Питане за шпер 2.93 на 320 ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
53 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?
Аз препоръчвам заедно със 2,93 дифа да се сложи и гетраг 260 от е30 - има овърдрайв и максималната ще е към 320 

- junker
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 12.07.2012
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E 36 320i седан
- Мечтае да кара: Плимут Роад рънър, цвят "Крези плъм"
- Детайли за колата: Беше много запазен екземпляр,на 90% сток, с черен кожен салон, два подлакътника. Метанов инжекцион, три бутилки с общо тегло 80 кг., и 13 кг вместимост. Чупи и смачква пружини всякакви.
Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?
bum_bum написа:Пета като ти е 1 няма как да стане овръдрайв къвто и диф да сложиш. Просто като си и на метан на пета с диф 2.93 ще можеш да караш само по надолнището
При мен няма да има тяга, ясно е вече. На V- та при 30 градуса и клима, с тия настройки, колкото и да са добри- тц. Колегата ако е с бензин, може и да изнесе тягата на V- та с диф 2,93, но не е много сигурно. Престанете да смятате директно максималната скорост при различни предавки, че колегата по- горе хубаво ни избъзика- общото предавателни число "двигател- гуми" на 2,93 с V- та на гетраг 240 излиза 2,3, но няма ТЯГА която да движи купето. Но за дрифт 2,93 за 320 може да е по- добре, защото втора и трета излизат много дълги.
Колега Бум- бум, не се изразих съвсем правилно- конструктивно няма как пета от директна да стане овър- драйв, просто при диф 3,45 Х 1, колкото е директната пета, общото предавателно число "двигател - гуми" си е 3,45. С диф 2,93 Х 1,22- колкото е четвъртата, предавателно число "двигател - гуми" става 3,57, почти колкото е на пета- директна с диф 3,45. Тук намерих една тема viewtopic.php?f=8&t=132222&start=15 , с която колегата иска да монтира гетраг 240 на 320. Тогава петата му е овърдрайв с отношение 0.81, което Х 3,45 диф излиза на гумите 2,7. Темата е с неясен край. Отношението на диф 2,93 към стоковия за "малките мотори" 3,45 е 0,85- колкото все едно ще е директната пета, с диф 2,93, отнесен към стоковия 3,45.
Колегата с компакта и диф от Е 34- 3,64, малко по горе, ако монтира "една идея по- дългата"Гетраг 240", ще направи точно това- ще изкара на 4- та директна 3,64, колкото му е сега пета, а пета ще му излезе на колелата, 2,9- /3,64Х 0,81= 2,9/.
Все пак дрифтърите трябва кажат компетентно мнение, защото тук аз май изкарах темата в посока икономия на дълъг път, а всъщност тя е за дрифт
- junker
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 12.07.2012
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E 36 320i седан
- Мечтае да кара: Плимут Роад рънър, цвят "Крези плъм"
- Детайли за колата: Беше много запазен екземпляр,на 90% сток, с черен кожен салон, два подлакътника. Метанов инжекцион, три бутилки с общо тегло 80 кг., и 13 кг вместимост. Чупи и смачква пружини всякакви.
Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?
M10 написа:Аз препоръчвам заедно със 2,93 дифа да се сложи и гетраг 260 от е30 - има овърдрайв и максималната ще е към 320
С двигател 3,5, на компакт, който да осигури тягата. Аз разбрах, че за моята 320- ка тяга на пета с диф 2,93 едва ли ще има. Колегата ако е на бензин може и да изкара. Особено на купе на компакт и няма да има грижи. На втора между 3000 и 4000 об. ще е на 50 - 60 км/ ч.
Колега бум- бум, не се изразих правилно- конструктивно V- та пак ще си е директна, тя няма как да се измени, но отношението 2,93 към стоков диф 3,45 към V-та ще я намали до 0,85. Гетраг 240/ 260 са с пета 0.81. А крайното отношение на IV-та ое стане 2,93 Х 1,22=3,57- почти колкото V-та директан с 3,45
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?
Ние
на инженери сме тръгнали да обясняваме 


По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?
junker написа: Но за дрифт 2,93 за 320 може да е по- добре, защото втора и трета излизат много дълги.
Точно, даже ако се сложи 2,56 и на четвърта ше почне да дрифти

- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?
Абе колега ти с 320-ка на метан с 3 бутилки и 2,93 ли ще дрифтиш ?



- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?
M10 написа:junker написа: Но за дрифт 2,93 за 320 може да е по- добре, защото втора и трета излизат много дълги.
Точно, даже ако се сложи 2,56 и на четвърта ше почне да дрифти
Блажени да са вярващите,това няма как да стане


По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- penev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 2.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 332i
- Детайли за колата: E36 red coupe 3,2 stroker
Re: Питане за шпер 2.93 на 320 ?
delas_328 написа:M10 написа:
Блажени да са вярващите,това няма как да стане,освен ако не сложиш охлюв
на 1 бар
По скоро 2 бара

Моля не ми пишете съобщения! Вече не влизам в този форум.
53 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани