Гофре
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Гофре
Vanqu1sh написа:zvetiko написа:Това, което искате да постигнете няма да стане със замяна на гофрираният маркуч с тръба. Основното съпротивление се създава от дроселовата клапа, затова при някои двигатели на BMW е премахната и е въведена системата Valvetronic.
Също така не разбирам какво очаквате да се случи когато се премахне отоплението на дроселовата клапа- имаше някакво обяснение, че така въздуха не се подгрявал и ставал по-богат на кислородни молекули. Дори случайно да се постигне това, имайки в предвид, че се случва след масметъра, резултата ще е обедняване на горивната смес.
Тоя подгрев не е ли само за температури под 0 през зимата. Като се е преебал тоя датчика и нон стоп вкарва жега що да не се изолира дросела?
В тази тема - viewtopic.php?f=8&t=204917&hilit=%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5+%D0%B4%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BB&start=30 на 2-ра страница колегата dr-who казва, че с датчик който работи на 100% никога не се изключва на напълно подгрева.

Последна промяна mitaka21 на 23 Юни 2013, 18:36, променена общо 1 път
Re: Гофре
Има редуциращи маркучи колега не си глеал достатачно добре
http://www.burnout-tuningshop.com/?q=node/233 има ги и на други места това е първия саит който ми излезе в гугал
моя също е редуцираш ,но си ме върза да немря в моргата такъв точно какъвто ми трябваше


моя също е редуцираш ,но си ме върза да немря в моргата такъв точно какъвто ми трябваше

[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Гофре
MICH__ написа:Ако съм слушал такива като тебе щях да си я карам още с м40то![]()
http://vbox7.com/play:fda16a8961
http://vbox7.com/play:78d64dd0a2
а дали модовете са безмислени се вижда ясно от клиповете
браво, много върви особено на студен мотор

пс вие бързите 30каджии нямахте ли си ваш подраздел от форума?
Re: Гофре
MICH__ написа:Има редуциращи маркучи колега не си глеал достатачно добреhttp://www.burnout-tuningshop.com/?q=node/233 има ги и на други места това е първия саит който ми излезе в гугал
![]()
моя също е редуцираш ,но си ме върза да немря в моргата такъв точно какъвто ми трябваше
Чудя се ако взема този 70-80 където е от този сайт, дали ще мога да напъхам тази 70мм-та страна на дросела(той е 74мм) някакси? С нагряване или нещо подобно дали няма да стане

- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Гофре
mitaka21 написа:Vanqu1sh написа:zvetiko написа:Това, което искате да постигнете няма да стане със замяна на гофрираният маркуч с тръба. Основното съпротивление се създава от дроселовата клапа, затова при някои двигатели на BMW е премахната и е въведена системата Valvetronic.
Също така не разбирам какво очаквате да се случи когато се премахне отоплението на дроселовата клапа- имаше някакво обяснение, че така въздуха не се подгрявал и ставал по-богат на кислородни молекули. Дори случайно да се постигне това, имайки в предвид, че се случва след масметъра, резултата ще е обедняване на горивната смес.
Тоя подгрев не е ли само за температури под 0 през зимата. Като се е преебал тоя датчика и нон стоп вкарва жега що да не се изолира дросела?
В тази тема - http://www.mishimoto.com/bmw-e36-325-32 ... 92-99.html на 2-ра страница колегата dr-who казва, че с датчик който работи на 100% никога не се изключва на напълно подгрева.
Какво разбираш под напълно, колега? Тоя подгрев или го има или не. Май си копирал грешен линк към темата.
Re: Гофре
Да линка е бил грешен извинявам се за което!! Погледни темата от новия линк и ще ти стане ясно. 

Re: Гофре
Не ,че няма да влезе ама не е желателно търси си точен размер маркуч
разрови се из всички саитове на бг фирми предлагащи силоконови маркучи и ще намериш твоя 


[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Гофре
zvetiko написа:Основното съпротивление се създава от дроселовата клапа, затова при някои двигатели на BMW е премахната и е въведена системата Valvetronic.
Тоя проблем аз съм го решил по друг начин.



За да пуснеш повече въздух към мотора трябва обаче на първо място да е освободена и генерацията, както и едни по-други валове, по-широки портове и т.н. Ако нищо по мотора не се пипа, а само генерацията и всмукателната част няма смисъл от такива големи диаметри.
Тия фирмените тръби за да струват толкова имайте в предвид, че има някаква сравнително основателна причина. Повечето китайски при сериозен товар на мотора си променят диаметъра, т.е. посмачкват се и от там цялата далавера се губи.
Re: Гофре
Ами аз за сега съм си взел само още един всмукателен вал и ще го слагам на мястото на изпускателния за да стана с 2 по 240 градуса. Знам че не е нищо особено но засега толкова, един ден като се наложи да отварям мотора(дано не е скоро
) ще се правят по широки портове и т.н. Иначе дросела ти всява респект направо
. На моят изхода му е 74мм и като гледам тръба с такъв диаметър не се произвежда. 



- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Гофре
74мм алуминева тръба търси на Илиянци по разните тунинг магазини ако си от София. Имат такава с ъгъл 90 градуса. Съответно напред си го свързваш с едно малко парче силикон и скоби и към дросела пак така. Въпрос на мерене за да го нагодиш да не ходи много към ботуша.
Re: Гофре
Не съм от София. Само последен въпрос - най вероятно ще си взема тръба от 70 към 80мм, откъм дебитомера няма да имам проблеми(ще пасне перфектно) но откъм дросела ще се наложи да се поразпъне малко. Въпроса ми е може ли да се скъса тръбата при разпъването при положение че ще я нагрея? 

Re: Гофре
Тези маркучи се правят по стандарт. На 74мм няма. Чудя се 70 към 80мм ли да си взема или направо един нормален на 76мм от двете страни(колега slavianko ми каза че този пасвал точно на дебитомера и дросела)?
Re: Гофре
bum_bum написа:76 си става, аз бях преди с такива. Наскоро даже ги дадох на един да си слага целия интейк както го бях направил с дупките на бронята.
Благодаря на всички. Ще взема направо едно нормално 90 градусово коляно на 76мм от двете страни. Като го направя ще пусна снимки на резултата.

30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани