Всичко за електрическите автомобили
Модератор: Общи модератори
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
K_Ilkov написа:И няколко въпроса, ще си позволя да задам:
- Кое е по-лесно/евтино за добиване/производство бензина или тока?
- КПД на ДВГ и електромотор?
![]()
- Климатик или нафтова печка да си взема?
Значи искам климатика да го махнеш от мрежата и да го вържеш към половин тон акомулатори, да ги купиш и заредиш няколко пъти и след това не на нафтова ми на печка 100 октана ше си.
Тока е по елементарен за производство, но технологиите по които се добива евтино хич не са елементарни и евтини. А за технологиите за съхранение да не говорим. Освен това бензина като го транспортират не се губи на 50%.
Тва КПД въобще не определя цялата картинка, освен това има ДВГ които са с кпд-то на ел мотор за справка тези в големите танкери.
Относно Еко ефекта на електромобилите наскоро го гледах Джей Лено какво каза. Ставаше въпрос за форд модел Т което всеки знае е една от първите и най-елементарни коли произведена преди повече от 90год. ТА той каза ,че неговия модел Т за тия 90 години експлоатация като включим производтвените разходи и замърсил по малко от Приуса му.....
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Ето конкретни числа. Според това изследване (което щом е публикувано в IEEE значи е доста сериозно)... КПД-то на електрическите автомобили е около 69%.
НО... колко е КПД-то на електроцентралите? Съвременните бензинови двигатели с директно впръскване и турбо достигат почти до 40% (на Тойота бях гледал някакви неща). Дизелите са някъде между 40-45% мисля. Това естествено е максималната, докато предполагам ел. мотора има много широк диапазон на максимално КПД.
От там хибридизирането, премахва режимите на които двигателя с вътрешно горене не е ефективен и за това си е много добра идея.
Някой ако има по-добри данни... ? Та това е моята гледна точка... Не бях сядал да ги гледам нещата конкретно до сега, но така съм си ги представял общо взето.
http://phys.org/news85074285.html

НО... колко е КПД-то на електроцентралите? Съвременните бензинови двигатели с директно впръскване и турбо достигат почти до 40% (на Тойота бях гледал някакви неща). Дизелите са някъде между 40-45% мисля. Това естествено е максималната, докато предполагам ел. мотора има много широк диапазон на максимално КПД.
От там хибридизирането, премахва режимите на които двигателя с вътрешно горене не е ефективен и за това си е много добра идея.
Някой ако има по-добри данни... ? Та това е моята гледна точка... Не бях сядал да ги гледам нещата конкретно до сега, но така съм си ги представял общо взето.
http://phys.org/news85074285.html

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Mr Charger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 3.06.2004
- Местоположение: ДС
- Пол: Мъж
- Кара: метро
- Мечтае да кара: M Power Electrified
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Уважавам мнението на всеки, но Джей Лено е казвал много неща, които извадени от контекста, звучат по един или друг начин. Ето, какво казват конкретните данни за Форд Модел Т и Тойота Приус:
Форд Модел Т 1910 г.:
According to Ford Motor Company, the Model T had fuel economy on the order of 13–21 mpg-US (16–25 mpg-imp; 18–11 L/100 km).
Тойота Приус модел 2009 г.:
The estimated fuel-efficiency rating, using the U.S. EPA combined cycle, is 50 mpg-US (4.7 L/100 km; 60 mpg-imp).[51] The Prius was the most efficient car powered by liquid fuel available in the U.S. in 2009, based on the official rating. The official UK fuel efficiency data for the Prius T3 is Urban 72.4 mpg-imp (3.90 L/100 km; 60.3 mpg-US), Extra Urban 76.4 mpg-imp (3.70 L/100 km; 63.6 mpg-US), Combined 72.4 mpg-imp (3.90 L/100 km; 60.3 mpg-US)
Има колкото искате лоша наука, която се спонсорира от някои автомобилни производители и най-вече от петролните компании и която някои от колегите тук се опитват да ни убедят, че е чиста монета. Според една платена публикация даже изкарват, че Хамъра е по-екологичен от Приуса!!! Оказва се, обаче, че данните за тази статийка са били сериозно нагласени. Истината е, точно обратната и може да я прочетете тук:
"Hummer versus Prius: 'Dust to Dust' Report Misleads the Media and Public with Bad Science".
http://www.pacinst.org/publication/humm ... d-science/
И прочетете статията от Popular Science за Тесла С, която е линкната в предишното ми мнение. Човекът, който я е писал разглежда нещата съвсем обективно като отчита всички фактори, вкл. производството на литиево-йонната батерия, генерирането на електроенергия за зареждането й и т.н. В крайна сметка се оказва, че Тесла не е с нулеви вредни емисии, но дори когато се отчете всичко те са по-малко от тези на ДВГ автомобил от по-нисък клас. Именно това по-малко е важното, това е малка стъпка напред, която може да ни даде по-чист въздух и по-високо качество на живота.
Форд Модел Т 1910 г.:
According to Ford Motor Company, the Model T had fuel economy on the order of 13–21 mpg-US (16–25 mpg-imp; 18–11 L/100 km).
Тойота Приус модел 2009 г.:
The estimated fuel-efficiency rating, using the U.S. EPA combined cycle, is 50 mpg-US (4.7 L/100 km; 60 mpg-imp).[51] The Prius was the most efficient car powered by liquid fuel available in the U.S. in 2009, based on the official rating. The official UK fuel efficiency data for the Prius T3 is Urban 72.4 mpg-imp (3.90 L/100 km; 60.3 mpg-US), Extra Urban 76.4 mpg-imp (3.70 L/100 km; 63.6 mpg-US), Combined 72.4 mpg-imp (3.90 L/100 km; 60.3 mpg-US)
Има колкото искате лоша наука, която се спонсорира от някои автомобилни производители и най-вече от петролните компании и която някои от колегите тук се опитват да ни убедят, че е чиста монета. Според една платена публикация даже изкарват, че Хамъра е по-екологичен от Приуса!!! Оказва се, обаче, че данните за тази статийка са били сериозно нагласени. Истината е, точно обратната и може да я прочетете тук:
"Hummer versus Prius: 'Dust to Dust' Report Misleads the Media and Public with Bad Science".
http://www.pacinst.org/publication/humm ... d-science/
И прочетете статията от Popular Science за Тесла С, която е линкната в предишното ми мнение. Човекът, който я е писал разглежда нещата съвсем обективно като отчита всички фактори, вкл. производството на литиево-йонната батерия, генерирането на електроенергия за зареждането й и т.н. В крайна сметка се оказва, че Тесла не е с нулеви вредни емисии, но дори когато се отчете всичко те са по-малко от тези на ДВГ автомобил от по-нисък клас. Именно това по-малко е важното, това е малка стъпка напред, която може да ни даде по-чист въздух и по-високо качество на живота.
Непобедимите - 2002, Е3, Е9, Е12, Е21, Е23, Е24, Е28...
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
BMW_RIDER написа:Значи искам климатика да го махнеш от мрежата и да го вържеш към половин тон акомулатори ...
Въпроса беше вървим ли напред по-скоро ...
иначе си прав, но това само доказва, че електромобила има един основен проблем - батерията
Ако човечествеото не може да реши подобно нещо с целия си капацитет би било доста странно ...
BMW_RIDER написа:Тока е по елементарен за производство, но технологиите по които се добива евтино хич не са елементарни и евтини. А за технологиите за съхранение да не говорим. Освен това бензина като го транспортират не се губи на 50%.
Много странно - бил елементарен за производство ама технологиите не са ...
аз съдя по цената - много по-евтин е от бензина като източник на енергия, нали?
BMW_RIDER написа:Тва КПД въобще не определя цялата картинка, освен това има ДВГ които са с кпд-то на ел мотор за справка тези в големите танкери.
Ми дай да сложим по един ДВГ от танкер тогава ...
Големите машини винаги са с по-високо КПД,
не е ли логично тогава да произвеждаме енергията си в голям мащаб,
а не всеки в колата си?
steeN написа:...
Линка е много хубав и показва защо водорода не е смислена алтернатива за момента.
Добре де а колко е КПД-то на сондите, рафинериите и тн?
И горе писах - цената? Ти нали си резултатно ориентиран - кажи защо бензина е по-скъп от тока?

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Форд Модел Т 1910 г.:
According to Ford Motor Company, the Model T had fuel economy on the order of 13–21 mpg-US (16–25 mpg-imp; 18–11 L/100 km).
Тойота Приус модел 2009 г.:
The estimated fuel-efficiency rating, using the U.S. EPA combined cycle, is 50 mpg-US (4.7 L/100 km; 60 mpg-imp).[51] The Prius was the most efficient car powered by liquid fuel available in the U.S. in 2009, based on the official rating. The official UK fuel efficiency data for the Prius T3 is Urban 72.4 mpg-imp (3.90 L/100 km; 60.3 mpg-US), Extra Urban 76.4 mpg-imp (3.70 L/100 km; 63.6 mpg-US), Combined 72.4 mpg-imp (3.90 L/100 km; 60.3 mpg-US)
Предполагам че се има предвид вредните емисии които се отделят при производството на електроенергия за да се зареди батерията на електромобила.Тази съставка не влиза в дадените параметри.Макар и хибрид ако не ползва мрежата се обесмисля цялата му идея.
BMW_RIDER написа:Тока е по елементарен за производство, но технологиите по които се добива евтино хич не са елементарни и евтини. А за технологиите за съхранение да не говорим. Освен това бензина като го транспортират не се губи на 50%.
Много странно - бил елементарен за производство ама технологиите не са ...
аз съдя по цената - много по-евтин е от бензина като източник на енергия, нали?
Така е .Генератора на електричество по същество е асинхронен електромотор - тоест няколко намотки нищо сложно.Обаче за да се получи в промишлени количества се изискват парни турбини водни турбини още цял комплекс съпътстващи технологии които хич не са елементарни.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Jordana написа:Предполагам че се има предвид вредните емисии които се отделят при производството на електроенергия за да се зареди батерията на електромобила.Тази съставка не влиза в дадените параметри.Макар и хибрид ако не ползва мрежата се обесмисля цялата му идея.
Даже съм убеден, че става въпрос и за емисите при производство на самия автомобил
Форда, сигурно има и дървени части и тн.
но това, не значи, че трябва да караме форд Т нали?
Jordana написа:Така е .Генератора на електричество по същество е асинхронен електромотор - тоест няколко намотки нищо сложно.Обаче за да се получи в промишлени количества се изискват парни турбини водни турбини още цял комплекс съпътстващи технологии които хич не са елементарни.
Така де, те за това електромобилите и хибридите ползват тая функция да регенерират
Ама кво става сега - тока е много сложен за производство ...
Бензина обече не е ... там сондите си цъкат, танкерите си вървят ... елементарна работа

А високо ефектините ДВГ, които се произвеждат последните години са елементарни сигурно и те ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Сега специално за вредните емисии
Знаем че има квоти за всяка страна по света до какъв размер може да бълва замърсяване. Същото е заложено и при проектирането на самия автомобил още в завода като се базира на цялата гама модели. Фиксирано е колко ще бъдат големите мотори колко ще са малките според емисиите които отделят .
Която страна е силно зелена и не успява да избълва квотата си от вредни емисии -
я продава на друга която е надхвърлила своята .Е кажете ми какъв е случая с напъването да се намали замърсяването на атмосферата като щом не замърсяваш веднага има някой който да избълва още дим за да достигне квотата ?
В глобален мащаб зелените технологии на едни страни дават възможност на други да замърсяват повече ?!
Има някаква странна надежда замърсяването изнесено от европа да си остане в азия примерно ?Ако на това се базира екологичноста на електромобила ще има доста да почакаме за чиста планета.
Надявам се някъде 2150 или 2200 година някой да му светне че няма да стане по тоя начин .

Която страна е силно зелена и не успява да избълва квотата си от вредни емисии -

В глобален мащаб зелените технологии на едни страни дават възможност на други да замърсяват повече ?!
Има някаква странна надежда замърсяването изнесено от европа да си остане в азия примерно ?Ако на това се базира екологичноста на електромобила ще има доста да почакаме за чиста планета.
Надявам се някъде 2150 или 2200 година някой да му светне че няма да стане по тоя начин .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Вие гледате локално,гледате един автомобил с поставени батерии и колко ще измине.
По тая логика,бензиновите автомобили са имали същият проблем,с един резервоар колко ще измине,настилката по която се движи как влияе на разхода и още хиляда неща...
Представете си че имате електрически автомобил,електростанции за бърз заряд на батериите и изминаване на една батерия около 350 километра,че дори и 600 километра...ами да продължим с представите си,както казах в предишно мнение,представете си инфраструктурата ,която вече не е фантастика в израел на някой места,от движението на автомобилите се генерира електрически ток,представете си че тази инфраструктура,както една експериментална в Южна Корея,докато се движи автомобила се зарежда индукционно от инфраструктурата...представете си...всъщност спомняте ли си по физика имаше един "чекрък" дето като го завъртиш и от индукцията на наредени едни кристали праскаше една сериозна искра,по подобен начин може да се осъществява зареждането на автомобила,посредством движението по магистрала...
Това са само неща на прима виста ,което означава че е възможно,не скъпо...просто трябва инфраструктура и цялостен поглед върху нещата
По тая логика,бензиновите автомобили са имали същият проблем,с един резервоар колко ще измине,настилката по която се движи как влияе на разхода и още хиляда неща...
Представете си че имате електрически автомобил,електростанции за бърз заряд на батериите и изминаване на една батерия около 350 километра,че дори и 600 километра...ами да продължим с представите си,както казах в предишно мнение,представете си инфраструктурата ,която вече не е фантастика в израел на някой места,от движението на автомобилите се генерира електрически ток,представете си че тази инфраструктура,както една експериментална в Южна Корея,докато се движи автомобила се зарежда индукционно от инфраструктурата...представете си...всъщност спомняте ли си по физика имаше един "чекрък" дето като го завъртиш и от индукцията на наредени едни кристали праскаше една сериозна искра,по подобен начин може да се осъществява зареждането на автомобила,посредством движението по магистрала...
Това са само неща на прима виста ,което означава че е възможно,не скъпо...просто трябва инфраструктура и цялостен поглед върху нещата
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Като продължение на поста ти, Емо, ето нещо което четох наскоро:
http://www.welldonestuff.com/2013/07/charge-mobile-in-20-seconds.html
Отделно напоследък мернах, че в една лаборатория експериментират вече с новата структура на въглерода (забравих точното име
), като са успели да спретнат кондензатор (батерия), която със зареждане за секунди е успяла да захранва светодиод в продължение на часове.
Така че бъдещето изобщо не е далеч.
http://www.welldonestuff.com/2013/07/charge-mobile-in-20-seconds.html
Отделно напоследък мернах, че в една лаборатория експериментират вече с новата структура на въглерода (забравих точното име

Така че бъдещето изобщо не е далеч.


- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
А колко меден проводник ще отиде за тая инфраструктура... "Братята" при нас ще са най-щастливи от новата инфраструктура 
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4

Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Jordana написа:...
в крайна сметка винаги става въпрос за едни пари
обикновенно много пари

квотите са голяма глупост, но са някакъв механизъм, а и предполгам, че не заковани во век и веков ...
в цялата работа не виждам как пречи електромобила?
и защо европа и америка да не са чисти,
а азиатците да не мислиш, че ще мине много време да дойдат и те на тоя?
Nickelback написа:... "Братята" ...
мда, за съжаление често такива прозаични проблеми пречат на спасяването на планетата


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
cod-cdbp написа:Отделно напоследък мернах, че в една лаборатория експериментират вече с новата структура на въглерода (забравих точното име)
Графен?
cod-cdbp написа:Така че бъдещето изобщо не е далеч.
Да видим ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Това с новата инфраструктура няма да е скоро... Тая индукция генерира магнитно поле, това магнитно поле ще бърка електрониката, ще уврежда здравето и кой знае още какво... ГрийнПийс ще ревнат че и на птичките и пчеличките пречи...
Както винаги на човека ще му трябва доста време за да свикне с някоя революционна идея, което ще я "спъва" 50-100 години
Както винаги на човека ще му трябва доста време за да свикне с някоя революционна идея, което ще я "спъва" 50-100 години

I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
И ся кво ? Тъман пуснаха новата магистрала да къртят за жиците дето генерират ток.Не съм съгласен да е всичко в кърпежи заради някакъв електромобил.Да им направят отделни писти със колкото искат кабели отдолу само цветнокожите братя да не ги набарат къде са че ще им спрат тока.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Jordana написа:И ся кво ? Тъман пуснаха новата магистрала да къртят за жиците дето генерират ток.Не съм съгласен да е всичко в кърпежи заради някакъв електромобил.Да им направят отделни писти със колкото искат кабели отдолу само цветнокожите братя да не ги набарат къде са че ще им спрат тока.
тя сигурно до 2-3 години ще е за ремонт така или иначе та има време да се узрее за идеята


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: jiksyn