коя е най лесна за поддръжка?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- cesico
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: По морето и у нас!
- Пол: Мъж
- Кара: баба 323ти ,
- Детайли за колата: hell rot!
коя е най лесна за поддръжка?
Колеги, коя бензинова Е38-ца е най - лесна за поддръжка, за 728 е ясно, интересува ме 735 и 740 ? Що за мотори са и до колко са натрупани?
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: коя е най лесна за поддръжка?
Здравей колега.735 и 740 са еднакви за поддръжка.Моторите са идентични.Разликата е вървенето.Харченето е почти еднакво което навежда на мисълта че 3.5 е малко безмислен мотор заради 4.4,но всеки сам си решава кое е най-добре за него.Според мен 3.5 мотор не си струва за това което лапа и как върви.Аз карам 4.4 с ваносите мотора.Ако правиш автомобила както трябва без да се циганиш не е много евфтино.Но всяка Е38 не е ефтина за правене.Най-добре първоначално вложи повече средства за да не си хабиш нервите после,защото ако вземеш ефтина Е38-ца може жестоко да съжеляваш после.Иначе накратко:
1.масло + филтри всички около 200лв.
2.ремъци + ролки около 150-180лв.
3.водна помпа около 200лв.
4.масло + филтър скорости (10-13л)-говоря за пълна смяна на масло,около 300лв.
Това са с хубави части не оригинални.Ако искаш да разбереш друго пиши ще ти помогна с каквото мога.
1.масло + филтри всички около 200лв.
2.ремъци + ролки около 150-180лв.
3.водна помпа около 200лв.
4.масло + филтър скорости (10-13л)-говоря за пълна смяна на масло,около 300лв.
Това са с хубави части не оригинални.Ако искаш да разбереш друго пиши ще ти помогна с каквото мога.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: коя е най лесна за поддръжка?
Според мен и Опел Корса да караш, поддръжката е фактор, който не трябва да се подценява. Караме коли на по 300-500к километри, което съответно ги прави и по-капризни откъм поддръжка, но така е при всяка кола. Щом е секъндхенд е така, но не е в никакъв случай евтино. Всяка Е38 си иска нейното и компромиси не трябва да има. Колите са "корави", трудно се предават и се предават най-вече заради неможещи да осигурят нормална поддръжка хора. Колата е в горния сегмент на колите и всичко и е съответно малко по-скъпичко, но има и момента, че е направена от много качествени материали и се налага доста по-рядко да се вкарва в бокс за някаква интервенция, което ги приравнява с другите коли като цени... и са доста по-евтини от Ауди или "японци" от същия клас (ма май няма от същия клас
).

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- AngelG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 18.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: W221 S550 AMG / CLA 220d / X5 3.0d
Re: коя е най лесна за поддръжка?
Подръжката е едентична . Няма смисъл от 3.5 при положение , че гори колкото 4.4 , а върви по малко.
- ggb
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
- Детайли за колата: BMW E38 740 i black
Re: коя е най лесна за поддръжка?
Да ме извини колегата че му се бъркам в темата но колегите с М62Б44 може ли да споделят извънградско с различни скорости какъв разход дава благодаря предварително ..




Истинската мощност винаги ви спира дъха също като истинската красота.....

- xapubg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 19.01.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530xD '06
- Мечтае да кара: Вече не мечтае.
- Детайли за колата: Е60 530xD '06
Re: коя е най лесна за поддръжка?
Мако късничко, но с куците настройки дето си направих на газовата (бавни са ми дюзите ама ще ги сменя) - Подбълканския - почти целия на спорт с кикове, че няма много места за изпреварване, от там Айтос и Айтоския проход (не минавайте пътя е ужасен) - пак така, от там Варна - Каварна по панорамния път, пак на спорт (тука има около 35 км магистрала, взета със 160-190) ми даде 13 на гас. Т.е зех ги тия километири на ръчка за 100 лв.
При малко по-добра настройка ще падне още и ще върви по-добре, ама не достига пусто време, ще я разбазикам тия дни, ако те интересува още нещо пиши лс
При малко по-добра настройка ще падне още и ще върви по-добре, ама не достига пусто време, ще я разбазикам тия дни, ако те интересува още нещо пиши лс
- ddinobot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: beyond the Milky Way
- Пол: Мъж
- Кара: SR1 NORMANDY
- Мечтае да кара: 320 turbo DRM
Re: коя е най лесна за поддръжка?
Натоварена до дупка с багаж и 5 човека с около 90-100км в час ми дава 10л на 100км 

- AngelG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 18.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: W221 S550 AMG / CLA 220d / X5 3.0d
Re: коя е най лесна за поддръжка?
В Германия на нощно каране , средна скорост около 170 ( доста често пълен километраж ) ми даде към 11/100 средно ( 2ма в колата и багаж )
Колата е 4.4 автоматик
Колата е 4.4 автоматик
- AngelG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 18.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: W221 S550 AMG / CLA 220d / X5 3.0d
Re: коя е най лесна за поддръжка?
AngelG написа:В Германия на нощно каране , средна скорост около 170 ( доста често пълен километраж ) ми даде към 11/100 средно ( 2ма в колата и багаж )
Колата е 4.4 автоматик
ПС : Даде ми абсолютно същия разход , пак през нощта на същия път с Е65 750 ( средно с около 170 , често с 220+ )
- ggb
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
- Детайли за колата: BMW E38 740 i black
Re: коя е най лесна за поддръжка?
Благодаря за отзивите ви колеги оказва се реално че 4.4 е най-добрия избор за Е38





Истинската мощност винаги ви спира дъха също като истинската красота.....

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани