Колко е страшно да притежаваш 725ТДС автоматик?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
49 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Колко е страшно да притежаваш 725ТДС автоматик?
sambeto написа:Е аз ли нещо не съм разбрал...или автора на темата вече си е купил кола ?
Почти

Харесах колата, чух се с човека, човека каза ще поговорим като има свободно време, аз уговорих и човек да иде да я плати, но в следващия момент се оказа, че колата е капарирана, а първи му казах, че искам колата на 100%.Както и да е.Явно не това е било моята кола, затова продължавам с търсенето.Няма да се огранича до ТДС, а ще търся и от 28ца нагоре.
Re: Колко е страшно да притежаваш 725ТДС автоматик?
Привет колега,
Ще ти споделя и моето мнение за е38 тдс. карал съм няколко такива автомобила в началото не лични,в последствие си купих точно такава,търсих я две години,защото исках да е с черна кожа,черен лак, тъмен махагон и лайсните да с в цвета н акупето,повярвай доста е трудно да намериш точно такава. Естетсвено се пазарих заради разни дреболии,като например лоши гуми, не работещ таралеж на парното и т.н. Купувайки я първото което направих без да се замислям беве да и махна главата,естетсвено имаше цепнатини,микроскопични разбира се но все пак....смених я с втора употреба 200кинта, гарнитури,малко шлайфане,масло, занесох после турбината в Радомир да я "постегнат",кулера смених но с нов защото опита показва, че втора употреба се пука много бързо и не си заслужава, виското и водната помпа само оригинални. И така общо взето това което спазарих като отстъпка налях в ремонта. И започнах да карам. Минах общо с нея над 200 000км, смяна на предни накладки на всеки 40 000км ,няма как тежка е колата,дисковете изкарваха по 60 000км,но не съм я жалил. Накрая почнаха да гърмят един по един маркучите на турбото,защото в началото я чипнах и надух турбото,осезаемо вървеше повече но и пушеше повече. По едно време водния радиатор се скапа,винаги се чупи гърловината му,за мой късмет отивах за смяна на масло...
Иска добри зимни гуми и сравнително добри летни.
С автоматика никога не съм имал ядове, не съм му правил нищо и до колкото знам и след като я продадох не са и го пипали,така че сам си прави изводите.... Разбира се като цяло са излизали някви дребни ядове но не са стрували кой знае какво ,а и колата е много сигурна и спира доста добре......
За друго не се сещам,ако искаш питай , с радост ще ти отговоря.
А да,за разхода съм писал подробно, като цяло в София ми гореше около 10 -12,на дълго 8
Ще ти споделя и моето мнение за е38 тдс. карал съм няколко такива автомобила в началото не лични,в последствие си купих точно такава,търсих я две години,защото исках да е с черна кожа,черен лак, тъмен махагон и лайсните да с в цвета н акупето,повярвай доста е трудно да намериш точно такава. Естетсвено се пазарих заради разни дреболии,като например лоши гуми, не работещ таралеж на парното и т.н. Купувайки я първото което направих без да се замислям беве да и махна главата,естетсвено имаше цепнатини,микроскопични разбира се но все пак....смених я с втора употреба 200кинта, гарнитури,малко шлайфане,масло, занесох после турбината в Радомир да я "постегнат",кулера смених но с нов защото опита показва, че втора употреба се пука много бързо и не си заслужава, виското и водната помпа само оригинални. И така общо взето това което спазарих като отстъпка налях в ремонта. И започнах да карам. Минах общо с нея над 200 000км, смяна на предни накладки на всеки 40 000км ,няма как тежка е колата,дисковете изкарваха по 60 000км,но не съм я жалил. Накрая почнаха да гърмят един по един маркучите на турбото,защото в началото я чипнах и надух турбото,осезаемо вървеше повече но и пушеше повече. По едно време водния радиатор се скапа,винаги се чупи гърловината му,за мой късмет отивах за смяна на масло...

С автоматика никога не съм имал ядове, не съм му правил нищо и до колкото знам и след като я продадох не са и го пипали,така че сам си прави изводите.... Разбира се като цяло са излизали някви дребни ядове но не са стрували кой знае какво ,а и колата е много сигурна и спира доста добре......
За друго не се сещам,ако искаш питай , с радост ще ти отговоря.
А да,за разхода съм писал подробно, като цяло в София ми гореше около 10 -12,на дълго 8
- emo_ch
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 9.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725tds
Re: Колко е страшно да притежаваш 725ТДС автоматик?
И при мен разходът градско (в София) е към 11-12 на сто при нормално каране. Не знам от къде ги вадят тия 15-16 на сто разход другите колеги.
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Колко е страшно да притежаваш 725ТДС автоматик?
emo_ch написа:И при мен разходът градско (в София) е към 11-12 на сто при нормално каране. Не знам от къде ги вадят тия 15-16 на сто разход другите колеги.
на колегата харчеше 15 и след правилната центровка бам на 12

ТДС - Турбо Див Селянин
49 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани