Интересен проблем с паленето

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 22.07.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E46 320d

Интересен проблем с паленето

Мнение от ivpetgo » 02 Юли 2013, 12:42

Здравейте колеги! Изчетох темите свързани с проблемите при паленето, но не видях този който се случва при мен. С 320д, 136к.с. 2000г. Ще се опитам да обясня проблема доколкото мога, защото ми се случи за втори път, а първия беше преди 2-3 месеца, но горе долу при същите условия. Та карам колата около 20-30км т.е. вече е загряла нормално и спирам за около 10-15 мин. Сядам да си ходя и не иска да пали. За първи път от 3 години насам. До сега си е палила на четвърт дето се казва.... та така не иска да пали. Интересното е, че тъкмо да запали или запалва и гасне....все едно не й достига горивото. След по-продължително мъчене да запали 1-2мин. въртене само върти на акумулатор. и в 2-та случая изчаках 7-10 мин. - въртя, пали и тръгвам без проблеми, нито при вървенето нито с нещо друго. Колата е загряла все още спирам - паля няколко пъти и няма проблем. Не мога да разбера какво става?! Когато започва да изстива в определен момент нещо става /защото и в двата случая се забавих около 10-15мин./ и не иска да запали ли и аз незнам. От четенето в другите теми виждам че е хубаво да се направи добра диагностика. В този мой случай да правя ли или да видя дали ще ми го направи пак?! А ако трябва да правя къде да я направя в Пловдив? Благодаря на всички които ще се отзоват!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: e46 m54b25,e30 m30b35 turbo
Мечтае да кара: MMMMMMM

Re: Интересен проблем с паленето

Мнение от kok4o » 02 Юли 2013, 22:35

Като откаже да пали полей помпата със студена вода :yes: Ако запали блок помпа.Имах същия проблем.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 22.07.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E46 320d

Re: Интересен проблем с паленето

Мнение от ivpetgo » 03 Юли 2013, 15:28

Ще пробвам колега. Благодаря!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Интересен проблем с паленето

Мнение от S7 » 04 Юли 2013, 2:23

Провери като за начало горе покрай дюзите дали има нафта,понякога се получава и от глътване на въздух :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 22.07.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E46 320d

Re: Интересен проблем с паленето

Мнение от ivpetgo » 04 Юли 2013, 18:47

Ами за сега не ми е отказала,а са се повторили ситуациите за който съм споменал. Може ли това да се получава само в точно определени моменти....и аз вече незнам какво да мисля!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Re: Интересен проблем с паленето

Мнение от Людмил » 08 Юли 2013, 16:11

Здравейте и аз имам подобен проблем.Колата е Е46 2000д 136коня.Та когато е студена пали от раз,когато е топла-също,но когато постои 2-3часа трябва да повърти няколко секунди преди да запали и тогава изпушва бял пушек(сурова нафта)Прави го често.На някои случвал ли се е такъв проблем?
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 22.07.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E46 320d

Re: Интересен проблем с паленето

Мнение от ivpetgo » 11 Юли 2013, 19:17

Здравейте колеги, чак днес отново ми се случи този проблем, но по следния начин. Прибирам се от работа, и спирам пред гаража да си отворя вратата и тъкмо да се кача започна да прекъсва около 3-4 пъти /на свободна на място/ и видях че докато прекъсваше пропушваше черен пушек след което заработи нормално. Аз се качих и реших да изфорсирам да видя дали ще пропуши /защото по принцип не ми пуши/, но не можа да се форсира и угасна така все едно няма мощност. Запалих пак, започва да работи, но леко прекъсва, пропушва и угасва. И така 3-4 пъти паля /интересното е че всеки път си палеше за разлика от предния път и не се наложи да поливам блок-помпата със студена вода/, но като почна да форсирвам - угасва, т.е. ниските ги държи. На 5-6 път запалих и успях леко да я форсирам и потеглих, а като потегли се оправя в смисъл, че вече се форсирва и си върви.
Да кажа само, че преди 6-7 дена ходих в един сервиз при един препоръчан майстор, обясних му и го поппитах дали има нужда да се направи диагностика, но той каза, че най вероятно сега като си върви колата едва ли ще покаже някаква грешка компютъра и не направи нищо. Каза че е по-добре да я закачи когато е угаснала, тогава е по-веротно да покаже нещо. Та днес му се обаждам пак след този случай ама беше към 18ч. и каза утре да съм му я закарал сутринта и да я почовърка. На мен обаче не ми се оставя колата цял ден в този сервиз тъй като имат авто къща към него и не ми се струва много сигурен.
Някой може ли да каже къде да ида да я прегледат, но да са сигурни и сериозни.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook