Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Модератор: Общи модератори
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Нещо не те разбирам, честно ...
Ти некъф е30 сектант ли си?
Сменял съм накладки, пипам където знам, че мога и сега
Ама защо трябва да си правя сам колата при положение, че има сервизи?
и е30 да имах пак щях да ходя да ми я правят тва лошо ли е?
колко читави се движат верно?
говоря за сигурност ти за боя
аз лично нищо лошо не съм казал за е30 ако не е така намери го и ми покажи?
Ти некъф е30 сектант ли си?
Сменял съм накладки, пипам където знам, че мога и сега
Ама защо трябва да си правя сам колата при положение, че има сервизи?
и е30 да имах пак щях да ходя да ми я правят тва лошо ли е?
колко читави се движат верно?
говоря за сигурност ти за боя

аз лично нищо лошо не съм казал за е30 ако не е така намери го и ми покажи?

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Ама не искам повече да пиша тука бре.... мойте постове са за всички 

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
KPETEH написа:Закво пишете щуротии бре?! 30-годишната кола е много по сигурна ако не са ти в гъза ръцете.
Кой викаш пише щуротии? Не бях отварял тази тема до този момент, защото по заглавието си личи, че гроздето е яко кисело, ама не предполагах, че може да е толкова забавна.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
KPETEH написа:K_Ilkov написа:Din написа:............
Новите са много хубави ма да си ги вземеш нови !!! А какво става зимаеш една 15 г 46 ца на "160 000" км
и почваш да плюеш марката щот видиш ли скапана кола била и с хилядите датчици сензори и чекове не става за пред блока си я оправяш,нямат този ресурс.А относно фаровете въпрос на вкус едни харесват 4 други целите , мен лично нема как да ми харесат пластмасови фарове
e със е30-ките гробове не е ли същото
вземат некой кенеф за 1000 лв и след това било яма за пари
и се почва БГ реставрации с ЦО, тел или свински опашки, че е по-модерно
или сигурно 30 годишната инсталация на е30 е по читава, дето отдавна е забравила,
че Гюнтер я е карал щото е минала през Мехмет, Мюмюн и след това през 4-5 броя бай Ганя
дето я е карал на пожар и поддържал БГ стайл ...
пп. знам, че има и читави и препипани е30-ки, но сигурно има и такива 36-ци, 46-ци 39-ки и тн ...
Съгласен съм, че всеки следващ модел е все по-кекав,
само невероятните ксенони са показателни - гасне ти фара и до там
трябва да отидеш в сервиз, дори и да е само крушката пак не можеш да я купиш веднага
но това не прави 30 годишната кола по-сигурна и безаварийна
Закво пишете щуротии бре?! 30-годишната кола е много по сигурна ако не са ти в гъза ръцете. Кой от Вас си сменя накладките сам?!
Загледай се по улиците колко е30-ки се карат от баби, чичовци, лели и дядовци и в какво състояние са тези автомобили. Почти сток с най-много липсващ преден лип. Маса народ в таа тема хал хабер си няма от Е30, ама драска. Като си купя е30 да го вкарвам за боя ли?! Че да ви блести ли? Карайте си новия внос от Италия там и просто не споменавайте Е30 кат не ви допада. Нито сте хора дето ще се напънат да направят нещо с двете си ръце по колите си, нито сте се возили достатъчно, че да се обеснявате... На колко от Вас първата им кола е била по-стара от е30?! Вие сте юзъри на наследството оставено от онези "варели"!!!
П.С.1
Форума трябваше да си остане изцяло технически насочен, а не да има секви раздели за ония дето по цел ден се барат за к*ра и се чудят кво да си обсъждат... Дееба и крастата е тфа "Извън темата"
П.С.2 Теглим майна...
Колега да не излезне само, че аз дето некарам Е30 от доста време насам, съм го разглобявал и сглобявал сам доста по детайлно от теб дето си мега зарибен и си се научил да сменяваш накладки

Аман от вечните проекти....


Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
KPETEH написа:K_Ilkov написа:Din написа:............
На колко от Вас първата им кола е била по-стара от е30? ..
Е21 М10 Б18

грешно си създавате впечатление че като е по нова колата е по кола
няма да забравя как като отидохме с братото в ДАРУ на тест драив на новото ГТ,с Е21 цата на ZARAZA (уникално изглеждаща)........ дрислъовците дет посрещат
-ама вйе с тази кола ли сте



- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Din написа:Е21 М10 Б18нека който иска си кара нова който иска си кара "гробовете"
грешно си създавате впечатление че като е по нова колата е по кола
няма да забравя как като отидохме с братото в ДАРУ на тест драив на новото ГТ,с Е21 цата на ZARAZA (уникално изглеждаща)........ дрислъовците дет посрещат
-ама вйе с тази кола ли сте![]()
първенющината в България е ненадмината това е ясно,
и за съжаление повечето стари коли в БГ са гробове без кавички,
щото такъв ни е манталитета на подръжка
Ако оставим настрани БМВ-тата кога за последно си вижда читава Аскона у нас?
В Германия, не че са под път и над път ама ми се е случвало да видя изрядни коли,
които тук отдавна се ползват само за курници по селата или са минали през Надин вече ...
а с това за впечатлението за новите коли какво имаш предвид,
че след е30 БМВ не са направили нищо смислено повече?
трудно ми е да се съглася въпреки, че много харесвам е21 е30 и всички стари БМВ-та ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Всичко е до манталитета и начина на мислене, да. Шефа ми вика - "20 годишната кола за мен не може да струва повече от 1000лв. Купува се и се кара докато умре и тва е"
Почнах сега да ходя да си мия колата близо до работа и момчетата и шефа им за 3 пъти се скъсаха да ми хвалят е34-ката, колко била запазена и т.н. Ми пазили са я преди мен, пазя я и аз
Колата става все по-хубава и който иска да ме убеждава, че е гроб... А най-важното от всичко е, че на мен ми харесва да я карам и поддържам, другото няма значение. Карах две е39-ки, и двете читави. Нямат го тоя дух, но не мога да си кривя душата, че са по-комфортни, по-обезшумени, глезотиите ми харесват. С един приятел зимата седяхме в едно е60 LCI и един час си горовихме. Еми влюбих се в тая кола даже без да съм се возил, само я запали на място. Супер удобни седалки, красив и качествен интериор, абе супер. В момента с много пари това бих карал. Имал съм допир и до много кенефи от марката
и съвсем разбирам притежателите на такива, щото то кенефа няма как да ти достави нито удоволствие от шофирането, нито сигурност. Ама или са ги купили кенефи, или са ги докарали до това състояние. Та в тоя ред на мисли... фенове ли сте, или се намирате на приказка?
Карайте си машините и им се кефете, нали това е смисъла 





- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Dirty M5 driveR написа:Та в тоя ред на мисли... фенове ли сте, или се намирате на приказка?Карайте си машините и им се кефете, нали това е смисъла

И един поздрав за 30-каджийте, без грам лоши чувства


Последна промяна K_Ilkov на 30 Юли 2013, 11:14, променена общо 1 път

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
то ако заключи по-зле
но да това е едно от нещата, които БМВ определено са сгрешили
като са махнали. можело е поне като опция да остане

но да това е едно от нещата, които БМВ определено са сгрешили
като са махнали. можело е поне като опция да остане

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
@ Е. Димитров - по моя мотор пластмаса няма. А кой какво ме коментира от "бръснарския стол" си е негова работа, аз и без това по моторджийски сбирки не ходя, но не бих отказал едно групово каране, поне за известно време, докато не ме удари адреналина...
Относно Е46-чката - не е нужно някой да вярва, то винаги може да се повтори пред свидетели (не че няма и такъв случай), от моя страна проблем няма.
Някой се беше изказал, че ползваме двигатели от по-нови модели - да, така е. Макар че за мен е безсмислено да се прави това, ако мотора не е поне М54Б30, защото в момента дъртото джелезо М20 мачка всичката лластмаса без М -ките, но това е друга тема.
Иначе ползваме и други пластмасови части като рейки, задни мостове от компоти, пластмасови колянови валове, главини, спирачки...
Аз даже смятам да насадя една пластмасова инжекция в 25-чката, щото е доста по-мъдра от заводския мотроник на М20Б25, само чакам един колега, дето пише в Е30 секцията, да я подкара арабийската.
За едни поддръжката на колата може да е бреме, но за нас Е30-каджиите това е удоволствие. Повечето от нас самички си бърникат по колите и ги познават по-добре от жените си.
А повечето от пластмасовите водачи изпадат в ужас ако светне някоя лампа на таблото и нивата на ендорфините им не се връщат към нормални стойности, докато пластмасата не мине през някой сервиз и лампата не угасне...
За красотата... няма да говоря, че ще разлая кучетата.
Но ще спомена, че компота го въвеждат при един определен модел и го развиват невероятно при един следващ модел. Което говори само по себе си за "дизайнерите" на тези два модела. За ужасното скърцане на полиетилен в купето също няма да говоря, нито пък за пластмасовия интериор и най-великия салон Вейдър, в който имаш чувството, че си седнал във фотьойла на пра-баба си (предполагам, че ще е удобен на някой с гъз по американските стандарти, но човек с нормална структура се "разхожда" в него при всеки по-рязък завой). Нито пък за кашкаваленото управление и файтонджийското поведение на пътя... липсата на четири фара също няма да я коментирам.
И понеже сега ще подскочат определени креатури, за да извряскат, че не съм се качвал на нищо по-ново от Е30, за тях специално ще спомена, че съм карал почти всичко от 3-та и 5-та серия, излязло досега. Вярно - повечето на тест драйв, но и толкова ми е било достатъчно, защото в момента в който съм се качвал обратно в Е30-ската, отново ми се е оправяло настроението.
И аз, като повечето от вас, искам да имам бърза кола. Но никога няма да си купя пластмасова М-ка (а за Е30 М3 още ми миришат краката, а и не бих й посегнал никога, за да я направя наистина бърза), а ще си направя Е30-ска, която ще е по-бърза от която и да е пластмаса ///М.
Е30 е начин на мислене, затова и повечето, пишещи тук никога няма да разберат за какво им говорим ние Е30-каджиите... Дори и да е най-мъртвата 316-ка, дори и да е най-неугледната и "смотана", дори и да е "коптор" и "варел" в очите на другите, те не могат да я видят през нашите очи.
http://www.youtube.com/watch?v=nIDB7htM0Wg
Безсмислено е да продължавам, затова ще ви оставя да си превъзнасяте пластмасите на спокойствие.
Живи и здрави и карайте внимателно, независимо дали сте със желязно или пластмасово БМВ.



Някой се беше изказал, че ползваме двигатели от по-нови модели - да, така е. Макар че за мен е безсмислено да се прави това, ако мотора не е поне М54Б30, защото в момента дъртото джелезо М20 мачка всичката лластмаса без М -ките, но това е друга тема.



За едни поддръжката на колата може да е бреме, но за нас Е30-каджиите това е удоволствие. Повечето от нас самички си бърникат по колите и ги познават по-добре от жените си.


За красотата... няма да говоря, че ще разлая кучетата.

Но ще спомена, че компота го въвеждат при един определен модел и го развиват невероятно при един следващ модел. Което говори само по себе си за "дизайнерите" на тези два модела. За ужасното скърцане на полиетилен в купето също няма да говоря, нито пък за пластмасовия интериор и най-великия салон Вейдър, в който имаш чувството, че си седнал във фотьойла на пра-баба си (предполагам, че ще е удобен на някой с гъз по американските стандарти, но човек с нормална структура се "разхожда" в него при всеки по-рязък завой). Нито пък за кашкаваленото управление и файтонджийското поведение на пътя... липсата на четири фара също няма да я коментирам.
И понеже сега ще подскочат определени креатури, за да извряскат, че не съм се качвал на нищо по-ново от Е30, за тях специално ще спомена, че съм карал почти всичко от 3-та и 5-та серия, излязло досега. Вярно - повечето на тест драйв, но и толкова ми е било достатъчно, защото в момента в който съм се качвал обратно в Е30-ската, отново ми се е оправяло настроението.

И аз, като повечето от вас, искам да имам бърза кола. Но никога няма да си купя пластмасова М-ка (а за Е30 М3 още ми миришат краката, а и не бих й посегнал никога, за да я направя наистина бърза), а ще си направя Е30-ска, която ще е по-бърза от която и да е пластмаса ///М.
Е30 е начин на мислене, затова и повечето, пишещи тук никога няма да разберат за какво им говорим ние Е30-каджиите... Дори и да е най-мъртвата 316-ка, дори и да е най-неугледната и "смотана", дори и да е "коптор" и "варел" в очите на другите, те не могат да я видят през нашите очи.
http://www.youtube.com/watch?v=nIDB7htM0Wg
Безсмислено е да продължавам, затова ще ви оставя да си превъзнасяте пластмасите на спокойствие.

Живи и здрави и карайте внимателно, независимо дали сте със желязно или пластмасово БМВ.


Последна промяна zlatko_baretata на 30 Юли 2013, 11:28, променена общо 1 път

- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4176
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Злате, тва е най-точния клип е така......
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Няма ли клима, хидравлика и абс - не ми я хвалете, който си ги харесва да си ги кара
Незнам колко често се срещат Е30 с 3те неща, фабрично излезнали, не от бай Ганя

Незнам колко често се срещат Е30 с 3те неща, фабрично излезнали, не от бай Ганя

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
b00st написа:Няма ли клима, хидравлика и абс - не ми я хвалете, който си ги харесва да си ги кара![]()
Незнам колко често се срещат Е30 с 3те неща, фабрично излезнали, не от бай Ганя
С оригинална клима, аз съм виждал само на снимка


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
в момента имам 3 с оригинални клими,абс и т.н. + 2 клиентски 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани