Сменяйте спирачните дискове, че лоша работата...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Сменяйте спирачните дискове, че лоша работата...
Споделям леко шокиран собствения си опит:
Вчера тръгнах да сменям на Ауди накладките, защото взела да мига червената удивителна. Гледам аз диска - ами диск. Махам накладките и гледам има още хляб в тех ама кабелчето трило там отвътре в ръба на диска и светнало. Предвидливо съм си купил микрометър и смело тръгвам да меря и к'во да видя дискът останал на 7.2 мм
Гледам, че за този диск (невентилиран) го дават да е 15 мм като нов и на 13 мм му дават минимума.
Бегом към магазина и още като видех новите дискове и всичко ми стана ясно... Ами, че те и на тегло си личи разликата дори!!!
http://store3.data.bg/camshaft/brake-discs/
Така, че моят съвет е да си смените дисковете, за да имате спирачки, а не само да си мислите, че имате!
Смятам, че дисковете не е абсолютно задължително да са като марката от снимките, но все пак да са читави поне на външен вид.
Друг в въпросът, че предимно АТЕ правят спирачните системи за първоначално вграждане.
Вчера тръгнах да сменям на Ауди накладките, защото взела да мига червената удивителна. Гледам аз диска - ами диск. Махам накладките и гледам има още хляб в тех ама кабелчето трило там отвътре в ръба на диска и светнало. Предвидливо съм си купил микрометър и смело тръгвам да меря и к'во да видя дискът останал на 7.2 мм



http://store3.data.bg/camshaft/brake-discs/
Така, че моят съвет е да си смените дисковете, за да имате спирачки, а не само да си мислите, че имате!
Смятам, че дисковете не е абсолютно задължително да са като марката от снимките, но все пак да са читави поне на външен вид.
Друг в въпросът, че предимно АТЕ правят спирачните системи за първоначално вграждане.

Последна промяна turbo на 18 Сеп 2006, 18:06, променена общо 1 път
- Enslaving_Lecher
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI, Е60
- Мечтае да кара: BmW F06 M


- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Предни вентилирани 22 мм нови, а минимум 20.4 мм.
Предни невентилирани 12 мм нови, а минимум 10.4 мм.
Задни невентилирани 10 мм нови, а минимум 8.4 мм.
Предни невентилирани 12 мм нови, а минимум 10.4 мм.
Задни невентилирани 10 мм нови, а минимум 8.4 мм.
- Enslaving_Lecher
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI, Е60
- Мечтае да кара: BmW F06 M
Моите отпред са невентилирани, а отзад съм с барабани (колата е седан пропуснах да кажа
). Ако искам да сложа отпред различни от заводските - вентилирани, трябва ли и друго да сменям - апаратчета и т.н.? 


- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Значи при теб отпада проверката на задните дискове
За смяната от невентилирани към вентилирани е най-добре да се направи със смяна на спирачните апарати, но имаше и един вариант при някои модели да се сложат по-тънки накладки, но това е, ако изобщо вентилирания диск може да влезе в спирачния апарат (разликата при двата диска е доста голяма), а и въобще не е за препоръчване като вариант.

За смяната от невентилирани към вентилирани е най-добре да се направи със смяна на спирачните апарати, но имаше и един вариант при някои модели да се сложат по-тънки накладки, но това е, ако изобщо вентилирания диск може да влезе в спирачния апарат (разликата при двата диска е доста голяма), а и въобще не е за препоръчване като вариант.
- Enslaving_Lecher
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI, Е60
- Мечтае да кара: BmW F06 M

- anabella
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 274
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: '02 325xi touring
Аз моите ги смених (т.е. в сервиза ги смениха) още като си я купих. Предишният собственик е бил голям мърльо, дисковете не приличаха на нищо.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Има ли мераклии за анкетка? Сега ми хрумна. Ако някой е с барабани отзад, отговорът с предните два му върши работа.
Не, че барабаните не се сменят де. 


Здравейте !
Да използвам темата за спирачките и да попитам нещо .
А именно :
При минаване през дупка от задните гуми се чува едно дразнещо дрънчене(като нещо "халтаво"незакрепено както трябва)...
Гледаха я на канал и не откриха нищо незакрепено-а звука е дрънчащо -дразнещ все още ...
Днес ми казаха ,че можело от челюстите на ръчната да е ...
Дисковете иначе отзад са добре и накладките също ...
Някой преживявал ли е нещо подобно ?
И има ли резон последната констатация ?
Благодаря предварително на отзовалите се ...
Да използвам темата за спирачките и да попитам нещо .
А именно :
При минаване през дупка от задните гуми се чува едно дразнещо дрънчене(като нещо "халтаво"незакрепено както трябва)...
Гледаха я на канал и не откриха нищо незакрепено-а звука е дрънчащо -дразнещ все още ...
Днес ми казаха ,че можело от челюстите на ръчната да е ...
Дисковете иначе отзад са добре и накладките също ...
Някой преживявал ли е нещо подобно ?
И има ли резон последната констатация ?
Благодаря предварително на отзовалите се ...
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
При мен също има едно, което е по-скоро хлопане при минаване през дупка на задната ос. И аз го отдавам на ръчната, но все не ми остава време да отворя да вида какво става с тези нейни накладки. С един приятел отваряхме задно дясно навремето, но не открихме нищо фрапиращо.
Ако някой е имал подобен дерт нека каже решение.
П.П.: Само да уточня, че на БМВ ръчната спирачка, когато е с дискове отзад колата, всъщност си е пак с челюсти, но барабана е реално вътрешността на диска.
Ако някой е имал подобен дерт нека каже решение.

П.П.: Само да уточня, че на БМВ ръчната спирачка, когато е с дискове отзад колата, всъщност си е пак с челюсти, но барабана е реално вътрешността на диска.

- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
На мен ми лопаха отзад амортисьорите, там горе дето са хванати за купето. Вижда се като махнеш кората бътре в багажника и разклатиш колата. Но при мен се чуваше и гумено скърцане тогава.

- 7S\/E7OSLA\/
- ентусиаст
-
- Мнения: 870
- Регистриран на: 19.03.2006
- Местоположение: Сф
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 08.2010
- Детайли за колата: Сив металик
NS325TDS написа:Здравейте !
Да използвам темата за спирачките и да попитам нещо .
А именно :
При минаване през дупка от задните гуми се чува едно дразнещо дрънчене(като нещо "халтаво"незакрепено както трябва)...
Гледаха я на канал и не откриха нищо незакрепено-а звука е дрънчащо -дразнещ все още ...
Днес ми казаха ,че можело от челюстите на ръчната да е ...
Дисковете иначе отзад са добре и накладките също ...
Някой преживявал ли е нещо подобно ?
И има ли резон последната констатация ?
Благодаря предварително на отзовалите се ...
da sy6tiq problem go imah o6te kato si kupih kolata i v posledstvie razbrah 4e e svurzano s ru4nata spira4ka za6toto kato q drupna syvsem leki4ko i ne se 4uva drun4eneto prez dupkite ! vupreki 4e kato q gledah ni6to ne izglejda6e nezakrepeno ...i togava otidoh v via intercar kydeto za 25 lw mi nategnaha ry4nata spira4ka i se opravi ,a su6to mi kazaha 4e nakladkite mi bili novi koeto az neznaeh

nqmam kirilizator dori i gore v dqsno taka 4e ne triite molq vi!!!
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани