настроики на големия борд

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: настроики на големия борд

Мнение от GEORGIEV » 11 Юни 2013, 20:34

gesho написа:
GEORGIEV написа:
gesho написа:.............
Бих искал да попитам 4ерната малка букса която се намира на външната инсталация на борда малката за какво е? и защо някои гонгове имат по две букси ?

малката чера букса на външната инсталация се връзва към задната инсталация,която е много рядка...ако е тази букса за която си мисля,същия тип като на светещото огледало ;)
а втората букса на гонга е за забравен ключ и непоставен колан ;)



мерси за инфото.само че много странно може би е при малкия борд един приятел има той може да се похвали кои е като му светне лампата на бензина и гонга му пищи.до сега не бях го виждал и е малко дразнещо.това при големия дали го има за това питах да не би втория ред да е и за това.


Две 30-ки съм имал с малък борд не са ми пищяли като светне лампата,а и по схемите го няма това,може да е някво много рядко или хоум мейд ;)
Иначе на големия си влиза информация за лампата на горивото и сигурно трябва да пищи (при мен не),но на нормалния си куплунг на гонга ,не на другия ред,той е съвсем друга система там за колана и ключа ;)

Иначе автора какво направи :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 22.02.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
Мечтае да кара: BMW E30 M3

Re: настроики на големия борд

Мнение от georde123000 » 12 Юни 2013, 9:44

буксата която е от черната кутия тази която прекъсва запалването зелената не мога да намеря къде се връзва разбрах че при м20 е при шофьора при краката,но при мен не е там,казаха ми че на м40 е при този компютър кои е над жабката и там него намерих тези дни пак ще я разглабам да гледам отново
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: настроики на големия борд

Мнение от GEORGIEV » 12 Юни 2013, 19:29

огледай хубаво над педалите за буксата,защото е увита заедно с големия сноп кабели и малко не се вижда лесно,
намира се пред педала на съединителя,горе-долу
ето така изглежда като размотаеш леко оригиналната изолация на снопа кабели и я измъкнеш от там :arrow:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 22.02.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
Мечтае да кара: BMW E30 M3

Re: настроики на големия борд

Мнение от georde123000 » 15 Юни 2013, 17:52

колега разглобих всичко от долу,размотах цялата инсталация която е до педала на съединителя и няма такава букса :banghead: ,каде да я търся
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: настроики на големия борд

Мнение от GEORGIEV » 15 Юни 2013, 19:04

Явно при 4 цилиндровите няма такава букса там ,а сигнала от контактния ключ отива директно на главното реле :roll:
А буксата е бяла по принцип със зелени кабели,незнам защо търсиш зелена букса,но както и да е ,явно няма
Тази букса дето си снимал е нещо хоум мейд,няма такава букса в инсталацията на борда,също трябва да имаш и една букса малка включена в гнездо "H" в ACCESSORY CONNECTOR ...
Виж все пак при компютъра над жабката дали имаш букси за тази код функция ,но си мисля на 99% че нямаш,там са при двойния стоп
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 22.02.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
Мечтае да кара: BMW E30 M3

Re: настроики на големия борд

Мнение от georde123000 » 15 Юни 2013, 20:09

демек не мога да си използвам код функцията на борда така ли :dunno: никои ли не е слагал на м40
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1150
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Враца/София
Кара: 92' E30 M40 cabrio
Мечтае да кара: E30 M3

Re: настроики на големия борд

Мнение от Vasko_BP » 15 Юни 2013, 20:26

Аз не съм слагал, но на моята инсталация съм и виждал тая букса която колегата ти показа. Явно не я намираш.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 22.02.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
Мечтае да кара: BMW E30 M3

Re: настроики на големия борд

Мнение от georde123000 » 15 Юни 2013, 20:35

колега къде,при педала на съединителя ли,размотах я цалата и не я намирам утре продължавам с търсенето,моито е седан 90 троен стоп да не би фабрично да няма нз вече
пп.и аз имам само една свободна букса тази която съм снимал вече,всичко друго съм вързал
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: настроики на големия борд

Мнение от GEORGIEV » 15 Юни 2013, 20:46

от едната букса която се включва в кутията с релета тръгват едни по дебели 2 кабела,единия зелен,другия зелен/червен ,и отиват в бяла двойна букса,която се явява на мойта снимка тази с моста,тоест махаш моста и включваш твоята бяла букса ,ако тва го нямаш явно имаш намеса по инсталацията на борда
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 22.02.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
Мечтае да кара: BMW E30 M3

Re: настроики на големия борд

Мнение от georde123000 » 16 Юни 2013, 11:19

Тази букса която съм снимал зелената си пише на нея бмв 1368164,по инсталацията няма нищо рязано, като вкарам кода и тръгна да пала почва релето да цъка но колата пали ,но иначе в черната кутия релето се чува как работи,на тази букса зелената са 2 кабела зелен с кафяво по него и един само зелено,и още 2 кабела кафяви по тънки,пробвах с пробна лампа ток не идва на тях
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1150
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Враца/София
Кара: 92' E30 M40 cabrio
Мечтае да кара: E30 M3

Re: настроики на големия борд

Мнение от Vasko_BP » 16 Юни 2013, 11:38

Не са тия които си снимал. Ако го няма замостването няма да ти пали колата. Реално борда прекъсва тая верига.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 22.02.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
Мечтае да кара: BMW E30 M3

Re: настроики на големия борд

Мнение от georde123000 » 16 Юни 2013, 12:55

моито инсталация е абсолютно същата като тази на колегата
08-parts.jpg
тази букса която съм оградил с номер 1 има една малка бяла тя е за външната температура кафяв и син кабел,тази зелената е която съм снимал по горе , коя от тези букси които са на снимката се слага на моста от инсталацията на колата
пп-като всяка друга букса съм свързал
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение


Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 19.06.2006
Местоположение: Sofia

Re: настроики на големия борд

Мнение от gesho » 16 Юни 2013, 13:52

Колега ако не се лъжа тази твоя инсталация е за прекъсване на запалването от към компютъра .би трябвало при компютъра да имаш същата тип букса ако не се лъжа с 3 жици.реално погледнато както върви снопа с кабели виждам че кабелите за прекъсването са по дълги от кабела на борда дефакто няма как да се върнат назад а само могат да продължат към над жабката.така не виждам да си снимал и външната инсталация защото и тя е важна.на нея имаш доста други важни букси ключета които участват а те са :букса за тем. датчик, букса за датчик отворен капак, букса за клаксон всичките тези букси са отвън а от вътрешната страна на външната инсталация имаш една малка букса която се включва кум бялата кутийка с пиновете на инсталацията на купето едната се включва в черната кутийка , маса , и една която е за датчика на темп..По спомени мисля че така бяха.ако е пред мен мога по точно да ти кажа.

Надявам се да не съм те объркал.


снимай по хубаво букса номер 1 но мисля че трябва да е двойна .
DDT


Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 19.06.2006
Местоположение: Sofia

Re: настроики на големия борд

Мнение от gesho » 16 Юни 2013, 14:16

ето виж на тази снимка:

obc.jpg



при компютъра има такива две букси мъжка и женска щракнати една в друга. по принцип се разделят и и се щракват в двете букси на борда.по този начин затваря веригата .след като се въведеш кода и изключиш от първи контакт веригата е отворена и не може да се запали докато не се въведе кода за да може да затвори веригата .до няколко сек. и пробване на палене ако не се въведе кода се задейства релето в черната кутия и започва да пищи допълнителния клаксон отвън.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
DDT

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook