Да поговорим малко за Газ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Да поговорим малко за Газ
Кои минуси? Важното е да я сложи читав човек и да е хубава системата. След това редовно обслужване и проблеми няма никакви. Да не говорим, че ако не ти е толкова до икономия, като ти пусне на дюзите повечко газ ще се чудиш твоята кола ли е.
А за скапването на двигателя...едва ли караш толкова, че да се скапе и причината да е газта. А ако караш толкова ще ти се плати няколко пъти колата, не двигателя.
А за скапването на двигателя...едва ли караш толкова, че да се скапе и причината да е газта. А ако караш толкова ще ти се плати няколко пъти колата, не двигателя.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Да поговорим малко за Газ
Проблема на газта е следният - когато повечето карат на газ подценяват всичко по колата, а това не е така... Просто малко като манталитет е.
Та това са минусите - манталитета на каращите газови коли, защото филтрите трябва да се сменят на 10 000км.(ходиш си при газаджиите ако трябва нещо да си настроят...) колата трябва да се кара с нови хартиени филтри (не със спортни), трябва да се кара също така и на бензин понякога, просто трябва да се обслужвааа... А повечето юзъри карат докато може, понеже "било евтино", а когато се зареже една такава кола може да имаш хиляди проблеми - труден първи старт, претрисания на празен ход, голям разход, кофти вървеж...
Та това са минусите - манталитета на каращите газови коли, защото филтрите трябва да се сменят на 10 000км.(ходиш си при газаджиите ако трябва нещо да си настроят...) колата трябва да се кара с нови хартиени филтри (не със спортни), трябва да се кара също така и на бензин понякога, просто трябва да се обслужвааа... А повечето юзъри карат докато може, понеже "било евтино", а когато се зареже една такава кола може да имаш хиляди проблеми - труден първи старт, претрисания на празен ход, голям разход, кофти вървеж...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: Да поговорим малко за Газ
А газта какви пари върви сега? Преди години беше по 60-70 стотинки, миналата година беше над 1.25, сега наскоро я видях по 1.20.
И като се дигне до 1.50лв и като сложиш монтаж, настройки,ремонти и други непредвидени неща по слагането й, май няма да излиза много-много евтино ...
И като се дигне до 1.50лв и като сложиш монтаж, настройки,ремонти и други непредвидени неща по слагането й, май няма да излиза много-много евтино ...
- lancerpor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: Да поговорим малко за Газ
Аз съм на газ от края на миналото лято и съм много доволен. Градско не се усеща кой знае колко икономията, понеже я карам на сравнително къси разстояния а докато е студена си е на бензин. Извънградско е друго... 10-11л/100км при каране 120-160км/ч 


- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Да поговорим малко за Газ
А какво ще кажете за обикновена газова,не газов инжекцион?
- ceco_kd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Да поговорим малко за Газ
Минуса при мен е това, че ми е намалено малко мястото в багажника. Друг минус при мен е, че когато е загряла и с паленето веднага ми обърне на газ ми притриса 3-4 пъти и после си оправя оборотите(но това изобщо може ли да се брои като някакъв недостатък). Трябва да се кара понякога и на бензин, за да не запече бензиновите дюзи. И това дето си го писал, че миришела на гадно, заповядай зад мен да стоиш и да ми кажеш дали ти мирише на газ. Отговорът е не! Не мирише на неизгоряла газ. Но ако работи на бензин познай дали няма да ти залюти на очите? Предимства освен евтиния пробег от т.А до т.Б може ми няма друг, но пък това малко ли е за 100 км даваш 8 литра по 1,16лв/л. = 9,28 лв, за бензин ако е 7х2,50=17,50 лв. Кажи речи си е двойно. Това е мое мнение. Аз карам с ГИ, а ти карай както си искаш и както ти е удобно. Въпрос на вкус и финанси може би 

Карам бавно! Стигам Бързо!
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Да поговорим малко за Газ
ozBMW написа:А какво ще кажете за обикновена газова,не газов инжекцион?
Е кво да кажеме те са за карборатори коли и за моно инжекция , за инжекцион си трябва газов инжекцион това е ,а при тея цени дето станаха днешно време , една газова се избива на 3-4 месеца от карането и като не те кефи махаш я , винаги има някой "будала" да я вземе , вервайте ми


I'm slowly drifting


- ///Micev_87
-
-
- Мнения: 386
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис м42 94г
- Мечтае да кара: e46 m3
- Детайли за колата: всичко по много
Re: Да поговорим малко за Газ
исках да знаех минусите на газта но ги разбрах вече и 2те коли ще си ги карам на бензин за сега,че имам апартамент за стягане
несикам да ми мирише на газов котлон
газта е единствено за хора който имат работа с колата или постоянно патуват...
за сега колата е ок и по важно ми е апартамента да си обзаведа 




Последна промяна ///Micev_87 на 02 Юли 2013, 22:31, променена общо 1 път

Re: Да поговорим малко за Газ
Ако ти я сложат хора , който си разбират от работата и ти я настроят хубаво (а не за 5 минути на Ауто адаптация) за мен единствения минус си остава заетото място в багажника за бутилката. Миризма на газ зима/лято нямам , не се ограничавам изобщо откъм каране - тук говорим не само за километри , но и за скорост , вкл постоянно климатик и т.н.
Първото и най-важно преди да си сложиш ГИ е да видиш колко км минаваш годишно и къде ще караш повече - градско/извънградско
Първото и най-важно преди да си сложиш ГИ е да видиш колко км минаваш годишно и къде ще караш повече - градско/извънградско

Re: Да поговорим малко за Газ
Изтинските минуси на на газта са точно цифром и словом две. Удря изпускателната система от по-високата температура на газовете. Оправя се лесно с впръскване на бензин на определени интервали да охлади изходящите газове. Другия същестевен минус е, че се губят до 10% от мощността на кочата, което на практика не може да се усети, освен ако не става дума за 300 коня кола. Тва нали при дифолт така да се каже настройки. Всяко ГИ има възможност за настройка да пръска повече и да се преодолеят ми ималните загуби на мощност.
В един друг автофорум има една мнооооого дълга, обширна и полезна тема за газта по колите. По всеобщо мнение единствено подчертано спортните автомобили не се връзват да са на газ - М серии, RS серии и т.н.
Относно хубава и калпава газова уредба. По принцип няма значение каква е уредбата, а кой е човекът, който ще я слага. Дефакто, който иска газова уредба тип плъг енд плей и да няма абсолютно никакви проблеми, като донастройки и пр. опцията е само една ВRC. Да не се приема, като реклама, но просто тва е върха на сладоледа. Всички ко поненти, като рейки, изпарител, инжектори, ко пютър, софт и пр. си е BRC. Не е като други марки бг софт, рейка томасето, инжектори апачи и т.н. Освен това, ако не се лъжа тва са единствените газови уредби, които не използват емулатори и пр. Чете си всичко и си се самонастройва от ECU-то и различните сензори по колата.
Да не се приема, като реклама, нито съм газаджия, нито продавам газови уредби. Просто това са ми наблюденията върху няколко автомобила с различни марки ГИ-та. Ми само тези с BRC-та сипват газ и карат. Другите я обороти ще му играе, я ще прекъсва нещо.
В един друг автофорум има една мнооооого дълга, обширна и полезна тема за газта по колите. По всеобщо мнение единствено подчертано спортните автомобили не се връзват да са на газ - М серии, RS серии и т.н.
Относно хубава и калпава газова уредба. По принцип няма значение каква е уредбата, а кой е човекът, който ще я слага. Дефакто, който иска газова уредба тип плъг енд плей и да няма абсолютно никакви проблеми, като донастройки и пр. опцията е само една ВRC. Да не се приема, като реклама, но просто тва е върха на сладоледа. Всички ко поненти, като рейки, изпарител, инжектори, ко пютър, софт и пр. си е BRC. Не е като други марки бг софт, рейка томасето, инжектори апачи и т.н. Освен това, ако не се лъжа тва са единствените газови уредби, които не използват емулатори и пр. Чете си всичко и си се самонастройва от ECU-то и различните сензори по колата.
Да не се приема, като реклама, нито съм газаджия, нито продавам газови уредби. Просто това са ми наблюденията върху няколко автомобила с различни марки ГИ-та. Ми само тези с BRC-та сипват газ и карат. Другите я обороти ще му играе, я ще прекъсва нещо.

- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: Да поговорим малко за Газ
Май предразсъдъците на много хора им пречат да бъдат актуални и ефективни! Аз досега не прочетох нито един сериозен аргумент, защо е лошо да караш BMW-то си на газ! Неща от сорта на "ще си счупиш двигателя" или "газта е гадна" ми звучат малко несериозно. Годината е 2013. Технологиите са доста напреднали, качествените газови инжекциони вече са и на добри цени. Аз сложих ГИ с голяма тревога, дали няма да съжалявам после, но после не само, че не съжалявах - това беше най-добрата ми инвестиция досега. При ускорение 0-180 разлика няма дори 1 десета спрямо, когато съм на бензин (мерено), максимални скорости от над 240 не са проблем. Разхода ми лятото е като на бензин, зимата като че ли малко повече... За точните литри от последните 6 месеца каране няма да говоря, за да не окаляме темата. Който има интерес и иска да разбере колко може да харчи много добре настроена 28-ца с ГИ, ще му отговоря с удоволствие на лично. Странни са ми и хората, повечето от тях с коли до 2000лв, които чувам да негодуват как "еди кой си" с Q7-цата и с X6-цата бил скръндза щото карал на газ... Ами, уважаеми, човека явно минава доста километри и има достатъчно акъл за да си цени парите в джоба и да си прави сметката. Народа го е казал - имам, защото не давам! А също мнението на Сашо - Boiadjiev е много важно, за културата и начина на поддръжка на колите, които се карат на газ. И накрая обобщено - ПИЧОВЕ, КАРАНЕТО НА ГАЗ НЕ Е ТОВА, КОЕТО БЕШЕ! Недейте да робувате на необоснованите схващания на тоя или оня, който се чуства велик от това, че кара на бензин!
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Да поговорим малко за Газ
Мисля, че правилно настроена газ може даже да подобри работата на двигателя. Все пак тук говорим за нови дюзи и нов софтуер. Сега друг е въпросът колко може да се настрой тази газ на БМВ с тоя самообучаващ се компютър. Ако искате добре да се движите на газ - ГИ течна фаза и най-хубавата рейка + настройка в движение и газ анализатор.
ПП: Като толкова си мислите, че карате БМВ и то премиум БМВ защо не си купувате частите от Дару, а в Продава е пълно с обяви? Нищо лично към това нито пък към хората, които пазаруват от Дару - за всеки влак си има пътници, но искам да кажа, че Е36 е бил премиум автомобил преди 15 години (минимум).
ПП: Като толкова си мислите, че карате БМВ и то премиум БМВ защо не си купувате частите от Дару, а в Продава е пълно с обяви? Нищо лично към това нито пък към хората, които пазаруват от Дару - за всеки влак си има пътници, но искам да кажа, че Е36 е бил премиум автомобил преди 15 години (минимум).
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Да поговорим малко за Газ
Да , ама не вярвам да му хареса цената на течната фаза , защото в Каравел за 4 цилиндров двигател искат 3200лв.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Да поговорим малко за Газ
Все още не сме дорасли за течна фаза в БГ иначе да определено за мен това е бъдещето ....моето м50 ми папка 15-16 литра и минати едно 20 000 км никога не ми е мирисало на газ , та нз какво ще си озавеждаш апартамента
Ама аз си направих нова баня и от икономията на газ и от това ,че ходих къде ли не да избирам ,преценявам и тн без да се ограничавам ....
П.С. Хора пишете колко е гадно на газ ,че колегите като прогледнат и всички минат на газ , няма да караме на 1.10
П.С.2 Има ли някой колега дето да е пробвал комбинацията с Г.И и браунова клетка , на по големите мотори естествено , мисля ,че там ще е по-ефективно.

П.С. Хора пишете колко е гадно на газ ,че колегите като прогледнат и всички минат на газ , няма да караме на 1.10

П.С.2 Има ли някой колега дето да е пробвал комбинацията с Г.И и браунова клетка , на по големите мотори естествено , мисля ,че там ще е по-ефективно.
I'm slowly drifting


- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: Да поговорим малко за Газ
Пука, гърми, трещи, че и смърди - карайте си ежедневките на 100 октана!DirtySouth написа:Все още не сме дорасли за течна фаза в БГ иначе да определено за мен това е бъдещето ....моето м50 ми папка 15-16 литра и минати едно 20 000 км никога не ми е мирисало на газ , та нз какво ще си озавеждаш апартаментаАма аз си направих нова баня и от икономията на газ и от това ,че ходих къде ли не да избирам ,преценявам и тн без да се ограничавам ....
П.С. Хора пишете колко е гадно на газ ,че колегите като прогледнат и всички минат на газ , няма да караме на 1.10![]()
П.С.2 Има ли някой колега дето да е пробвал комбинацията с Г.И и браунова клетка , на по големите мотори естествено , мисля ,че там ще е по-ефективно.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани