Демпферна шайба - проверявайте
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Демпферна шайба - проверявайте
iv4o9999 написа:поредният пример, пази Боже от майстори, иначе цената на шайбата не беше ли към 700 едно време а сега 546
Цените за 3-ките и 2-ките дизел са различни.
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Maximilian-E46 написа:Номенклатурен номер : 11237805696
Описание : ДЕМПФЕР КОЛЯНОВ ВАЛ
Ед.цена (с ДДС) : 546.68 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Добре е...като дойде време да я сменявам ще удари 800 лв
11 януари 2010 - >
Номенклатурен номер : 11237805696
Описание : ДЕМФЕРНА ШАЙБА КОЛЯНОВ ВАЛ
Ед.цена (с ДДС) : 492.86 BGN
21 април 2013 - 546.68лв
22 юни 2013 - >
Номенклатурен номер : 11237805696
Описание : ДЕМПФЕР КОЛЯНОВ ВАЛ
Ед.цена (с ДДС) : 618.43 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
СВИНЩИНА ! ПРОСТО СВИНЩИНА !
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Maximilian-E46 написа:Maximilian-E46 написа:Номенклатурен номер : 11237805696
Описание : ДЕМПФЕР КОЛЯНОВ ВАЛ
Ед.цена (с ДДС) : 546.68 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Добре е...като дойде време да я сменявам ще удари 800 лв
11 януари 2010 - >
Номенклатурен номер : 11237805696
Описание : ДЕМФЕРНА ШАЙБА КОЛЯНОВ ВАЛ
Ед.цена (с ДДС) : 492.86 BGN
21 април 2013 - 546.68лв
22 юни 2013 - >
Номенклатурен номер : 11237805696
Описание : ДЕМПФЕР КОЛЯНОВ ВАЛ
Ед.цена (с ДДС) : 618.43 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
СВИНЩИНА ! ПРОСТО СВИНЩИНА !
Тва е леко увеличение

Не го решават нашите сервизи тук а цените ги вдигат генерално.
Пример - маховик е46 2.0д 6ск /е90 2.0д
Март - 115евр
Април - 200евр
Май - 580евр
Като съм поръчвал с фактурите от там...да бях взел 10 броя първия път

В Бг -беше 560лв - няколко месеца по-късно от Е46 преди фейс до Е90 - 1749лв


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Имайте в предвид, че е важно да се конкретизира с кой мотор точно е колата - дали е 4 цилиндров дизел или е 6 цилиндров дизел!
Защото както има демпферни шайби с 4 болта (6 цилиндровите дизели) :


Така има и такива с 1 болт (примера на колегата - 4 цилиндров дизел):


Подмяната на болтовете е силно препоръчителна (без значение за кой вид демпфер), но когато говорим за демпфера от втората снимка (с един голям болт) - дори и с нов болт се слага малко лепило! - не една и две демпферни шайби са паднали при неслагане на лепило по болта!
Дори и фабричия болт има капка лепило на върха !
Важното тук е не само да се сложи лепило, а и да не се прекалява...защото не е ясно кога въпросният болт ще трябва да се сваля отново!
Защото както има демпферни шайби с 4 болта (6 цилиндровите дизели) :


Така има и такива с 1 болт (примера на колегата - 4 цилиндров дизел):

Подмяната на болтовете е силно препоръчителна (без значение за кой вид демпфер), но когато говорим за демпфера от втората снимка (с един голям болт) - дори и с нов болт се слага малко лепило! - не една и две демпферни шайби са паднали при неслагане на лепило по болта!
Дори и фабричия болт има капка лепило на върха !
Важното тук е не само да се сложи лепило, а и да не се прекалява...защото не е ясно кога въпросният болт ще трябва да се сваля отново!
Re: Демпферна шайба - проверявайте
а къде е правилно да се сложи лепилото по болта щом не е хубаво да се прекалява, тоест да се омазва целия? ако се сложи само на върха на болта няма ли опасност да не хване нищо?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Демпферна шайба - проверявайте
totiboy написа:а къде е правилно да се сложи лепилото по болта щом не е хубаво да се прекалява, тоест да се омазва целия? ако се сложи само на върха на болта няма ли опасност да не хване нищо?
Дори и фабричия болт има капка лепило на върха !
Намажи целия и после се пробвай да го отвиеш след време

Да не мислиш,че това е болтче от лего - предполагам е със здравина около 10-ка или има няма ~ 16тона на опън..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- olegvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: compact
- Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Колеги днеска си смених демферната шайба в сервиз и цялата процедура отне 20 мин , след това с кеф си платих.Няма ги вибрациите , скърцането
Сега все едно в друга кола влизам 


- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Колега,
Кой беше сервиза и какво ти струваше?
Оригинална ли монтира или...друга марка?
Кой беше сервиза и какво ти струваше?
Оригинална ли монтира или...друга марка?
- olegvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: compact
- Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp
Re: Демпферна шайба - проверявайте
vvasilev1 написа:Колега,
Кой беше сервиза и какво ти струваше?
Оригинална ли монтира или...друга марка?
Ако мен ме питаш ми струваше 70 лв... монтажа и сложих оригинална(втора ръка много запазена) и не мога да позная колата

Сервиза се намира във Варна по пътя за виница, ако те интересува пиши на лично да ти кажа името на сервиза ,че да не правим безплатна реклама

- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Dimitroff написа:RaHzElChO написа:menk0 написа:Отвън я гледахме и изглеждаше добре,нямаше напукано,но не сме я сваляли да я оглеждаме!Но от какво друго може да е това скърцане и престрисане?Възможно ли е ако са ми объркали ремъка първо ми бяха пратили 6PK 2090 но като погледнах стария и той беше 2080 и го смених с такъв,а всъщност незнам какъв размер трябва да е оригиналния(ако някой знае да сподели) но на мен лично не ми се вярва да идва от него проблема! Поздрави
Скърцане може да има от по-дълъг ремък или просто скапан ремък. Аз смених Гейтс и Дайко заради скърцането, сега съм с Continental и няма проблеми.
![]()
Само Конти и Бош не скърцат!!!
Структурата на задната част на ремъка е грапава...на всички останали е гладка и скърцат
Колеги, задължително слагайте точния размер 6PK 2080 и задължително задната част на ремъка да е грапава. Аз вече патих с Геитс. Като палиш и гасиш и просвирва. Та ходих да го връщам

Re: Демпферна шайба - проверявайте
Самото просвирване само по себе си не е вредно. Дори обратното, полезно е, защото напрежението по време на палене и гасене на ремъка е голямо. Ако той приплъзне леко, това означава, че резките колебания в ускорението на коляновия вал не са се предали на другите компоненти, които се намират по цялата система. Така, че ако просвирването не е някакво досадно, а е съвсем леко доловимо, то няма за какво да се притеснявате.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Някой пробвал ли е с евтин демпфер и фрайлауф ролка на динамото?
Един приятел си купи евтина демпферна шайба и имаше и ролка вътре комплект.
Един приятел си купи евтина демпферна шайба и имаше и ролка вътре комплект.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Демпферна шайба - проверявайте
2 такива съм виждал - нямат проблеми вече 20-тина хиляди.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Демпферна шайба - проверявайте
DiGital написа:Някой пробвал ли е с евтин демпфер и фрайлауф ролка на динамото?
Един приятел си купи евтина демпферна шайба и имаше и ролка вътре комплект.
Какъв е този комплект?
Става ли за М47N?
Кой го продава и колко струва?
снимки?
- minimalcoholic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 503
- Регистриран на: 26.10.2011
- Местоположение: Русе
- Мечтае да кара: e46 330i
Re: Демпферна шайба - проверявайте
здравейте колеги,как мога да разбера дали шайбата ми заминава или вече е заминала,ако гумата не е нацепена ?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани