Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от DiGital » 30 Юни 2013, 18:50

Отзаде на буксата на ейрбега вътре има една бобинка може там нещо дае прекъснало, отделно трябва да видиш каква е грешката - дали е отворена верига или късо съединение. Самия ейрбег като махнеш буксата има защита - дават се накъсо двата пина зада неможе да измериш съпротивлението на ейрбега с мултицет защото ще гремне :) та мисълта мие ако буксата не влезе до долу може да дава накъсо.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Ivo_Borisov » 30 Юни 2013, 20:10

Буксата влиза до долу, разглобих и буксата, всичко е наред, пръсках и с ВД, няма промяна. Все едно не засича еърбега, грешката е такава все едно няма вързан бег :dunno: И всичко стана докато си пътувах вчера. В живите данни всички елементи, бегове са със статус ОК а еърбега е със статус error.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 30 Юни 2013, 22:27

Ivo_Borisov написа:Буксата влиза до долу, разглобих и буксата, всичко е наред, пръсках и с ВД, няма промяна. Все едно не засича еърбега, грешката е такава все едно няма вързан бег :dunno: И всичко стана докато си пътувах вчера. В живите данни всички елементи, бегове са със статус ОК а еърбега е със статус error.

като откачиш буксата на бега сложи там едно съпротивление със стойност 1 ом и пробвай да изтриеш грешката и виж дали тогава статуса ще ти ОК на шофьорския бег ако е наред значи бега се е предал ако не трябва да търсиш проблема в букси, кабели и лентов кабел.
Иначе може да премериш съпротивлението на бега то трябва да е 1 ом и както е написал колегата по-горе трябва да махнеш пластинките които окъсяват пиновете на бега или да го мериш през кабелите на буксата и бега НЯМА да ГРЪМНЕ както колегата е написал при мерене с мултицет, пробване е много кратно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Ivo_Borisov » 30 Юни 2013, 23:35

При мен са две двойки кабели за бега, и на двете ли трябва да сложа по 1 ом съпротивления? И кои пластинки окъсяват че не мога да се сетя кои са?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 01 Юли 2013, 8:44

Ivo_Borisov написа:При мен са две двойки кабели за бега, и на двете ли трябва да сложа по 1 ом съпротивления? И кои пластинки окъсяват че не мога да се сетя кои са?


сложи и на двете букси набутай ги в самите букси за да не режеш нищо и пробвай.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Ivo_Borisov » 01 Юли 2013, 19:11

Пробвах със съпротивленията и нищо не стана. Пробвах и на буксата преди лентовия кабел, само дето се появи още една греша - driver airbag stage 2. На пиновете на еърбега ми дава 1 ом напрежение. Уж всичко е наред пък не е :dunno:
Мисля си дали проблема не е в централата. Откакто я сложих работи два дни и ми светна лампата.
Накрая се ядосах и изключих еърбега от отметката, поне да не ми свети лампата че ми вади очите :lol:
Ще карам така засега, пък ще го мисля по нататък.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от DiGital » 01 Юли 2013, 21:21

Ти добре, че неси останал без зъби бе колега! Инженерите добре, че са сметнали вероятността от такива неща, хем ти казах, че съпротивлението на ейрбега несе мери с тия прости апарати :) Добре, че има защита на пиновете иначе нямаше да пишеш сега :)
Има едни омметри с мост на Уинстон ли винстон ли неги помня точно с галванометър с него се мери само :) и с 1ом нестава 2.2 - 2.4 - 2.7 ома трябват по спомен.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Ivo_Borisov » 01 Юли 2013, 21:26

Там е работата че и с друг бег мерих и същата работа. Когато имам време/ най вероятно утре, че сега ми хрумна идеята/, ще включа бега директно на зелената букса след лентовия кабел, така ще видя дали проблема е във волана или някъде към централата.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 522
Регистриран на: 23.06.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от bgpavlp » 01 Юли 2013, 22:49

]Колеги, бихте ли помогнали с тези:


DIS 55 EN - sklad66.com-2013-07-01-15-26-28.png


Във връзка с горното:

23.jpg


[attachment=0]2.jpg[/attachment
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Ако нема у глава, има у Google.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 12.10.2010
Пол: Мъж
Кара: турбо дизел
Мечтае да кара: би-турбо дизел

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от SHTILL » 03 Юли 2013, 21:52

Ivo_Borisov написа:Пробвах със съпротивленията и нищо не стана. Пробвах и на буксата преди лентовия кабел, само дето се появи още една греша - driver airbag stage 2. На пиновете на еърбега ми дава 1 ом напрежение. Уж всичко е наред пък не е :dunno:
Мисля си дали проблема не е в централата. Откакто я сложих работи два дни и ми светна лампата.
Накрая се ядосах и изключих еърбега от отметката, поне да не ми свети лампата че ми вади очите :lol:
Ще карам така засега, пък ще го мисля по нататък.

Колега, ОМ е мерната единица за съпротивление, не напрежение. И както каза колегата oci бега няма да гръмне... и се мери точно с най- простия мултицет. (За сведение повечето мултицети работят с батерия 9 волта, не 12, които са нужни на бег да се отвори). Пробвай да разглобиш буксата (без да я чупиш) и да стиснеш малко пинчетата. И не е зле да покажеш грешката на въпросния бег примерно през ИНПА, за да се види наистина отворена или затворена верига дава.
малко образователен офтопик: ЗАКОН НА ОМ: Големината на тока е равна на приложеното напрежение върху съпротивлението!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Ivo_Borisov » 04 Юли 2013, 9:44

SHTILL написа:
Ivo_Borisov написа:Пробвах със съпротивленията и нищо не стана. Пробвах и на буксата преди лентовия кабел, само дето се появи още една греша - driver airbag stage 2. На пиновете на еърбега ми дава 1 ом напрежение. Уж всичко е наред пък не е :dunno:
Мисля си дали проблема не е в централата. Откакто я сложих работи два дни и ми светна лампата.
Накрая се ядосах и изключих еърбега от отметката, поне да не ми свети лампата че ми вади очите :lol:
Ще карам така засега, пък ще го мисля по нататък.

Колега, ОМ е мерната единица за съпротивление, не напрежение. И както каза колегата oci бега няма да гръмне... и се мери точно с най- простия мултицет. (За сведение повечето мултицети работят с батерия 9 волта, не 12, които са нужни на бег да се отвори). Пробвай да разглобиш буксата (без да я чупиш) и да стиснеш малко пинчетата. И не е зле да покажеш грешката на въпросния бег примерно през ИНПА, за да се види наистина отворена или затворена верига дава.
малко образователен офтопик: ЗАКОН НА ОМ: Големината на тока е равна на приложеното напрежение върху съпротивлението!

Неволна грешка, мерси за поправката! Знам какво е напрежение, съпротивление и сила на ток, просто не съм го догледал :yes:
Ето снимка на грешката през инпа:
airbag1.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 12.10.2010
Пол: Мъж
Кара: турбо дизел
Мечтае да кара: би-турбо дизел

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от SHTILL » 05 Юли 2013, 4:07

resistor too large- твърде голямо съпротивление
сигурен ли си, че на бега дава 1 ОМ, а не примерно Мега или Кило ом-а?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Ivo_Borisov » 05 Юли 2013, 10:05

Не съм 100% сигурен, но мисля че беше ом. Интересното е че и с предишния еърбег като пробвам, ми дава същото, грешка еърбег. А съм нямал проблеми. Чудя се дали затова проблема не е в централата :dunno:
п.п. Това твърде голямо съпротивление, да не ми прави някъде късо? И тия пластинки дето окъсяват в буксата за какво са сложени :roll: Нещо нелогично ми се вижда. Идват две по две жички и се окъсяват, след това отиват в еърбега :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от mitrax » 05 Юли 2013, 12:53

голямо съпротивление е обратното на "късо", от лоша връзка точно може да се получи когато съпротивлението нараства . Ако бяха окъсили нямаше да е това грешката , щеше да е short to ground или too small , нещо такова.
Аирбега ако има пластинка която окъсява пиновете трябва да го мериш без пластинката да ги е укъсила . Ако е в норми , може да го премериш и на куплунга на централката докато е закачен бега. И не е изключено централката да е повредена и да не хваща действителното съпротивление на бега. След като ти е давало грешка в сейдж 2 , значи възглавницата е двойна , приблизително еднакво съпротивление ли ти дава и на единия конектор и на другия?

пластинките в буксата на бега са точно за да я държат на късо когато бега е откачен и да го предпазват от това по някакъв начин да не протече ток от единия пин към другия и да гръмне бега.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Ivo_Borisov » 05 Юли 2013, 21:16

Ами не знам къде да търся проблем с лоша връзка :dunno: Затова си мисля за централата, ама сега нямам друга за проба.
Съпротивлението го мерих с изкарани пинове от буксата, без пластинката и ми даде еднакво и на двете. Ама си мисля че проблема няма да е в бега защото и с другия бег дава същата грешка. :roll:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook