Е36-М42б18 трудно пали,мудно ускорява!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Kostadin Aleksiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 13.02.2011
- Местоположение: Драгоман
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: Е36-М42б18 трудно пали,мудно ускорява!
Колеги,за сега проблемът остава без решение!Ще ходя на диагностика и след това ще пиша какво се случва,а междувременно ако някой сблъсквал се с идентичен с моя проблем има желание да сподели е добре дошъл!
Поздрави!
Поздрави!
- Kostadin Aleksiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 13.02.2011
- Местоположение: Драгоман
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: Е36-М42б18 трудно пали,мудно ускорява!
Да опресниме малко темата,днес запалих иската да я разкарам малко из града,оставих я пред къщи да работи на бензин,застанах отзад и се заслушах в ауспуха.На пръв поглед равномерно работещ двигател,стабилни обороти а през ауспуха на всеки горе-долу 3 секунди се чуваше едно думкане,не от рода напрекъсване а все едно някой цилиндър не работи хубаво!
Следващата стъпка беше да отворя предния капак да огледам,не че имаше нещо да се гледа,но като разгледах дюзите тази на 1-ви цилиндър се оказа различна от другите три и по цвят,и по номер естествено
Превключа ли на гас(колата е с ГИ)думкането изчезва,изглежда предишния собственик на колата или по скоро майсторът му нещо е ос..ал нещата с тая дюза.
Изкажете мнения за тая ситуация(макар че се досещам може би какви ще са те),може ли заради тая дюза да се губи вървежа във високите обороти,примерно да речем е от обикновена 18-ка и с по-малък дебит,и от там .........
Следващата стъпка беше да отворя предния капак да огледам,не че имаше нещо да се гледа,но като разгледах дюзите тази на 1-ви цилиндър се оказа различна от другите три и по цвят,и по номер естествено

Превключа ли на гас(колата е с ГИ)думкането изчезва,изглежда предишния собственик на колата или по скоро майсторът му нещо е ос..ал нещата с тая дюза.
Изкажете мнения за тая ситуация(макар че се досещам може би какви ще са те),може ли заради тая дюза да се губи вървежа във високите обороти,примерно да речем е от обикновена 18-ка и с по-малък дебит,и от там .........

- Kostadin Aleksiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 13.02.2011
- Местоположение: Драгоман
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: Е36-М42б18 трудно пали,мудно ускорява!
Ъпдейт по темата:Днес след смяната на въпросната дюза+още една,която не ми харесваше нещо,йс-ката вече се изпъва по-добре,не съм я тествал за максимална скорост но въпреки това съм доволен.Проблемът с паленето за сега остава,нещо май се насочвам към бензинова помпа или регулатор,но за сега това са само предположения все пак ми е странно че като подам газ пали и заработва.
Очаквайте продължение,за сега по темата толкоз!
П.с. Ако някой има някаква идея моля нека сподели,Поздрави!
Очаквайте продължение,за сега по темата толкоз!
П.с. Ако някой има някаква идея моля нека сподели,Поздрави!
- Kostadin Aleksiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 13.02.2011
- Местоположение: Драгоман
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: Е36-М42б18 трудно пали,мудно ускорява!
Здравейте,пак съм аз
,все още не съм ходил на диагностика и май даже е излишно защото м42-то както ми звучи май се е запътило към вторични суровини!
От известно време почна да припушва и да лапа масълце,проблемите с палене вървене и особено първото все още са на лице,на всичко от горе май имаме и поизносен ангренаж!
Сменях ролки,проверих алтернатор и всичко дето се върти а мотора продължава да е отвратително шумен.Има шум като на верига на студен двигател(при средни до високи обороти изчезва),като загрее пак шуми но в пъти по-малко.Днес едно приятелче беше при мен и даже се учуди че толкова ръмжи тоя двигател,отворихме капака на неговата ис-ка и в онзи момент благородно му завидях.
Посъветвайте ме:двигател на старо или ангренажен комплект(или може би успокоител?).

От известно време почна да припушва и да лапа масълце,проблемите с палене вървене и особено първото все още са на лице,на всичко от горе май имаме и поизносен ангренаж!
Сменях ролки,проверих алтернатор и всичко дето се върти а мотора продължава да е отвратително шумен.Има шум като на верига на студен двигател(при средни до високи обороти изчезва),като загрее пак шуми но в пъти по-малко.Днес едно приятелче беше при мен и даже се учуди че толкова ръмжи тоя двигател,отворихме капака на неговата ис-ка и в онзи момент благородно му завидях.
Посъветвайте ме:двигател на старо или ангренажен комплект(или може би успокоител?).
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: Е36-М42б18 трудно пали,мудно ускорява!
може да ти е гадно маслото или обтегача да е за смяна,не се хвърляй веднага на верига,пък ако ти се кара по-бърза кола взимай едно м52б28
- Kostadin Aleksiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 13.02.2011
- Местоположение: Драгоман
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: Е36-М42б18 трудно пали,мудно ускорява!
Да раздвижиме малко темата!
Закачих колата на ИНПА и като грешка излезе антидетонационен датчик 3-4цил,смених двата датчика за да не се налага след време пак да разглобявам за тях+смяна на ТПС+гарнитурки,и резултатът е много добър студен и топъл старт и стабилен празен ход от което съм много доволен,но проблемът с вървежа си остава!
Направи ми впечатление като гледах живите данни,адапционните стойности бяха с удивителен(! 127),какво трябва да значи това?
Има и друго,свързах се със стария собственик на колата и ми каза че преди е била с обикновена газова и някой си ''диагностик''(така се изказа)му казал че компа май нещо се е ошашавил и трябвало да се смени!
Изкажете мнения
Имам комп от м42 под ръка от кола не помирисвала газ,но не мога да паля с него заради ЕВС-а!
Закачих колата на ИНПА и като грешка излезе антидетонационен датчик 3-4цил,смених двата датчика за да не се налага след време пак да разглобявам за тях+смяна на ТПС+гарнитурки,и резултатът е много добър студен и топъл старт и стабилен празен ход от което съм много доволен,но проблемът с вървежа си остава!
Направи ми впечатление като гледах живите данни,адапционните стойности бяха с удивителен(! 127),какво трябва да значи това?
Има и друго,свързах се със стария собственик на колата и ми каза че преди е била с обикновена газова и някой си ''диагностик''(така се изказа)му казал че компа май нещо се е ошашавил и трябвало да се смени!
Изкажете мнения

Имам комп от м42 под ръка от кола не помирисвала газ,но не мога да паля с него заради ЕВС-а!
- ///Micev_87
-
-
- Мнения: 386
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис м42 94г
- Мечтае да кара: e46 m3
- Детайли за колата: всичко по много
Re: Е36-М42б18 трудно пали,мудно ускорява!
ако искате ми вярвайте аз всичко съм пробвал на ис-а и не се оправя не върви както трябва уж се оправя,но проблема си остава пукане от към дебитомера смука въздух от някаде но знае ли се каде е днес пробвах и дюзи с регулатора оправи се по добре се изрезва,но стои проблема вси4ко съм сменил и проверил освен кабели и бобина....поне 4е имам приятел който я разпродава на части за тест 
п.с компресия има 13.5 на всички нещо от към бензина ме самнява бедна смес честно казано ми писна вече с тая кола над 1 година я оправям каде ли не съм ходил и сменявал не става и това си е

п.с компресия има 13.5 на всички нещо от към бензина ме самнява бедна смес честно казано ми писна вече с тая кола над 1 година я оправям каде ли не съм ходил и сменявал не става и това си е

- Kostadin Aleksiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 13.02.2011
- Местоположение: Драгоман
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: Е36-М42б18 трудно пали,мудно ускорява!
Това се превръща в тема как да откажеш някой от БМВ-то му,еми кво да ви кажа,трудно е да не кажа невъзможно така че,моля придържайте се към темата а не ме съветвайте да си взимам м52б28 и т.н.Благодаря 

- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: Е36-М42б18 трудно пали,мудно ускорява!
diesel_fen написа:Това се превръща в тема как да откажеш някой от БМВ-то му,еми кво да ви кажа,трудно е да не кажа невъзможно така че,моля придържайте се към темата а не ме съветвайте да си взимам м52б28 и т.н.Благодаря
що да не съветваме,та нали ти сам попита за 2.8



- Kostadin Aleksiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 13.02.2011
- Местоположение: Драгоман
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: Е36-М42б18 трудно пали,мудно ускорява!
След няколко закачания на диагностика,мерене на компресия и т.н. дайте съвет!
Установи се верига за смяна,компресия след измерване:
1цил:11,2
2цил:10,5(още не е установено дали не е от клапани.....)
3цил:11,2
4цил:11,2
Разход на масло 3000км/500мл масло при положение че имам и малки течове,през ауспуха изпушва само при прекъсвач(на топъл мотор)
,и до тук съм се спрял на сваляне на главата и ремонтирането и от......до+смяна на ангренаж,ако някой иска да даде съвет или да ме поправи е добре дошъл!
П.с:Отново моля без мнения от рода на сменяй го тоя м42 и т.н.,колата е евридейка и се кара постоянно и не прекъснато+това че имам чисто нов газов инжекцион който искам да си го използвам,Благодаря отново на отзовалите се
Установи се верига за смяна,компресия след измерване:
1цил:11,2
2цил:10,5(още не е установено дали не е от клапани.....)
3цил:11,2
4цил:11,2
Разход на масло 3000км/500мл масло при положение че имам и малки течове,през ауспуха изпушва само при прекъсвач(на топъл мотор)

П.с:Отново моля без мнения от рода на сменяй го тоя м42 и т.н.,колата е евридейка и се кара постоянно и не прекъснато+това че имам чисто нов газов инжекцион който искам да си го използвам,Благодаря отново на отзовалите се

- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: Е36-М42б18 трудно пали,мудно ускорява!
ми направи си основен ремонт и си карай с тая компресия няма да върви М42-то




- Kostadin Aleksiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 13.02.2011
- Местоположение: Драгоман
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: Е36-М42б18 трудно пали,мудно ускорява!
petio_bmw 318is написа:ми направи си основен ремонт и си карай с тая компресия няма да върви М42-то![]()
![]()
Че колко компресия има фабрични ис-а?Не ми разбра мисълта колега,не става дума за това да направя ремонт и да започне да лети,а за това че така или иначе трябва отваряне за ангренажа ми се искаше да сваля направо и главата за да се направи и тя поради разхода на масло(написал съм колко е),което ме кара да си мисля че сегментите може би са добре.
Ако нямаш компетентно мнение по въпроса поне не пиши глупости,ако обичаш(без лоши чувства)

- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: Е36-М42б18 трудно пали,мудно ускорява!
Дали нямам компетентно мнение
моя мотор е 92 набор и е с компресия 14.5 и съм му сменял само гумичките на клапаните и водачите ,на нов дават 14.7 ти си прави сметка дали твоя е добре ,ако си решил да го караш-прави го 




- alexcivic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 13.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ибрахим
- Мечтае да кара: е36-ца с предно :)
- Детайли за колата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4#p4004524
Re: Е36-М42б18 трудно пали,мудно ускорява!
И аз да добавя че компресията е 14.5 и при мен само за инфо.
А сега намери някой истински майстор да ти погледне мотора щом искаш да си караш колата ако се наложи пусни едни сегменти оправи главата клапани смени си веригата ако трябва преди си направи една груба сметка колко би ти струвало всичко и ако надвишава 500-600лв. по добре си потърси един читав мотор тук в форума от някоя англииска кола от време навреме изкачат хубави ис-ки.Кофти е цялата тази процедура но за да спасиш колата е вариант стига и тя заслужава де.
И аз съм минал по твоя път и затова ти пиша чисто и просто първото ми беше м50б20 вървеше като щуро обаче имаше всички твои симптоми дори с дота повече бонуси ако започна да ти ги изброявам няма да стигне страницата но си реших проблема и с отърваването от него и си взех кола с м42б18 от която съм доволен.Върви колкото старото обаче го няма звука пълнещ душата
А сега намери някой истински майстор да ти погледне мотора щом искаш да си караш колата ако се наложи пусни едни сегменти оправи главата клапани смени си веригата ако трябва преди си направи една груба сметка колко би ти струвало всичко и ако надвишава 500-600лв. по добре си потърси един читав мотор тук в форума от някоя англииска кола от време навреме изкачат хубави ис-ки.Кофти е цялата тази процедура но за да спасиш колата е вариант стига и тя заслужава де.
И аз съм минал по твоя път и затова ти пиша чисто и просто първото ми беше м50б20 вървеше като щуро обаче имаше всички твои симптоми дори с дота повече бонуси ако започна да ти ги изброявам няма да стигне страницата но си реших проблема и с отърваването от него и си взех кола с м42б18 от която съм доволен.Върви колкото старото обаче го няма звука пълнещ душата

- Kostadin Aleksiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 13.02.2011
- Местоположение: Драгоман
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: Е36-М42б18 трудно пали,мудно ускорява!
petio_bmw 318is написа:Дали нямам компетентно мнение![]()
![]()
моя мотор е 92 набор и е с компресия 14.5 и съм му сменял само гумичките на клапаните и водачите ,на нов дават 14.7 ти си прави сметка дали твоя е добре ,ако си решил да го караш-прави го
Пак казвам без лоши чувства,с тове мнение трябваше да започнеш

Наистина не знаех колко трябва да бъде компресията,сега вече ми е по-ясна картинката,благодаря за което.
alexcivic написа:И аз да добавя че компресията е 14.5 и при мен само за инфо.
А сега намери някой истински майстор да ти погледне мотора щом искаш да си караш колата ако се наложи пусни едни сегменти оправи главата клапани смени си веригата ако трябва преди си направи една груба сметка колко би ти струвало всичко и ако надвишава 500-600лв. по добре си потърси един читав мотор тук в форума от някоя англииска кола от време навреме изкачат хубави ис-ки.Кофти е цялата тази процедура но за да спасиш колата е вариант стига и тя заслужава де.
И аз съм минал по твоя път и затова ти пиша чисто и просто първото ми беше м50б20 вървеше като щуро обаче имаше всички твои симптоми дори с дота повече бонуси ако започна да ти ги изброявам няма да стигне страницата но си реших проблема и с отърваването от него и си взех кола с м42б18 от която съм доволен.Върви колкото старото обаче го няма звука пълнещ душата
Да,мисля да го направя и да си го карам защото съм общо взето доволен от комбинацията пъргавина-разход на тоя мотор

Начи картинката е ясна,очаквайте продължение

31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани