Голям разход м52б28 помощ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
73 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Голям разход м52б28 помощ

иначе още не съм я покарал с пурите но ми прави впечатление на 1 место като я форсирам че е много изчистено..преди се тресеше леко колата сега го няма...ще пиша по натам да кажа какво става
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Голям разход м52б28 помощ
host написа:Някой да се обади на човека с OPC-то... Време е да задраска още един:twisted::twisted:
За малко него (човека с ОПЦ-то) да го задраска една 323-ка :Р , пък тука с тия йем-ки и субарОта по 300+ коня ... не знам! Сериозно си е...
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Киров
- Пловдивски Джигит
-
- Мнения: 735
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 728 IA
Re: Голям разход м52б28 помощ
vicho написа:host написа:Някой да се обади на човека с OPC-то... Време е да задраска още един:twisted::twisted:
За малко него (човека с ОПЦ-то) да го задраска една 323-ка :Р , пък тука с тия йем-ки и субарОта по 300+ коня ... не знам! Сериозно си е...
Съжамявам ама не се сдържах просто с тази неземна 28-ца...


п.п. нищо лично към автора на темата...

- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Голям разход м52б28 помощ


Защото тези изказвания ми се струват пълна пародия

По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Голям разход м52б28 помощ
Абе мисля, че и стоково 2.8 ще успеем да предложим за мерене
1но ванусово... ама опъва разни двуванусови...
Все ще намерим в Майналандия какво да предложим.



Все ще намерим в Майналандия какво да предложим.

- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Голям разход м52б28 помощ
Че даже и в квартала може да се засечем с колегата 

- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Голям разход м52б28 помощ
Митницата Палър
там някви бързи кабриолети ходят
,иначе съм кичука боиз 





По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Голям разход м52б28 помощ
еВВВВВАААааа тоя Кючук... и аз съм там (по офис)... само рацерите са в тоя квартал
Иначе бързото кабрио ако е синичкото то е V8 ауто




Иначе бързото кабрио ако е синичкото то е V8 ауто



- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Голям разход м52б28 помощ
За вече запознатите по темата....
ходих на 2ма диагностици...
при първия...спеед сензор,управление на микропроцесора и дебитомер нищо повече...и сондите не му излизаха...
при втория...колега от форума и съм много доволен разгледа я цялата...
дебитомера показваше лоши характеристики но го почисти и се пооправи...г/у...
сондите също не му излезнаха на диагностиката и каза че това е първата кола на която му се случва това..
след това ги провери ръчно с друг уред и му показаха и двете че работят точно на 0.5 вата или нз какво точно...но доколкото и аз знам трябва да варират от 0.2 до 0.8...странното е че и двете работят точно на 0.5...
излиза му и селф тест на комютъра...
той ме посъветва да намера първо компютър и да отида при него за да видим дали сондите ще излзенат...
аз искам да попитам....да търся ли компютър или да копувам направо 2 сонди че на тоя 19 разход вече нямам нерви да я карам...
а и при свещите имаше яко бензин...и мирише на бензин отзад...
ходих на 2ма диагностици...
при първия...спеед сензор,управление на микропроцесора и дебитомер нищо повече...и сондите не му излизаха...
при втория...колега от форума и съм много доволен разгледа я цялата...
дебитомера показваше лоши характеристики но го почисти и се пооправи...г/у...
сондите също не му излезнаха на диагностиката и каза че това е първата кола на която му се случва това..
след това ги провери ръчно с друг уред и му показаха и двете че работят точно на 0.5 вата или нз какво точно...но доколкото и аз знам трябва да варират от 0.2 до 0.8...странното е че и двете работят точно на 0.5...
излиза му и селф тест на комютъра...
той ме посъветва да намера първо компютър и да отида при него за да видим дали сондите ще излзенат...
аз искам да попитам....да търся ли компютър или да копувам направо 2 сонди че на тоя 19 разход вече нямам нерви да я карам...
а и при свещите имаше яко бензин...и мирише на бензин отзад...
Re: Голям разход м52б28 помощ
Колега,на старата ми 20ска имах същия проблем,харчеше много и я усещах някак си по-странна (авариен режим) и на моменти работеше на прекъсвания и припукваше като се даде рязко газ.На 2 диагностици ходих,единия не откри нищо,само купих нов дебитомер,но и след него същото,другия пробва абсолютно всичко,смени с друго на място и пробвахме всеки път .Като почнеш от датчик на вала,бензинова помпа,горивен филтър,накрая ми сложи стоков компютър и имаше подобрение в работата ,но след няколко дена пак много почна да пука и разхода същия.Накрая смених ламба сонда и колата заспа и разхода падна.дадох кам 200 лв а се оказа проблем за 30 . Диагностика само я откачи да види дали без нея има разлика ,а е трябвало да се смени.Незнам дали и на теб е така,но пробвай първо с нея.
А относно тея истории дето ги разправяш са просто смешни.Няма как стокова 28ца покакъвто и начин да застане до м3 .Дори и да има подобрения по 28мицата може да се намали разликата ,но в никакъв случай 1 кола..Имам един приятел,имаше много читава 28сца и вървяща най-вече, имаше чип, филтри ,олекотена,колектори ,генерация и други уточнения и без фар уреди да застане до мка е36.Няколко старта имаше и все едно и също-Около 5-6 коли разлика за мката .И момчето беше много доволно,каза,че е гордост с 28ца да седиш на 5-6 коли от мка
За е46 м3 няма какво да говорим,има спорове,но като цяло върви малко повече от е36 лично според мен имал съм наблюдения.Возил съм се и в 2та модела,в момента карам е46 328 ци ии просто невиждам как мога да се сравня с подобни коли. 
А относно тея истории дето ги разправяш са просто смешни.Няма как стокова 28ца покакъвто и начин да застане до м3 .Дори и да има подобрения по 28мицата може да се намали разликата ,но в никакъв случай 1 кола..Имам един приятел,имаше много читава 28сца и вървяща най-вече, имаше чип, филтри ,олекотена,колектори ,генерация и други уточнения и без фар уреди да застане до мка е36.Няколко старта имаше и все едно и също-Около 5-6 коли разлика за мката .И момчето беше много доволно,каза,че е гордост с 28ца да седиш на 5-6 коли от мка


- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Голям разход м52б28 помощ
Колега виж я тая кола че за нея ми казаха че е затапен излишака и не връща гориво, нз дали е вярно 

Re: Голям разход м52б28 помощ
преди 2 седмици го проверих.. има си обратно гориво нещо се бяхме объркали...
маи ще копувам направо сондите...
маи ще копувам направо сондите...
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Голям разход м52б28 помощ
За сондите ти казах още преди да ти записват грешка че най-вероятно ще спрат да работят. Оправи останалите проблеми и покарай с хубав бензин (Шел 100) и повечко газ няколко стотин километра. Има шанс да се изчистят и заработят.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Голям разход м52б28 помощ
BrkN написа:За вече запознатите по темата....
ходих на 2ма диагностици...
при първия...спеед сензор,управление на микропроцесора и дебитомер нищо повече...и сондите не му излизаха...
при втория...колега от форума и съм много доволен разгледа я цялата...
дебитомера показваше лоши характеристики но го почисти и се пооправи...г/у...
сондите също не му излезнаха на диагностиката и каза че това е първата кола на която му се случва това..
след това ги провери ръчно с друг уред и му показаха и двете че работят точно на 0.5 вата или нз какво точно...но доколкото и аз знам трябва да варират от 0.2 до 0.8...странното е че и двете работят точно на 0.5...
излиза му и селф тест на комютъра...
той ме посъветва да намера първо компютър и да отида при него за да видим дали сондите ще излзенат...
аз искам да попитам....да търся ли компютър или да копувам направо 2 сонди че на тоя 19 разход вече нямам нерви да я карам...
а и при свещите имаше яко бензин...и мирише на бензин отзад...
Масметъра реагираше прекалено бавно и замазано на въздушният поток, освен това кривата му не достигаше максималната си стойност, което означава, че не дава правилна информация при максимални натоварвания на двигателя. След почистване на датчика работата му леко се подобри според уредите и колегата, каза, че я е усетил.
По отношение на ламбда сондите- и двете стоят забили на 5V. Има две възможности- или са дефектирали самите сонди или понеже колегата каза, че най-вероятно DME е с чип тунинг, може би този, който го е правил е задал да се подържа това напрежение, което лично за мен няма особен смисъл, защото високото напрежение ще кара DME да обеднява горивната смес, но може би това е съчетано с нещо друго, което е променено при смяната на софтуера на двигателя. Но цялата тази история не се съчетава с миризмата на бензин, може би при самият тунинг сондите са изключени и софтуерно е зададено някакво си напрежение. С една дума не знам някога, някой какво е правил. За това казах на колегата да потърси друго DME и да видим какво ще стане, може да се пробва и с друга сонда и ако и тя остане на 5V е ясно какво се случва.
Най-вероятно и грешката DME self-test е свързана с това, че нещо е правено по ECU-то на двигателя.
За спийд сигнала- грешката беше записана само един път, при 5000 оборота, като се състои в това, че сигнала не е правдоподобен. Тук също има няколко възможности, но нека най-напред да пробваме с друго DME.
73 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани