Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44

Мнение от insane_v » 22 Фев 2013, 19:35

Здравейте, колеги :) Доста рових из форума, но не намерих точно това, което търсех, затова пускам нова тема.

Проблема ми е, че понякога (но не винаги :dunno: ) се чува тракане в съединителя на празен ход. Като натисна съединителя тракането изчезва. При гасене също изтраква. Освен това колата тресе силно на ниски обороти. Сигурен съм, че пак е от маховика. Вече веднъж го сменях, но ефекта беше краткотраен :( След няколко месеца пак се разтрака и разтресе. Освен това и съединителя ми вече отделя доста високо, и предполагам че и той е за смяна макар че е на 22-23 000 км.

Решил съм вече, че ще сменям маховика заедно със целия комлект съединител, притискател и лагер, но този път искам да сложа обикновен едномасов маховик. Четох и за вариантите за улекотен маховик, но не искам да "каращисвам" толкова много съединителя, а и лятото ще сменям колата и не ми се наливат повече пари за тунинг, който купувачите вероятно няма да оценят :( та си мислех просто да сменя целия комплект с някакъв едномасов. Иска ми се да е колкото се може по лек, но да си е оригинален и да пасне без никакви допълнителни модификации, без да пипам стартера или нещо друго.

Кажете какъв съединител да търся? От това което четох из форума, май най-добре ще е да търся пълен комплект от М40Б18. Ако някой има по-добра идея нека сподели :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: Основно на запад и по писти.

Re: Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44

Мнение от bavaretca_tns » 22 Фев 2013, 22:02

колега това с дрънченето идва наи вероятно от коксоавия лагер като свалиш скоросната кутия виж как са нещата и ако веродото е за смяна ти препоручвам даго наковеш защото новите съединители ги правят да издържат не повече от 20 000 км. и смяна, а за лагера нов.Ако е утишал и притескателя ако можеш си намери на люк, макар че ще ти е трудно защото съм чул че саги спряли от производство.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 27.07.2012
Местоположение: грЕлинПелин
Пол: Мъж
Кара: 316 компакт

Re: Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44

Мнение от biser_316 » 22 Фев 2013, 23:22

аз също сам luk и сам доволен :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44

Мнение от insane_v » 23 Фев 2013, 1:23

Аз и сега карам с ЛУК (уж оригинален, със щампи, купен от доверен магазин), но не съм доволен. Смених целия комплект веднага като взех колата защото от кеф буквално и запалих съединителя и се наложи да го сменям целия. Като го отворих видях че и маховика е син, но не го смених и не след дълго се разтрака. Тогава смених и маховика и кутията, че лагера на първичния вал като по чудо не се беше пръснал на парчета :) Добре че предвидливо си бях купил и кутия за всеки случай, да не свалям пак ако се окаже, че тракането е от нея. Още тогава майстора ми каза, че съединителя вече е значително износен, а беше само на 8-9 000 км а лагера на съединителя ВЕЧЕ беше заминал :( С маховика и кутията ми подариха и лагер, който изглеждаше отличен та смених и него. След още около 2 000 км и тоя лагер започна да вие и отново се наложи да влизам в сервиз да свалям ск. кутия, за да сменя пак шибания лагер :( Смених го и след още няколко хил. км и новия маховик (2ра ръка) се разтрака и сега за пореден път се налага да свалям скоростната кутия, за да го сменя пак. Та след всичките тия пари хвърлени на вятъра ми писна и вече не искам да чувам за двумасови маховици 2ра ръка. Искам да си взема обикновен и по възможност по-лек маховик 2ра ръка, да си купя нов комплект съединител и да не хвърлям повече пари по съединителя.

Малко се отпуснах в обясненията, но искам да предпазя другите, които ще го прочетат да не повтарят моите грешки, че едно сваляне на кутия върви 150 лв по сервизите :( Моя съвет е ако се наложи смяна на маховик директно да се минава на едномасов вариант, че шанса да попаднеш на читав двумасов е минимален :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44

Мнение от plradev » 25 Фев 2013, 13:42

Най лесния начин е да си купиш един бездемпферен маховик от М43 или М42 за 20-30 лв ,садиш му новия комплект съединител и реално не модифицираш нищо. Размера на съединитела се запазва на 215мм, стартера си остава същия,теглото на едномасоеия маховик е по-малко с около 2кг ,но комплекта съединител е малко по-тежък ,така че общо взето всичко си остава 1:1,без да се притесняваш дали ще стане или не .

Успех :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44

Мнение от ico318 » 25 Фев 2013, 17:00

insane_v написа: Доста рових из, май най-добре ще е да търся пълен комплект от М40Б18. Ако някой има по-добра идея нека сподели :)

маховик и съединитеп от м20.има тема за това.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44

Мнение от insane_v » 01 Мар 2013, 22:24

plradev написа:Най лесния начин е да си купиш един бездемпферен маховик от М43 или М42 за 20-30 лв ,садиш му новия комплект съединител и реално не модифицираш нищо. Размера на съединитела се запазва на 215мм, стартера си остава същия,теглото на едномасоеия маховик е по-малко с около 2кг ,но комплекта съединител е малко по-тежък ,така че общо взето всичко си остава 1:1,без да се притесняваш дали ще стане или не .

Успех :yes:


Благодаря :)
При този вариант ще има ли някаква разлика във височината на целия комплект и ще трябва ли да сменям лагера или мога да си оставя моя (че е почти нов)?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 27.07.2012
Местоположение: грЕлинПелин
Пол: Мъж
Кара: 316 компакт

Re: Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44

Мнение от biser_316 » 02 Мар 2013, 9:29

всичко е 1 към1 може да си сложиш твоя лагер. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 24.05.2010
Пол: Мъж
Кара: 325 tds

Re: Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44

Мнение от thehunter » 22 Юни 2013, 21:01

здр колеги, за да не отварям нова тема искам да попитам тук и аз за моята 325 тдс-ка 98г м51 откако е в мен не съм сменял съединител, а колата почна да тресе на полусъединител на студен мотор не ,а след по-продължително каране , но има моменти в които не тресе, а като дам газ потегля , та въпроса е ако е от съединителя какво друго да си купя и да сменя , че като чета едно сваляне 150 кинта и за труд ... една нова кола направо
Благодаря предварително

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44

Мнение от ~Мишо~ » 23 Юни 2013, 4:38

Къде ги тия ТДС-и по 150-200лв?

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 24.05.2010
Пол: Мъж
Кара: 325 tds

Re: Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44

Мнение от thehunter » 23 Юни 2013, 10:14

~Мишо~ написа:Къде ги тия ТДС-и по 150-200лв?



Повече ли е :banghead: ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44

Мнение от ~Мишо~ » 23 Юни 2013, 20:12

thehunter написа:
~Мишо~ написа:Къде ги тия ТДС-и по 150-200лв?



Повече ли е :banghead: ?

Кога да дойда да взема твоя за 200?

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 24.05.2010
Пол: Мъж
Кара: 325 tds

Re: Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44

Мнение от thehunter » 23 Юни 2013, 21:07

~Мишо~ написа:
thehunter написа:
~Мишо~ написа:Къде ги тия ТДС-и по 150-200лв?



Повече ли е :banghead: ?

Кога да дойда да взема твоя за 200?



:D вие ме взехте за мезе, аз наистина за сваляне и качване на скоростната питах , без да се замисля отговорих , няма лошо и смях за чужд гръб ама я кажете наистина колко пари и какво друго да сменя ?

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook