Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Модератор: Общи модератори
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
zlatko_baretata написа:DLVasilev написа:zlatko_baretata написа:DLVasilev написа:zlatko_baretata написа:b00st написа:Да ма баналната пластмаса е вече 6-та година по българските пътища всеки ден зима и лете. Колите са за да се карат, особено когато стойността им масово варира от 40 до 50ст на килограм.
То същото важи и за марки като Рено, Ситроен, Хонда, Фолксфаген и т.н.
П.С. И не е важно дали е всеки ден по пътищата, а дали в този ден, в който е на пътя, те кара да се усмихнеш. Тук е тънката разлика между Е30 и пластмасите.
Предпочитам да рева в Е38-цата пред това да се усмихвам в Е30-ка
Може да се уреди, колега, да ги срещнем, ще ти дам сериозен обектив да снимаш задния номер.![]()
И салфетки, да не мокриш салона на Е38-чката.
изобщо не ме вълнуваш и като цяло не се връзвам на такива![]()
Иначе сериозния обектив няма да ти откажа па какво ще снимам аз си знам
Разбирам те, в огледало не се снима лесно...
явно има повече мъка по тоя свят отколкото си мислех...

ATR-42/72
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
DLVasilev написа:zlatko_baretata написа:DLVasilev написа:zlatko_baretata написа:DLVasilev написа:zlatko_baretata написа:b00st написа:Да ма баналната пластмаса е вече 6-та година по българските пътища всеки ден зима и лете. Колите са за да се карат, особено когато стойността им масово варира от 40 до 50ст на килограм.
То същото важи и за марки като Рено, Ситроен, Хонда, Фолксфаген и т.н.
П.С. И не е важно дали е всеки ден по пътищата, а дали в този ден, в който е на пътя, те кара да се усмихнеш. Тук е тънката разлика между Е30 и пластмасите.
Предпочитам да рева в Е38-цата пред това да се усмихвам в Е30-ка
Може да се уреди, колега, да ги срещнем, ще ти дам сериозен обектив да снимаш задния номер.![]()
И салфетки, да не мокриш салона на Е38-чката.
изобщо не ме вълнуваш и като цяло не се връзвам на такива![]()
Иначе сериозния обектив няма да ти откажа па какво ще снимам аз си знам
Разбирам те, в огледало не се снима лесно...
явно има повече мъка по тоя свят отколкото си мислех...
Явно има много повече от всичко на тоя свят, отколкото ти си мислиш, но това е друга тема.
Важното е ти да се възхищаваш на мненията си и да се чувстваш комфортно, независимо от истината.
То тя - истината, най-много боли.

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
zlatko_baretata написа:DLVasilev написа:zlatko_baretata написа:DLVasilev написа:zlatko_baretata написа:DLVasilev написа:zlatko_baretata написа:b00st написа:Да ма баналната пластмаса е вече 6-та година по българските пътища всеки ден зима и лете. Колите са за да се карат, особено когато стойността им масово варира от 40 до 50ст на килограм.
То същото важи и за марки като Рено, Ситроен, Хонда, Фолксфаген и т.н.
П.С. И не е важно дали е всеки ден по пътищата, а дали в този ден, в който е на пътя, те кара да се усмихнеш. Тук е тънката разлика между Е30 и пластмасите.
Предпочитам да рева в Е38-цата пред това да се усмихвам в Е30-ка
Може да се уреди, колега, да ги срещнем, ще ти дам сериозен обектив да снимаш задния номер.![]()
И салфетки, да не мокриш салона на Е38-чката.
изобщо не ме вълнуваш и като цяло не се връзвам на такива![]()
Иначе сериозния обектив няма да ти откажа па какво ще снимам аз си знам
Разбирам те, в огледало не се снима лесно...
явно има повече мъка по тоя свят отколкото си мислех...
Явно има много повече от всичко на тоя свят, отколкото ти си мислиш, но това е друга тема.
Важното е ти да се възхищаваш на мненията си и да се чувстваш комфортно, независимо от истината.
То тя - истината, най-много боли.
Явно има от всичко в повече да, ама по-голем мурдер от тебе няма да знаеш


ATR-42/72
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
DLVasilev написа:zlatko_baretata написа:DLVasilev написа:zlatko_baretata написа:DLVasilev написа:zlatko_baretata написа:DLVasilev написа:zlatko_baretata написа:b00st написа:Да ма баналната пластмаса е вече 6-та година по българските пътища всеки ден зима и лете. Колите са за да се карат, особено когато стойността им масово варира от 40 до 50ст на килограм.
То същото важи и за марки като Рено, Ситроен, Хонда, Фолксфаген и т.н.
П.С. И не е важно дали е всеки ден по пътищата, а дали в този ден, в който е на пътя, те кара да се усмихнеш. Тук е тънката разлика между Е30 и пластмасите.
Предпочитам да рева в Е38-цата пред това да се усмихвам в Е30-ка
Може да се уреди, колега, да ги срещнем, ще ти дам сериозен обектив да снимаш задния номер.![]()
И салфетки, да не мокриш салона на Е38-чката.
изобщо не ме вълнуваш и като цяло не се връзвам на такива![]()
Иначе сериозния обектив няма да ти откажа па какво ще снимам аз си знам
Разбирам те, в огледало не се снима лесно...
явно има повече мъка по тоя свят отколкото си мислех...
Явно има много повече от всичко на тоя свят, отколкото ти си мислиш, но това е друга тема.
Важното е ти да се възхищаваш на мненията си и да се чувстваш комфортно, независимо от истината.
То тя - истината, най-много боли.
Явно има от всичко в повече да, ама по-голем мурдер от тебе няма да знаеш
"Мурдер" не знам какво е, колега?

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
zlatko_baretata написа:DLVasilev написа:zlatko_baretata написа:DLVasilev написа:zlatko_baretata написа:DLVasilev написа:zlatko_baretata написа:DLVasilev написа:zlatko_baretata написа:b00st написа:Да ма баналната пластмаса е вече 6-та година по българските пътища всеки ден зима и лете. Колите са за да се карат, особено когато стойността им масово варира от 40 до 50ст на килограм.
То същото важи и за марки като Рено, Ситроен, Хонда, Фолксфаген и т.н.
П.С. И не е важно дали е всеки ден по пътищата, а дали в този ден, в който е на пътя, те кара да се усмихнеш. Тук е тънката разлика между Е30 и пластмасите.
Предпочитам да рева в Е38-цата пред това да се усмихвам в Е30-ка
Може да се уреди, колега, да ги срещнем, ще ти дам сериозен обектив да снимаш задния номер.![]()
И салфетки, да не мокриш салона на Е38-чката.
изобщо не ме вълнуваш и като цяло не се връзвам на такива![]()
Иначе сериозния обектив няма да ти откажа па какво ще снимам аз си знам
Разбирам те, в огледало не се снима лесно...
явно има повече мъка по тоя свят отколкото си мислех...
Явно има много повече от всичко на тоя свят, отколкото ти си мислиш, но това е друга тема.
Важното е ти да се възхищаваш на мненията си и да се чувстваш комфортно, независимо от истината.
То тя - истината, най-много боли.
Явно има от всичко в повече да, ама по-голем мурдер от тебе няма да знаеш
"Мурдер" не знам какво е, колега?
Е нали си много умен нали знаеш всичко аз нали съм някъв си тъпанар дето кой знае откъде се взе дето се възхищава на мненията си, а всъщност би трябвало да се възхищава на






Дай някаква снимка да те сложа на икона и да паля свещичка


ATR-42/72
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Благодаря за уточнението.
Както казах, снимката в огледалото ще е много трудна, трябва ти голям обектив, имам приятели професионални фотографи и мога да съдействам, все пак си един от нас.
Както казах, снимката в огледалото ще е много трудна, трябва ти голям обектив, имам приятели професионални фотографи и мога да съдействам, все пак си един от нас.


- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
zlatko_baretata написа:Благодаря за уточнението.
Както казах, снимката в огледалото ще е много трудна, трябва ти голям обектив, имам приятели професионални фотографи и мога да съдействам, все пак си един от нас.
Благодаря

Имам големи огледала спокойно


ATR-42/72
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
DLVasilev написа:zlatko_baretata написа:Благодаря за уточнението.
Както казах, снимката в огледалото ще е много трудна, трябва ти голям обектив, имам приятели професионални фотографи и мога да съдействам, все пак си един от нас.
Благодаря![]()
Имам големи огледала спокойно
Това е добре, защото в големите огледала по-лесно се виждат малки субекти. Оглеждай се в тях по-често, за да намериш себе си.

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
zlatko_baretata написа:DLVasilev написа:zlatko_baretata написа:Благодаря за уточнението.
Както казах, снимката в огледалото ще е много трудна, трябва ти голям обектив, имам приятели професионални фотографи и мога да съдействам, все пак си един от нас.
Благодаря![]()
Имам големи огледала спокойно
Това е добре, защото в големите огледала по-лесно се виждат малки субекти. Оглеждай се в тях по-често, за да намериш себе си.
Колко си ми остроумен само

Явно от опит знаеш за малките субекти

ATR-42/72
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Оставям те вече сам да стигнеш до верните съждения.
Не мога, а и не искам да преча на свободната воля и мисъл на един интелектуален титан, да определя нещата както намери за добре...
Не мога, а и не искам да преча на свободната воля и мисъл на един интелектуален титан, да определя нещата както намери за добре...

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
zlatko_baretata написа:Оставям те вече сам да стигнеш до верните съждения.
Не мога, а и не искам да преча на свободната воля и мисъл на един интелектуален титан, да определя нещата както намери за добре...


ATR-42/72
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
zlatko_baretata написа:Влади, всеки с възможностите си...
Апропо, ти що си продаде Е30-ката навремето, та сега ти е лесно да пишеш?![]()
Не е редно да измерваш фенщината с наличности на ламарини и други части. Ето защо Е30-ките не са ежедневки вече и няма как да обвиниш някой, че не е ентусиаст, щото си държи Е30-ката в гаража и я изкарва само в хубаво време, събота и нделя... по-скоро такъв човек си дава ясна сметка какво притежава и как трябва да го пази. Тва да не ти е Е36-чка?
Продадох я защото искам да карам всеки ден без да се притеснявам, дали сутринта ще запали.
Щото ми писна да има "само това да оправя и сатва перфектна" и то като го оправиш излезнат още 2-3...
То и при Е36ците вече е така, та ше има пак ъпгрейд, факт тия БМВта като станат на по 15 годни и почват да се развалят


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
vld написа:zlatko_baretata написа:Влади, всеки с възможностите си...
Апропо, ти що си продаде Е30-ката навремето, та сега ти е лесно да пишеш?![]()
Не е редно да измерваш фенщината с наличности на ламарини и други части. Ето защо Е30-ките не са ежедневки вече и няма как да обвиниш някой, че не е ентусиаст, щото си държи Е30-ката в гаража и я изкарва само в хубаво време, събота и нделя... по-скоро такъв човек си дава ясна сметка какво притежава и как трябва да го пази. Тва да не ти е Е36-чка?
Продадох я защото искам да карам всеки ден без да се притеснявам, дали сутринта ще запали.
Щото ми писна да има "само това да оправя и сатва перфектна" и то като го оправиш излезнат още 2-3...
То и при Е36ците вече е така, та ше има пак ъпгрейд, факт тия БМВта като станат на по 15 годни и почват да се развалят
Е ти си объркал горивото просто

- _galio_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 15.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: ///M43
- Мечтае да кара: в изтребителната авиация
- Детайли за колата: компот в сливов цвят
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
vld написа:Кажи честно? ти познаваш ли такъв![]()
ПознаваХ. Между другото, ХМ-ът е изключително интересена кола с много приложения, заради въздушното окачване може да се вдига доста или да се движи смао на три гуми, има го и с 200 к.с. V6. Да, ugly as shit, ама има и такива.
И коментирате 30-ки, а навън има доста интересни проекти на база 1602/2002, които са страшно стилни според мен.
лошите шофери отиват в ада ... добрите - докъдето им стигне бензинът
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
И тук има стилни http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3k67z5
Ако по ония времена е можело да бъдат внасяни свободно тук, съм сигурен че щяха да имат не по малко фенове от е30ките. Според мен са на едно ниво откъм директност, усещане и удоволствието което доставят и си струва наливането в тези модели, въпреки че са архаични отвсякъде, с неудобен интериор, части няма и тн...


Ако по ония времена е можело да бъдат внасяни свободно тук, съм сигурен че щяха да имат не по малко фенове от е30ките. Според мен са на едно ниво откъм директност, усещане и удоволствието което доставят и си струва наливането в тези модели, въпреки че са архаични отвсякъде, с неудобен интериор, части няма и тн...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани