Гофре

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Гофре

Мнение от mitaka21 » 22 Юни 2013, 22:45

Днес докато си махах отоплението на дросела на м50б25 забелязах, че ми е скъсано гофрето (между дебитомера и колектора). Искам да го заменя с такъв тип тръба - http://www.mishimoto.com/bmw-e36-325-32 ... 92-99.html (смисъл гладка отвътре). Някои знае ли някой български сайт от който мога да си поръчам? :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Гофре

Мнение от MICH__ » 22 Юни 2013, 22:50

Price: $120.00 :mhihi:
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 617
Регистриран на: 10.11.2010
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: BMW 325 dizel

Re: Гофре

Мнение от krasi2bmw » 22 Юни 2013, 22:57

mitaka21 написа:Днес докато си махах отоплението на дросела на м50б25 забелязах, че ми е скъсано гофрето (между дебитомера и колектора). Искам да го заменя с такъв тип тръба - http://www.mishimoto.com/bmw-e36-325-32 ... 92-99.html (смисъл гладка отвътре). Някои знае ли някой български сайт от който мога да си поръчам? :)

Привет току що гледах с тьрсачката излизат само ebay и още един саит bimersport явно ще купуваш от тях , само че имай на в предвит че всичко минава през митницата и вече облагат с даньк сумата на това което купуваш + шипинга и всичко ти излиза през носа . Дьржавата ни е страхотна ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Гофре

Мнение от MICH__ » 22 Юни 2013, 23:08

Другия вариант е да си го направи сам за 5 лв както направих аз :roll:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: Гофре

Мнение от mitaka21 » 22 Юни 2013, 23:14

То това ще ми излезе златно... Гледах на колегата "MICH_" и на колегата "славянко", при тях е саморъчно направено, и мисля и аз така да направя. Доколкото знам те са взели един силиконов маркуч и са направили щуцер при стругар само за маркуча за празния ход. Другия маркуч са го оставили да си виси. Мисля и аз така да направя ама тоя другия маркуч се чудя какво да го правя, дали и аз да го оставя да се вее или? :)

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Гофре

Мнение от vladi_a_i » 22 Юни 2013, 23:27

Залепи го с каноколит :yes: ,ще останеш доволен за тия 2лв.Аз така направих и не е мръднал вече шаст месеца :bowdown: .Стига да не е пред разпадане..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Гофре

Мнение от MICH__ » 22 Юни 2013, 23:33

За него и аз имах колебания нека по-запознатите да кажат дали е добре така пуснат надолу да виси :roll: Не мога да преценя дали има разлика понеже постоянно барам нещо по колата и не знам точно от кое почна да гори повече и от кое ми се развали празния ход та голфаджиите си мислят ,че имам рошави валове :mhihi: глава портвах лек маховик аир интеикове маркучи сменям това в рамките на месец върви разбери къде е проблема :dunno: Огледах да не дърпа въздух от някъде и не видях .. тоя празен ход защо така се прецака ..
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Гофре

Мнение от b00st » 23 Юни 2013, 2:39

Най-доброто решение си е от дилъра, смених мойто като взех колата преди 6 години и все още е перфектно. Вярно не е 5лв, но си струва парите. Ама да сложиш някъв изрязан градинарски маркуч и всеки път като си отвориш капака моторното да прилича на пернишки голф :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: Гофре

Мнение от mitaka21 » 23 Юни 2013, 9:12

Аз искам да го сменя с гладко такова за да може въздуха да минава по свободно. Сега ще взема размерите на отворите на дебитомера и дросела и ще поръчам маркуч и ще го направя да видим какво ще стане. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Гофре

Мнение от MICH__ » 23 Юни 2013, 10:35

Като цяло се търси перформанс с тази маниполация а не да закърпим положението с каквото можем :winky: (гофрето си го махнах и си е съвсем здраво и читаво ) Ето как изглеждат според теб пернишките голфове ;) За теб и най-доброто решение може и да е да си караш ис-ката на газчица и на климатик с 20 ама това не значи ,че това е и най-доброто решение за всеки нас :yes:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Гофре

Мнение от zvetiko » 23 Юни 2013, 12:44

Това, което искате да постигнете няма да стане със замяна на гофрираният маркуч с тръба. Основното съпротивление се създава от дроселовата клапа, затова при някои двигатели на BMW е премахната и е въведена системата Valvetronic.
Също така не разбирам какво очаквате да се случи когато се премахне отоплението на дроселовата клапа- имаше някакво обяснение, че така въздуха не се подгрявал и ставал по-богат на кислородни молекули. Дори случайно да се постигне това, имайки в предвид, че се случва след масметъра, резултата ще е обедняване на горивната смес. ;)

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Гофре

Мнение от b00st » 23 Юни 2013, 12:46

MICH__ написа:Като цяло се търси перформанс с тази маниполация а не да закърпим положението с каквото можем :winky: (гофрето си го махнах и си е съвсем здраво и читаво ) Ето как изглеждат според теб пернишките голфове ;) За теб и най-доброто решение може и да е да си караш ис-ката на газчица и на климатик с 20 ама това не значи ,че това е и най-доброто решение за всеки нас :yes:

Такъв прЕформанс както вика един корифей ще видиш само от тоя маркуч, който се намира след дебитомера, че направо колата ще си изяжда гумите като я погледнеш.
Мислете ги малко нещата, после "тунинговайте" и давайте акъл :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Гофре

Мнение от MICH__ » 23 Юни 2013, 12:54

Ако съм слушал такива като тебе щях да си я карам още с м40то ;)


http://vbox7.com/play:fda16a8961

http://vbox7.com/play:78d64dd0a2



а дали модовете са безмислени се вижда ясно от клиповете :winky:
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: Гофре

Мнение от mitaka21 » 23 Юни 2013, 12:58

Относно модовете - аз съм казал, след като направя всичко по двигатела което съм решил ще я кача на дино да видим какво ще излезе. :) И още нещо към колегата b00st - според мен щом го произвеждат хората този маркуч който изглежда като "градинарски маркуч" (според теб) и струва 120$ значи има някакъв ефект от него. :) А и на колегата MICH_ това далеч не му е единствения мод на двигатела. Това си е лично мое мнение де. :)

А относно маркуча ударих на камък - измерих отворите на дросела и дебитомера и излязоха 74/80(+- 1мм) обаче такова 90 градусово редуциращо коляно няма никъде или поне аз не намерих... :|
Последна промяна mitaka21 на 23 Юни 2013, 13:06, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Гофре

Мнение от Vanqu1sh » 23 Юни 2013, 13:05

zvetiko написа:Това, което искате да постигнете няма да стане със замяна на гофрираният маркуч с тръба. Основното съпротивление се създава от дроселовата клапа, затова при някои двигатели на BMW е премахната и е въведена системата Valvetronic.
Също така не разбирам какво очаквате да се случи когато се премахне отоплението на дроселовата клапа- имаше някакво обяснение, че така въздуха не се подгрявал и ставал по-богат на кислородни молекули. Дори случайно да се постигне това, имайки в предвид, че се случва след масметъра, резултата ще е обедняване на горивната смес. ;)


Тоя подгрев не е ли само за температури под 0 през зимата. Като се е преебал тоя датчика и нон стоп вкарва жега що да не се изолира дросела?

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook