m43b16 мени обороти след смяна на температурен датчик
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Snoop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
m43b16 мени обороти след смяна на температурен датчик
Здравейте, колеги.
Проблемът е следният: Реших да сменя датчика за температурата, който комуникира с ECU-то. Оставих колата в сервиза и като отидох да си я взема стана ясно, че работи неравномерно.
Мени обороти, тресе се, без значение дали е топла или студена.
Свалян е колекторът, за да се смени датчика.
Нека някой, който е запознат с нещата да каже в следствие на какво може да се е получил въпросният проблем.
Колата върви, ускорява се нормално, но като спре на едно място мени обороти и се тресе.

Проблемът е следният: Реших да сменя датчика за температурата, който комуникира с ECU-то. Оставих колата в сервиза и като отидох да си я взема стана ясно, че работи неравномерно.
Мени обороти, тресе се, без значение дали е топла или студена.
Свалян е колекторът, за да се смени датчика.
Нека някой, който е запознат с нещата да каже в следствие на какво може да се е получил въпросният проблем.
Колата върви, ускорява се нормално, но като спре на едно място мени обороти и се тресе.

Аз и ти сме луд-ни-ца...




- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: m43b16 мени обороти след смяна на температурен датчик
Snoop написа:Здравейте, колеги.
Проблемът е следният: Реших да сменя датчика за температурата, който комуникира с ECU-то. Оставих колата в сервиза и като отидох да си я взема стана ясно, че работи неравномерно.
Мени обороти, тресе се, без значение дали е топла или студена.
Свалян е колекторът, за да се смени датчика.
Нека някой, който е запознат с нещата да каже в следствие на какво може да се е получил въпросният проблем.
Колата върви, ускорява се нормално, но като спре на едно място мени обороти и се тресе.
Като първо виж гофрирания маркуч , ако е изряден , направи диагностика .... не е лошо да им зададенш някой друг въпрос и на тия дето са ти направили ремонта ....
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: m43b16 мени обороти след смяна на температурен датчик
Колега,не разбирам защо за смяната на един датчик си оставил колата си в сервиз? Смяната е елементарна.
Може някой да ти е сменил стъпковия мотор и за това да клати.Може да са ти сменили ламбда сондата и за това да клати.
Диагностицирай първо колата и тогава може да търсиш причина която не се явява като грешка.
Може някой да ти е сменил стъпковия мотор и за това да клати.Може да са ти сменили ламбда сондата и за това да клати.
Диагностицирай първо колата и тогава може да търсиш причина която не се явява като грешка.
С много любов към децата!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: m43b16 мени обороти след смяна на температурен датчик
скъсали са гофрето, или не са закачили някой вакум.

- Snoop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Re: m43b16 мени обороти след смяна на температурен датчик
Гофрето го бяха скъсали и им занесох ново, за да го сменят.
Колата продължава да се тресе. Относно колегата дето пита защо не съм си го сменил сам - трябва да се свали колекторът, а аз не обичам да пипам неща, от които не разбирам.
Както и да е. Ако разкача акумулатора дали има вероятност да се оправи?
Днес след работа отивам пак при майстора за да сваля наново колектора и да видим дали нещо(нямам идея какво) не е осрал при монтажа.
Бях сменил гарнитура на капака на клапаните октомври месец, сега е свалял капака и след като си тръгнах от сервиза гарнитурата сълзеше(при положение, че всички болтове бяха стегнати). Намаза я със силикон(гарнитура за 9 месеца да се скапе
) и засега спряхме теча на масло от там.
Капеше отнякъде върху генерацията и бях като парен локомотив на светофарите...
Та пак да питам - ако разкача акумулатора да очаквам ли някакво подобрение или ако има грешки или забиванки няма да се оправи с разкачането?
edit:
@metodi - колега, задавах им въпроси, ама общо взето отговорите бяха - ами не знааам, то това стана след като смених датчика, ти сигурен ли си, че тоя датчик е правилния...
Да питам - температурен датчик №13 - който е към ECU-то има ли нужда от "обучаване" с каране на колата 50км. преди да почне да функционира правилно или това съм го чел за дебитомера?

Колата продължава да се тресе. Относно колегата дето пита защо не съм си го сменил сам - трябва да се свали колекторът, а аз не обичам да пипам неща, от които не разбирам.
Както и да е. Ако разкача акумулатора дали има вероятност да се оправи?
Днес след работа отивам пак при майстора за да сваля наново колектора и да видим дали нещо(нямам идея какво) не е осрал при монтажа.
Бях сменил гарнитура на капака на клапаните октомври месец, сега е свалял капака и след като си тръгнах от сервиза гарнитурата сълзеше(при положение, че всички болтове бяха стегнати). Намаза я със силикон(гарнитура за 9 месеца да се скапе


Капеше отнякъде върху генерацията и бях като парен локомотив на светофарите...

Та пак да питам - ако разкача акумулатора да очаквам ли някакво подобрение или ако има грешки или забиванки няма да се оправи с разкачането?

edit:
@metodi - колега, задавах им въпроси, ама общо взето отговорите бяха - ами не знааам, то това стана след като смених датчика, ти сигурен ли си, че тоя датчик е правилния...
Да питам - температурен датчик №13 - който е към ECU-то има ли нужда от "обучаване" с каране на колата 50км. преди да почне да функционира правилно или това съм го чел за дебитомера?
Аз и ти сме луд-ни-ца...




- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: m43b16 мени обороти след смяна на температурен датчик
Snoop написа:Гофрето го бяха скъсали и им занесох ново, за да го сменят.![]()
Колата продължава да се тресе. Относно колегата дето пита защо не съм си го сменил сам - трябва да се свали колекторът, а аз не обичам да пипам неща, от които не разбирам.
Както и да е. Ако разкача акумулатора дали има вероятност да се оправи?
Днес след работа отивам пак при майстора за да сваля наново колектора и да видим дали нещо(нямам идея какво) не е осрал при монтажа.
Бях сменил гарнитура на капака на клапаните октомври месец, сега е свалял капака и след като си тръгнах от сервиза гарнитурата сълзеше(при положение, че всички болтове бяха стегнати). Намаза я със силикон(гарнитура за 9 месеца да се скапе) и засега спряхме теча на масло от там.
![]()
Капеше отнякъде върху генерацията и бях като парен локомотив на светофарите...![]()
Та пак да питам - ако разкача акумулатора да очаквам ли някакво подобрение или ако има грешки или забиванки няма да се оправи с разкачането?
edit:
@metodi - колега, задавах им въпроси, ама общо взето отговорите бяха - ами не знааам, то това стана след като смених датчика, ти сигурен ли си, че тоя датчик е правилния...
Да питам - температурен датчик №13 - който е към ECU-то има ли нужда от "обучаване" с каране на колата 50км. преди да почне да функционира правилно или това съм го чел за дебитомера?
Температурния датчики или който и да било друг датчик няма нужда от "обучаване" в момента в който компютъра ги "намери" започва да следи подаваните от тях стойности ... Правил съм опит да видя след нулиране на адаптационните стойности за колко време компютъра ще изработи новите - става точно за 2 минути след запалването ! Изобщо не е нужно колата да бъде карана 50 -100 или не знам там колко километра (става дума за изряден компютър с изрядни датчици , ако има някъде нещо не както трябва (примерно недобре работеща ламбда) може да има известно колебание във времето за адаптация , но пак не е много ...).
За гарнитурата на капака .... ами тоя "майстор" се е омайсторил ! Моята гарнитура на капака съм я свалял поне 10 пъти в рамките на 4 години , бях я купил нова разбира се (на Виктор Рейнц) , след толкова сваляния ,нито веднъж не протече ... Гарнитура на 9 месеца да протече - или самата гарнитура е много калпава , или тоя майстор не знае как да стяга болтовете на капака !
Нищо няма да се случи ако откачиш акумулатора ..... в смисъл нищо по -добро ...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: m43b16 мени обороти след смяна на температурен датчик
Щом избива масло от гарнитурата на капака на клапаните има много голям шанс клапана за вентилация на картерните газове да е повреден, от него също клати оборотите.

- Snoop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Re: m43b16 мени обороти след смяна на температурен датчик
Дее*а... значи остава довечера като отида при майстора да "открие", че не е закачил нещо. Уж гледах всички маркучи са вързани.
Може ли от това, че датчикът е на Meyle, а не оригинален да тресе колата? Или тресенето е резултат от свалянето и качването на колектора.
Щото реално друго не е правено по колата, а пък майсторът се води познат, та му имам някакво доверие, макар и вече по-малко...
Гарнитурата съм я взимал от Laviatan, или Reinz, или нещо друго с R беше...
Бесен съм...
edit:
@vld - казах му да погледне и клапана дали не е за смяна, каза че било нормално омасляването вътре в колектора, така че не бил за смяна клапанът.
Може ли от това, че датчикът е на Meyle, а не оригинален да тресе колата? Или тресенето е резултат от свалянето и качването на колектора.
Щото реално друго не е правено по колата, а пък майсторът се води познат, та му имам някакво доверие, макар и вече по-малко...

Гарнитурата съм я взимал от Laviatan, или Reinz, или нещо друго с R беше...
Бесен съм...

edit:
@vld - казах му да погледне и клапана дали не е за смяна, каза че било нормално омасляването вътре в колектора, така че не бил за смяна клапанът.

Аз и ти сме луд-ни-ца...




- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: m43b16 мени обороти след смяна на температурен датчик
Че то до омасляване не се стига при пробит клапан, ама няма да ти пиша да му отваряш очите на някой дето е "майстор" а незнае къде и какво да гледа.
Карай му я и да се оправя щом я е усрал...
Карай му я и да се оправя щом я е усрал...

- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: m43b16 мени обороти след смяна на температурен датчик
Прегледай много добре 2-та мъркуча на стъпковото моторче,даже и леко да е сцепен мени обороти.
И моя филтър на картерните газове беше омаслил целия колектор и след смяната му няма проблеми вече.
Явно тоя майстор нещо не се е занимавал с БМВ-та преди.
И моя филтър на картерните газове беше омаслил целия колектор и след смяната му няма проблеми вече.
Явно тоя майстор нещо не се е занимавал с БМВ-та преди.



- Snoop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Re: m43b16 мени обороти след смяна на температурен датчик
Сменил е датчика като е свалил само горната част на колекторите, а не "целите", както му били казали...
Пак питам - може ли от датчика само така да тресе - да знам да връщаме стария като му я закарам след малко и свали пак колекторите.
Или не може да е от датчика(пак казвам Meyle, не от Дару/Камор) и да търси проблема някъде другаде.

Пак питам - може ли от датчика само така да тресе - да знам да връщаме стария като му я закарам след малко и свали пак колекторите.
Или не може да е от датчика(пак казвам Meyle, не от Дару/Камор) и да търси проблема някъде другаде.

Аз и ти сме луд-ни-ца...




- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: m43b16 мени обороти след смяна на температурен датчик
Едва ли, ма за тая кола датчика оригинал в дарукар е 29лв., колко спести с това китайско мейле?
извади му буксата и я запали и ще видиш дали е от него, ама според мен не е.
Ти по каква причина го смени, какво му е на стария?
извади му буксата и я запали и ще видиш дали е от него, ама според мен не е.
Ти по каква причина го смени, какво му е на стария?

- Snoop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Re: m43b16 мени обороти след смяна на температурен датчик
Богата смес.
В Дару го нямаха наличен, не съм тръгнал да пестя от датчици... Не че е от значение, но е 59лв. а не 29 - поне на мен така ми излезе за № 13621709966
А за да запаля колата с разкачен датчик трябвало да се свали колекторът(до колкото ми обясни майсторът).
В Дару го нямаха наличен, не съм тръгнал да пестя от датчици... Не че е от значение, но е 59лв. а не 29 - поне на мен така ми излезе за № 13621709966
А за да запаля колата с разкачен датчик трябвало да се свали колекторът(до колкото ми обясни майсторът).
Аз и ти сме луд-ни-ца...




- Snoop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Re: m43b16 мени обороти след смяна на температурен датчик
Няма разкачени вакууми, не стигнахме до датчика.
Положението остава същото - колата грухти и се тресе...
Положението остава същото - колата грухти и се тресе...

Аз и ти сме луд-ни-ца...




- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: m43b16 мени обороти след смяна на температурен датчик
Коя година и месец е произведена тая кола?
С два датчика за температура ли е или с един?
С два датчика за температура ли е или с един?

24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани