Проблем с Driving plate
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- kilikandzer-power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Майна Таун - Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: Individual Executive 728ILA
Проблем с Driving plate
Колата е Е38 IL с двигател М54В30. Със стандартния двигател М52В28 минах около 40 000 км. без никакви ядове. След като смених мотора и скоростите с първия триъгълник на който се скъсаха двете уши минах около 3000 км. със втория който се скъса тотално около 1000 км. Някой ако знае каквъв може да е проблема да го сподели, че всяка седмица или максимим на две седмици не ми се свалят скорости.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

На диностенда виждаш това което очакваш, но на улицата разбираш истината !
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем с Driving plate
на една е65 730д след около 7-8 такива триъгълника се оказа крив корпус на кутията при теб ако е същата кутия по вероятно нещо от към мотора ..
Барай шишарката Минкеее ....
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблем с Driving plate
Провери си коляновия вал за аксиален луфт.
На няколко Е56 и Е53 3.0д ми се е случвало от прекалено голям аксиален луфт да ги къса.
На няколко Е56 и Е53 3.0д ми се е случвало от прекалено голям аксиален луфт да ги къса.
- kilikandzer-power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Майна Таун - Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: Individual Executive 728ILA
Re: Проблем с Driving plate
Двигателя е перфектен, няма аксиален луфт. На кутията корпуса ляга идеално върху челото на блока. Това бяха първите неща които проверих. Няма никави вибрации от кутията или от вандлера (балона). Дизеловите и бензиновите шестаци на Е46, Е39, Е38 са с един и същи триъгълник, това съм го проверил по ЕТК и физически.
Незнаех, че има дизелова Е65 с триъгълник. При всичките които досега съм правил, вандлера се хваща директно за маховика. Нещо да не се бъркаш със 730i от първите, които са с М54 двигател?
anzak написа:на една е65 730д след около 7-8 такива триъгълника се оказа крив корпус на кутията при теб ако е същата кутия по вероятно нещо от към мотора ..
Незнаех, че има дизелова Е65 с триъгълник. При всичките които досега съм правил, вандлера се хваща директно за маховика. Нещо да не се бъркаш със 730i от първите, които са с М54 двигател?

На диностенда виждаш това което очакваш, но на улицата разбираш истината !
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем с Driving plate
точно дизел беше просто аз не се изразих правилно така е при дизела е по различно но е твърде вероятно причината да е същата
Барай шишарката Минкеее ....
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани