Скорости 750
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Скорости 750
щирлиц написа:Ок де ще ги взема,ама как от стоене на едно място се счупиха?? някой имал ли е този проблем.... щото съм КАРЪК и даже имам акомулатор с обърнати полюси... та затвва питам?
На моята 750-ка Е32 от веднъж изчезна задната.Включих и до там преди това нищо.Имах други скорости сложих ги и нещата заспаха,но при теб като нямаш под ръка други ще ги правиш.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Скорости 750
amgpower написа:Общо взето проблема за да спре задна е уплътнителен пръстен на барабана.Като изпусне този пръстен налягането на маслото чупи барабана на задна и от там контрата която държи дисковете се чупи.От там нямаш стегнати дискове които да ти предават движението.Имаше ли претрисане като вкючваше на задна?
Това е точно така, но с една лека поправка и тя е, че нищо не се чупи, а просто няма задна, защото тази гума, която се разпада (преполагам производствен пропуск на ZF), не успява да задържи маслото там, където трябва и то не може да направи превключването. Тук говоря за 5HP-24, но сигурно важи в голяма степен и за 5HP-30, каквато трябва да е 750и кутията.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Скорости 750
turbo написа:amgpower написа:Общо взето проблема за да спре задна е уплътнителен пръстен на барабана.Като изпусне този пръстен налягането на маслото чупи барабана на задна и от там контрата която държи дисковете се чупи.От там нямаш стегнати дискове които да ти предават движението.Имаше ли претрисане като вкючваше на задна?
Това е точно така, но с една лека поправка и тя е, че нищо не се чупи, а просто няма задна, защото тази гума, която се разпада (преполагам производствен пропуск на ZF), не успява да задържи маслото там, където трябва и то не може да направи превключването. Тук говоря за 5HP-24, но сигурно важи в голяма степен и за 5HP-30, каквато трябва да е 750и кутията.
При мен обаче се получи така че се счупи касетата на задна,целия барабан заедно с контрата на дисковете.Така че не е изключено и при други да се получи така.
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Скорости 750
amgpower написа:turbo написа:amgpower написа:Общо взето проблема за да спре задна е уплътнителен пръстен на барабана.Като изпусне този пръстен налягането на маслото чупи барабана на задна и от там контрата която държи дисковете се чупи.От там нямаш стегнати дискове които да ти предават движението.Имаше ли претрисане като вкючваше на задна?
Това е точно така, но с една лека поправка и тя е, че нищо не се чупи, а просто няма задна, защото тази гума, която се разпада (преполагам производствен пропуск на ZF), не успява да задържи маслото там, където трябва и то не може да направи превключването. Тук говоря за 5HP-24, но сигурно важи в голяма степен и за 5HP-30, каквато трябва да е 750и кутията.
При мен обаче се получи така че се счупи касетата на задна,целия барабан заедно с контрата на дисковете.Така че не е изключено и при други да се получи така.
Прав си колега до колкото знам при тези скорости ако не се вземат мерки навреме направо чупи барабана и контрата.Дано не го е счупил,че ремонта ...
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани