Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Модератор: Общи модератори
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Явор написа:ми ако не успея да ги мина с е46 м3 с s62 матор натам отиват нещата
Не го казвай на alx, че ще се започне отново спорът дали това изобщо е кола... плюс това с "грешно" разположен двг.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
boksioraE39 написа:zlatko_baretata написа:boksioraE39 написа:zlatko_baretata написа:boksioraE39 написа:Що пък никога не ги засичам по-светофарите тия бързи Е30ки?!
Тва Е39 530д, ръчка ли е или автомат?
Ръчка,що?
Диф-а продаваш ли го, че търся точно 2.35 число за другата Е30-ка?
Продавам го.
давам ти възможност за следващото Калояново или Серес да избереш с коя от 6те ми е30 да те разсека като зряла диня




С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
- Denischo
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 28.04.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 520i e39
- Мечтае да кара: Alpina B12 5.7 Coupe
- Детайли за колата: M52B20
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
AgeraR написа:Ясно ми е, че хора които обиждат е30 не са фенове на марката, а си купуват Бмв-та за да впечатлят девойките и да си пуснат един чалга турбо хит... А модераторите се закачат за всичко друго, но не и тези които наричат "е30 е боклук, е30 е ръжда, е30 е лада, е30 струва колкото гумите на големия му гоуф...", за мен е неоспорим факта, че вчерашни суполанковци обиждат БМВ 3-та Серия, дори тя да е е30 и модераторите бездействат! Ако бях модератор щях да им пожелая приятно прекарване на лятото и да им да по една отпуска на тези, които плюят върху една от най-култовите 3-та Серия правен някога!
И да щях да забравя за малко...
Само истинските мъже разбират от коли и жени!
И...
Не всички жени разбират мъжете, а само дамите!
Ама не си модератор нали, замислял ли си се, че има причина за това ?

И как реши, че не съм фен на марката като съм имал и 3-ки ? За впечатление на момичета ахахахах сори пич ама е смешно сгоден съм от 1 година и не мисля да впечатлявам нек'ви пикли с коли



Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Denischo написа:AgeraR написа:Ясно ми е, че хора които обиждат е30 не са фенове на марката, а си купуват Бмв-та за да впечатлят девойките и да си пуснат един чалга турбо хит... А модераторите се закачат за всичко друго, но не и тези които наричат "е30 е боклук, е30 е ръжда, е30 е лада, е30 струва колкото гумите на големия му гоуф...", за мен е неоспорим факта, че вчерашни суполанковци обиждат БМВ 3-та Серия, дори тя да е е30 и модераторите бездействат! Ако бях модератор щях да им пожелая приятно прекарване на лятото и да им да по една отпуска на тези, които плюят върху една от най-култовите 3-та Серия правен някога!
И да щях да забравя за малко...
Само истинските мъже разбират от коли и жени!
И...
Не всички жени разбират мъжете, а само дамите!
Ама не си модератор нали, замислял ли си се, че има причина за това ?![]()
И как реши, че не съм фен на марката като съм имал и 3-ки ? За впечатление на момичета ахахахах сори пич ама е смешно сгоден съм от 1 година и не мисля да впечатлявам нек'ви пикли с коли5-цата я взех да се возя като бял човек в нещо широко и удобно
Да съм казал, че не можеш да си вземеш 5-ца? Просто ме убиди факта, че плюят върху една от най-култовите 3-та серия...
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
zlatko_baretata написа:Значи без да си имал Е30-ка, знаеш че е "варел, "туч" и "лада"...![]()
Поведението ти в тази тема ми напомня за един цитат от култова книга, а именно "Дори хора, които не бяха там, живо си спомняха точно какво се случи..."![]()
Аз клипчетата ги пуснах, за да не съм голословен в твърденията си, а ти освен да съскаш и да плюеш срещу най-великия модел на БМВ, друго не правиш.
Брато ти или си адски задръстен или нарочно се правиш на луд

Това, че не съм имал голям и малък талон на мое име в който да пише Е30 не означава, че не съм покарвал това и онова
И да поведението на тая кола, звуците които издава почти всяка втора такава и миризмите вътре ми напомнят на ВАЗ 2103

ATR-42/72
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4176
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Еми явно не си попаднал на екземпляр 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Златко сега написал най-великата кола Е30. Чакай сега, за Е30 говориш изобщо, което включва 318и, 320и или имаш предвид нещо друго?
Между другото първото БМВ, което яхнах макар и за малко едно време, беше точно Е30 320и. Чувството беше супер, тя ме запали по БМВ, ама беше отдааааавна. И сте прави, доста здрава е(освен каросерията
), ама то просто има доста малко неща, които могат да се счупят защото...липсват. Колкото и да съскате и да плюете новите модели, така си е.
Между другото първото БМВ, което яхнах макар и за малко едно време, беше точно Е30 320и. Чувството беше супер, тя ме запали по БМВ, ама беше отдааааавна. И сте прави, доста здрава е(освен каросерията

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
BMW Power ACM написа: просто има доста малко неща, които могат да се счупят защото...липсват. Колкото и да съскате и да плюете новите модели, така си е.
Така е, затова ми харесва Е30 ..... просто, без излишни чурки и лампички дето светят като дадеш повече газзззз

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Може да ти харесва, но не с цената да се плюе всичко ново. Та и 30-ките могат да се плюят или каквото е сътворило ЦО-то.
Какво толкова да се счупи след като една кутия в моргата е 100-200 лв, един диференциал и той толкова(уникално здрави диференциали имат, нищо че се спават редовно след пилене на гуми), двигател за 500 лв. и си цар. Или направо някой присаден защото тука говорите колко страхотни коли били, но никой не споменава за купищата присадени двигатели от Е36, Е46, от 28-ци, от 330-ки, които иначе оплюхте тотално.
Колко ужасно било да махнат 4-те фара. Толкова ужасно, че за тези 20 години В НИТО ЕДИН модел не направиха опит да ги върнат. Е-класите приличат на коли от 60-те заради тези фарове, последната Е-класа счупи анти-рекордите по продажби, съединиха ги във фейслифта и ги признаха като грешка конкретно тях.
Какво толкова да се счупи след като една кутия в моргата е 100-200 лв, един диференциал и той толкова(уникално здрави диференциали имат, нищо че се спават редовно след пилене на гуми), двигател за 500 лв. и си цар. Или направо някой присаден защото тука говорите колко страхотни коли били, но никой не споменава за купищата присадени двигатели от Е36, Е46, от 28-ци, от 330-ки, които иначе оплюхте тотално.
Колко ужасно било да махнат 4-те фара. Толкова ужасно, че за тези 20 години В НИТО ЕДИН модел не направиха опит да ги върнат. Е-класите приличат на коли от 60-те заради тези фарове, последната Е-класа счупи анти-рекордите по продажби, съединиха ги във фейслифта и ги признаха като грешка конкретно тях.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
zlatko_baretata написа:
Ся се сещам за един с една Е46-чка 328и купе, дето на един светофар ми се направи на интересен с форсиране на мотора и вдигане на показалци, а на следващия светофар, като му бипнах и свалих дясното стъкло да го питам дали ми е разгледал добре отдалечаващия се заден номер, оня се правеше че не чува и не вижда...Обаче при него се возеше едно пиче, дето се хилеше като лудо... чудя се какви ли й ги беше наговорил на първия светофар за Е30-ката.
Това в списание "Лов и риболов" може да го публикуваш,само малко като заместиш автомобилите с да кажем риболовни пръчки и на мястото където вече се определя действието на визуализацията на задният регистрационен номер (той ако ти е като на мотора-едва ли някой ще го види и на два метра пред себе си) сложиш големина на риба примерно,ще се получи чудесна история...а може би дори и виц

Но ако се върнем на оригиналната история/виц ,може също да предположим че момичето (ако под "пиче" имаш в предвид същество -хуманоид от женски пол и надявам се цяло,не само някакъв странен орган който може да се смее...доста е страшно де...) може би се е засмяло на картината-някой чичо в стар автомобил,пък може и младежа да е подхвърлил фразата "тоя какво се набра като глист на буца" и на момата да и е допаднало сравнението ,а това че не те е поглеждал,може би има чисто технични причини-пушека на изгоряло масло,което често отделят стари автомобили,чиито коне сутрин се събират преди да поеме на път доста дразни очите и е неприятен

п/п
Знаеш че те аресвам и харесвам начина ти на мислене,така че не го приемай горното за обида,доста съм карал по улиците та съм виждал всякакви глупости...

п/п2
Между другото ,аз не съм моторист,но на сестра ми мажо и,който също не е моторист,имаШе мотор Ямаха R1 и ей така го развозвах леко (щото не съм моторист),та един ден отидох с мотора при едни познати дето карат от онези никелираните и големи,бавнооборотни мотоциклети да се видя и ей така,нали и те с мотори...та ме посрещнаха с думите-ей го на,пича идва с певецето ...Като те слушам как го ползваш тази фраза и като гледам че мотора ти е същото "певеце",само че със свалени кори (предполагам падания или просто маскировка да не си мислят хората че е от тази категория),мисля че са те наричали "певецето" на някой сбирки и сега ти ни декорираш с тоя прякор тук

Последна промяна Е.Димитров на 30 Юли 2013, 8:01, променена общо 1 път
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
............
Новите са много хубави ма да си ги вземеш нови !!! А какво става зимаеш една 15 г 46 ца на "160 000" км
и почваш да плюеш марката щот видиш ли скапана кола била и с хилядите датчици сензори и чекове не става за пред блока си я оправяш,нямат този ресурс.А относно фаровете въпрос на вкус едни харесват 4 други целите , мен лично нема как да ми харесат пластмасови фарове
Новите са много хубави ма да си ги вземеш нови !!! А какво става зимаеш една 15 г 46 ца на "160 000" км
и почваш да плюеш марката щот видиш ли скапана кола била и с хилядите датчици сензори и чекове не става за пред блока си я оправяш,нямат този ресурс.А относно фаровете въпрос на вкус едни харесват 4 други целите , мен лично нема как да ми харесат пластмасови фарове

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Това че Е30 е красива,спор няма,ма така да се величае,все едно едно време като съм налазил кака ви Минка-абитуриентката,дето циците и беха като глава на първокласник и ме светна на някой тънкости в оралната и пасторалната любов (няма да ви кажа какво е пасторална любов),след 30 години пак фаща окото като се нагласи,знае номера особено на един е страшна..,ма по ме кефи сегашните абитуриентки ,дори и да не владеят некой номера.
Пък младежа дето иска да е модератор,споко пич,аз на твоите години вече бех ударил няколко пушки ма тогава нямаше платено,така че не ми разяснявай какво харесват жените и каква музика се слуша в колата
Пък младежа дето иска да е модератор,споко пич,аз на твоите години вече бех ударил няколко пушки ма тогава нямаше платено,така че не ми разяснявай какво харесват жените и каква музика се слуша в колата

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Din написа:............
Новите са много хубави ма да си ги вземеш нови !!! А какво става зимаеш една 15 г 46 ца на "160 000" км
и почваш да плюеш марката щот видиш ли скапана кола била и с хилядите датчици сензори и чекове не става за пред блока си я оправяш,нямат този ресурс.А относно фаровете въпрос на вкус едни харесват 4 други целите , мен лично нема как да ми харесат пластмасови фарове
e със е30-ките гробове не е ли същото
вземат некой кенеф за 1000 лв и след това било яма за пари
и се почва БГ реставрации с ЦО, тел или свински опашки, че е по-модерно
или сигурно 30 годишната инсталация на е30 е по читава, дето отдавна е забравила,
че Гюнтер я е карал щото е минала през Мехмет, Мюмюн и след това през 4-5 броя бай Ганя
дето я е карал на пожар и поддържал БГ стайл ...
пп. знам, че има и читави и препипани е30-ки, но сигурно има и такива 36-ци, 46-ци 39-ки и тн ...
Съгласен съм, че всеки следващ модел е все по-кекав,
само невероятните ксенони са показателни - гасне ти фара и до там
трябва да отидеш в сервиз, дори и да е само крушката пак не можеш да я купиш веднага
но това не прави 30 годишната кола по-сигурна и безаварийна
Последна промяна K_Ilkov на 30 Юли 2013, 9:06, променена общо 1 път

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
K_Ilkov написа:Din написа:............
Новите са много хубави ма да си ги вземеш нови !!! А какво става зимаеш една 15 г 46 ца на "160 000" км
и почваш да плюеш марката щот видиш ли скапана кола била и с хилядите датчици сензори и чекове не става за пред блока си я оправяш,нямат този ресурс.А относно фаровете въпрос на вкус едни харесват 4 други целите , мен лично нема как да ми харесат пластмасови фарове
e със е30-ките гробове не е ли същото
вземат некой кенеф за 1000 лв и след това било яма за пари
и се почва БГ реставрации с ЦО, тел или свински опашки, че е по-модерно
или сигурно 30 годишната инсталация на е30 е по читава, дето отдавна е забравила,
че Гюнтер я е карал щото е минала през Мехмет, Мюмюн и след това през 4-5 броя бай Ганя
дето я е карал на пожар и поддържал БГ стайл ...
пп. знам, че има и читави и препипани е30-ки, но сигурно има и такива 36-ци, 46-ци 39-ки и тн ...
Съгласен съм, че всеки следващ модел е все по-кекав,
само невероятните ксенони са показателни - гасне ти фара и до там
трябва да отидеш в сервиз, дори и да е само крушката пак не можеш да я купиш веднага
но това не прави 30 годишната кола по-сигурна и безаварийна
Закво пишете щуротии бре?! 30-годишната кола е много по сигурна ако не са ти в гъза ръцете. Кой от Вас си сменя накладките сам?!
Загледай се по улиците колко е30-ки се карат от баби, чичовци, лели и дядовци и в какво състояние са тези автомобили. Почти сток с най-много липсващ преден лип. Маса народ в таа тема хал хабер си няма от Е30, ама драска. Като си купя е30 да го вкарвам за боя ли?! Че да ви блести ли? Карайте си новия внос от Италия там и просто не споменавайте Е30 кат не ви допада. Нито сте хора дето ще се напънат да направят нещо с двете си ръце по колите си, нито сте се возили достатъчно, че да се обеснявате... На колко от Вас първата им кола е била по-стара от е30?! Вие сте юзъри на наследството оставено от онези "варели"!!!

П.С.1
Форума трябваше да си остане изцяло технически насочен, а не да има секви раздели за ония дето по цел ден се барат за к*ра и се чудят кво да си обсъждат... Дееба и крастата е тфа "Извън темата"
П.С.2 Теглим майна...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Двигателист