E34 525turbo> E34 528turbo
Модератор: bum_bum
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Тук една снимка от зимата като си вадих мотора да му правя разни измами още



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
тук едни подаръчета си бях направил миналата година та и тях сложих






oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
И като ще е гарга да е рошава. Поръчах си едни пружини на GAZ и ги натъманих на конитата и резултата е уникален. Сега и отпред и отзад съм с тая комбинация. Койловъри с амортисьори Koni и пружини и кембър плейтове на GAZ
Малко снимки от преправянката. Верно излязоха доста пари тия койловъри но пък не ги дадох наведнъж а пък как се държат не искам да коментирам просто.




Малко снимки от преправянката. Верно излязоха доста пари тия койловъри но пък не ги дадох наведнъж а пък как се държат не искам да коментирам просто.




oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
И като ще е гарга да е рошава. Поръчах си едни пружини на GAZ и ги натъманих на конитата и резултата е уникален. Сега и отпред и отзад съм с тая комбинация. Койловъри с амортисьори Koni и пружини и кембър плейтове на GAZ
Малко снимки от преправянката. Верно излязоха доста пари тия койловъри но пък не ги дадох наведнъж а пък как се държат не искам да коментирам просто.




Малко снимки от преправянката. Верно излязоха доста пари тия койловъри но пък не ги дадох наведнъж а пък как се държат не искам да коментирам просто.




oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Утре ще продължавам със снимките че е петъчно 

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Ето още малко снимки както бях обещал.
Понеже фабрично тия Е34-ки хич не завиват та се наложи да оправя тоя проблем. След това обаче гумите почнаха да опират отвсякъде и се наложи да изнеса предницата на страни.
Ей ги новите по дълги носачи

Ето и разликата с оригиналните

Не си личът много наклоните които се получиха но не са никак малко 5.5 градуса кембър и 10 градуса кастър

Ето как ми помага в гаража синът ми когато не е на детска градина

Понеже фабрично тия Е34-ки хич не завиват та се наложи да оправя тоя проблем. След това обаче гумите почнаха да опират отвсякъде и се наложи да изнеса предницата на страни.
Ей ги новите по дълги носачи

Ето и разликата с оригиналните

Не си личът много наклоните които се получиха но не са никак малко 5.5 градуса кембър и 10 градуса кастър

Ето как ми помага в гаража синът ми когато не е на детска градина

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Наскоро пък ме е удари музата да олекотявам варела и понеже имаше доста неща които има все още за махане та я почнах.

Много труд и на вид изглежда че тенекията е голяма и тежка а на финала грамове но няма как


Ето кво се получи и с вратите

И на дъното на резервната гума от кога му се канех не е истина



Голямо разпробиване падна ама на финала 2.5кг само от дупките



Много труд и на вид изглежда че тенекията е голяма и тежка а на финала грамове но няма как


Ето кво се получи и с вратите

И на дъното на резервната гума от кога му се канех не е истина



Голямо разпробиване падна ама на финала 2.5кг само от дупките


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
И понеже скоро турбинирах още едно БМВ в моя гараж и докато му правих турбо пътищата се замислих как правя чуждите а моите още не са като хората
Та тия дни се хванах и с моите щото срамота. До сега бяха само от подарени маркучи и снадки целите. Няма да казвам как се раздуват тия надки при надув и колко излишен лаг се получава. Също няма да споменавам колко пъти са ми излизали скобите и после сваляй и затягай наново.
Накупих малко тънък хром и колена и ето

Не гледайте много на недобрите заварки. Понеже отдавна искам да се науча да заварям на аргон и това ми бяха първите заварки точно на моите турбо пътища. Като за пръв път мисля че пак доста добре се справих





Та тия дни се хванах и с моите щото срамота. До сега бяха само от подарени маркучи и снадки целите. Няма да казвам как се раздуват тия надки при надув и колко излишен лаг се получава. Също няма да споменавам колко пъти са ми излизали скобите и после сваляй и затягай наново.
Накупих малко тънък хром и колена и ето

Не гледайте много на недобрите заварки. Понеже отдавна искам да се науча да заварям на аргон и това ми бяха първите заварки точно на моите турбо пътища. Като за пръв път мисля че пак доста добре се справих





oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
На финала май стана добре

Извади злобна мутра хич да не е



Извади злобна мутра хич да не е

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Още малко шукарийки от днес.




oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Тука искам малко повече инфо за това .. и откъде си го взел. Най-вече овала 

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
TheStorm написа:Тука искам малко повече инфо за това .. и откъде си го взел. Най-вече овала
От теодор /Камикадзе/ ми е всичко. Той ги беше поръчвал преди време за една негова драгаджийка. Ще го питам от къде е поръчвал всичко
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Отдавна се каня да си сменя разширителното казанче което ми е от Е30 М20 и ми стои в коша като подарено. Колкото пъти отворя тоя капак и все ме дразни
Новото си заспа в коша като на циганин шамар

Уж лесно щеше да е а цял ден се занимавах че местих и казанчето за хидравликата и стойка да му направя културна и здрава ама стана.



Новото си заспа в коша като на циганин шамар


Уж лесно щеше да е а цял ден се занимавах че местих и казанчето за хидравликата и стойка да му направя културна и здрава ама стана.

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Доста отдавна си търся и подходяща ел перка която да сложа допълнително освен виското. Проблема беше че единственото свободно място ми е между кулера и водният радиатор а то е само 7см. Търсих една камара перки но всички са над тая дебелина. Най накрая намерих една подходяща с не толкова издадена но пак над 7см. От нея ползвах само перката с моторчето а цялата останала част си я изработих сам за да постигна нужната дълбочина. От един пластмасов капак изградих това което е на снимката и мисля че стана повече от доволно. Вярно ми се е...а мамата да стържа със салията но пък стана красиво.

Днес разкостих цялата очиларка и се вкарах във филма пак. Сега трябва ноново да търся места на масленият радиатор и тоя за охлаждането на хидравликата.

Днес разкостих цялата очиларка и се вкарах във филма пак. Сега трябва ноново да търся места на масленият радиатор и тоя за охлаждането на хидравликата.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани