Още едно с лека задница :-)
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ivany6ka
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 22.10.2011
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: е21
- Детайли за колата: m30b32 turbo
Още едно с лека задница :-)
Здравейте приятели!
Започна успешно да се предвижва едно акулче.Има малко довършителни работи но и без тях движи.Двигатела е м30б32 турбо с променлива.Надува на 0,9.
Започна успешно да се предвижва едно акулче.Има малко довършителни работи но и без тях движи.Двигатела е м30б32 турбо с променлива.Надува на 0,9.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- BRAAT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: Още едно с лека задница :-)
КРАСОТА !!! Оше снимки и инфо? не ни дръж в напрежение

А спирачките ..... no coment! От какво са?


А спирачките ..... no coment! От какво са?
SHARK-а му е майката!!!
- kokala
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: Още едно с лека задница :-)
Колата е супер яката работа...
мазало
браво!
Мислил ли си да боядисаш предната броня в цвета на колата и само решетката с фаровете да останат черни?
Дай още снимки, много скромен ти е поста.


Мислил ли си да боядисаш предната броня в цвета на колата и само решетката с фаровете да останат черни?

Дай още снимки, много скромен ти е поста.



- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: Още едно с лека задница :-)



Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- haho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 9.03.2009
- Местоположение: Слънчев Бряг
- Пол: Мъж
- Кара: 30-ки
- Детайли за колата: Отвратително друсаща , с неудобни седалки , ненужно големи спирачки и джанти , много черен спрей и някой друг кон под капака.
Re: Още едно с лека задница :-)
Това на Самир старата ли е ?
- nappyboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e21 316 м20б25
- ZARAZA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 385
- Регистриран на: 13.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е21..Е28 и Е46
- Мечтае да кара: лагерна количка
Re: Още едно с лека задница :-)
еййй това акулче го знам от ей-такова малко (от как Сами ми споделяше за идите си ) ама това е друга тема .
иначе машината е уникална

иначе машината е уникална





- ivany6ka
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 22.10.2011
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: е21
- Детайли за колата: m30b32 turbo
Re: Още едно с лека задница :-)
Колата беше на Сами/лека му пръст/.Купих я преди 4 години и получих много голяма помощ от него да я сглобя.Супер много и се радваше
Окачването е регулируемо от супра- jic stage3 за дрифт.Предните шенкели са от е34.Отпред спирачките са от vw pfaeton v10 нафта.Отзад дисковете са предни алфа 164 300мм с предни апарати от е30.Оригиналния диф беше 4,10.Сега е 3,65 и работата отива да стане 2,65 шперче.Изпускателя е оригинален от М102.Електрониката е мегаскуирт и за сега няма проблеми:-)Работя по монтирането на маслено охлаждане ,хидравлична ръчна с отделни апарати и по твърди тампони на мотора.Двигателя е обслужен - всичко е стандартно.Кулера е от G60,малко е малък но иначе трябва да се реже много от маската.Не я правя люта бегачка,просто да се стресне леко стругчето в ниските.На 1500 оборота вече надува 0,2.Кара се много леко като атмосферна :-)
Окачването е регулируемо от супра- jic stage3 за дрифт.Предните шенкели са от е34.Отпред спирачките са от vw pfaeton v10 нафта.Отзад дисковете са предни алфа 164 300мм с предни апарати от е30.Оригиналния диф беше 4,10.Сега е 3,65 и работата отива да стане 2,65 шперче.Изпускателя е оригинален от М102.Електрониката е мегаскуирт и за сега няма проблеми:-)Работя по монтирането на маслено охлаждане ,хидравлична ръчна с отделни апарати и по твърди тампони на мотора.Двигателя е обслужен - всичко е стандартно.Кулера е от G60,малко е малък но иначе трябва да се реже много от маската.Не я правя люта бегачка,просто да се стресне леко стругчето в ниските.На 1500 оборота вече надува 0,2.Кара се много леко като атмосферна :-)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Още едно с лека задница :-)
Добра работа колега ентусиаст.
При думите, че правите 0.2 бара на 1500 оборота да предполагаме геометрията работи с пълен капацитет на турбината.
Темата ще стане ли като официален проект за вдъхновение на колегите или няма време за това? Лично аз смятам, че една подробна тема за колата ще бъде доста респективна за повечето от Нас.
Пожелавам ти успех за напред с доработките и ще следя с интерес какво ново се случва по темата ти.

При думите, че правите 0.2 бара на 1500 оборота да предполагаме геометрията работи с пълен капацитет на турбината.

Темата ще стане ли като официален проект за вдъхновение на колегите или няма време за това? Лично аз смятам, че една подробна тема за колата ще бъде доста респективна за повечето от Нас.
Пожелавам ти успех за напред с доработките и ще следя с интерес какво ново се случва по темата ти.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Още едно с лека задница :-)
Поздравления за проекта. Виждал съм колата в железник, наживо е уникална и стойката и е много изчистена. А тия "плочи" (спирачките) са просто внушителни
Единственото нещо което не ми харесва са тия квадратни фарове, сори просто развалят целия чар отпред и немога и немога да ги възприема на акула. Дано и сложиш кръглите в някои момент.

Единственото нещо което не ми харесва са тия квадратни фарове, сори просто развалят целия чар отпред и немога и немога да ги възприема на акула. Дано и сложиш кръглите в някои момент.
- ivany6ka
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 22.10.2011
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: е21
- Детайли за колата: m30b32 turbo
Re: Още едно с лека задница :-)
Мисля, че с квадратните фарове е по голямо Мако.Ще си
с рях.

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Още едно с лека задница :-)



Поздравления за колата! Последно време наточените акули стават все повече което адски ме радва

Супер ще е ако споделяш повече инфо за колата

Окачването от Супрата как го накара да застане на акулчето? (защо се спря на това окачване)
Диференциала разбирам че си с отворен в момента и ще го сменяш с шпер (което си е задължително) ще преправяш моста за Е30-ков шпер ли?
п.с. Тези джанти са правени за Е21


- Motorsport Technik
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 9.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 528i e39
- Мечтае да кара: BMW M5 E34, BMW M3 E30, BMW M6 E24
- Детайли за колата: ///Много Бяга... изр0дскУ e39 m52b28 ПоуЪр ;]] бмв-простаци.цоп
Re: Още едно с лека задница :-)
Поздравления за колата колега! Ще следя темата с интерес нямам търпение да я видя някъде в действие тая машина 

[Oo=[][]=oO] Конете напряга на завоя заляга задницата бяга към мантинелата посяга.
- Slavkov_e21
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 4.01.2012
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: Е21
- Детайли за колата: '81 Е21 м10
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани