MAP сензор газов инжекцион м50б20
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
MAP сензор газов инжекцион м50б20
Здравейте , колеги
от 3 години карам бмв е36 м50б20 без ванос с газов инжекцион и забелязвам един доста дразнещ проблем и мисля..че това е проблема трези коли да не работят оптимално на газ..
Мап сензора показва на ниски обороти 500 мбара налягане в колектора при нормално състояние трябва да е около 200-300 мбар..намерих теч на въздух от гарнитурите на колектора ...но пак не се оправи и при ряко даване на газ...Мап отива на 1000 мбара, а трябва да е около 600-700 мбар
гледахме на един приятел същия мотор , но с Ванос и всичко е точно има си ваккум в смукателния колектор на ниски обороти 230 мбар и при пълна газ съответно 670 мбар и колата работи отлично
Въпроса ми е ако има някой м50 без ванос да ми каже какви са неговите стойкости на вакуум в колектора и дали проблема е само при мен или е конструктивен недостатък на моторите без ванос...да не би самия ванос да е точно за това да оптимизира работата на мотора при ниски обороти за постигане на добър вакуум и по-добро пълнене в ниски обороти
само да вметна при мен над 2000 оборота си идва вакуум и всичко е ок..
Благодаря Ви
от 3 години карам бмв е36 м50б20 без ванос с газов инжекцион и забелязвам един доста дразнещ проблем и мисля..че това е проблема трези коли да не работят оптимално на газ..
Мап сензора показва на ниски обороти 500 мбара налягане в колектора при нормално състояние трябва да е около 200-300 мбар..намерих теч на въздух от гарнитурите на колектора ...но пак не се оправи и при ряко даване на газ...Мап отива на 1000 мбара, а трябва да е около 600-700 мбар
гледахме на един приятел същия мотор , но с Ванос и всичко е точно има си ваккум в смукателния колектор на ниски обороти 230 мбар и при пълна газ съответно 670 мбар и колата работи отлично
Въпроса ми е ако има някой м50 без ванос да ми каже какви са неговите стойкости на вакуум в колектора и дали проблема е само при мен или е конструктивен недостатък на моторите без ванос...да не би самия ванос да е точно за това да оптимизира работата на мотора при ниски обороти за постигане на добър вакуум и по-добро пълнене в ниски обороти
само да вметна при мен над 2000 оборота си идва вакуум и всичко е ок..
Благодаря Ви
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: MAP сензор газов инжекцион м50б20
Виж О-пръстена, където маркуча от моторчето на празният ход влиза в колектора, често е проблемно 




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: MAP сензор газов инжекцион м50б20
проверил съм го ....даже имах пукнатина на капака на веригата и от там смъчеше въздух и го залепих с течен метал....всички въздуси са оправени и въпреки всичко вакуума в колектора е недосттчен....
Питам това нормално ли е за мотора без ванос или проблема е другаде - центровка запалване ...разтегната веврига или друго..
Питам това нормално ли е за мотора без ванос или проблема е другаде - центровка запалване ...разтегната веврига или друго..
- Chernogorov
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 14.06.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320i 1992г.
- Мечтае да кара: 765 Li
Re: MAP сензор газов инжекцион м50б20
Колега откри ли от къде дърпа въздух защото моя е сащия мотор и газаджията като ми слага инжекциона ми каза че ми показва 540 мбара.И ми каза че колата смучи въздух от някъде но така и не намирам от къде.Сега ще сменя тези о-рингчета че да видим дали ще се оправи.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани