гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
И колегата vld искаше да ми препоръча специалист но за съжаление съм на 200км от столицат(гр.Гоце Делчев)
Съжалявам че немога да кача снимка но ще обясна каква е ситоацията относно маркучите.
Моят клапан в които влизат вакумите е с(буксата) два пина и 3 щуцера за тръби.На най-горния ми е сложен маркуча кото виси надоли с филтара,на средния влиза в ЕГР-а а третия е свободен.От маркуча за сервото излиза един маркуч (според мен тои трябва да е в клапана) отрязан е и е запушен.
Немога да разбера защо предишния собственик е правил тази маниполация.МАП-а го отворих и е в добро състояние(не е мръсен).Одеве смених горивния филтър.
От стария филтър излезна тиня,вода ,ръжда и тем подобни.
Но от както сложих новия филтърт пали малко по трудно-мисля че има още въздух по системата и затова така прави.
Значи до колко ми разбира празната главица трябва да свържа маркуча от сервото за вакум клапана и да видим какво ще стане.
п.с.имах уговорка с приятел за вера да ми исчисти резервоара но не успях и пак сложих 30 литра гориво тааа кога ще го чистя и него незнам.
Съжалявам че немога да кача снимка но ще обясна каква е ситоацията относно маркучите.
Моят клапан в които влизат вакумите е с(буксата) два пина и 3 щуцера за тръби.На най-горния ми е сложен маркуча кото виси надоли с филтара,на средния влиза в ЕГР-а а третия е свободен.От маркуча за сервото излиза един маркуч (според мен тои трябва да е в клапана) отрязан е и е запушен.
Немога да разбера защо предишния собственик е правил тази маниполация.МАП-а го отворих и е в добро състояние(не е мръсен).Одеве смених горивния филтър.
От стария филтър излезна тиня,вода ,ръжда и тем подобни.
Но от както сложих новия филтърт пали малко по трудно-мисля че има още въздух по системата и затова така прави.
Значи до колко ми разбира празната главица трябва да свържа маркуча от сервото за вакум клапана и да видим какво ще стане.


п.с.имах уговорка с приятел за вера да ми исчисти резервоара но не успях и пак сложих 30 литра гориво тааа кога ще го чистя и него незнам.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Ако разбирам правилно имаш 3 щуцера на клапана, който е за сервото на спирачките. Това е клапан който не позволява като натиснеш спирачката да връща вакума.
На него има 3 щуцера. Обикновено единия е с тапа. 2-рия ако излиза маркуч отива към една кутийка и от кутийка в ЕГР, 3-тия маркуч се ползва ако колата има жалузи/венециански щори на водния радиатор. Ако при теб е имало такива жалузи и са се развалили за това е затворен този маркуч. Не го барай. При е39/е38 от 1-вия щуцер отива маркуч към тампоните на ДВГ.
Трябва да има маркуч от входящия колектор до МАП. Този маркуч трябва да е здрав. Огледай го дали не е нацепен нещо. Аз го сменям на 2 години, защото имах случай маркуча здрав, но се беше сцепил при щуцера на входящия колектор, който на е34 е отдолу и не се вижда. Добре, че имам манометър и го хванах, че е скъсан. Ако този маркуч е изваден или сцепен, колата влиза в авариен режим и е супер спъната. Метър от такъв маркуч има в Ауто+, Ауто1 на цена 7-8лв метъра. Вътрешно сечение 3мм и с външна оплетка. Продават го за горивен маркуч. Аз го ползвам и за обратната нафта и за МАП сензора.
Купи си 1.5м и си смени и маркучите за обратната нафта които са на дюзите. За 15 мин работа е и ще ти спести проблеми за напред. Ако от там ти пропуска малко също не пали колата топла/студена. Това го ядох още като купих моята кола. В един сервиз даже ме излъгаха и ми взеха 300лв да ми сменят половината умна дюза. Супер Дизел в София. Тогава не разбирах нищо и ми взеха 320 пари за 10см маркуч и центровка на ГНП, а ми казаха, че са сменили половината умна дюза (луда работа). Та след 2г. установих смененото маркучле, защото беше различно.
Опитай да покараш колата малко и да кажеш дали пак гасне в движение. Ако спре да го прави - проблемът ти е бил в горивния филтър, ако продължи да го прави си купувай помпа за в резервоара. Това са ти проблемите. Не се филмирай да пипаш ГНП.
Успех!
На него има 3 щуцера. Обикновено единия е с тапа. 2-рия ако излиза маркуч отива към една кутийка и от кутийка в ЕГР, 3-тия маркуч се ползва ако колата има жалузи/венециански щори на водния радиатор. Ако при теб е имало такива жалузи и са се развалили за това е затворен този маркуч. Не го барай. При е39/е38 от 1-вия щуцер отива маркуч към тампоните на ДВГ.
Трябва да има маркуч от входящия колектор до МАП. Този маркуч трябва да е здрав. Огледай го дали не е нацепен нещо. Аз го сменям на 2 години, защото имах случай маркуча здрав, но се беше сцепил при щуцера на входящия колектор, който на е34 е отдолу и не се вижда. Добре, че имам манометър и го хванах, че е скъсан. Ако този маркуч е изваден или сцепен, колата влиза в авариен режим и е супер спъната. Метър от такъв маркуч има в Ауто+, Ауто1 на цена 7-8лв метъра. Вътрешно сечение 3мм и с външна оплетка. Продават го за горивен маркуч. Аз го ползвам и за обратната нафта и за МАП сензора.
Купи си 1.5м и си смени и маркучите за обратната нафта които са на дюзите. За 15 мин работа е и ще ти спести проблеми за напред. Ако от там ти пропуска малко също не пали колата топла/студена. Това го ядох още като купих моята кола. В един сервиз даже ме излъгаха и ми взеха 300лв да ми сменят половината умна дюза. Супер Дизел в София. Тогава не разбирах нищо и ми взеха 320 пари за 10см маркуч и центровка на ГНП, а ми казаха, че са сменили половината умна дюза (луда работа). Та след 2г. установих смененото маркучле, защото беше различно.
Опитай да покараш колата малко и да кажеш дали пак гасне в движение. Ако спре да го прави - проблемът ти е бил в горивния филтър, ако продължи да го прави си купувай помпа за в резервоара. Това са ти проблемите. Не се филмирай да пипаш ГНП.
Успех!
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Днес ще си имам друга работа но при първа възможност ще сменя маркучите за излишното гориво както и този от МАП-а (защото вчера като го свалих ми се видя лабав от към страна на МАП.
След смяата на филтъра няма промяна във вървенето.Не гасне в движенеие сигурно защото има доста петрол вътре.Ще исчакам да намелее и ще видя какво ще стане.
Тази лампа на таблото ми свети постоянно.Идеи на къде да се насоча.
Забележка: Таблото е примерно.
След смяата на филтъра няма промяна във вървенето.Не гасне в движенеие сигурно защото има доста петрол вътре.Ще исчакам да намелее и ще видя какво ще стане.
Тази лампа на таблото ми свети постоянно.Идеи на къде да се насоча.
Забележка: Таблото е примерно.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Тая лампа е за накладките.
Има датчици които като се износи накладката до определена степен, се протърква жицата и разпада веригата, съответно лампата светва.
Сваляш предна лява и за дна дясна и проверяваш има ли ги въобще, защото много монтьори не ги слагат въобще при смяна на накладки.
щото са много скъпи по 10лв. са
Има датчици които като се износи накладката до определена степен, се протърква жицата и разпада веригата, съответно лампата светва.
Сваляш предна лява и за дна дясна и проверяваш има ли ги въобще, защото много монтьори не ги слагат въобще при смяна на накладки.
щото са много скъпи по 10лв. са


- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
vld написа:Тая лампа е за накладките.
Има датчици които като се износи накладката до определена степен, се протърква жицата и разпада веригата, съответно лампата светва.
Сваляш предна лява и за дна дясна и проверяваш има ли ги въобще, защото много монтьори не ги слагат въобще при смяна на накладки.
щото са много скъпи по 10лв. са
Благодаря колега за моменталния отговор


За таз простотия не бях се сетил.Мислех че ще ми светне АБС-а, Р-то или пък акустични да беха.
Надявах се да е за нещо по смислено.
п.с. Нещо такова ще се случва ли скоро.. http://www.youtube.com/watch?v=c9P_Axk30LU
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Днес набързо смених маркучите но ефекта беше нулев.За сега с новия филтър не е изгаснала,но тепърва чакам да светне лампата за петрола и тогава ще видя дали ще загасне.Другия месец ще имам повече свободно време и тогава ще я разчекна тотално. 

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Ако помпата в резервоара не работи, под 20л може да ти гасне. Възможно е също да работи, но неправилно. Пак може да гасне в този случай. Смени я и тогава продължавай да търсиш причината.
Сега какви са проблемите по двигателя? Опиши ги моля. Май се реши проблема с гасненето а?
Сега какви са проблемите по двигателя? Опиши ги моля. Май се реши проблема с гасненето а?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Това,че ще сменям помпата в резервоара,е ясно на 100%.(даже някои ако има на добра цена да пише на л.с.)
Сутрин давам 3пъти на контакт да подкача нафта и колата пали след 1 секунда въртене,заковава оборотите на 0.7 и няма проблем.Изчаквам 1-2мин да разхвърли маслото.Тръгвам на първа и ако пусна газта забива муцуна сякаш не и достига горива(това го прави на всяка предавка-2,3,4,5)а като подам газ тръгва като автомат с голямо налягане(рита).Ако я пусна по енерция когато е студена(независимо от скороста )оборотите играят,ако е загряла не играят.Като загрее колата и колко да си подкачвам нафта колата трябва да завърти 10-20 пъти като едновременно с това натискам и пускам педала на газта за да запали.Забиването на предницата при пускането на газта както и рязкото тръгване при подаване на газ не се променя.Общо взето това е.
Чувал съм че като загреее колата и не пали да се полее ГНП-то със студена вода.Но какъв е смисала от тази операция незнам.Тоо верно че е комби ама немога да влача един варел със студена вода със мен.
Благодаря за помоща колега.
Сутрин давам 3пъти на контакт да подкача нафта и колата пали след 1 секунда въртене,заковава оборотите на 0.7 и няма проблем.Изчаквам 1-2мин да разхвърли маслото.Тръгвам на първа и ако пусна газта забива муцуна сякаш не и достига горива(това го прави на всяка предавка-2,3,4,5)а като подам газ тръгва като автомат с голямо налягане(рита).Ако я пусна по енерция когато е студена(независимо от скороста )оборотите играят,ако е загряла не играят.Като загрее колата и колко да си подкачвам нафта колата трябва да завърти 10-20 пъти като едновременно с това натискам и пускам педала на газта за да запали.Забиването на предницата при пускането на газта както и рязкото тръгване при подаване на газ не се променя.Общо взето това е.
Чувал съм че като загреее колата и не пали да се полее ГНП-то със студена вода.Но какъв е смисала от тази операция незнам.Тоо верно че е комби ама немога да влача един варел със студена вода със мен.

Благодаря за помоща колега.

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Добре, първото нещо, което ще направиш е да смениш тази помпа, защото тя работи при подаване на контакт на студена кола, и при топла кола под 20л в резервоара, както и работи непрекъснато когато двигателя работи с под 20л в резервоара. Другото нещо, което може да се случва, е помпата да работи, но да няма достатъчен дебит. Третото, което със сигурност се случва е нафтата по цялото трасе от филтъра до резервоара да се връща обратно в резервоара, след като изгасиш колата. Може да се сложи възвратен клапан преди горивния филтър, който да не позволява нафтата да се връща, но аз лично не ти го препоръчвам този вариант.
Опитай след като си карал колата да я паркираш някъде с вдигната задница, остави я 30мин и виж маркуча между филтъра и ГНП дали се е изпразнил. Най-добре я остави така да пренощува.
Продухай също маркучите между резервоара и филтъра. Да не са се запушили от тази тиня с която е карана колата и за това да не стига гориво. Подготви се ако има още боклуци в резервоара пак да сменяш филтъра за гориво.
И моля те. Купи си нова помпа, а не втора ръка.
Успех и пиши след направените неща дали има промяна, че ми е любопитно.
Опитай след като си карал колата да я паркираш някъде с вдигната задница, остави я 30мин и виж маркуча между филтъра и ГНП дали се е изпразнил. Най-добре я остави така да пренощува.
Продухай също маркучите между резервоара и филтъра. Да не са се запушили от тази тиня с която е карана колата и за това да не стига гориво. Подготви се ако има още боклуци в резервоара пак да сменяш филтъра за гориво.
И моля те. Купи си нова помпа, а не втора ръка.
Успех и пиши след направените неща дали има промяна, че ми е любопитно.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
грешно всеки гледа вериги и електроника на помпа , аз съм 99% сигурен ,че проблема се корени във въздух в системата или бавен стартер
6>4
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Магазина в които работя от другия месец ще ползвам отстъпки и ако до тогава не намеря неква ще си взема от магазина.Аз съм на принцип по-добре оригинално втора ръка от колкото турско или китайско ново.
Маркуча след филтъра-ГНП е черен и неможе да се види кога има и кога няма петрол в него.Естествено че връща петрола в резервоара,та нали за това давам по 3 пъти на контакт сутрин преди да я запаля.
Интересуваме на къде да се насоча относно забиването на предницата????
п.с.Иначе за стартера нямам съмнениея защото работи много добре без никъкви странични шумове.
Маркуча след филтъра-ГНП е черен и неможе да се види кога има и кога няма петрол в него.Естествено че връща петрола в резервоара,та нали за това давам по 3 пъти на контакт сутрин преди да я запаля.
Интересуваме на къде да се насоча относно забиването на предницата????
п.с.Иначе за стартера нямам съмнениея защото работи много добре без никъкви странични шумове.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Забива предницата защото не стига гориво. Не стига гориво, защото не работи коректно помпата в резервоара. Оригинално маркуча между филтъра и ГНП е прозрачен. Опитай да я караш с повече нафта 30-40л. В резервоара.
И си купи нова помпа. Това с втора ръка е страшно смешно.
И си купи нова помпа. Това с втора ръка е страшно смешно.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Zubcho написа:Забива предницата защото не стига гориво. Не стига гориво, защото не работи коректно помпата в резервоара. Оригинално маркуча между филтъра и ГНП е прозрачен. Опитай да я караш с повече нафта 30-40л. В резервоара.
И си купи нова помпа. Това с втора ръка е страшно смешно.
Колега несъм много съгласен с твърдението ти 1е забива щото няма дебит защото помпата небачка...
Може би забива защото има въздух, тоя черен маркуч дето го е слагал някой е само един от малкото показатели, че тая кола е карана и поддържана от някой който няма желание да си обслужва колата коректно.
Аз следя темата и съм вече 99% убеден, че колата има проблеми заради въздух в системата.
И най-вероятно дърпа от помпата и затова се изпразва.

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
^ Хубаво, да я кара до Сф. Ще сформираме ремонтна комисия и ще му я оправим колата. Той само да я докара. И задължително да носи помпа за в резервоара и маркуч за обратната нафта + прозрачен маркуч от филтъра до ГНП.
Към колегата със забиващия нос кола. Огледай хубаво да няма теч на нафта от ГНП или някъде другаде.
Всичко казано горе е с шеговит тон
Да не се разсърди някой 
П.П.
Просто съм убеден, че тази кола не й достига гориво. Дали проблема е в ГНП или в помпата в резервоара вече е друг въпрос, защото ако е износен елемента в ГНП може да не може да направи компресия и да достави нафтата на 150 бара при дюзите. Другото което е, до колкото помня има цедка в ГНП която ако е запушена също може да не стига гориво.
Лично аз имах запушен горивен филтър. В началото не искаше да смени от 3-та на 4-та предавка автомата при кик даун. После не искаше да качи повече от 3000 оборота, после спря да пали.
Смених си филтъра и пак си тръгна колата перфектно.
Към колегата със забиващия нос кола. Огледай хубаво да няма теч на нафта от ГНП или някъде другаде.

Всичко казано горе е с шеговит тон


П.П.
Просто съм убеден, че тази кола не й достига гориво. Дали проблема е в ГНП или в помпата в резервоара вече е друг въпрос, защото ако е износен елемента в ГНП може да не може да направи компресия и да достави нафтата на 150 бара при дюзите. Другото което е, до колкото помня има цедка в ГНП която ако е запушена също може да не стига гориво.
Лично аз имах запушен горивен филтър. В началото не искаше да смени от 3-та на 4-та предавка автомата при кик даун. После не искаше да качи повече от 3000 оборота, после спря да пали.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Аз понеже съм си карал една от Е36ците с преебана помпа доста километри и чесно казано ако ня бях свалил да я пробвам нямаше да рабера че е игоряла, и нямах абсолютно никакви проблеми с палене дори с малко нафта в резервоара.
Но за сметка на това съм го ял с въздух в системата, една вечер едвам се прибрах до нас, едвам едвам качих баира от кръговото на драгалевци нагоре, на 1ва
Просто колата нямаше сила и това е, и като отворих капака в гаража гледам прозрачния маркуч пълен с балони, а колата работи
Естествено бях сменил уплатненията на ГНП, смених горивния филтър и пак продължи, смених му конзолата и се оправиха нещата.
Но за сметка на това съм го ял с въздух в системата, една вечер едвам се прибрах до нас, едвам едвам качих баира от кръговото на драгалевци нагоре, на 1ва

Просто колата нямаше сила и това е, и като отворих капака в гаража гледам прозрачния маркуч пълен с балони, а колата работи

Естествено бях сменил уплатненията на ГНП, смених горивния филтър и пак продължи, смених му конзолата и се оправиха нещата.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани