Регулиране на ГНП на 525 tds.
Модератор: Технически модератори
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
здр значи нашиа проблем с гнп-то е такъв че при тихите обороти работи добре а на високите започва
да чука на преджарение жръштаме един зъб на закаснение и започжа да иска преджарение
даите ниакакав савет какжо да пражим
да чука на преджарение жръштаме един зъб на закаснение и започжа да иска преджарение
даите ниакакав савет какжо да пражим
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
aihan_92 написа:здр значи нашиа проблем с гнп-то е такъв че при тихите обороти работи добре а на високите започва
да чука на преджарение жръштаме един зъб на закаснение и започжа да иска преджарение
даите ниакакав савет какжо да пражим
Какъв зъб бе брат на кое въртите зъб , горе на разпределителния вал ли кво . ГНП се върти плавно на момент на впръскване отхлабвайки две гайки та я уточни за какво става на идея и сигурно ли че чука аванс. ГНП си има и авансатор който се грижи при различните режими да го променя съответсващо може там да има нещо нередно .
- evga
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E-34 tds комби
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Колеги от скоро имам проблем с колата. Както си работи като чукна леко газта и после гасне а като я изфорсирам не гасне
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Здравейте,
купих си гарнитурки Карго, защото имаха само от тях и Бош и си смених само тази на капака, обаче теча остана. Реших да ходя на майстор и сега обикалям варненските, че на 2.70 нафтата Габрово ми идва далече. Пратиха ме при един пич Иво-идевик мисля че му викат, чухме се по телефона, каза, че ще свърши работа, ама сега бил много зает. После ходих в дизел сервиза под Армеец, където също ми казаха, че си разбират. Там си поговорихме с едно момче и каза, че ги разбира, обаче цената можело да се повиши с 50-60лв, ако имало некви разбити втулки и т.н. Искам да питам първо някой имал ли е работа с някои от тези хора, защото ми казаха, че във Варна читави майстори няма. И има ли го това с втулките или се опитва да ме избомби още някой лев?
купих си гарнитурки Карго, защото имаха само от тях и Бош и си смених само тази на капака, обаче теча остана. Реших да ходя на майстор и сега обикалям варненските, че на 2.70 нафтата Габрово ми идва далече. Пратиха ме при един пич Иво-идевик мисля че му викат, чухме се по телефона, каза, че ще свърши работа, ама сега бил много зает. После ходих в дизел сервиза под Армеец, където също ми казаха, че си разбират. Там си поговорихме с едно момче и каза, че ги разбира, обаче цената можело да се повиши с 50-60лв, ако имало некви разбити втулки и т.н. Искам да питам първо някой имал ли е работа с някои от тези хора, защото ми казаха, че във Варна читави майстори няма. И има ли го това с втулките или се опитва да ме избомби още някой лев?
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Евала и най простите могат да се справят,това е много полезна тема
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Принципно има ли човек в София който го разбира и може да коригира ГНП на ТДС, до сега който и майстор да питам, казва ( ооо, НЕ )
Принципно колата пали трудно при топъл старт.
Та има ли проверен човек?
Благодаря.
П.с. Мога да скоча и до Пловдив, ако си струва
Принципно колата пали трудно при топъл старт.
Та има ли проверен човек?
Благодаря.
П.с. Мога да скоча и до Пловдив, ако си струва
Последна промяна slav_j на 07 Юни 2013, 11:41, променена общо 1 път
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6219
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Ако искаш ми се обади да се пробвам. Ако не стане може да отидеш и до Пловдив. Може и в обратната последователност.
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
А бе кажете някой от Варна дето може да ми настрой помпата, че откакто ми сменяха гарнитурите ми гасне на ниски и харчи много.
- Bavarishe
- старши ентусиаст
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
моя човек вече толкова се е дебилизирал на тдс-и,че не пуска и компа кат ги настройва.Която сме пипнали спи,включително и мойта.
Днес изхвърлихме грозното нещо наречено кутия за филтъра и сложихме конус,който с тръби и маркучи искарахме културно зад фаровете и ефекта е уау.Сега колата диша много по-добре,особенно кат е топличко
Днес изхвърлихме грозното нещо наречено кутия за филтъра и сложихме конус,който с тръби и маркучи искарахме културно зад фаровете и ефекта е уау.Сега колата диша много по-добре,особенно кат е топличко
ТДС - Турбо Див Селянин
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
ТДС-а му се отваря капака на клапаните и проверява газоразпределението ( ако трябва се регулира ) , замерва се налягането на турбината ,проверяват се турбопътища и маркучлето до мап също, настройка на момента на впръскване на гнп с индикаторен часовник и настройка на количеството гориво използвайки диагностика с монитор за да се следи какво се прави. Не прокрадвайте идеята за настройка на ушенце защото е несериозно . ТДС-чето спи при много варианти на пуснато гориво , но това не е идеята в тази тема нито пък е правилно особено имайки предвид състоянието на всеки един двигател . В първото изречение е описано какво трябва да се случи на тдс-а попаднал в някой си сервиз за първи път , всичко друго си е чешене на езици без да обиждам или засягам който и да било май-малкото , че и аз съм гизнал в масла и гняс и уважавам труда на майстора . Честно казано в днешно време пък и в недалечно се носи лоша слава на тдс и в сервизите го ненавиждат и мразят , а това всъщност е породено точно от неправилно обслужване или изпълнени ( и неизпълнени ) процедури по обслужване или настройка на гнп конкретно . И да не съм голословен ако искате да направим едно запитване колко човека са им правили правилно центровка на момент на впръскване и на гориво , кой е виждал индикаторен часовник закачен на помпата си . Ами надали ще има 2% , просто манталитета ни е такъв то и ангренажи така се сменят ,млат с чука и после слагаш очилата и гледаш белега . Само че ние караме стари коли и е неясно какво се е правило по тях преди да попаднат в ръчичките ни , а за ТНТМ да не говорим. Затова и максималното придържане към ремонтни процедури е желателното и единствено правилно за постигане на удовлетворителен резултат .
- bavreca_94
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: девин
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i compact
- Мечтае да кара: BMW F-03
- Детайли за колата: всичко възможно
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
колеги правил съм настройката поне на 3 тдс-а и се е получавало но вчера цял ден си играя с една е34 и се съсипах от нерви постоянно играят оборотите ако я мръдна към волана се вдигат оборотите но пак играят и лека прекъсва претреперва , ако я пусна към фаровете падат оборотите но пак си прекъсва и се форсира сама ,възможно ли е проблема да е в самата плочка
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
bavreca_94 написа:колеги правил съм настройката поне на 3 тдс-а и се е получавало но вчера цял ден си играя с една е34 и се съсипах от нерви постоянно играят оборотите ако я мръдна към волана се вдигат оборотите но пак играят и лека прекъсва претреперва , ако я пусна към фаровете падат оборотите но пак си прекъсва и се форсира сама ,възможно ли е проблема да е в самата плочка
Да възможно е.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Zubcho написа:bavreca_94 написа:колеги правил съм настройката поне на 3 тдс-а и се е получавало но вчера цял ден си играя с една е34 и се съсипах от нерви постоянно играят оборотите ако я мръдна към волана се вдигат оборотите но пак играят и лека прекъсва претреперва , ако я пусна към фаровете падат оборотите но пак си прекъсва и се форсира сама ,възможно ли е проблема да е в самата плочка
Да възможно е.
хахахаха Иво ,тоя отговор всеки може да го даде,разясни му на колегата де,така и така се разписа в темата.
аз бих попитал къде е щуцера за излишното гориво на тая плочка-отгоре или отзад?
- снова гумичка ли е ?-защото тогава и без да я мърдаш,само със стягане на болтовете дава отклонение?
най-вероятното решение за мен е да я извадиш напълно ,да почистиш около оста,магнитите и отвора на диска на хидравличната ос.....после настройката е ясна
by ''kompleksa''
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
ivan. написа:Zubcho написа:bavreca_94 написа:колеги правил съм настройката поне на 3 тдс-а и се е получавало но вчера цял ден си играя с една е34 и се съсипах от нерви постоянно играят оборотите ако я мръдна към волана се вдигат оборотите но пак играят и лека прекъсва претреперва , ако я пусна към фаровете падат оборотите но пак си прекъсва и се форсира сама ,възможно ли е проблема да е в самата плочка
Да възможно е.
хахахаха Иво ,тоя отговор всеки може да го даде,разясни му на колегата де,така и така се разписа в темата.
аз бих попитал къде е щуцера за излишното гориво на тая плочка-отгоре или отзад?
- снова гумичка ли е ?-защото тогава и без да я мърдаш,само със стягане на болтовете дава отклонение?
най-вероятното решение за мен е да я извадиш напълно ,да почистиш около оста,магнитите и отвора на диска на хидравличната ос.....после настройката е ясна
Ти си вещ по този въпрос. Аз не разбирам нищо от плочки, ГНП и тн
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- bavreca_94
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: девин
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i compact
- Мечтае да кара: BMW F-03
- Детайли за колата: всичко възможно
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
проблема беше от о-пръстена на плочката сълзеше при стегнато положение , смучи въздух и за това е бил проблема смених го и се оправи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани