки от пунто гт..... Е30 е легендарен автомобил и никой не успорва това, ама толко па упорито да обесняваш, че всичко друго е пластмаса някак си е тъпо, тука сме се събрали хора който споделят уж любов към марката, пък ебати и тъпите спорове..

Всеки луд си има номер ....Казал фичо и се фралил у копривите.............
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
zazomazo написа:някои от писалите в тая тема не могат да проумеят как е възможно хората да очакват от евридейката си да притежава поне минимално количество екстри![]()
за същите тези явно е достатъчно да се потят пред гледката на сцепеното на две табло и това ги докарва до екстаз...
подозирам, че дори наличието на ел. стъкла им идва в повече...вероятно заради пластмасата по копчетата...
Да се чуди човек защо не са станали фенове на Масъл-карите. Там нещата са подобни - гледа се само големия двигател и колата да е възможно най-евтина за крайния купувач, т.е. с възможно най-малко "излишни" екстри.
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Да, климатика прави едно БМВ истинско... или АБС-а, или другите "глезотийки"...
Особено още по-истинско го прави кашкаваленото управление и комфортното окачване...
Заоблените формички и ъгли, дето фащат погледа на пичетата, го правят още по-истинско БМВ, макар че пичетата няма как да го различат от някаква друга марка от същата година, освен по емблемата (а това важи и за собственика в масовия случай)...
То гаргичките обичат лъскавкото...
Другото, което го прави истинско БМВ е стойността му след 5-6 години в ЕКОПАК...
Не, благодаря! Искам си Е30-ската!

Особено още по-истинско го прави кашкаваленото управление и комфортното окачване...

Заоблените формички и ъгли, дето фащат погледа на пичетата, го правят още по-истинско БМВ, макар че пичетата няма как да го различат от някаква друга марка от същата година, освен по емблемата (а това важи и за собственика в масовия случай)...

Другото, което го прави истинско БМВ е стойността му след 5-6 години в ЕКОПАК...

Не, благодаря! Искам си Е30-ската!

Последна промяна zlatko_baretata на 30 Юли 2013, 21:42, променена общо 1 път

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
BMW Power ACM написа:zazomazo написа:някои от писалите в тая тема не могат да проумеят как е възможно хората да очакват от евридейката си да притежава поне минимално количество екстри![]()
за същите тези явно е достатъчно да се потят пред гледката на сцепеното на две табло и това ги докарва до екстаз...
подозирам, че дори наличието на ел. стъкла им идва в повече...вероятно заради пластмасата по копчетата...
Да се чуди човек защо не са станали фенове на Масъл-карите. Там нещата са подобни - гледа се само големия двигател и колата да е възможно най-евтина за крайния купувач, т.е. с възможно най-малко "излишни" екстри.
Ти къде видя голям двигател в Е30

Заоблените формички и ъгли, дето фащат погледа на пичетата, го правят още по-истинско БМВ, макар че пичетата няма как да го различат от някаква друга марка от същата година...
Те и Порше , Астън Мартин и Вайсман са заоблени ама махни ги тия хомо коли - една истинска кола като Ладата ( приятно оформена с теслата ) е най-мъжкарския автомобил

Последна промяна acho.rs на 30 Юли 2013, 21:42, променена общо 1 път
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
acho.rs написа:BMW Power ACM написа:zazomazo написа:някои от писалите в тая тема не могат да проумеят как е възможно хората да очакват от евридейката си да притежава поне минимално количество екстри![]()
за същите тези явно е достатъчно да се потят пред гледката на сцепеното на две табло и това ги докарва до екстаз...
подозирам, че дори наличието на ел. стъкла им идва в повече...вероятно заради пластмасата по копчетата...
Да се чуди човек защо не са станали фенове на Масъл-карите. Там нещата са подобни - гледа се само големия двигател и колата да е възможно най-евтина за крайния купувач, т.е. с възможно най-малко "излишни" екстри.
Ти къде видя голям двигател в Е30
На колко промила си?


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
zlatko_baretata написа:acho.rs написа:BMW Power ACM написа:zazomazo написа:някои от писалите в тая тема не могат да проумеят как е възможно хората да очакват от евридейката си да притежава поне минимално количество екстри![]()
за същите тези явно е достатъчно да се потят пред гледката на сцепеното на две табло и това ги докарва до екстаз...
подозирам, че дори наличието на ел. стъкла им идва в повече...вероятно заради пластмасата по копчетата...
Да се чуди човек защо не са станали фенове на Масъл-карите. Там нещата са подобни - гледа се само големия двигател и колата да е възможно най-евтина за крайния купувач, т.е. с възможно най-малко "излишни" екстри.
Ти къде видя голям двигател в Е30
На колко промила си?
На 2.5 голям двигател ли му викаш

Последна промяна acho.rs на 30 Юли 2013, 21:45, променена общо 1 път
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
acho.rs написа:....
На 2.5 голям двигател ли му викаш
ми на фона на култовия М40 Б16 си е направо Биг Блок


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани