Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентусиаст
Модератор: Общи модератори
- Alien
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 13.05.2004
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: по нормални пътища, в нормална държава
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Що не смените заглавието на темата на "Защо ГАЗ, а НЕ ДИЗЕЛ - разсъжденията на хората, който нямат пари за бензин"?
Яано повечето от феновете на бензина го използвате само да запалите на него.
Дори лирическия герой от първия пост говори за газифицирана Е34.
Синия пламък в очите на повечето бензинови ентусиатси писали в темата, всъщност е отражение от горящ газов котлон.
Яано повечето от феновете на бензина го използвате само да запалите на него.
Дори лирическия герой от първия пост говори за газифицирана Е34.
Синия пламък в очите на повечето бензинови ентусиатси писали в темата, всъщност е отражение от горящ газов котлон.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1335
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Alien написа:Синия пламък в очите на повечето бензинови ентусиатси писали в темата, всъщност е отражение от горящ газов котлон.

Всъщност лошото е, че някои хора могат да си позволят бензин (е голяма част не могат, естествено), но смятат това за неоправдан разход. Както с гумите 16-ти сезон, надкадките 2-ра употреба, стругованите дискове


- spec-V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 30.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Alien написа:Що не смените заглавието на темата на "Защо ГАЗ, а НЕ ДИЗЕЛ - разсъжденията на хората, който нямат пари за бензин"?
Яано повечето от феновете на бензина го използвате само да запалите на него.
Дори лирическия герой от първия пост говори за газифицирана Е34.
Синия пламък в очите на повечето бензинови ентусиатси писали в темата, всъщност е отражение от горящ газов котлон.
Най-точни коментар до момента !

Бензин та бензин.... ам да де ама то ГАЗ ГАЗ та пръдня

- r19
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Защо да е пръдня като ме вози със същите качества като бензина, само че двойно или тройно по-евтино??
Кеф ти звук, кеф ти обороти, пък нека му викат газов котлон...


Кеф ти звук, кеф ти обороти, пък нека му викат газов котлон...


- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Alien написа:Що не смените заглавието на темата на "Защо ГАЗ, а НЕ ДИЗЕЛ - разсъжденията на хората, който нямат пари за бензин"?
Яано повечето от феновете на бензина го използвате само да запалите на него.
Дори лирическия герой от първия пост говори за газифицирана Е34.
Синия пламък в очите на повечето бензинови ентусиатси писали в темата, всъщност е отражение от горящ газов котлон.
Много точно казано.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Alien написа:Що не смените заглавието на темата на "Защо ГАЗ, а НЕ ДИЗЕЛ - разсъжденията на хората, който нямат пари за бензин"?
Яано повечето от феновете на бензина го използвате само да запалите на него.
Дори лирическия герой от първия пост говори за газифицирана Е34.
Синия пламък в очите на повечето бензинови ентусиатси писали в темата, всъщност е отражение от горящ газов котлон.
Най интересно става когато някой с Е36 тдс почва да се прави на много знаещ и велик. Колега когато почнеш да минаваш по 5-6 000км. на месец има от значение цената на горивото. Не е хубаво да разсъждаваш кой колко пари има при положение, че си човек, който съжалява, че го осигуряват на заплатата, която получава. Поздрави и без лоши чувства

- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Аве ей, не наричай тарикатлъка, осакатяващ добрия двигател, наречен LPG нещо хубаво, че ше повърна. Единствената причина някой да сложи гЪз е, че си брои последните стотинки. По-голЕма повърня е единствено метанЯ.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
r19 написа:Защо да е пръдня като ме вози със същите качества като бензина, само че двойно или тройно по-евтино??![]()
![]()
Кеф ти звук, кеф ти обороти, пък нека му викат газов котлон...
За същите качества може доста да се спори.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
spec-V написа:Да се придържам към темата,или не точно!?
Защо дизел,а не бензин?
Първо всеки има вкус ,стил на каране,изисквания от автомобила итн... казало кучето и ...
Имал съм,карал съм бензинови мпс-та ,а от няколко години се наслаждавам на дизел с достатъчно по-добри характеристики от на доста по мощни бензинови мотори(няма да визирам). Та при 20-тина хил км.годишно пътуване из родните бг подобия на пътища се наслаждавам на 2(два) пъти и отгоре по малък разход,по-добра еластичност при изпреварване и перфектно ускорение в средите от 60-160 км., напълно достатъчни.
Тука гледам много иЕмки се засегнаха в теемите,аз гледам по пътя не ги засичам мн.мн. ,както и др, летящи с по 200-300 км.![]()
90% са с АГУ-то и бутат коппчето,че скъпотия,или свети лампичката нон-стоп инче"Смърт за дизела" ем ок
spec-V написа:Alien написа:Що не смените заглавието на темата на "Защо ГАЗ, а НЕ ДИЗЕЛ - разсъжденията на хората, който нямат пари за бензин"?
Яано повечето от феновете на бензина го използвате само да запалите на него.
Дори лирическия герой от първия пост говори за газифицирана Е34.
Синия пламък в очите на повечето бензинови ентусиатси писали в темата, всъщност е отражение от горящ газов котлон.
Най-точни коментар до момента !![]()
Бензин та бензин.... ам да де ама то ГАЗ ГАЗ та пръдня
Виж сега спек ли си, спекар ли си или какъвто си там. Не СЛАГАЙ думи в устите на хората, които те не са използвали. Никой не е засягал абсурдното нещо да се сравняват М-ки с обикновени коли, каму ли с дизели.


Другото, което е, къде видя 90% от бензините да ги карат на газ? И кое му е лошото на газта след като излиза по-евтино от дизела и ВЪРВИ повече? Нали това ви е гордостта на дизелите и затова се примирявате с пушеци, миризми, тракане, лагове и още неща - за да ви е по-евтино и сравнително с добри характеристики?
И никой Не оспорва качествата на дизела, даже назад написах 20-30% по-ефективен, какво повече искате?
И как да ги видиш тези М-ки след като ти трябва бинокъл като те размине някоя в твоя дизел, а и надали ги различаваш особено след като е пълно с М-пакети? Сигурно не ги виждаш защото Не са особено хубави и Не ги карат много.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
doncheff написа:Аве ей, не наричай тарикатлъка, осакатяващ добрия двигател, наречен LPG нещо хубаво, че ше повърна. Единствената причина някой да сложи гЪз е, че си брои последните стотинки. По-голЕма повърня е единствено метанЯ.
Ето това знам аз за газта:
1. Стабилен конденз, съсипва генерацията скоропостижно.
2. Сухо гориво, оттам не е добре за мотора, ефектите в дългосрочен план може да са доста неприятни.
Някой може и да ме опровергае.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Ама това че бил котлон и "повърня" го казват колеги с...дизелови автомобили,което си е даже повече бюджетен автомобил дизела и почти не е дори в духа на състезателните такива,с две думи,бензинов двигател на газ е по-близо до дуба на състезателната същност на БМВ...от колкото дизела
п/п
Повече харесвам дизелови БМВ-та btw
Аз ще го направя,ако тръбите на генерацията не са оригинални а някакви ламаринки-ми естествено че конденза ще ги изяде...между другото,загледай се в някой голям мотор като запали как излиза вода от ауспусите ...а не е на газ...
Това със "сухото" гориво беше в началото на деветдесетте години на миналият век ,тогава имаше и проблем с безоловният бензин,сега нещата са доста различни,в нашата фирма примерно поръчаха сто и косур автомобила тип "баничарка" с оригинална газова уредба от сервиза и дават 200 000 километра гаранция или 4 години...

п/п
Повече харесвам дизелови БМВ-та btw
Elesar74 написа:doncheff написа:Аве ей, не наричай тарикатлъка, осакатяващ добрия двигател, наречен LPG нещо хубаво, че ше повърна. Единствената причина някой да сложи гЪз е, че си брои последните стотинки. По-голЕма повърня е единствено метанЯ.
Ето това знам аз за газта:
1. Стабилен конденз, съсипва генерацията скоропостижно.
2. Сухо гориво, оттам не е добре за мотора, ефектите в дългосрочен план може да са доста неприятни.
Някой може и да ме опровергае.
Аз ще го направя,ако тръбите на генерацията не са оригинални а някакви ламаринки-ми естествено че конденза ще ги изяде...между другото,загледай се в някой голям мотор като запали как излиза вода от ауспусите ...а не е на газ...
Това със "сухото" гориво беше в началото на деветдесетте години на миналият век ,тогава имаше и проблем с безоловният бензин,сега нещата са доста различни,в нашата фирма примерно поръчаха сто и косур автомобила тип "баничарка" с оригинална газова уредба от сервиза и дават 200 000 километра гаранция или 4 години...
Последна промяна Е.Димитров на 26 Юли 2013, 17:09, променена общо 1 път
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Elesar74 написа:doncheff написа:Аве ей, не наричай тарикатлъка, осакатяващ добрия двигател, наречен LPG нещо хубаво, че ше повърна. Единствената причина някой да сложи гЪз е, че си брои последните стотинки. По-голЕма повърня е единствено метанЯ.
Ето това знам аз за газта:
1. Стабилен конденз, съсипва генерацията скоропостижно.
2. Сухо гориво, оттам не е добре за мотора, ефектите в дългосрочен план може да са доста неприятни.
Някой може и да ме опровергае.
До като се скапе този двигател ще спестя да си купя таман още 5 двигателя

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1335
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
adovet написа:Elesar74 написа:doncheff написа:Аве ей, не наричай тарикатлъка, осакатяващ добрия двигател, наречен LPG нещо хубаво, че ше повърна. Единствената причина някой да сложи гЪз е, че си брои последните стотинки. По-голЕма повърня е единствено метанЯ.
Ето това знам аз за газта:
1. Стабилен конденз, съсипва генерацията скоропостижно.
2. Сухо гориво, оттам не е добре за мотора, ефектите в дългосрочен план може да са доста неприятни.
Някой може и да ме опровергае.
До като се скапе този двигател ще спестя да си купя таман още 5 двигателя
Ако караш М-ка на газ ще си купиш друг път.


- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
In_Memoriam написа:adovet написа:Elesar74 написа:doncheff написа:Аве ей, не наричай тарикатлъка, осакатяващ добрия двигател, наречен LPG нещо хубаво, че ше повърна. Единствената причина някой да сложи гЪз е, че си брои последните стотинки. По-голЕма повърня е единствено метанЯ.
Ето това знам аз за газта:
1. Стабилен конденз, съсипва генерацията скоропостижно.
2. Сухо гориво, оттам не е добре за мотора, ефектите в дългосрочен план може да са доста неприятни.
Някой може и да ме опровергае.
До като се скапе този двигател ще спестя да си купя таман още 5 двигателя
Ако караш М-ка на газ ще си купиш друг път.
е аз за това не карам Мка

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
adovet написа:Elesar74 написа:doncheff написа:Аве ей, не наричай тарикатлъка, осакатяващ добрия двигател, наречен LPG нещо хубаво, че ше повърна. Единствената причина някой да сложи гЪз е, че си брои последните стотинки. По-голЕма повърня е единствено метанЯ.
Ето това знам аз за газта:
1. Стабилен конденз, съсипва генерацията скоропостижно.
2. Сухо гориво, оттам не е добре за мотора, ефектите в дългосрочен план може да са доста неприятни.
Някой може и да ме опровергае.
До като се скапе този двигател ще спестя да си купя таман още 5 двигателя
Твъде силно и несериозно изказване. И откъде знаеш дали няма да си купиш някой предишен газифициран от друг и гредата да се прояви при теб?
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: c04