гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Потърсих из форума но не успях да намеря инфо за този проблем.Аз лично се съмнявам в платката на ГНП-то.
Но дали е така Вие ми кажете.
Като е студена колата си пали с малко въртене обаче загрее ли гасне по време на движение и не иска да запалил
Пали само на бутане или като истине

Като я закчихме вчера показа дебитомер,но ме съмнява от него да пали трудно като е загряла.
Но дали е така Вие ми кажете.
Като е студена колата си пали с малко въртене обаче загрее ли гасне по време на движение и не иска да запалил
Пали само на бутане или като истине


Като я закчихме вчера показа дебитомер,но ме съмнява от него да пали трудно като е загряла.
- luben.peichev
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 20.09.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323ti
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Имах същия проблем оказа се ГНП-то след смяната му с читаво колата се оправи
'92 E34 525ix(R.I.P)-->'92 E34 525tdsA(R.I.P)-->'95 E36 Compact 335ti(R.I.P)--> '95 E34 525tds Touring -->'93 E34 525i --> '84 E30 Coupe 318i(soon with m30b35 compressor) + '96 E36 323ti
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
на първо време смени горивния филтър и провери дали помпата в резервоара работи коректно, ако имаш невъзвратен клапан на маркуча след филтъра ,оправи течовете по помпата и го разкарай 

6>4
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Ако гасне по време на движение и има по малко от 15 л. в резервоара е помпата в резервоара , сложи си една туба с 10 л. нафта и следващия пьт като угасне я сипи . Запали ли веднага след като си сипал горивото е помпа , ако е тя китаиска не си купувай , аз си взех - 2000 км. и замина . Сега сьм с VDO и всичко е ок 

- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Пред нас е лек наклон и завчера я оставих със задницата надолу и на сутринта не искаше да запали и ми стопи акумолатора,след това с бутане я обърнах обратно взех от брачет ми акумолатор и след няколко врътвания запали.В колата сложих ( резервата светеше) за 20лв.
Иначе като загасне в движение пускам педала да ми светне таблото и включвам на скорост,педала до ламарината и след миг ми светва дюзата за секунда и запалва.
Дебитомера вчера на компютара показваше -40 обаче като се мести кабела променя стоиностите става -20 -25 и т.н.
Иначе ми предложиха да пратя компа да ми сложат друг софт да мами платката,или да искарам датчика за подгрев и винаги да подгрява.
Но засега искам първо да сложа възвратен клапан преди филтъра да сваля платката на ГНП-то и да я презапоят па да видя дали ще има ефект.
Сега се обадих да ми докарат 30 л петрол и ще направя 10-20 км да видя дали ще има ефект.
Дебитомера има ли вероятност ако го поистя със спреи да тръгне или трябва да го сменям,до колко разбрах некав маистор във София ги е поправял??
Имал съм 3 мерца и все бензинки (Е200-ЦЕ230-ЦЕ-300) и оле мале ми са ясни но от 3 дни тоз баварец ще ми вземе акъла.
Благодаря Ви много за помоща.
Иначе като загасне в движение пускам педала да ми светне таблото и включвам на скорост,педала до ламарината и след миг ми светва дюзата за секунда и запалва.
Дебитомера вчера на компютара показваше -40 обаче като се мести кабела променя стоиностите става -20 -25 и т.н.
Иначе ми предложиха да пратя компа да ми сложат друг софт да мами платката,или да искарам датчика за подгрев и винаги да подгрява.
Но засега искам първо да сложа възвратен клапан преди филтъра да сваля платката на ГНП-то и да я презапоят па да видя дали ще има ефект.
Сега се обадих да ми докарат 30 л петрол и ще направя 10-20 км да видя дали ще има ефект.
Дебитомера има ли вероятност ако го поистя със спреи да тръгне или трябва да го сменям,до колко разбрах некав маистор във София ги е поправял??
Имал съм 3 мерца и все бензинки (Е200-ЦЕ230-ЦЕ-300) и оле мале ми са ясни но от 3 дни тоз баварец ще ми вземе акъла.
Благодаря Ви много за помоща.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Колега, всичките тия "цигании" можеш да си ги спестиш!
С такива методи сигурна кола няма да постигнеш
Пиши от къде си за да ти кажем къде да отидеш да ти направят качествена диагностика на колата (това в никакъв случай не означава да ти прочетат компа само).
Тоя мотор е много приятен за каране когато е здрав, и общо взето не е много трудно да му се хванат проблемите, имайки в предвид че от доста години насам ги има в България.
Тук във форума има тонове информация за ТДС особенно в раздел Е34.
Дебитомера ако е повреден ще се наложи да го смениш, ако колата дърпа въздух пак не е голяма философия да и се сменят няколко дифтунги гарнитурите на ГНП и тн.
Възвратен клапан не ти трябва, само ще съсипеш прозрачния маркуч който струва 60лв. за временно решаване на проблема, докато не ти се ратече повече помпата ако тече.
В интерес на истината аз си мисля, по това което описваш, че проблема е в електронния блок на ГНП, незнам колко е удачно да го ремонтираш и дали има кой да го направи.
Втора ръка здраво може да се намери на прилична цена.
Общо взето трябва да се прегледа обстойно мотора и да се обслужи както трябва.
Скоро имаше подобна тема с ТДС който гасне като загрее и пали като изтине и проблема в този случай обикновенно е силно износен елемент на ГНП, пак може да се доагностицира относително лесно.
Успех.
С такива методи сигурна кола няма да постигнеш

Пиши от къде си за да ти кажем къде да отидеш да ти направят качествена диагностика на колата (това в никакъв случай не означава да ти прочетат компа само).
Тоя мотор е много приятен за каране когато е здрав, и общо взето не е много трудно да му се хванат проблемите, имайки в предвид че от доста години насам ги има в България.
Тук във форума има тонове информация за ТДС особенно в раздел Е34.
Дебитомера ако е повреден ще се наложи да го смениш, ако колата дърпа въздух пак не е голяма философия да и се сменят няколко дифтунги гарнитурите на ГНП и тн.
Възвратен клапан не ти трябва, само ще съсипеш прозрачния маркуч който струва 60лв. за временно решаване на проблема, докато не ти се ратече повече помпата ако тече.
В интерес на истината аз си мисля, по това което описваш, че проблема е в електронния блок на ГНП, незнам колко е удачно да го ремонтираш и дали има кой да го направи.
Втора ръка здраво може да се намери на прилична цена.
Общо взето трябва да се прегледа обстойно мотора и да се обслужи както трябва.
Скоро имаше подобна тема с ТДС който гасне като загрее и пали като изтине и проблема в този случай обикновенно е силно износен елемент на ГНП, пак може да се доагностицира относително лесно.
Успех.

- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
От гр.Гоце Делчев съм колега и ги познавам единствените 2-ма най-добри майстори в региона,лошото е че искат да им оставя колата а на мен ми трябва непрекъснато.До колко имам инфо тази платка е капсулована и неможе да се отремонтирва(дано да не съм прав),иначе в Пансервиза могат да я презапоят само трябва да я сваля.Още не са ми докарали петрол и не съм тествал помпата.
- gogoferrari
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330d touring
- Мечтае да кара: f30
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Колега при мен се оказа помпата в резервоара. Провери първо там. Успех!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
nasko_hd написа:От гр.Гоце Делчев съм колега и ги познавам единствените 2-ма най-добри майстори в региона,лошото е че искат да им оставя колата а на мен ми трябва непрекъснато.До колко имам инфо тази платка е капсулована и неможе да се отремонтирва(дано да не съм прав),иначе в Пансервиза могат да я презапоят само трябва да я сваля.Още не са ми докарали петрол и не съм тествал помпата.
Ма в грешна посока ги гледаш нещата, на тази платка няма какво да и се запоява, има една графитна плоча която се износва с времето.

- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Намерих няколко теми за Е34 но не съм в час колко точно съвпадат с Е36-те.
В плочката напомпата има 7 пина които поддават и затова се съмнявам в някои от тях.
Когато е топла и я загася ако завартя след 1-2 сек. пали веднага а ако исакам малко повече време пали по трудно.Ако я исфурсирам до 3-4к оборота и я загася пали по лесно.
Странното в случая е това че както си карам на 5-та с 90 усещам как притока на гориво към двигателя спира и за да тръгне отново трябва да пусна педала на газта да светнат лампите на таблото и да жключа на скорост ичслед момент като ми светне дюзата за миг запалва.
Благодаря Ви за съветите колеги.

В плочката напомпата има 7 пина които поддават и затова се съмнявам в някои от тях.
Когато е топла и я загася ако завартя след 1-2 сек. пали веднага а ако исакам малко повече време пали по трудно.Ако я исфурсирам до 3-4к оборота и я загася пали по лесно.
Странното в случая е това че както си карам на 5-та с 90 усещам как притока на гориво към двигателя спира и за да тръгне отново трябва да пусна педала на газта да светнат лампите на таблото и да жключа на скорост ичслед момент като ми светне дюзата за миг запалва.
Благодаря Ви за съветите колеги.

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Днес взех нов акумолатор (щот стария истрещя) и положението е същото като преди.
Съудена пали с малко въртене а топла пало с дооооста повече въртене.
Свалих задната седалка и видях как е паднала скобата от преливния(дебелия) маркуч и помпата беше в нафта след като го закачих сипах 20 литра и давам на контакт помпата я барам с пръсти за да я усетя дали работи и се усеще че работи и спира,започвам да въртя (студена) и след малко колата пали,при загрято положение помпата пак работи обаче върти доста повече докато запали.Сега мисля да се насоча към сваляне и презапояване на платката от ГНП-то да съм сигурен че и там всичко е наред.
Междо другото за 20 километра колата ми загасна само ведъж в движение иначе преди за толко километри ми гаснеще поне 5-6 пъти.
п.с.Струва ми се че този маркуч (преливния -по широкия) е малко къс и тази скоба (обикновенна) неможе да притисне хубаво защото се пада накрая на пластмасовия маркуч.
п.с.1
Или да ходя направо да ми настроят помпата???
Съудена пали с малко въртене а топла пало с дооооста повече въртене.
Свалих задната седалка и видях как е паднала скобата от преливния(дебелия) маркуч и помпата беше в нафта след като го закачих сипах 20 литра и давам на контакт помпата я барам с пръсти за да я усетя дали работи и се усеще че работи и спира,започвам да въртя (студена) и след малко колата пали,при загрято положение помпата пак работи обаче върти доста повече докато запали.Сега мисля да се насоча към сваляне и презапояване на платката от ГНП-то да съм сигурен че и там всичко е наред.
Междо другото за 20 километра колата ми загасна само ведъж в движение иначе преди за толко километри ми гаснеще поне 5-6 пъти.
п.с.Струва ми се че този маркуч (преливния -по широкия) е малко къс и тази скоба (обикновенна) неможе да притисне хубаво защото се пада накрая на пластмасовия маркуч.
п.с.1
Или да ходя направо да ми настроят помпата???
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
защо три дни не ми се качва мнението във темата колеги.И в други теми съм писал и там 2 дни не се качват кво става ?????
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
nasko_hd написа:Днес взех нов акумолатор (щот стария истрещя) и положението е същото като преди.
Съудена пали с малко въртене а топла пало с дооооста повече въртене.
Свалих задната седалка и видях как е паднала скобата от преливния(дебелия) маркуч и помпата беше в нафта след като го закачих сипах 20 литра и давам на контакт помпата я барам с пръсти за да я усетя дали работи и се усеще че работи и спира,започвам да въртя (студена) и след малко колата пали,при загрято положение помпата пак работи обаче върти доста повече докато запали.Сега мисля да се насоча към сваляне и презапояване на платката от ГНП-то да съм сигурен че и там всичко е наред.
Междо другото за 20 километра колата ми загасна само ведъж в движение иначе преди за толко километри ми гаснеще поне 5-6 пъти.
п.с.Струва ми се че този маркуч (преливния -по широкия) е малко къс и тази скоба (обикновенна) неможе да притисне хубаво защото се пада накрая на пластмасовия маркуч.
п.с.1
Или да ходя направо да ми настроят помпата???
Колега що не и бутнеш помпата малко на предварение, към мотора за да видиш как ще пали, ако се подобри паленето проблема е ясен, за гасненето в движение вече можеш да си поиграеш с електрониката на помпата.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
nasko_hd написа:защо три дни не ми се качва мнението във темата колеги.И в други теми съм писал и там 2 дни не се качват кво става ?????
Бавят ни заплатите и протестираме

П.С. Бъзикам се, просто понякога неостава време за модериране, нали знаете, че имаме и личен живот все пак, така, че не се сърдете, ако някъде има пропуск винаги можете да пуснете по едно ЛС на всички модератори в радела и който пръв влезне ще ви съдейства.


- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Благодаря за пояснението колега vld.
Така и така бех свалил седалката реших да сваля и помпата.Тя беше толко задръстена че незнам как изобщо е минавало гориво през тази цедка.Та свалих цедката и я почистих викам си да гребна с една чашка от резервоара да я поизмия и какво да видя нафтата черна почти като масло а предишния ден бях сипал 20л като сълза.Сега мисля като я изгоря да почистя резервоара.Относно паленето след почистване на цедката ефект нема,Ако дам на контакт 3 пъти и врътна ще запали иначе ще върти доста повече.И вече не гасне в движение. Насочиха ме към едно приятелче което има такава плочка за ГНП-то и ще взема да я сменя с неговата и ако има ефект или ще си презапоя моята или ще му я платя.Регулирането на ГНП-то го оставям за накрая колега щот така и така ще се сваля за смяна на уплатненията и тогава ще се реголира.
п.с.Сега се тормозя как да си почистя резервоара.Имам канал в нас и мога да го сваля но нямам време.Имам един познат които разполага с вакум за смучене на масло от двигателите ама се самнявам това да исмучи карантиите,някои да има идеи????

п.с.Сега се тормозя как да си почистя резервоара.Имам канал в нас и мога да го сваля но нямам време.Имам един познат които разполага с вакум за смучене на масло от двигателите ама се самнявам това да исмучи карантиите,някои да има идеи????
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани